Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області
Очікувана вартість
1 500 452,20 UAH
UA-2020-03-31-000934-c 32a2826cddf74e6a84da701c9b063aa3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 11:19
Очікувана вартість: 1 500 452,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7502 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 14:49
Додаток 3 Договір.docx
31 березня 2020 14:49
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
31 березня 2020 14:49
Додаток 1 ТП.docx
31 березня 2020 14:49
ТД ЗІРОЧКА Обухів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»» 1 491 465,86
UAH з ПДВ
1 491 465,86
UAH з ПДВ
Документи
МПП "Монтаж-наладка" 1 500 034,56
UAH з ПДВ
1 500 034,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 09:33
Електронний підпис
15 квітня 2020 09:13
ПС-МТП-4-65-40-293-Г.pdf
15 квітня 2020 09:13
ПС-МТП-4-65-40-264-Г.pdf
15 квітня 2020 09:13
ПС МТП-4-50-65-237-О.pdf
15 квітня 2020 09:13
ПС МТП-2-32-32-76-О.pdf
15 квітня 2020 09:13
ПС - Вузол вводу -652.pdf
15 квітня 2020 09:13
ПС - Вузол вводу -520.pdf
15 квітня 2020 09:13
кошториси.rar
15 квітня 2020 09:13
СТАТУТ 12.2018.pdf
15 квітня 2020 09:13
дозвола УІТ2018-2023.pdf
15 квітня 2020 09:13
ліцензія Укрінтерм.pdf
15 квітня 2020 09:13
Лист судимість.pdf
15 квітня 2020 09:13
Лист корупція юр особа.pdf
15 квітня 2020 09:12
Лист банкрутство.pdf
15 квітня 2020 09:12
Додаток 3 Договір .pdf
15 квітня 2020 09:12
Дод. Наказ програма.pdf
15 квітня 2020 09:12
Витяг 060819.pdf
15 квітня 2020 09:12
Виписка 2016.pdf
15 квітня 2020 09:12
dovidka_kaznach_1.pdf
15 квітня 2020 09:12
dovidka_kaznach.pdf
15 квітня 2020 09:12
Лист охорона праці.pdf
15 квітня 2020 09:12
технічний паспорт Crafter.pdf
15 квітня 2020 09:12
акти вик робіт аналог.pdf
15 квітня 2020 09:12
Договір аналог.pdf
15 квітня 2020 09:12
Договір оренда.pdf
15 квітня 2020 09:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
15 квітня 2020 09:12
Додаток 1 ТП .pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:04
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»

МПП "Монтаж-наладка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»
#20016760
Відхилено 1 491 465,86
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 17:09
МПП "Монтаж-наладка"
#30447155
Відхилено 1 500 034,56
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 10:50

Документи

24 квітня 2020 17:09
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:06
Протокол

Документи

27 квітня 2020 10:50
Електронний підпис
27 квітня 2020 10:47
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
27 квітня 2020 10:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі