Дрова паливні
Очікувана вартість
246 762,00 UAH
UA-2020-03-31-000750-b d546345023f74406a1269c7f524814df
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство Славської селищної ради "Славська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 20764716
Місцезнаходження замовника: 82660, Україна , Львівська обл., Славське, Львівська область, Сколівський район, смт. Славське, вул. Архангельського, 5
Контактна особа замовника: Зенинець Оксана Михайлівна
+380325142243
slavska_ml@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 12:08
Очікувана вартість: 246 762,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 233,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252 м.куб
Деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт Славське, вул.Архангельського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Деревина Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-03-000014 ● 33a2334574ea47d499442dbd9d9372b9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-04-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-06 09:58:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.04.2020 № 65

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 65.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-03-31-000750-b 31.03.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-08 12:58:54

Пояснення з власної ініціативи

КНП «Славська міська лікарня» 31.03.2020 року оприлюднила оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю ДК «021-2015 (CPV) 03410000-7- Деревина». Була внесена обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Через технічну несправність системи файл з ЕЦП не було підтягнуто в систему DZO. 03 квітня 2020 року помилку усунули, на оголошення було накладено ЕЦП.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення про необхідність Відмінити відкриті торги на закупівлю товару «Дрова паливні» для потреб КНП «Славська міська лікарня» (ДК 021-2015 (CPV) 03410000-7- Деревина), згідно з частиною 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки технічно неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-04-23 12:50:47

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство Славської селищної ради "Славська міська лікарня", 20764716, Україна, Славське, Львівська область, Сколівський район, смт. Славське, вул. Архангельського, 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Деревина, 246762UAH, 03410000-7, ДК021, 252, м.куб
  3. Інформація про оприлюднення: d546345023f74406a1269c7f524814df, 2020-03-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 06 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2020 рік (UA-P-2020-03-31-001780-c), оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковану 31.03.2020 та 07.04.2020 тендерну документацію Замовника, опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення з власної ініціативи. За вимогами статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в тому числі оголошення про проведення процедури. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку №490. Зокрема, Наказом Мінекономрозвитку №490 затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів. Крім того, відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Однак, на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, після внесення інформації до оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі, при його оприлюдненні в електронній системі закупівель (31.03.2020), а також станом на час прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі (03.04.2020) на вказане оголошення не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Окрім того, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, кваліфікований електронний підпис посадової особи Замовника на опубліковану тендерну документацію (редакція, опублікована 31.03.2020) накладено лише 06.04.2020 року. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель під час моніторингу поясненні з власної ініціативи (опубліковане 08.04.2020) Замовником зазначено, що 31.03.2020 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю ДК «021-2015 (CPV) 03410000-7- Деревина», була внесена обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Також у поясненні вказано, що через технічну несправність системи файл з ЕЦП не було підтягнуто в систему DZO, 03 квітня 2020 року помилку усунено, на оголошення було накладено ЕЦП. Отже, на час прийняття рішення про початок моніторингу ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK1-3_1 (відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню), – підтвердилась. Під час моніторингу, з врахуванням наданих Замовником пояснень, вказане порушення усунено. Слід зазначити, що відповідно до пункту 7 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі – Порядок функціонування системи) оператор авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом процедур закупівель в електронній системі закупівель залежно від рівня акредитації, та відповідність авторизованого електронного майданчика вимогам, визначеним у пунктах 8-10 Порядку функціонування системи. При цьому, виходячи зі змісту пункту 8 Порядку функціонування системи, оператор, зокрема, повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу. Так, на порушення норм частини 2 статті 23 Закону Замовником при опублікуванні 07.04.2020 нової редакції тендерної документації (зокрема внесено зміни та доповнення до Додатку 4) не оприлюднено в окремому документі переліку змін, що вносяться, а положення тендерної документації, до яких внесено 07.04.2020 зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті 4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника вказано, що зазначений проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету закупівлі, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати проект договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Зміни умов договору здійснюються шляхом укладення додаткової угоди до договору. Одночасно, у пункті 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вказано, що проект договору, наведений у Додатку 5 до тендерної документації складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та з обов’язковим зазначенням змін умов договору. За нормою частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону в частині відповідності умов договору тендерній пропозиції учасника-переможця. Крім того, аналізом тендерної документації встановлено, що у примітках Додатку 3 зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, також завантажує в електронну систему закупівель скановану, оновлену тендерну пропозицію, із зазначенням у формі «Тендерна пропозиція» остаточної ціни (за результатами аукціону), якщо ціна змінювалася протягом аукціону. Згідно з статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Отже, встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оновленої тендерної пропозиції, суперечать нормам статей 25, 28 Закону. Згідно з частиною 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та накладення електронного цифрового підпису на них встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 2 статті 23, статті 25 та статті 28, а також частини 2 статті 32 та частини 4 статті 36 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також часткового усунення порушень, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходи, передбачені частиною першою статті 31 Закону, вжити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П " 236 779,20
UAH з ПДВ
236 779,20
UAH з ПДВ
Документи
ДП Славське лісове господарство 240 636,00
UAH з ПДВ
240 636,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 08:36
sign.p7s
16 квітня 2020 08:35
Довідки 2.pdf
16 квітня 2020 08:35
13 FSC- 100%.pdf
16 квітня 2020 08:35
19 Копії накладних.pdf
16 квітня 2020 08:35
20 Відгуки.pdf
16 квітня 2020 08:35
07 Копія Виписки.pdf
16 квітня 2020 08:35
08 Копія Паспорту.pdf
16 квітня 2020 08:35
Довідки 3.pdf
16 квітня 2020 08:35
pdf (1).pdf
16 квітня 2020 08:35
Довідка (3).zip
16 квітня 2020 08:35
11 Код.pdf
16 квітня 2020 08:35
10 Паспорт.pdf
16 квітня 2020 08:35
Довідки 4.pdf
16 квітня 2020 08:35
Документ_ЄДР_1006415245.zip
16 квітня 2020 08:35
Пропозиція.pdf
16 квітня 2020 08:35
21 Договір 11-09-19 ПТУ.pdf
16 квітня 2020 08:35
12 ДовідкА Статистика.pdf
16 квітня 2020 08:35
18 Накладна Водоканал).pdf
16 квітня 2020 08:35
06 Копія витягу ЄДР.pdf
16 квітня 2020 08:35
09 Копія коду.pdf
16 квітня 2020 08:35
Довідки 1.pdf
16 квітня 2020 08:35
01 Копія Статуту.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 15:47
титулка.pdf
15 квітня 2020 15:47
ТЗ.pdf
15 квітня 2020 15:47
тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 15:47
статут.pdf
15 квітня 2020 15:47
сертифікат FSC.pdf
15 квітня 2020 15:47
реєстр.pdf
15 квітня 2020 15:47
проект договору.pdf
15 квітня 2020 15:47
паспорт.pdf
15 квітня 2020 15:47
наказ призначення.pdf
15 квітня 2020 15:47
лист згода.pdf
15 квітня 2020 15:47
лист гарантія.pdf
15 квітня 2020 15:47
довідка ст17.pdf
15 квітня 2020 15:47
довідка працівники.pdf
15 квітня 2020 15:47
довідка походження.pdf
15 квітня 2020 15:47
довідка ліцензія.pdf
15 квітня 2020 15:46
аналогічні договори.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П "
#41491484
Очікує рішення 236 779,20
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:29

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2020 12:52
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на закупівлю товару «Дрова паливні» для потреб КНП «Славська міська лікарня» (ДК 021-2015 (CPV) 03410000-7- Деревина), згідно з частиною 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки технічно неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
23 квітня 2020 12:52
протокол про відміну торгів

Актуальні тендери

До пошуку