Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241703 /Р-10/ – Худяки − Сагунівка − Боровиця − Рацеве – /Р-10/, км 0+000 – км 13+920 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 241703 /R-10/ – Khudyaky − Sagunivka − Borovytsya − Ratseve – /R-10/, km 0+000 – km 13+920 (separate plots), Cherkasy district, Cherkasy region
Очікувана вартість
8 754 021,60 UAH
UA-2020-03-31-000460-c 72a35a666b7a4ebab6505546bd72b308
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 12:35
Очікувана вартість: 8 754 021,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 524,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH
Publication date: 31 березня 2020 12:03
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 8 754 022 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 524 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241703 /Р-10/ – Худяки − Сагунівка − Боровиця − Рацеве – /Р-10/, км 0+000 – км 13+920 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241703 /Р-10/ – Худяки − Сагунівка − Боровиця − Рацеве – /Р-10/, км 0+000 – км 13+920 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, О 241703 /Р-10/ – Худяки − Сагунівка − Боровиця − Рацеве – /Р-10/, км 0+000 – км 13+920 (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 241703 /R-10/ – Khudyaky − Sagunivka − Borovytsya − Ratseve – /R-10/, km 0+000 – km 13+920 (separate plots), Cherkasy district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:53
1. протокол ЗТД 241703.doc
24 квітня 2020 22:53
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:53
ТД Дороги ПСР 241703 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:53
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:53
1. протокол ЗТД 241703.doc
24 квітня 2020 22:53
Додаток 3 (2).pdf
31 березня 2020 12:04
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:53
ТД Дороги ПСР 241703 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 12:04
ТД Дороги ПСР 241703.pdf
24 квітня 2020 22:53
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 12:04
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до "Проекту договору"
Дата подання: 08 квітня 2020 16:36
Дата відповіді: 09 квітня 2020 19:51
Доброго дня. Під час вивчення ТД виникли наступні запитання до «Проекту договору». 1. В додатку 3 до Договору «Зведений кошторис», в пункті 1 Таблиці, необхідно вказати повну вартість робіт по Розробці робочого проекту на капітальний ремонт. Просимо внести зміни в вид ремонту, адже назва предмету закупівлі – «Поточний середній ремонт…..» . 2. Чи потрібно виконувати Інженерно-геодезичні та Інженерно-геологічні вишукування (як вихідні дані для проектування) при виконанні робіт по поточному середньому ремонті? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. до тендерної документації буде внесено зміни.
2. вартість проектно-кошторисної документації
(визначається згідно зі зведеним кошторисом та включає
необхідні інженерно-вишукувальні, геодезичні та інші
дослідження та послуги необхідні для виготовлення
проектно-кошторисної документації).
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 17 квітня 2020 07:36
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:25
Вітаємо! У тендерній документації на підтвердження наявності працівників вимагається надання дипломів про закінчення учбових закладів. Згідно чинного законодавства особи, які закінчили заклади загальної середньої освіти, отримують свідоцтво про здобуття базової середньої освіти чи про здобуття повної загальної середньої освіти, або ж отримали атестат про середню освіту (згідно діючого на той час законодавства). Деякі працівники, яких планується залучати до надання послуг (наприклад, дорожні робітники), мають лише повну загальну середню освіту, тому надати дипломи про освіту таких працівників не є можливим. Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині того, що дипломи про закінчення учбових закладів надаються на підтвердження кваліфікації тільки інженерно-технічних працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація щодо субпідрядної організації
Дата подання: 17 квітня 2020 18:08
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:28
Добрий день! У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме: В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи: -довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ; Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000460-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 12:44
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 17:05
Причина: Недозавантаження документів
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000460-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 17:07
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 18:09
Умова тендерної документації щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) не є дискримінаційною з огляду на таке:
будь-який учасник торгів, якого зареєстровано за основним місцем реєстрації не у Черкаській області, має право зареєструватись за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Така вимога не звужує коло учасників оскільки може бути виповнена усіма учасниками торгів.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000062 ● 5833c1fcfa4641bf97f3a3e4d37d61af
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-03-31-000460-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 18:11:25

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення
О 241703 /Р-10/ – Худяки − Сагунівка − Боровиця − Рацеве – /Р-10/, км 0+000 – км 13+920 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-03-31-000460-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:18:11

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.

2020-06-26 17:18:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питань щодо надання роз’яснення до тендерної документації та вимог про усунення порушень, оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог частини першої та абзацу другого частини другої статті 23 Закону (в редакції від 17.03.2020). За результатами аналізу питання щодо надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону через несвоєчасне надання Замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 травня 2020
UA-2020-03-31-000460-c72a35a666b7a4ebab6505546bd72b308
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Черкасиміськбуд Документи
Відхилено
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 20:40
Електронний підпис
30 квітня 2020 20:39
9 Проект договору.rar
30 квітня 2020 20:39
8 Інші документи.rar
30 квітня 2020 20:39
6 Сертифікат ISO.rar
30 квітня 2020 20:39
4 Статут.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

02 травня 2020 20:08
Електронний підпис
02 травня 2020 20:08
Електронний підпис
02 травня 2020 20:07
Статут.pdf
02 травня 2020 20:07
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 20:07
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 20:07
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 20:07
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 20:07
Виписка.pdf
02 травня 2020 20:07
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 20:07
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 20:07
рішення.pdf
02 травня 2020 20:07
письмова згода.PDF
02 травня 2020 20:07
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 20:07
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 20:07
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 20:07
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 20:07
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 20:07
згода укрдіпродор.PDF
02 травня 2020 20:07
ст 17.pdf
02 травня 2020 20:07
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 20:07
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 20:07
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 20:07
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 20:07
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 20:07
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 20:07
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 20:07
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 20:07
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 20:07
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 20:07
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 20:07
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 20:07
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 20:07
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 20:07
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 20:07
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 20:07
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 20:07
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 20:07
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 20:07
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 20:07
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 20:07
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 20:07
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 20:07
Акт прийняття робіт.PDF

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 11:28
Електронний підпис
18 травня 2020 11:28
Електронний підпис
03 травня 2020 17:26
Електронний підпис
03 травня 2020 17:26
Електронний підпис
03 травня 2020 16:52
Електронний підпис
03 травня 2020 16:50
Електронний підпис
03 травня 2020 15:23
Електронний підпис
03 травня 2020 15:23
Електронний підпис
03 травня 2020 15:20
5 Досвід частина 1.rar
03 травня 2020 15:19
2 АБЗ частина 2.zip
03 травня 2020 15:19
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 15:19
4 лабораторія частина 2.zip
03 травня 2020 15:19
8 техніка.zip
03 травня 2020 15:19
3 Лабораторія частина 1.zip
03 травня 2020 15:19
9 Працівники.zip
03 травня 2020 15:19
1 АБЗ частина 1.zip
03 травня 2020 15:19
13 Сертифікат ІСО.zip
03 травня 2020 15:19
10 Субпідрядники.zip
03 травня 2020 15:19
11 інші документи.zip
03 травня 2020 15:19
7 Гарантія О 241703.rar
03 травня 2020 15:19
12 повноваження.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Черкасиміськбуд

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 8 700 000,00
UAH з ПДВ
8 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 8 740 889,00
UAH з ПДВ
8 740 889,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 11:28
Електронний підпис
18 травня 2020 11:28
Електронний підпис
03 травня 2020 17:26
Електронний підпис
03 травня 2020 17:26
Електронний підпис
03 травня 2020 16:52
Електронний підпис
03 травня 2020 16:50
Електронний підпис
03 травня 2020 15:23
Електронний підпис
03 травня 2020 15:23
Електронний підпис
03 травня 2020 15:20
5 Досвід частина 1.rar
03 травня 2020 15:19
2 АБЗ частина 2.zip
03 травня 2020 15:19
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 15:19
4 лабораторія частина 2.zip
03 травня 2020 15:19
8 техніка.zip
03 травня 2020 15:19
3 Лабораторія частина 1.zip
03 травня 2020 15:19
9 Працівники.zip
03 травня 2020 15:19
1 АБЗ частина 1.zip
03 травня 2020 15:19
13 Сертифікат ІСО.zip
03 травня 2020 15:19
10 Субпідрядники.zip
03 травня 2020 15:19
11 інші документи.zip
03 травня 2020 15:19
7 Гарантія О 241703.rar
03 травня 2020 15:19
12 повноваження.zip

Публічні документи

02 травня 2020 20:08
Електронний підпис
02 травня 2020 20:08
Електронний підпис
02 травня 2020 20:07
Статут.pdf
02 травня 2020 20:07
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 20:07
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 20:07
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 20:07
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 20:07
Виписка.pdf
02 травня 2020 20:07
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 20:07
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 20:07
рішення.pdf
02 травня 2020 20:07
письмова згода.PDF
02 травня 2020 20:07
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 20:07
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 20:07
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 20:07
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 20:07
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 20:07
згода укрдіпродор.PDF
02 травня 2020 20:07
ст 17.pdf
02 травня 2020 20:07
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 20:07
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 20:07
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 20:07
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 20:07
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 20:07
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 20:07
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 20:07
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 20:07
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 20:07
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 20:07
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 20:07
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 20:07
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 20:07
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 20:07
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 20:07
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 20:07
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 20:07
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 20:07
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 20:07
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 20:07
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 20:07
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 20:07
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 20:07
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 20:07
Акт прийняття робіт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 8 700 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
8 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 11:21
ду 6 договір 20.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 17:12
ду5 дог20.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 18:38
Д.у. 4 договір 20.pdf зміни до договору
30 липня 2020 18:12
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:47
Д.у. 3 договір 20.pdf зміни до договору
27 липня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 17:34
ду 2 до дог.20.pdf зміни до договору
23 липня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:16
Д.у. 1 до дог.20 зміни до договору
01 червня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:47
Договір укладений
01 червня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241703 /Р-10/ - Худяки - Сагунівка - Боровиця - Рацеве -/Р-10/ км 0+000-км 13+920 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва: автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 241703 /Р-10/ - Худяки - Сагунівка - Боровиця - Рацеве -/Р-10/ км 0+000-км 13+920 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). «1.2 Найменування послуг: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241703 /Р-10/ - Худяки - Сагунівка - Боровиця - Рацеве -/Р-10/ км 0+000-км 13+920 (окремими ділянками), Черкаський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 8 700 000 грн. (вісім мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.) та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору). підлягають виконанню роботи у 2020 роціна суму7 800 000,00 грн підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 900 000,00 грн. 1.3. Внести зміни у пункти 4.1 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору).» 1.4. Внести зміни у підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 8 700 000,00 грн. (вісім мільйонів сімсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 2 до договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 8 700 000,00 грн.» 1.2. Внести зміни до пункту 5.1 Договору а саме: «Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 1.3. Внести зміни у абзац другий п 7.1.1 розділу VII та викласти його у новій редакції: «Підрядник погоджується, що замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 1.4. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.5. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 1.6. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 8 635 971,60 грн (вiсiм мiльйонiв шiстсот тридцять п`ять тисяч дев`ятсот сiмдесят одна гривня 60 копiйок) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 2 до договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 8 635 971,60 грн». 1.2. Внести зміни до Додатку 2, до Договору «Договірна ціна на будівництво» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 8 635 971,60 грн (вiсiм мiльйонiв шiстсот тридцять п`ять тисяч дев`ятсот сiмдесят одна гривня 60 копiйок) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 2 до договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 8 635 971,60 грн». 1.2. Внести зміни до Додатку 2, до Договору «Договірна ціна на будівництво» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 8628393,60 грн (вісім мільйонів шістсот двадцять вісім тисяч трис та дев'яносто три гривні 60 копійок) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 2 до договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 8628393,60 грн». Внести зміни до Додатку 2, до Договору «Договірна ціна на будівництво» та викласти його в новій редакції. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти Розділ ХV “Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням фінансування на 2020 рік, без зменшення загальної вартості робіт та необхідністю зміни фінансування по роках Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 8 628 393,60 грн (вісім мільйонів шістсот двадцять вісім тисяч триста дев’яносто три гривні 60 коп.) з ПДВ: - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 8 527 240,60 грн.; - підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 101 153,00 грн.» 1.2. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.3. Внести зміни до Додатку № 1 «Календарний графік» в частині терміну виконання робіт та викласти його у новій редакції, що додається. 1.4. Внести зміни до Додатку № 3 «План фінансування послуг» в частині загальної вартості, фінансуванню по роках та викласти його у новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML