Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000, Уманський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 241509 Ropotuha − Yatrnivka, km 0+000 − km 2+000, Uman district, Cherkasy region
Очікувана вартість
6 663 027,60 UAH
UA-2020-03-31-000414-c af375221a08f41028cb80a9a40dd5ed0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 13:22
Очікувана вартість: 6 663 027,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 978,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60 %
Publication date: 31 березня 2020 11:50
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 6 663 028 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 978 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000, Уманський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000, Уманський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Уманський район, О 241509 Ропотуха − Ятранівка, км 0+000 − км 2+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 241509 Ropotuha − Yatrnivka, km 0+000 − km 2+000, Uman district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:51
Електронний підпис
24 квітня 2020 22:49
1. протокол ЗТД 241509.doc
24 квітня 2020 22:49
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:49
ТД Дороги ПСР 241509 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:49
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:51
Електронний підпис
31 березня 2020 17:15
Електронний підпис
24 квітня 2020 22:49
1. протокол ЗТД 241509.doc
24 квітня 2020 22:49
Додаток 3 (2).pdf
31 березня 2020 11:51
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:49
ТД Дороги ПСР 241509 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 11:51
ТД Дороги ПСР 241509.pdf
24 квітня 2020 22:49
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 11:51
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 13 квітня 2020 15:22
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:22
Тендерною документацією вимагається для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність Учасника виконувати роботи з ремонту автомобільних доріг. Просимо Вас виключити дану вимогу чи замінити ці документи листом-підтвердженням, про те, що кожна зазначена в аналогічному договорі автомобільна дорога знаходяться на балансі Замовника, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності лабораторії
Дата подання: 13 квітня 2020 15:24
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:25
Відповідно до тендерної документації, в підтвердження наявності власної або залученої лабораторії Учасник повинен надати -чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) випробувальної лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього, в якому зазначається про наявність спроможності перевіряти на відповідність діючим стандартам (ДСТУ, ТУ, СОУ, ДБН і т.ін.) матеріали; - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», який передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології . Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Лабораторії можуть підтверджувати свою технічну компетентність шляхом акредитації в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) згідно з ДСТУ ISO/IEC 17025. Ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах. У зв’язку з тим, що на сьогоднішній день єдиний законодавчо визначений порядок сертифікації лабораторій відсутній, лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, сертифікат реєстрації відповідності стандарту управління ДСТУ ISO 10012:2005). Таким чином, оскільки різні органи здійснюють перевірку лабораторій та видають різні документи за результатами таких перевірок, умови тендерної документації в цій частині є неточними та дискримінаційними, так як місять вимогу про надання тотожніх документів на підтвердження вимірювальної лабороторії, у зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання одного з перелічених документів для лабораторій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:24
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:19
У тендерній документації на підтвердження наявності працівників вимагається надання дипломів про закінчення учбових закладів. Згідно чинного законодавства, особи що закінчили загальну середню освіту отримують свідоцтво про здобуття базової середньої освіти, або ж атестат про середню освіту. Деякі працівники, яких планується залучати до надання послуг (водії, механізатори, дорожні робітники), мають повну загальну середню освіту, тому надати дипломи про освіту таких працівників не є можливим. Просимо внести зміни в тендерну документацію, що дипломи про закінчення учбових закладів надаються на підтвердження кваліфікації тільки інженерно-технічних працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація про субпідрядників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:25
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:18
Умовами тендерної документації вимагається надання інформації про субпідрядника (субпідрядників) відповідно до додатку 1 документації. Додаток 1 містить перелік для субпідрядної організації лише в частині розроблення проектно-кошторисної документації. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та надати перелік документів для підтвердження субпідрядних організацій, яких планується залучати для надання послуг (наприклад : видалення порослі, або фрезерування).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником надається інформація відповідно до умов тендерної документації, а саме: інформація про субпідрядну організацію в частині розроблення проектно-кошторисної документації
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 квітня 2020 14:07
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:17
Тендерною документацією вимагається, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в частині виконання проектно-кошторисної документації, надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність виконувати роботи з розроблення проектно-кошторисної документації, а також не мають ніякого стосунку до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000414-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд", Код ЄДРПОУ:03582422
Дата подання: 14 квітня 2020 15:51
Вимога
Враховуючи перелік обов’язкових працівників для надання послуг згідно з технічним завданням та умови тендерної документації на закупівлю послуг (п. 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»), а саме: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься у довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати накази на призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці», працівники мають бути оформлені на підприємстві як на основному місці роботи.
Відповідно до законодавства України, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід підтверджується трудовим договором, цивільно-правовою угодою, сумісництвом, суміщенням, тощо. Документальним підтвердженням є трудовий договором або цивільно-правова угода, накази про призначення (переведення) на посаду, накази про сумісництво або суміщення та інші документи.
У зв’язку з вищевикладеним умова, щодо надання лише наказів на призначення (переведення) на посаду є необгрунтованою, призводить до дискримінації Учасників та має ознаки корупційних дій і зловживань з боку Замовника.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо вжити заходів щодо усунення ознак правопорушення законодавства у сфері закупівель, а саме внести зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 21:51
Вимога замовника щодо наявності штатних працівників обумовлена тим, що це відноситься до основних працівників. Замовником торгів допускається наявність не основних працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами,
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000414-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд", Код ЄДРПОУ:03582422
Дата подання: 14 квітня 2020 17:07
Вимога до замовника
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься у довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати накази на призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці (п. 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»). Зі змісту даної умови Замовника вбачається, що працівники мають бути оформлені на підприємстві Учасника, як на основному місці роботи.
Відповідно до законодавства України, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід підтверджується трудовим договором, цивільно-правовою угодою, сумісництвом, суміщенням, тощо. Документальним підтвердженням є трудовий договором або цивільно-правова угода, накази про призначення (переведення) на посаду, накази про сумісництво або суміщення та інші документи.
Звертаємо увагу на те, що пункт 2 (стосовно розроблення проектно-кошторисної документації власними силами) тендерної документації Замовника містить умови щодо документального підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію наказами про призначення (переведення) на посаду та трудові книжки штатних працівників або цивільно-правові угоди на кожного працівника, якого зазначено у довідці.
У зв’язку з вищевикладеним умова, щодо надання виключно наказів на призначення (переведення) на посаду працівників (що вказані у довідці згідно п.1) є необґрунтованою, призводить до дискримінації Учасників та має ознаки корупційних дій і зловживань з боку Замовника.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, вимагаємо вжити заходів щодо усунення ознак правопорушення законодавства у сфері закупівель, а саме внести зміни до умов тендерної документації розширивши перелік документального підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 квітня 2020 21:50
Вимога замовника щодо наявності штатних працівників обумовлена тим, що це відноситься до основних працівників. Замовником торгів допускається наявність не основних працівників, що працюють за цивільно-правовими угодами,

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000060 ● 0191d75b30c34c2a8092309b257fd45e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-03-31-000414-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:35:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241509 Ропотуха - Ятранівка, км 0+000 - км 2+000, Уманський район, Черкаська (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000414-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо питання:
Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:26:41

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.

2020-06-26 17:14:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання пояснень, інформації і документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону в частині перевищення терміну надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 травня 2020
UA-2020-03-31-000414-caf375221a08f41028cb80a9a40dd5ed0
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 травня 2020 15:33
Електронний підпис
02 травня 2020 15:30
Субпідрядник2.rar
02 травня 2020 15:30
обладнання2.rar
02 травня 2020 15:30
інші2.rar
30 квітня 2020 20:26
Електронний підпис
30 квітня 2020 19:52
Тп додатки.rar
30 квітня 2020 19:51
Субпідрядник.rar
30 квітня 2020 19:51
повноваження.rar
30 квітня 2020 19:51
обладнання.rar
30 квітня 2020 19:51
інші.rar
30 квітня 2020 19:51
Досвід 2.rar
30 квітня 2020 19:51
Досвід.rar
30 квітня 2020 19:51
Гарантія.rar

Документи

Публічні документи

02 травня 2020 15:38
Електронний підпис
02 травня 2020 15:10
48.2 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 15:10
48.1 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 15:10
21-29. Документи на АБЗ.rar
02 травня 2020 15:10
6-16 Ст. 17 Закону.pdf
02 травня 2020 15:10
5. Банківська гарантія.rar
02 травня 2020 15:10
3. Сертифікат ISO 9001.rar
02 травня 2020 15:10
2. Статут.rar
02 травня 2020 15:10
32-40 Наявність техніки 2.rar
02 травня 2020 15:10
32-40 Наявність техніки 1.rar

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 16:59
Електронний підпис
03 травня 2020 16:59
Електронний підпис
03 травня 2020 15:55
Електронний підпис
03 травня 2020 15:54
Електронний підпис
03 травня 2020 13:10
Електронний підпис
03 травня 2020 13:10
Електронний підпис
03 травня 2020 13:08
10. Підтвердження МТБ.pdf
03 травня 2020 13:08
11. Підтвердження АБЗ.pdf
03 травня 2020 13:08
8. Сертифікат ISO.pdf
03 травня 2020 13:08
24. Розроблення ПКД.pdf
03 травня 2020 13:08
о241509.rar
03 травня 2020 13:08
6. Витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2020 13:08
25. Статистика.pdf
03 травня 2020 13:08
14.1. Відгук.pdf
03 травня 2020 13:08
4. Виписка.pdf
03 травня 2020 13:08
19. Проект договору.pdf
03 травня 2020 13:08
27. Інша інформація.pdf
03 травня 2020 13:08
5. Ліцензія.pdf
03 травня 2020 13:08
21. Додаток 2.pdf
03 травня 2020 13:08
2. Статут ПП ДОРСТРОЙ.pdf
03 травня 2020 13:08
20. Технічне завдання.pdf
03 травня 2020 13:08
3. Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2020 13:08
15. Довідка щодо витрат.pdf

Документи

Публічні документи

09 червня 2020 11:13
Електронний підпис
09 червня 2020 11:12
Довідка банкрутство.pdf
09 червня 2020 11:11
Електронний підпис
09 червня 2020 11:10
МВС Лапко від 12.05.20.pdf
09 червня 2020 11:10
довідки по ст. 17.pdf
09 червня 2020 11:07
Довідка банкрутство.pdf
09 червня 2020 11:07
Довідка НАЗК посадова.zip
09 червня 2020 11:07
Довідка НАЗК юр особа.zip
03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:37
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:37
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:37
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:37
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:37
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:37
Довідка + ИВР 3.pdf
03 травня 2020 15:37
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:37
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:37
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:36
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:36
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:36
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:36
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:36
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:36
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:36
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:36
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:36
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:36
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:36
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:36
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:36
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:36
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:36
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:36
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:36
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:36
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:36
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:36
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:36
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:36
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:36
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:35
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf
03 травня 2020 15:35
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:35
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:35
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:35
3. бульдозер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"

ТОВ ШРБУ-48

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 6 627 920,40
UAH з ПДВ
6 627 920,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 6 654 000,00
UAH з ПДВ
6 654 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 11:13
Електронний підпис
09 червня 2020 11:12
Довідка банкрутство.pdf
09 червня 2020 11:11
Електронний підпис
09 червня 2020 11:10
МВС Лапко від 12.05.20.pdf
09 червня 2020 11:10
довідки по ст. 17.pdf
09 червня 2020 11:07
Довідка банкрутство.pdf
09 червня 2020 11:07
Довідка НАЗК посадова.zip
09 червня 2020 11:07
Довідка НАЗК юр особа.zip
03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:37
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:37
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:37
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:37
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:37
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:37
Довідка + ИВР 3.pdf
03 травня 2020 15:37
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:37
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:37
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:36
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:36
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:36
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:36
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:36
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:36
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:36
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:36
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:36
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:36
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:36
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:36
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:36
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:36
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:36
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:36
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:36
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:36
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:36
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:36
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:36
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:36
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:36
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:35
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf
03 травня 2020 15:35
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:35
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:35
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:35
3. бульдозер.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 16:59
Електронний підпис
03 травня 2020 16:59
Електронний підпис
03 травня 2020 15:55
Електронний підпис
03 травня 2020 15:54
Електронний підпис
03 травня 2020 13:10
Електронний підпис
03 травня 2020 13:10
Електронний підпис
03 травня 2020 13:08
10. Підтвердження МТБ.pdf
03 травня 2020 13:08
11. Підтвердження АБЗ.pdf
03 травня 2020 13:08
8. Сертифікат ISO.pdf
03 травня 2020 13:08
24. Розроблення ПКД.pdf
03 травня 2020 13:08
о241509.rar
03 травня 2020 13:08
6. Витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2020 13:08
25. Статистика.pdf
03 травня 2020 13:08
14.1. Відгук.pdf
03 травня 2020 13:08
4. Виписка.pdf
03 травня 2020 13:08
19. Проект договору.pdf
03 травня 2020 13:08
27. Інша інформація.pdf
03 травня 2020 13:08
5. Ліцензія.pdf
03 травня 2020 13:08
21. Додаток 2.pdf
03 травня 2020 13:08
2. Статут ПП ДОРСТРОЙ.pdf
03 травня 2020 13:08
20. Технічне завдання.pdf
03 травня 2020 13:08
3. Витяг ПДВ.pdf
03 травня 2020 13:08
15. Довідка щодо витрат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 6 627 920,40
UAH з ПДВ
05 червня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
6 627 920,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 20:58
Договір укладений
16 червня 2020 20:57
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 09:40
ду 4/1 дог.31.pdf зміни до договору
27 липня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 12:40
ду 4 до дог.31.PDF зміни до договору
08 липня 2020 12:38
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 10:16
ду_3 до дог.31.PDF зміни до договору
02 липня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 14:27
ду 2 до дог.31.PDF зміни до договору
30 червня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 18:17
ду _1 до дог.31.PDF зміни до договору
22 червня 2020 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у пункт 10.1. розділу Х та викласти його у новій редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020р., а в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку виконання робіт, в частині розрахунків по договору до повного розрахунку».
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 1 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти його в новій редакції. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 1 «Календарний графік надання послуг» до Договору та викласти його в новій редакції. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» до Договору та викласти його в новій редакції. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість за цим договором складає 6 627 920,40 грн. ( шість мільйонів шістсот двадцять сім тисяч дев’ятсот двадцять грн. 40 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 6 627 920,40 грн.» 1.2. Внести зміни до пункту 5.1 Договору а саме: «Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 1.3. Внести зміни до пункту 6.4.3. Договору та викласти його в новій редакції: «Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством. В разі виникнення непередбачуваних, визначених законом, обставин, що можуть призвести до неможливості виконання робіт вищезазначеними субпідрядниками, Підрядник за погодженням із Замовником залучає до виконання робіт інших субпідрядників. Підрядник не звільняється від відповідальність за не належне виконання умов договору залученого субпідрядника, та несе повну відповідальність згідно Договору та чинного законодавства». 1.4. Внести зміни до пункту 6.4.4 Договору та викласти його в новій редакції: «Субпідрядники, повинні відповідати таким вимогам: - Наявність ліцензії (дозволу) на виконання робіт у випадках, передбачених законодавством, або інших дозвільних / погоджувальних документів, необхідних для виконання робіт; - Наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання підрядних договорів; - Наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Перевірку субпідрядників на відповідальність зазначеним вимогам здійснює Підрядник та несе за це персональну відповідальність». 1.5. Внести зміни у абзац другий п 7.1.1 розділу VII та викласти його у новій редакції: «Підрядник погоджується, що Замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 1.6. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 1.7. Внести зміни до Додатку 7, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML