Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
5 404,00 UAH
UA-2020-03-31-000619-c 312b13c5ca7b431cbaf148da76e22b83
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Чорноштан

+380667953665 chornoshtan@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр діагностики залізничної інфраструктури" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Святошинська, буд. 13
Контактна особа: Ольга Чорноштан
+380667953665
chornoshtan@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 5 404,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, буд. 13, філія «Центр діагностики залізничної інфраструктури» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару та отримання Покупцем належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданому Товару, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені чинним законодавством строки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:31
ТД канцелярські товари.docx
02 квітня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 09:31
ТД канцелярські товари.docx
31 березня 2020 13:11
ТД канцелярські товари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік
Дата подання: 01 квітня 2020 09:25
Дата відповіді: 02 квітня 2020 09:30
Відсутній перелік товарів.
Відповідь: Оновлено тендерну документацію

Інформація про відміну

Дата відміни
15 квітня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій