Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240809 Катеринопіль − Пальчик − Ямпіль, км 7+600 − 12+600(окремими ділянками), Катеринопільський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240809 Katerynopil − Palchyk − Yampil, km 7+600 − 12+600 (separate plots), Katerynopil district, Cherkasy region
Очікувана вартість
13 518 446,40 UAH
UA-2020-03-31-000836-a 1ceff19010b34d4499a38c19b7bed75c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 12:47
Очікувана вартість: 13 518 446,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 110,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 31 березня 2020 12:27
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 13 518 446 UAH including VAT
Minimal lowering step: 81 111 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240809 Катеринопіль − Пальчик − Ямпіль, км 7+600 − 12+600(окремими ділянками), Катеринопільський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240809 Катеринопіль − Пальчик − Ямпіль, км 7+600 − 12+600(окремими ділянками), Катеринопільський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Катеринопільський район, О 240809 Катеринопіль − Пальчик − Ямпіль, км 7+600 − 12+600(окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 240809 Katerynopil − Palchyk − Yampil, km 7+600 − 12+600 (separate plots), Katerynopil district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:39
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:39
1. протокол ЗТД 240809.doc
24 квітня 2020 22:39
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:39
ТД Дороги ПСР 240809 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:39
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 12:27
Додаток 2.xls
24 квітня 2020 22:39
1. протокол ЗТД 240809.doc
24 квітня 2020 22:39
Додаток 3 (2).pdf
31 березня 2020 12:27
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:39
ТД Дороги ПСР 240809 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 12:27
ТД Дороги ПСР 240809.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невірно вказаний номер телефону
Дата подання: 08 квітня 2020 14:15
Дата відповіді: 09 квітня 2020 19:51
Доброго дня! У тендерній документації невірно вказаний номер телефону, по ньому не можна додзвонитися до Снісар Ірини Василівни. Будь-ласка, вкажіть коректний номер телефону, і якщо можна, мобільний.
Відповідь: до інформації буде внесено зміни
Тендерна документація
Дата подання: 13 квітня 2020 15:17
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:26
Тендерною документацією вимагається для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність Учасника виконувати роботи з ремонту автомобільних доріг. Просимо Вас виключити дану вимогу чи замінити ці документи листом-підтвердженням, про те, що кожна зазначена в аналогічному договорі автомобільна дорога знаходяться на балансі Замовника, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності випробувальної лабораторії
Дата подання: 13 квітня 2020 15:19
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:12
Відповідно до тендерної документації, в підтвердження наявності власної або залученої лабораторії Учасник повинен надати -чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) випробувальної лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього, в якому зазначається про наявність спроможності перевіряти на відповідність діючим стандартам (ДСТУ, ТУ, СОУ, ДБН і т.ін.) матеріали; - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», який передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології . Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Лабораторії можуть підтверджувати свою технічну компетентність шляхом акредитації в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) згідно з ДСТУ ISO/IEC 17025. Ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах. У зв’язку з тим, що на сьогоднішній день єдиний законодавчо визначений порядок сертифікації лабораторій відсутній, лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, сертифікат реєстрації відповідності стандарту управління ДСТУ ISO 10012:2005). Таким чином, оскільки різні органи здійснюють перевірку лабораторій та видають різні документи за результатами таких перевірок, умови тендерної документації в цій частині є неточними та дискримінаційними, так як місять вимогу про надання тотожніх документів на підтвердження вимірювальної лабороторії, у зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання одного з перелічених документів для лабораторій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:20
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:09
У тендерній документації на підтвердження наявності працівників вимагається надання дипломів про закінчення учбових закладів. Згідно чинного законодавства, особи що закінчили загальну середню освіту отримують свідоцтво про здобуття базової середньої освіти, або ж атестат про середню освіту. Деякі працівники, яких планується залучати до надання послуг (водії, механізатори, дорожні робітники), мають повну загальну середню освіту, тому надати дипломи про освіту таких працівників не є можливим. Просимо внести зміни в тендерну документацію, що дипломи про закінчення учбових закладів надаються на підтвердження кваліфікації тільки інженерно-технічних працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація про субпідрядників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:21
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:34
Умовами тендерної документації вимагається надання інформації про субпідрядника (субпідрядників) відповідно до додатку 1 документації. Додаток 1 містить перелік для субпідрядної організації лише в частині розроблення проектно-кошторисної документації. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та надати перелік документів для підтвердження субпідрядних організацій, яких планується залучати для надання послуг (наприклад : видалення порослі, або фрезерування).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: таку вимогу не встановлено умовами тендерної документації
електронна адреса
Дата подання: 13 квітня 2020 15:27
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:31
вкажіть будь ласка електронну адресу на яку можна відправити запитання
Відповідь: Запитання можливо відправити, використовуючи майданчик
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 квітня 2020 14:06
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:30
Тендерною документацією вимагається, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в частині виконання проектно-кошторисної документації, надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність виконувати роботи з розроблення проектно-кошторисної документації, а також не мають ніякого стосунку до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація щодо субпідрядних організацій
Дата подання: 17 квітня 2020 17:23
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:28
Добрий день! У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме: В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи: -довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ; Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000836-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 12:48
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 17:08
Причина: Недозавантаження документів
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000836-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 17:10
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 18:14
Умова тендерної документації щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) не є дискримінаційною з огляду на таке:
будь-який учасник торгів, якого зареєстровано за основним місцем реєстрації не у Черкаській області, має право зареєструватись за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Така вимога не звужує коло учасників оскільки може бути виповнена усіма учасниками торгів.

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 17:10
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000057 ● 587705063405456f8f1948029c35e49a
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 лютого 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-03-31-000836-a 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:39:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240809 Катеринопіль - Пальчик - Ямпіль, км 7+600 - 12+600 (окремими ділянками), Катеринопільський район, Черкаська область (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000836-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо питання:
Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:19:09

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.

2020-06-26 17:07:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення вимоги частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). За результатами аналізу питання щодо надання пояснень, інформації і документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону в частині перевищення терміну надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення вимоги частини першої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). За результатами аналізу питання щодо надання пояснень, інформації і документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону в частині перевищення терміну надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.) • усунуто

.

2021-02-22 22:15:15

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 травня 2020
UA-2020-03-31-000836-a1ceff19010b34d4499a38c19b7bed75c
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення Додатково
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "БУДСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ВЕЛАРМ Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 12:44
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:44
Накази на призначення.pdf
30 квітня 2020 12:44
відомості учасника.pdf
30 квітня 2020 12:44
аналогічний досвід.pdf
30 квітня 2020 12:44
Технічні специфікації.pdf
30 квітня 2020 12:44
Стаття 17.pdf
30 квітня 2020 12:44
Інформація ПДВ.pdf
30 квітня 2020 12:44
Матеріальна база.pdf
30 квітня 2020 12:43
субпідрядник.pdf
30 квітня 2020 12:43
Статут 2017.pdf
30 квітня 2020 12:43
сертифікат Будсервіс.pdf
30 квітня 2020 12:43
ліцензія.PDF
30 квітня 2020 12:43
довідка лаболаторія.pdf
30 квітня 2020 12:43
лабораторія.pdf
30 квітня 2020 12:43
довідка АБЗ.pdf
30 квітня 2020 12:43
АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

02 травня 2020 15:37
Електронний підпис
02 травня 2020 15:17
48.2 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 15:17
48.1 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 15:17
21-29. Документи на АБЗ.rar
02 травня 2020 15:17
6-16. Ст.17 Закону.pdf
02 травня 2020 15:17
5. Банківська гарантія.rar
02 травня 2020 15:17
3. Сертифікат ISO 9001.rar
02 травня 2020 15:17
2. Статут.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

09 червня 2020 12:40
Електронний підпис
09 червня 2020 12:40
Електронний підпис
09 червня 2020 12:11
Супровідний лист (1).PDF
09 червня 2020 11:18
public_doc (7).pdf
09 червня 2020 11:18
public_doc (8).p7s
02 травня 2020 19:41
Електронний підпис
02 травня 2020 19:41
Електронний підпис
02 травня 2020 19:41
Статут.pdf
02 травня 2020 19:41
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 19:41
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 19:41
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 19:41
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 19:40
Виписка.pdf
02 травня 2020 19:40
Fwd_ гарантия на 200 000.zip
02 травня 2020 19:40
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 19:40
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 19:40
рішення.pdf
02 травня 2020 19:40
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 19:40
письмова згода.PDF
02 травня 2020 19:40
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 19:40
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 19:40
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 19:40
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 19:40
згода укрдіпродор.PDF
02 травня 2020 19:40
ст 17.pdf
02 травня 2020 19:40
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 19:40
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:40
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 19:40
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 19:40
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 19:40
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 19:40
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:40
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 19:40
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 19:40
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 19:40
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 19:40
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 19:40
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 19:40
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 19:40
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:40
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:40
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 19:40
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 19:40
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:40
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:40
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 19:40
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 19:40
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 19:40
Акт прийняття робіт.PDF

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 16:41
Електронний підпис
03 травня 2020 16:41
Електронний підпис
03 травня 2020 13:17
Електронний підпис
03 травня 2020 13:17
Електронний підпис
03 травня 2020 13:14
10. Підтвердження МТБ.pdf
03 травня 2020 13:14
11. Підтвердження АБЗ.pdf
03 травня 2020 13:14
8. Сертифікат ISO.pdf
03 травня 2020 13:14
24. Розроблення ПКД.pdf
03 травня 2020 13:14
0240809.rar
03 травня 2020 13:14
6. Витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2020 13:14
25. Статистика.pdf
03 травня 2020 13:14
14.1.Відгук.pdf
03 травня 2020 13:14
4. Виписка.pdf
03 травня 2020 13:14
19. Проект договору.pdf
03 травня 2020 13:14
27. Інша інформація.pdf
03 травня 2020 13:14
5. Ліцензія.pdf
03 травня 2020 13:14
21. Додаток 2.pdf
03 травня 2020 13:14
2. Статут ПП ДОРСТРОЙ.pdf
03 травня 2020 13:14
20. Технічне завдання.pdf
03 травня 2020 13:14
3. Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2020 13:14
15. Довідка щодо витрат.pdf

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 15:30
Електронний підпис
03 травня 2020 15:29
тех.завдання.pdf
03 травня 2020 15:29
Таблиця 1.3..pdf
03 травня 2020 15:29
Таблиця 1.2..pdf
03 травня 2020 15:29
Таблиця 1.1..pdf
03 травня 2020 15:29
ст 17.pdf
03 травня 2020 15:29
проект договору.pdf
03 травня 2020 15:29
гарантійні листи.pdf
03 травня 2020 15:29
Licenziya (1).zip
03 травня 2020 15:29
Dovirenist (2).zip
03 травня 2020 15:29
Справка_page-0001.pdf
03 травня 2020 15:29
BG 2616-20G TOV UDRB.zip

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "БУДСЕРВІС"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

ТОВ ВЕЛАРМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 13 464 372,00
UAH з ПДВ
13 464 372,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 13 498 000,00
UAH з ПДВ
13 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 12:40
Електронний підпис
09 червня 2020 12:40
Електронний підпис
09 червня 2020 12:11
Супровідний лист (1).PDF
09 червня 2020 11:18
public_doc (7).pdf
09 червня 2020 11:18
public_doc (8).p7s
02 травня 2020 19:41
Електронний підпис
02 травня 2020 19:41
Електронний підпис
02 травня 2020 19:41
Статут.pdf
02 травня 2020 19:41
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 19:41
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 19:41
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 19:41
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 19:40
Виписка.pdf
02 травня 2020 19:40
Fwd_ гарантия на 200 000.zip
02 травня 2020 19:40
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 19:40
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 19:40
рішення.pdf
02 травня 2020 19:40
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 19:40
письмова згода.PDF
02 травня 2020 19:40
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 19:40
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 19:40
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 19:40
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 19:40
згода укрдіпродор.PDF
02 травня 2020 19:40
ст 17.pdf
02 травня 2020 19:40
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 19:40
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:40
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 19:40
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 19:40
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 19:40
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 19:40
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:40
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 19:40
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 19:40
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 19:40
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 19:40
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 19:40
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 19:40
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 19:40
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:40
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:40
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 19:40
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 19:40
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:40
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:40
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 19:40
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:40
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 19:40
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 19:40
Акт прийняття робіт.PDF

Публічні документи

03 травня 2020 16:41
Електронний підпис
03 травня 2020 16:41
Електронний підпис
03 травня 2020 13:17
Електронний підпис
03 травня 2020 13:17
Електронний підпис
03 травня 2020 13:14
10. Підтвердження МТБ.pdf
03 травня 2020 13:14
11. Підтвердження АБЗ.pdf
03 травня 2020 13:14
8. Сертифікат ISO.pdf
03 травня 2020 13:14
24. Розроблення ПКД.pdf
03 травня 2020 13:14
0240809.rar
03 травня 2020 13:14
6. Витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2020 13:14
25. Статистика.pdf
03 травня 2020 13:14
14.1.Відгук.pdf
03 травня 2020 13:14
4. Виписка.pdf
03 травня 2020 13:14
19. Проект договору.pdf
03 травня 2020 13:14
27. Інша інформація.pdf
03 травня 2020 13:14
5. Ліцензія.pdf
03 травня 2020 13:14
21. Додаток 2.pdf
03 травня 2020 13:14
2. Статут ПП ДОРСТРОЙ.pdf
03 травня 2020 13:14
20. Технічне завдання.pdf
03 травня 2020 13:14
3. Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2020 13:14
15. Довідка щодо витрат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
Переможець 13 464 372,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 16:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
#40675093
13 464 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:17
акт укладений
05 січня 2021 17:16
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:50
ду6 дог30.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:35
ду 5 до дог.30.pdf зміни до договору
23 липня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:53
ду 4 до дог.30.pdf зміни до договору
20 липня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 12:04
ду_3 до дог.30.PDF зміни до договору
01 липня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 11:03
ду_2 до дог.30.PDF зміни до договору
30 червня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 18:09
ду _1 до дог.30.PDF зміни до договору
22 червня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 09:42
Договір укладений
16 червня 2020 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у пункт 10.1. розділу Х та викласти його у новій редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020р., а в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку виконання робіт, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку».
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 1 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти його в новій редакції. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 1 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти його в новій редакції. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.10.1 договору №30 від 16 червня 2020р. та викласти його в новій редакції: - 10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020р., а в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку». 2. Внести зміни до додатку 1 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» до Договору та викласти його в новій редакції. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Додатку 2 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти пункт 5.1. Договору у наступній редакції: «5.1. Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 2. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.3. Договору у наступній редакції: «6.4.3.Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством. В разі виникнення непередбачуваних, визначених законом, обставин, що можуть призвести до неможливості виконання робіт вищезазначеними субпідрядниками, Підрядник за погодженням із Замовником залучає до виконання робіт інших субпідрядників. Підрядник не звільняється від відповідальність за неналежне виконання умов договору залученого субпідрядника, та несе повну відповідальність згідно Договору та чинного законодавства». 3. Сторони дійшли згоди викласти пункт 6.4.4. Договору у наступній редакції: «6.4.4. Субпідрядники, повинні відповідати таким вимогам: - Наявність ліцензії (дозволу) на виконання робіт у випадках, передбачених законодавством, або інших дозвільних / погоджувальних документів, необхідних для виконання робіт; - Наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання підрядних договорів; - Наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Перевірку субпідрядників на відповідність зазначеним вимогам здійснює Підрядник та несе за це персональну відповідальність». 4. Сторони дійшли згоди викласти абзац другий п 7.1.1 розділу VII Договору у наступній редакції: «Підрядник погоджується, що Замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 5. Сторони дійшли згоди викласти Розділ ХV Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 221 113,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 203 518,83 UAH)