Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля)
Очікувана вартість
338 000,00 UAH
UA-2020-03-31-000402-c 4b23be7437124193b7c8d0c4253630e8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плужнік Юрій Андрійович

+380979411145 xodbudinter_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ходорківський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188493
Місцезнаходження: 13520, Україна , Житомирська обл., Ходорків, вул.Слобода ,102
Контактна особа: Плужнік Юрій Андрійович
+380979411145
xodbudinter_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-03-000803-а про проведення відкритих торгів для потреб на 2020 рік на закупівлю ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) оприлюднено 03.02.2020р. через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 19.02.2020р. була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Комунальної установи «Ходорківський психоневрологічний інтернат» необхідність закупівлі: ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) залишилася і рішенням тендерного комітету 05.03.2020р. було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-05-000392-а. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.03.2020р. було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі за предметом: ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) у Комунальної установи «Ходорківський психоневрологічний інтернат» залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту четвертого частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо постачання: ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) та Учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість його постачання протягом 2020 року. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Зміни до річного плану закупівель на 2020 рік; - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-03-000803-а. - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-05-000392-а.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 12:06
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кг
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
Виноград
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кг
Кавуни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
500 кг
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10500 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6000 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кг
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13520, Україна, Житомирська область, село Ходорків, вул. Слобода, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:48
протокол_переговорiв_002.jpg
31 березня 2020 11:48
протокол_переговорiв_001.jpg
31 березня 2020 11:48
протокол_переговорiв.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000035 ● 9822733bf913411f9283916261378085
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.04.2020
№ 23

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.04.2020 № 23.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-03-31-000402-c від 31.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 09:11:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи», код ДК 021:2015: 03220000-9 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-31-000402-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Так, переговорна процедура закупівель проводиться Ходорківським психоневрологічним інтернатом (далі – Замовник) на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закону визначено, що замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи визначені Замовником кваліфікаційні критерії до учасника згідно зі статтями 16 та 35 Закону та перелік документів, що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим кваліфікаційним критеріям.
Крім того, поясніть чи встановлювалися інші вимоги до учасника переговорів ФОП Неділько Д.В., в тому числі його відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівель.
Якщо вище перелічені вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника переговорів та переліку документів, що підтверджують відповідність установленим критеріям, а також документи щодо встановлення інших вимог до учасника (у разі наявності) з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП Неділько Д.В. (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Крім того, відповідно до ст. 4 Закону зазначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Отже, поясніть чи затверджувались рішенням тендерного комітету річний план, додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі, якщо так то просимо надати підтверджуючі документи.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-21 15:05:25

Пояснення з власної ініціативи

ПОЯСНЕННЯ
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області від 13.04.2020 року
Комунальною установою «Ходорківський психоневрологічний інтернат», через електронну систему закупівель отримано Запит про надання пояснень щодо здійснення закупівлі ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-31-000402-c).
Комунальною установою «Ходорківський психоневрологічний інтернат», згідно річного плану закупівель, було прийнято рішення про необхідність здійснення закупівлі товару: Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля, згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі – Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Тому рішенням тендерного комітету № 3 від 03.02.2020 року було оголошено першу процедуру закупівлі ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-03-000803-a. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 19.02.2020р. була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення діяльності Комунальної установи «Ходорківський психоневрологічний інтернат» необхідність закупівлі: ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) залишилася і рішенням уповноваженої особи 05.03.2020р. було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-05-000392-а. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 23.03.2020р. було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 31 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Потреба у здійсненні закупівлі за предметом: ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) у Комунальної установи «Ходорківський психоневрологічний інтернат» залишилася та була необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту четвертого частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено.
У зв’язку із потребою у здійсненні закупівель на 2020 рік з метою безперервного забезпечення Замовника торгів необхідними товарами на підставі затверджених змін до річного плану закупівель та відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля за предметом ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) була здійснена у ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА, код ЄДРПОУ 3737606364, 10003, Житомирська обл., м. Житомир, Богунський р-н, вул. Лесі Українки, буд. 13, кв. 37, телефон +380972062368, 380972062368@ukr.net.
Переговорна процедура закупівель проводилася Ходорківським психоневрологічним інтернатом (далі – Замовник) на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 1 ст. 35 Закону визначено, що замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
27.03.2020 року вих. № 26, Учаснику, ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА, код ЄДРПОУ 3737606364, було направлено запрошення взяти участь у переговорній процедурі закупівлі за предметом ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля). 31.03.2020 року відбулися переговори з учасником, що засвідчено протоколом переговорів №7 від 31.03.2020 року. Відповідно до протоколу переговорів було оголошено переговорну процедуру закупівлі ДК 021:2015 –03220000- 9 - Овочі, фрукти та горіхи (Банани, виноград, кавуни, мандарини, яблука, буряк столовий, капуста, морква, часник, помідори, цибуля) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-31-000402-c).
Учасник переговорів, ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА, підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статтей 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-29 12:02:25

Пояснення з власної ініціативи

Кваліфікаційні вимоги

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА
#3737606364
Переможець 338 000,00
UAH
31 березня 2020 12:06

Документи

31 березня 2020 12:05
Електронний підпис
31 березня 2020 12:03
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 12:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НЕДІЛЬКО ДАРИНА ВІКТОРІВНА
#3737606364
338 000,00
UAH
Документи

Документи

31 березня 2020 12:05
Електронний підпис
31 березня 2020 12:03
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 13:59
договір укладений
13 квітня 2020 13:50
договір укладений
13 квітня 2020 13:50
договір укладений
13 квітня 2020 13:50
договір укладений
13 квітня 2020 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 955,39
UAH