Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Брикети торф'яні
Очікувана вартість
462 000,00 UAH
UA-2020-03-31-000269-a e56e1e1c29c643e6a9b063a470fbc713
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисюк Олександр Степанович

380413831333 ruz_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ РУЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02143169
Місцезнаходження: 13601, Україна , Житомирська обл., Ружин, Леніна, 36
Контактна особа: Лисюк Олександр Степанович
380413831333
ruz_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:05
Очікувана вартість: 462 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Брикети торф'яні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 тони
Брикети торф'яні. Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13600, Україна, Житомирська область, Ружинський р-н, Заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно договору та отриманих накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 11:08
ТД зі змінами.doc
07 квітня 2020 11:07
Таблиця змін тендерної документації від 07.04.2020.doc
31 березня 2020 10:19
Додаток 3.doc
31 березня 2020 10:19
Додаток 2.doc
31 березня 2020 10:19
Додаток 1.doc
31 березня 2020 10:19
ТД.doc
07 квітня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 11:08
ТД зі змінами.doc
07 квітня 2020 11:07
Таблиця змін тендерної документації від 07.04.2020.doc
31 березня 2020 10:19
Додаток 3.doc
31 березня 2020 10:19
Додаток 2.doc
31 березня 2020 10:19
Додаток 1.doc
31 березня 2020 10:19
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 01 квітня 2020 17:22
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:17
Чим обумовлено вимоги тендерної документації, а саме: - документи, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання брикетів торф’яних на території Житомирської області (копії документів, що підтверджують право власності або договору оренди). Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці брикетів торф’яних зважування на території Житомирської області на сертифікованих автовагах (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору оренди). Такі вимоги обмежують кількість учасників в умовах карантину, оскільки час на пошук майданчика та автовагів потребен час. А більшість підприємств не працюють. Крім цього, зважування товару, що буде постачатись, можно здійснити і іншим способом, якщо товар буде постачатись в бигбенах, наприклад за допомогою кранових або рейкових ваг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо вимог до аналогичного договору
Дата подання: 02 квітня 2020 16:53
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:19
Тендерною документацією в частині в кваліфікаційній частині " 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів." вимагається надання нотаріально завірені копії договорів (не менше двох виконаних договорів) щодо постачання брикетів торф’яних та відгуки від замовника про повне виконання договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. " При вивченні законодавства щодо здійснення ноторіальних дій встановлено, що ноторіально завіряються договори куплі-продажі нерухомого майна. Предмет закупівлі до такого майна не відноситься. Вкажить будь ласка правові підстави такої вимоги. Або скасуте таку вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Слід зазначити, що чинним законодавством нотаріальному завіренню підлягають будь які договори, якщо це прямо не заборонено законом.
Також, законодавством не встановлено вичерпного переліку договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню.
У зв’язку із вищевикладеним Замовником не порушено норм чинного законодавства при встановлені такої вимоги.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 квітня 2020 12:49
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:20
Вимога щодо наданя документів, що підтверджують наявність в учасника складу (території) для зберігання брикетів торф’яних на території Житомирської області (копії документів, що підтверджують право власності або договору оренди) є дискримінаційною, що підтверджено численою практикою АМКУ (для прикладу можна переглянути історію оскаржень по закупівлі UA-2020-02-25-002821-c - там якраз про склади на території Житомирської обл. - свіже рішення) Прошу скасувати зазначену вимогу. відмова буде оскаржена до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2020 12:56
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:25
Відповідно до вимог ТД "З метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції надаються нотаріально завірені копії договорів (не менше двох виконаних договорів) щодо постачання брикетів торф’яних" така вимога суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" оскільки предметом закупівлі є 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо, а отже, аналогічними є договора на поставку твердого палива Прошу внести зміни до ТД та усуннути порушення закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює перелік документів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційному критерію.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Слід зауважити, що згідно Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), предмет закупівлі у річному плані потрібно визначити згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Отже, оскільки замовником закупляється брикети торф’яні, то ним передбачено чітко надання аналогічних договорів щодо поставки даного товару. Законом не визначено надання аналогічних договорів щодо коду класифікатора ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, а тому підстави для внесення змін відсутні.
перелік документів
Дата подання: 03 квітня 2020 13:01
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:28
Якщо у учасника наявний весь обсяг брикетів (що підтверджено документами згідно вимог ТД) то такий учасник не повинен надавати оригінал або нотаріально завіреної копію договору щодо відвантаження брикетів торф’яних (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника з виробником та гарантійного листа від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що здійснює відвантаження брикетів торф’яних згідно договору) щодо готовності на відвантаження брикетів торф’яних на користь учасника протягом 2020 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією чітко передбачено, що «У випадку, ЯКЩО УЧАСНИК МАЄ в наявності весь необхідний обсяг брикетів торф’яних, визначений цією документацією, учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність брикетів торф’яних (копія господарського договору, згідно якого було поставлено товар для такого учасника, або інший правовстановлюючий документ, що підтверджує законні підстави набуття права власності на брикети торф’яні, копія накладної про відвантаження на користь учасника (або акту приймання-передачі, чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу у власність учасника в обсязі не менше ніж кількість тонн, що закуповується по цих торгах), а також копія посвідчення якості, оформленого згідно чинного законодавства на цю партію брикетів торф’яних, яке підтверджує відповідні показники якості брикетів торф’яних вимогам замовника згідно цієї документації».
Кваліфікаційні хараетеристики
Дата подання: 04 квітня 2020 12:20
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:01
Шановний Замовнику! В п.5 розділу III Документації Замовник вказує, що обов’язковим є наявність в учасника складу (території) для зберігання брикетів торф'яних на території Житомирської області. Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці брикетів торф'яних зважування на території Житомирської області на сертифікованих авто вагах (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору оренди). Наше підприємство орендує складське приміщення у іншій області, а також має у власності мобільне вагове обладнання. Крім того, ми маємо можливість постачати товар безпосередньо до місця призначення, а тому нема потреби орендувати додатково склад та вагу на території Житомирської області. Дана вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають обладнання в інших областях, оскільки маючи мобільне (переносне) вагове обладнання та склад на території іншої області ми не можемо взяти участь у даних торгах. Просимо у цій частині ТД внести зміни. Якщо зміни внесені не будуть звернемося до АМКУ ( по цьому питанню рішення АМКУ було позитивним № 5873-р/пк-пз від 27.03.2020).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Прохання додати в предмет закупівлі ще 10 тон вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100. Таке вугілля добре себе зарекомендувало в котельних установках. Дана марка передбачена чинним ДСТУ 7146-2010. Дякуємо за розуміння.
Дата подання: 04 квітня 2020 18:24
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:02
Прохання додати в предмет закупівлі ще 10 тон вугілля марки ДГЖАКОМ 13-100. Таке вугілля добре себе зарекомендувало в котельних установках. Дана марка передбачена чинним ДСТУ 7146-2010. Дякуємо за розуміння. Після того у вас на торгах буде все в шоколаді
Відповідь: На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Замовник самостійно формує потребу відповідно до фактичного фінансування та потреб установи.
У зв’язку із вищевикладеним, Замовник не має наміру закупляти запропоновану марку вугілля, оскільки відсутня потреба в такому вугіллі, а також обсяг торфобрикету, який передбачений даним оголошенням в повній мірі забезпечую річну потребу Замовника.
Щодо третьої сторони
Дата подання: 05 квітня 2020 11:17
Дата відповіді: 07 квітня 2020 09:04
Замовник у тендерній документації зазначає 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 4500,00 (чотири тисячі п’ятсот гривень) грн. без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Ключеве слово в цьому пункті "можуть", тобто якщо переможець не бажає укладати таку угоду, це не буде порушеням вимог тендерної документації? Якщо вЗамовнику потрібні консультативні послуги то логічно було б оголосити торги на такі послуги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Замовник самостійно формує потребу відповідно до фактичного фінансування та потреб установи.
У зв’язку із вищевикладеним, Замовник не має наміру закупляти запропоновану марку вугілля, оскільки відсутня потреба в такому вугіллі, а також обсяг торфобрикету, який передбачений даним оголошенням в повній мірі забезпечую річну потребу Замовника.
Щодо третьої сторони
Дата подання: 05 квітня 2020 11:29
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:07
Замовник у тендерній документації зазначає 5.2.3. На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 4500,00 (чотири тисячі п’ятсот гривень) грн. без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Ключеве слово в цьому пункті "можуть", тобто якщо переможець не бажає укладати таку угоду, це не буде порушеням вимог тендерної документації? Якщо вЗамовнику потрібні консультативні послуги то логічно було б оголосити торги на такі послуги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Учасника - переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ВІДХИЛЕННЯ тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовником буде оплачено вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Окрім того, відповідність чинному законодавству включення послуг Консультанта, підтверджується висновком Державної аудиторської служби України № UA-2019-04-11-003343-a.
Згідно висновку ДАСУ встановлено лише про одне порушення, виявлене ДАСУ – і воно не стосувалось вимоги замовника про перекладання на переможця витрат на консультаційні послуги (мова йшла про виключення вимоги про забезпечення виконання договору).
Отже, аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству. Дякуємо за взаєморозуміння!
Щодо ІСО
Дата подання: 05 квітня 2020 11:30
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:09
Замовник в тендерній документації вимагає: «Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно послуг по оптовій торгівлі твердим паливом (КВЕД 46.71). Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції скановану копію оригіналу діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю на підприємстві, який виданий учаснику.» Просимо вилучити дану вимогу, оскільки в даному пункті відсутнє посилання на законодавчий акт, який зобов’язує фізичну або юридичну особу мати сертифікату ISO 9001:2015 щодо торгівлі товаром, в тому числі твердим паливом. В Законі України «Про публічні закупівлі» така вимога відсутня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги торгівлі брикетом (твердим паливом), повністю відповідають усім вимогам та стандартам. Адже, системи управління якістю (стандарт ISO серії 9000) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість надання послуг/поставки товарів на всіх етапах виробничого циклу і сприяє підвищенню результативності роботи.
Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки використання для майбутнього клієнта. Адже ці загальновстановлені стандарти визначають виробничі характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості наданих послуг, дотримання технологічних процесів та професіоналізмі компанії.
По-друге, що теж дуже важливо, у розробці стандартів окрім постачальників участь беруть і споживачі з різних країн. Це дозволяє сертифікованим компаніям, повною мірою враховувати практично будь-які вимоги і побажання клієнтів та відповідати їм. Окрім цього, щороку організація, яка отримала сертифікат ISO, повинна його підтверджувати і проходити повторну перевірку аудиторами міжнародної компанії зі стандартизації.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати технічні, якісні характеристики товарів при їх виробництві, транспортування, зберіганні та використанні, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля ( п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»).
Оскільки, брикетзакуповується для комунально-побутових потреб, встановлення вимоги про надання учаснику діючого сертифікату ISO 9001, що засвідчує використання ним системи управління (менеджменту) стосовно послуг торгівлі брикету (твердим паливом) є обґрунтованим.
Окрім того, аналогічної думки дотримується постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – рішення № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018р. та № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018р.
А тому, у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000269-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:41917640
Дата подання: 04 травня 2020 13:36
Скарга до Замовника
Тендерному комітету сектору
Освіти Ружинської РДА
Житомирської області.



Скарга

ТОВ «НВФ Енергія Плюс», як учасник закупівлі, оголошеної Вами 31.03.2020 р., ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-31-000269-a, ознайомився з протоколом № 26 засідання тендерного комітету від 28 квітня 2020 р. про розгляд тендерних пропозицій на закупівлю Брикетів торф’яних та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю і не погоджується з рішення обрати переможцем даної процедури ПрАТ «Вінницяоблпаливо». Свою думку ми підтверджуємо слідуючим:

1. Відповідно до п. 3.5.2 р. ІІІ тендерної документації (далі ТД), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи , по кваліфікаційному критерію - наявність обладнання і матеріально-технічної бази : Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці брикетів торф’яних зважування на території Житомирської області на сертифікованих автовагах( надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору оренди). До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсну на момент подання пропозиції учасником.
На дану вимогу ТД учасник надав документи:
- Копія договору № 10/19-01 від 10.01.19 р. між ТОВ «Центровес сервіс» і ТОВ «Поліпром Сервіс» на поставку торгівельного і вагового обладнання, в тому числі ваги подкладні автомобільні ВАПО -15. У поданих до договору копіях видаткової накладної і специфікації до договору прописано тільки назва - ваги подкладні автомобільні ВАПО-15 не вказуючи при цьому такий важливий момент, як заводський номер, відповідно до якого в подальшому виписуються технічний паспорт на повірку вагів. До договору надано копія інструкції з експлуатації вагів в яких в кінці, в розділі 16 – свідоцтво про державну метрологічну атестацію, який виписується при випуску готової продукції з виробництва, стоїть повірка на ваги з заводським номером 3241, а дата атестації 22.06.2011 р. . Далі по документах іде уже напечатаний лист на якому прописано: лист повірки вагів, періодичність повірки – один раз на рік. Заводський номер вагів : 3241. Нижче в табличці прописані три повірки 23.01.12 р., 16.01.19 р. і 10.01.20 р. але ніде не вказано кому належать ваги автомобільні із заводським номером 3241. Ваги випуску 2011 р. продані у 2019 р.
Враховуючи вищенаведену інформацію, ми рахуємо, що ТОВ «Поліпром Сервіс» не підтвердив права власності на ваги подкладні автомобільні ВАПО -15 і мав юридичного права заключати договір на здачу в оренду для ПрАТ «Вінницяоблпаливо». Разом з цим хочемо нагадати Замовнику, що у ТД прописано - надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору оренди. В даному випадку договір на ваги подкладні автомобільні ВАПО -15.
Тому, якщо учасник документально не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію його пропозиція відхиляється по п. 1 , ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі».

2. Вертаючись до вище наведеної інформації хочемо звернути увагу Замовника на те, що учасник надав усі копії документів договору№10/19-01 від 10.01.19 р. , до нього копії специфікації, видаткової накладної, копія свідоцтва про експлуатацію завірені підписом і печаткою ТОВ «Поліпром Сервіс» і не завірені підписом і печаткою учасника.
А в п. 3.1.4 ТД у другому абзаці прописано - у випадку, якщо згідно тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально ( у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі.
Якщо подані документи не відповідають вимогам ТД то пропозиція такого учасника відхиляється по ст. 30 Закону, п. 4.

3. В Технічному завданні предмета закупівлі прописано: також учасником надається 1. Копію сертифікату якості на брикети торфові для комунально-побутових потреб, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника брикетів торф’яних або його представником ( дилером, дистриб’ютором, продавцем).
На дану умову ТД учасник надав копію сертифікату, виданого на виробника ДП «Волиньторф», місце виробництва , Волиньська обл., Маневицький р-н, с. Прилісне. На самому сертифікаті написано - є власністю виробника. Наша підприємство теж працює з даним виробником і знаємо, що при заключені прямого договору з виробником, в разі надання копії сертифікату , виробник на копії прописує для кого надана копія. Якщо ТОВ «Укрексімтранс» і являється дистриб’ютером, ділером або продавцем продукції даного виробника то на сертифікаті повинен бути надпис - видано для ТОВ «Укрексімтранс». В даному випадку подана проста копія сертифікату, розпечатати яку є можливість з інтернету. ТОВ «Укрексімтранс» не підтвердив відносин з виробником і не являється його представником.
Хочемо звернути увагу Замовника і на те, що копія сертифікату не завірена підписом і печаткою учасника
Тому учасник надав документи, які не відповідають вимогам ТД і його пропозиція відхиляється по. П. 4 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі».


Просимо тендерний комітет звернути увагу на наші зауваження і відхилити пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо».
У разі відсутності будь якої інформації по нашій скарзі ми залишаємо за собою право подати скаргу до антимонопольного комітету України.



З повагою,




Директор Ю.С. Заєць
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 14:56
Тендерним комітетом розглянуто вашу скаргу та можемо повідомити наступне:
1. Тендерною документацією передбачено п.п. 3.5.2. «Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці брикетів торф’яних зважування на території Житомирської області на сертифікованих автовагах (надаються копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору оренди). До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання пропозицій учасником.»
Учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди №11/02-20 від 11 лютого 20202 року укладений із ТОВ «Поліпром Сервіс», яким підтверджує факт права використання даного обладнання за потребою та згідно договору, а тому виконав вимогу Тендерної документації в цій частині. Додатково учасник надав договір № 10/19-01 від 10.01.19 р. між ТОВ «Центровес сервіс» і ТОВ «Поліпром Сервіс» на поставку торгівельного і вагового обладнання.
Слід зазначити, що Замовником не передбачено надання документів щодо факту походження таких авто ваг, а також не має повноважень на встановлення правомірності укладених договорів іншими організаціями, а тому відсутні підстави для відхилення учасника з даної підстави.
2. Щодо засвідчення копій документів повідомляємо, що згідно умов тендерної документації у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» у складі тендерної пропозиції надано договір №10/19-01 від 10.01.19 р. , до нього копії специфікації, видаткової накладної, копія свідоцтва про експлуатацію завірені підписом і печаткою ТОВ «Поліпром Сервіс» і не завірені підписом і печаткою учасника.
Вважаємо це формально-несутєвою помилкою та такою, що не впливають на зміст пропозиції, оскільки сама копія договору завірена однією із сторін договору. А також, даний договір не вимагався умовами тендерної документації щодо купівлі такого обладнання, а лише вимагалось надання копій документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені ваги або копія договору оренди.
Аналогічної позиції дотримується постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

3. Тендерною документацією передбачено надання копії сертифікату якості на брикети торфові для комунально-побутових потреб, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий установою, уповноваженою по сертифікації торф’яної продукції, відповідає діючому в Україні ДСТУ 2042-92 і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника брикетів торф’яних або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. В сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний.
Учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» підтверджено повноваження із представником виробника (дилером, дистриб’ютором, продавцем) та надано договір із ним, а також гарантійний лист та сертифікат якості, посвідчений таким представником, як це передбачено Замовником, а тому виконано вимогу в повному обсязі.
Окремих вимог до надання сертифікату якості Замовником не встановлено.
Повідомляємо, що у випадку необхідності згідно до ч.7 ст.28 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

У звязку із вищевикладеним в Замовника відсутні підстави для відхилення учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 334 320,00
UAH з ПДВ
321 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ТЕХ" 322 000,00
UAH з ПДВ
322 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 407 400,00
UAH з ПДВ
402 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС" 433 994,40
UAH з ПДВ
406 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 22:13
Електронний підпис
15 квітня 2020 22:11
Аналог договори Ружин.PDF
15 квітня 2020 20:18
ШтатнийРозпис.pdf
15 квітня 2020 20:18
Статут паспорт наказ.pdf
15 квітня 2020 20:18
Сертифікат ISO дсту.pdf
15 квітня 2020 20:18
СертБрикетКвітень.PDF
15 квітня 2020 20:18
оригіналБанк.pdf
15 квітня 2020 20:18
ДоговірГарантЛист.PDF
15 квітня 2020 20:18
бухгалтерія.pdf
15 квітня 2020 20:18
ПропозиціяДовідки.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 12:41
Фін звіт.pdf
10 квітня 2020 12:41
Устав.pdf
10 квітня 2020 12:41
Проект том 2.pdf
10 квітня 2020 12:41
Проект том 1.pdf
10 квітня 2020 12:41
Перевозки .pdf
10 квітня 2020 12:41
Квитанція №2.pdf
10 квітня 2020 12:41
Квитанція 1.pdf
10 квітня 2020 12:41
Договор по продаже.pdf
10 квітня 2020 12:41
Договор аренды.pdf
10 квітня 2020 12:41
CCI.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 18:03
Електронний підпис
15 квітня 2020 18:02
Технічне завдання.rar
15 квітня 2020 18:02
Реєстр документів.rar
15 квітня 2020 18:02
Лист щодо поставки.rar
15 квітня 2020 18:01
Лист щодо розрахунку.rar
15 квітня 2020 18:01
Гарантійний лист.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ "ЕНЕРГО ТЕХ"

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ "НВФ ЕНЕРГІЯ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Відхилено 321 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 09:58
ТОВ "ЕНЕРГО ТЕХ"
#41146195
Відхилено 322 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 10:02
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 402 360,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
402 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:49
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:49
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 16:45
Договір № 80.pdf укладений
14 травня 2020 16:44