Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Частини до аудіо- та відеообладнання" за кодом ДК 021:2015 32350000-1 (Плівка рентгенівська)
Очікувана вартість
24 768,46 UAH
UA-2020-03-31-000523-b cbe1b38075004a8cb031d3a6697ff03d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіжаєва Анастасія Анатоліївна

+38(048)7294015 tender@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа: Кіжаєва Анастасія Анатоліївна
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 14:19
Очікувана вартість: 24 768,46 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


"Частини до аудіо- та відеообладнання" за кодом ДК 021:2015 32350000-1 (Плівка рентгенівська)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 упаков
Плівка рентгенівська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Площа Митна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:11
проект договору.pdf
31 березня 2020 13:11
вимоги до учасників.pdf
31 березня 2020 13:11
технічна специфікація.pdf
09 квітня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:11
проект договору.pdf
31 березня 2020 13:11
вимоги до учасників.pdf
31 березня 2020 13:11
технічна специфікація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форми документів
Дата подання: 31 березня 2020 17:38
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:13
Шановний Замовнику! Просимо Вас долучити до тендерної документації форми документів, надання яких вимагається від учасника, у форматі .doc або .docx.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення та листа медико-санітарної частини №2077/19-06-02 від 02.04.2020р. повідомляємо наступне.
Пунктом 4. Розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП «Прозоро від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета
закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення».
Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 Розділу ІІ Інструкції інформація, зазначена у п.2,3,4 Розділу ІІ, яка подається окремими файлами, повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та\або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Форми документів
Дата подання: 02 квітня 2020 13:48
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:07
Шановний Замовнику! Ми в жодному разі не маємо на увазі якесь порушення з Вашого боку вказаної Інструкції. Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, просимо Вас додатково прикріпити форми, які має заповнити та надати учасник, у форматі .doc або .docx до вже наявної тендерної документації, аби оптимізувати підготовку тендерної пропозиції та дати змогу не витрачати купу часу на передрук форм. Адже для Вас,як для замовника, це не є проблемою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 4. Розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП «Прозоро від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення». Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 Розділу ІІ Інструкції інформація, зазначена у п.2,3,4 Розділу ІІ, яка подається окремими файлами, повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та\або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Документация в ворд
Дата подання: 06 квітня 2020 09:15
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:22
Добрый день! Также просим вас прикрепить заполняемые формы документов в редактируемом формате для правильной подготовки тендерного предложения.
Відповідь: Пунктом 4. Розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП «Прозоро від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення». Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 Розділу ІІ Інструкції інформація, зазначена у п.2,3,4 Розділу ІІ, яка подається окремими файлами, повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та\або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 20 640,30
UAH
20 640,30
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 24 635,68
UAH
23 024,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 17:40
Опис товару
14 квітня 2020 17:39
Пропозиція оновлена
14 квітня 2020 15:06
Пропозиція оновлена
10 квітня 2020 10:33
7_Сертифікат якості.pdf
10 квітня 2020 10:33
6_Висновок СЕС.pdf
10 квітня 2020 10:33
3_Опис товару.pdf
10 квітня 2020 10:33
2_Накладні.pdf
10 квітня 2020 10:33
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 08:23
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Переможець 20 640,30
UAH
15 квітня 2020 14:29

Документи

15 квітня 2020 14:29
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
20 640,30
UAH
Документи

Документи

15 квітня 2020 14:29
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2775-В-ОДФ-20.pdf укладений
17 квітня 2020 14:44