Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ходорківський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188493 |
Місцезнаходження: | 13520, Україна , Житомирська обл., Ходорків, вул.Слобода ,102 |
Контактна особа: |
Плужнік Юрій Андрійович +380979411145 xodbudinter_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 12:06 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
31 березня 2020 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2020 11:48 |
протокол_переговорiв_002.jpg | |
31 березня 2020 11:48 |
протокол_переговорiв_001.jpg | |
31 березня 2020 11:48 |
протокол_переговорiв.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000035 ● 9822733bf913411f9283916261378085
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.04.2020
№ 23
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.04.2020 № 23.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-03-31-000402-c від 31.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-15 09:11:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи», код ДК 021:2015: 03220000-9 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-31-000402-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, переговорна процедура закупівель проводиться Ходорківським психоневрологічним інтернатом (далі – Замовник) на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закону визначено, що замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи визначені Замовником кваліфікаційні критерії до учасника згідно зі статтями 16 та 35 Закону та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим кваліфікаційним критеріям.
Крім того, поясніть чи встановлювалися інші вимоги до учасника переговорів ФОП Неділько Д.В., в тому числі його відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівель.
Якщо вище перелічені вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника переговорів та переліку документів, що підтверджують відповідність установленим критеріям, а також документи щодо встановлення інших вимог до учасника (у разі наявності) з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП Неділько Д.В. (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Крім того, відповідно до ст. 4 Закону зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Отже, поясніть чи затверджувались рішенням тендерного комітету річний план, додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі, якщо так то просимо надати підтверджуючі документи.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-21 15:05:25
Пояснення з власної ініціативи
ПОЯСНЕННЯ
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області від 13.04.2020 року
Комунальною установою «Ходорківський психоневрологічний інтернат», через електронну систему закупівель отримано Запит про надання пояснень щодо здійснення закупівлі ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-31-000402-c).
Комунальною установою «Ходорківський психоневрологічний інтернат», згідно річного плану закупівель, було прийнято рішення про необхідність здійснення закупівлі товару: Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля, згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі – Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Тому рішенням тендерного комітету № 3 від 03.02.2020 року було оголошено першу процедуру закупівлі ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-03-000803-a. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 19.02.2020р. була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення діяльності Комунальної установи «Ходорківський психоневрологічний інтернат» необхідність закупівлі: ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) залишилася і рішенням уповноваженої особи 05.03.2020р. було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-05-000392-а. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.03.2020р. було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Потреба у здійсненні закупівлі за предметом: ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) у Комунальної установи «Ходорківський психоневрологічний інтернат» залишилася та була необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту четвертого частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено.
У зв’язку із потребою у здійсненні закупівель на 2020 рік з метою безперервного забезпечення Замовника торгів необхідними товарами на підставі затверджених змін до річного плану закупівель та відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля за предметом ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) була здійснена у ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА, код ЄДРПОУ 3737606364, 10003, Житомирська обл., м. Житомир, Богунський р-н, вул. Лесі Українки, буд. 13, кв. 37, телефон +380972062368, 380972062368@ukr.net.
Переговорна процедура закупівель проводилася Ходорківським психоневрологічним інтернатом (далі – Замовник) на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закону визначено, що замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
27.03.2020 року вих. № 26, Учаснику, ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА, код ЄДРПОУ 3737606364, було направлено запрошення взяти участь у переговорній процедурі закупівлі за предметом ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля). 31.03.2020 року відбулися переговори з учасником, що засвідчено протоколом переговорів №7 від 31.03.2020 року. Відповідно до протоколу переговорів було оголошено переговорну процедуру закупівлі ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-31-000402-c).
Учасник переговорів, ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА, підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статтей 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII.
- Пояснення
- Пояснення
- Неділько
- Неділько
- Неділько
- Неділько
- Неділько
- Неділько
- Документація до закупівлі
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-29 12:02:25
Пояснення з власної ініціативи
Кваліфікаційні вимоги
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА #3737606364 |
Переможець |
338 000,00
UAH
|
31 березня 2020 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 13:59
|
договір | укладений |
13 квітня 2020 13:50
|
договір | укладений |
13 квітня 2020 13:50
|
договір | укладений |
13 квітня 2020 13:50
|
договір | укладений |
13 квітня 2020 13:50
|