Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240709 Межиріч − Лука − Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240709 Mezhyrich − Gorobiyivka, km 0+900 – km 6+930 (separate plots), Kaniv district, Cherkasy region
Очікувана вартість
12 272 683,20 UAH
UA-2020-03-31-000344-c 2b04b91f07f94a0caa98d7232751d908
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 11:01
Очікувана вартість: 12 272 683,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 636,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH
Publication date: 31 березня 2020 11:24
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 12 272 683 UAH including VAT
Minimal lowering step: 73 636 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240709 Межиріч − Лука − Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240709 Межиріч − Лука − Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Канівський район, О 240709 Межиріч − Лука − Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 240709 Mezhyrich − Gorobiyivka, km 0+900 – km 6+930 (separate plots), Kaniv district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:37
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:37
1. протокол ЗТД 240709.doc
24 квітня 2020 22:37
ТД Дороги ПСР 240709 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:37
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 11:24
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:37
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:37
1. протокол ЗТД 240709.doc
24 квітня 2020 22:37
ТД Дороги ПСР 240709 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 11:24
ТД Дороги 240709.pdf
24 квітня 2020 22:37
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 11:24
Додаток 2.xls
31 березня 2020 11:24
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 17:42
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:08
Просимо надати роз'яснення, забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від суми Договору, чи 1%? Оскільки в абзаці 1 і абзаці 3 пункту 6 розділу 6 тендерної документації вимоги відрізняються.
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Атестат АБЗ на виготовлення ЩМА
Дата подання: 02 квітня 2020 17:42
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:09
Прсимо надати роз'яснення, чим викликана наступна вимога тендерної документації: "Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015...."? Адже технічним завданням по даній закупівлі не передбачено влаштукання дорожнього одягу з щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Запитання до "Проекту договору"
Дата подання: 08 квітня 2020 16:34
Дата відповіді: 09 квітня 2020 19:50
Доброго дня. Під час вивчення ТД виникли наступні запитання до «Проекту договору». 1. В додатку 3 до Договору «Зведений кошторис», в пункті 1 Таблиці, необхідно вказати повну вартість робіт по Розробці робочого проекту на капітальний ремонт. Просимо внести зміни в вид ремонту, адже назва предмету закупівлі – «Поточний середній ремонт…..» . 2. Чи потрібно виконувати Інженерно-геодезичні та Інженерно-геологічні вишукування (як вихідні дані для проектування) при виконанні робіт по поточному середньому ремонті? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. до тендерної документації буде внесено зміни.
2. вартість проектно-кошторисної документації
(визначається згідно зі зведеним кошторисом та включає
необхідні інженерно-вишукувальні, геодезичні та інші
дослідження та послуги необхідні для виготовлення
проектно-кошторисної документації).
Тендерний комітет
Дата подання: 16 квітня 2020 17:20
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:15
Скажіть будь ласка, на засіданні якого тендерного комітету буде розглядатись можливість внесення змін до тендерної документації, якщо тендерну документацію затверджено, а процедуру закупівлі ймовірно оголошено тільки Уповноваженою особою?
Відповідь: таке рішення буде прийнято уповноваженою особою
Предмет закупівлі
Дата подання: 16 квітня 2020 17:46
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:21
Доброго дня. Поясніть будь ласка.У відповідності до якого ДСТУ, СОУ або законодавчого акту передбачено, що до послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг входить виготовлення проектно-кошторисної документації та здійснення Підрядником авторського нагляду? Чому дана закупівля містить інші послуги,які не стосуються безпосередньо виконання робіт по поточному ремонту? Адже згідно ДК 021:2015 зазначені послуги мають геть інші коди. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою замовника прийнято рішення щодо проведення закупівлі послуг з поточного ремонту доріг та затверджено тендерну документацію в такій редакції
Інформація щодо субпідрядних організацій
Дата подання: 17 квітня 2020 17:26
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:25
Добрий день! У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме: В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи: -довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ; Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000344-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 12:50
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 17:10
Причина: Недозавантаження документів
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000344-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 17:12
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 18:04
Умова тендерної документації щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) не є дискримінаційною з огляду на таке:
будь-який учасник торгів, якого зареєстровано за основним місцем реєстрації не у Черкаській області, має право зареєструватись за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Така вимога не звужує коло учасників оскільки може бути виповнена усіма учасниками торгів.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000056 ● 6ea35cefa8f44c1a9b2482f41d54c3fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-03-31-000344-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:21:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О240709 Межиріч − Лука − Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000344-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:28:00

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.

2020-06-26 17:13:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз'яснень до тендерної документації (частина перша статті 23 Закону) в частині своєчасності надання пояснень, інформації і документів у випадках, передбачених Законом (частина п’ята статті 8 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 травня 2020
UA-2020-03-31-000344-c2b04b91f07f94a0caa98d7232751d908
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення
ТОВ Черкасиміськбуд Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 20:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 20:35
9 Проект договору.rar
30 квітня 2020 20:35
8 Інші документи.rar
30 квітня 2020 20:35
6 Сертифікат ISO.rar
30 квітня 2020 20:34
4 Статут.rar

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 14:06
Електронний підпис
18 травня 2020 14:06
Електронний підпис
18 травня 2020 14:05
Dovidka_20133513340390833843 (1).pdf
18 травня 2020 14:05
Dovidka_20133513340390833843.pdf
18 травня 2020 14:05
Dovidka_20133513340390833843.pdf.p7s
03 травня 2020 14:59
Електронний підпис
03 травня 2020 14:59
Електронний підпис
03 травня 2020 14:52
Загальні довідки.rar
03 травня 2020 14:52
Асфальтний завод.rar
03 травня 2020 14:52
договiр_з_ТОВ_АБЗ_1.pdf
03 травня 2020 14:52
Працівники.rar
03 травня 2020 14:52
Проектант.rar
03 травня 2020 14:52
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:36
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:36
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:36
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:36
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:36
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:36
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:36
Довідка + ИВР 4.pdf
03 травня 2020 15:36
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:36
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:36
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:36
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:36
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:36
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:36
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:35
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:35
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:35
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:35
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:35
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:35
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:35
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:35
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:35
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:35
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:35
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:35
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:35
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:35
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:35
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:35
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:35
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:35
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:35
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:35
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:35
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:35
3. бульдозер.pdf
03 травня 2020 15:35
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Черкасиміськбуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР" 12 254 274,00
UAH з ПДВ
12 254 274,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 12 260 860,80
UAH з ПДВ
12 260 860,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 14:06
Електронний підпис
18 травня 2020 14:06
Електронний підпис
18 травня 2020 14:05
Dovidka_20133513340390833843 (1).pdf
18 травня 2020 14:05
Dovidka_20133513340390833843.pdf
18 травня 2020 14:05
Dovidka_20133513340390833843.pdf.p7s
03 травня 2020 14:59
Електронний підпис
03 травня 2020 14:59
Електронний підпис
03 травня 2020 14:52
Загальні довідки.rar
03 травня 2020 14:52
Асфальтний завод.rar
03 травня 2020 14:52
договiр_з_ТОВ_АБЗ_1.pdf
03 травня 2020 14:52
Працівники.rar
03 травня 2020 14:52
Проектант.rar
03 травня 2020 14:52
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:49
Електронний підпис
03 травня 2020 15:36
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:36
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:36
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:36
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:36
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:36
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:36
Довідка + ИВР 4.pdf
03 травня 2020 15:36
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:36
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:36
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:36
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:36
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:36
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:36
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:35
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:35
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:35
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:35
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:35
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:35
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:35
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:35
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:35
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:35
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:35
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:35
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:35
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:35
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:35
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:35
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:35
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:35
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:35
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:35
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:35
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:35
3. бульдозер.pdf
03 травня 2020 15:35
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР"
#40835342
Переможець 12 254 274,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР"
#40835342
12 254 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:18
ду3 договір 11.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:17
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 15:46
ду 2 до дог. 11.pdf зміни до договору
22 липня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 12:49
Дод.угода дог.11 зміни до договору
29 травня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 10:47
Договір укладений
29 травня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого О 240709 Межиріч - Лука - Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 240709 Межиріч - Лука - Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). «1.2 Найменування послуг: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого О 240709 Межиріч - Лука - Горобіївка, км 0+900 – км 6+930 (окремими ділянками), Канівський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 12 254 274,00 грн. (дванадцять мільйонів двісті п’ятдесят чотири тисячі двісті сімдесят чотири гривні 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору» підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 10 627 000,00 грн підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 1 627 274,00 грн. 1.3. Внести зміни у пункти 4.1 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору).» 1.4. Внести зміни у підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1. Загальна вартість робіт за цим договором складає 12 254 274,00 грн (дванадцять мільйонів двісті п’ятдесят чотири тисячі сімдесят чотири гривні 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Додаток 2 до Договору): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 12 254 274,00 грн». 1.2. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.3. Внести зміни до пункту 5.1., а саме: «Підрядник приступає до виконання робіт за цим Договором у строк передбачений цим Договором». 1.1. Внести зміни у абзац другий п. 7.1.1 та викласти його в новій редакції: «Підрядник у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент ії прийняття.» 1.2. Внести зміни до Додатку 1 до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 7 до Договору «План фінансування» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і діє протягом дії договору.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 13.1 розділу XIII «Інші умови» Договору № 11 від 29.05.2020р. та чинним законодавством, відповідно до п.4.5 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни в Договір: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 10 774 382,00 грн (десять мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі триста вісімдесят дві гривні 00 коп.) з ПДВ: - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 10 774 382,00 грн.; 1.2. Внести зміни до Додатку № 5 до Договору «Договірна ціна» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку № 2 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва» та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку№ 7 до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML