Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Частини до аудіо- та відеообладнання" за кодом ДК 021:2015 32350000-1 (Плівка рентгенівська)
Очікувана вартість
24 768,46 UAH
UA-2020-03-31-000523-b ● cbe1b38075004a8cb031d3a6697ff03d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кіжаєва Анастасія Анатоліївна +38(048)7294015 tender@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 24 768,46 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
"Частини до аудіо- та відеообладнання" за кодом ДК 021:2015 32350000-1 (Плівка рентгенівська)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 упаков
Плівка рентгенівська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Площа Митна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 13:11 |
проект договору.pdf | |
31 березня 2020 13:11 |
вимоги до учасників.pdf | |
31 березня 2020 13:11 |
технічна специфікація.pdf |
09 квітня 2020 08:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 березня 2020 13:11 |
проект договору.pdf
|
||||||
31 березня 2020 13:11 |
вимоги до учасників.pdf
|
||||||
31 березня 2020 13:11 |
технічна специфікація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Форми документів
Дата подання: 31 березня 2020 17:38
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:13
Шановний Замовнику!
Просимо Вас долучити до тендерної документації форми документів, надання яких вимагається від учасника, у форматі .doc або .docx.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення та листа медико-санітарної частини №2077/19-06-02 від 02.04.2020р. повідомляємо наступне.
Пунктом 4. Розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП «Прозоро від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета
закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення».
Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 Розділу ІІ Інструкції інформація, зазначена у п.2,3,4 Розділу ІІ, яка подається окремими файлами, повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та\або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Пунктом 4. Розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП «Прозоро від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета
закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення».
Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 Розділу ІІ Інструкції інформація, зазначена у п.2,3,4 Розділу ІІ, яка подається окремими файлами, повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та\або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Форми документів
Дата подання: 02 квітня 2020 13:48
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:07
Шановний Замовнику!
Ми в жодному разі не маємо на увазі якесь порушення з Вашого боку вказаної Інструкції.
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, просимо Вас додатково прикріпити форми, які має заповнити та надати учасник, у форматі .doc або .docx до вже наявної тендерної документації, аби оптимізувати підготовку тендерної пропозиції та дати змогу не витрачати купу часу на передрук форм. Адже для Вас,як для замовника, це не є проблемою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 4. Розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП «Прозоро від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення». Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 Розділу ІІ Інструкції інформація, зазначена у п.2,3,4 Розділу ІІ, яка подається окремими файлами, повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та\або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Документация в ворд
Дата подання: 06 квітня 2020 09:15
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:22
Добрый день! Также просим вас прикрепить заполняемые формы документов в редактируемом формате для правильной подготовки тендерного предложения.
Відповідь: Пунктом 4. Розділу ІІ «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП «Прозоро від 19.03.2019 р. № 10 (із змінами) встановлено, що фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення». Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 7 Розділу ІІ Інструкції інформація, зазначена у п.2,3,4 Розділу ІІ, яка подається окремими файлами, повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та\або розширення програм, що здійснюють архівацію даних.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" #42744598 |
Переможець |
20 640,30
UAH
|
15 квітня 2020 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2775-В-ОДФ-20.pdf | укладений |
17 квітня 2020 14:44
|