Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код CPV 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (в рамках реалізації програми «Придбання комп'ютерного обладнання для кабінетів інформатики для закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва на 2020 рік»)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-31-000869-a 50fdd4f2651344589f68522164e3ec5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 13:21
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 код CPV 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
(в рамках реалізації програми «Придбання комп'ютерного обладнання для кабінетів інформатики для закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва на 2020 рік»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Розрахунки за поставлений Товар здійснюється шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює розрахунки за Товар, протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
4.2. У разі відсутності коштів на реєстраційному рахунку Замовника оплата буде здійснена з моменту отримання бюджетного фінансування на даний предмет закупівлі
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює розрахунки за Товар, протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. У разі відсутності коштів на реєстраційному рахунку Замовника оплата буде здійснена з моменту отримання бюджетного фінансування на даний предмет закупівлі. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 12:34
Тендерна документація - Компютерне обладнання - 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 31 березня 2020 14:10
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:53
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет розглянув Ваше звернення і повідомляє наступне. Згідно вимог Додатку 2 Тендерної документації учасник має надати таблицю відповідності із зазначенням виробника та моделі пропонованого обладнання. Крім того вимоги до комп’ютерної техніки містять вираз « попередньо встановлена ліцензійна операційна система». Разом з тим в складі тендерної пропозиції має бути наданий лист від офіційних виробників ноутбуків та персональних комп’ютерів. В разі виявлення контрафактної продукції що буде поставлена переможцем закупівлі Замовник звернеться до відповідних установ. Враховуючи наведені факти тендерний комітет не буде вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Прохання
Дата подання: 31 березня 2020 15:25
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:55
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, зауважуємо що документи на майданчик завантажуються виключно у форматі PDF для запобігання спотворення інформації.
Тендер
Дата подання: 31 березня 2020 16:36
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:55
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
Документація
Дата подання: 31 березня 2020 16:36
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:55
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання включається в ціну товару.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000869-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 31 березня 2020 14:11
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 08:57
Доброго дня. Тендерний комітет розглянув Ваше звернення і повідомляє наступне. Згідно вимог Додатку 2 Тендерної документації учасник має надати таблицю відповідності із зазначенням виробника та моделі пропонованого обладнання. Крім того вимоги до комп’ютерної техніки містять вираз « попередньо встановлена ліцензійна операційна система». Разом з тим в складі тендерної пропозиції має бути наданий лист від офіційних виробників ноутбуків та персональних комп’ютерів. В разі виявлення контрафактної продукції що буде поставлена переможцем закупівлі Замовник звернеться до відповідних установ. Враховуючи наведені факти тендерний комітет не буде вносити зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет не буде вносити зміни до тендерної документації

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олег Петрович 293 000,00
UAH з ПДВ
293 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 297 550,00
UAH з ПДВ
297 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирильченко Олег Петрович

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильченко Олег Петрович
#3045802837
Переможець 293 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олег Петрович
#3045802837
293 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 12:17
Додаткова угода 1. Продовження строку поставки у звязку з затримкою фінансування.pdf зміни до договору
04 червня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 13:49
ВІДКРИТІ ТОРГИ - Компютерне обладнання - Договір.pdf укладений
29 квітня 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пп. 4 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника Сторони домовилися продовжити строк дії договору та внести зміни до пункту 5.1 договору № 29/04/20-КО від 29.04.2020 року та викласти його в наступній редакції: «5.1. Строк поставки товару Замовнику до 15.08.2020 року.». 2. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 29/04/20-КО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 293 000,00
UAH