Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240702 Павлівка − Беркозівка − Мартинівка, км 6+700 – км 10+550, Канівський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240702 Pavlivka − Berkozivka − Martynivka, km 6+700 – km 10+550, Kaniv disrict, Cherkasy region
Очікувана вартість
13 364 830,00 UAH
UA-2020-03-31-000246-b 6d2df1879c7c41debbc6dc6d52410014
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:57
Очікувана вартість: 13 364 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 188,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH
Publication date: 31 березня 2020 11:08
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 13 364 830 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 189 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240702 Павлівка − Беркозівка − Мартинівка, км 6+700 – км 10+550, Канівський район, Черкаська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240702 Павлівка − Беркозівка − Мартинівка, км 6+700 – км 10+550, Канівський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Канівський район, О 240702 Павлівка − Беркозівка − Мартинівка, км 6+700 – км 10+550
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 240702 Pavlivka − Berkozivka − Martynivka, km 6+700 – km 10+550, Kaniv disrict, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:35
1. протокол ЗТД 240702.doc
24 квітня 2020 22:35
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:35
ТД Дороги ПСР 240702 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:35
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:35
1. протокол ЗТД 240702.doc
24 квітня 2020 22:35
Додаток 3 (2).pdf
31 березня 2020 11:08
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:35
ТД Дороги ПСР 240702 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 11:08
ТД Дороги ПСР 240702.pdf
24 квітня 2020 22:35
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 11:08
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Атестат АБЗ на виготовлення ЩМА
Дата подання: 02 квітня 2020 17:38
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:09
Прсимо надати роз'яснення, чим викликана наступна вимога тендерної документації: "Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015...."? Адже технічним завданням по даній закупівлі не передбачено влаштукання дорожнього одягу з щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 17:38
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:10
Просимо надати роз'яснення, забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від суми Договору, чи 1%? Оскільки в абзаці 1 і абзаці 3 пункту 6 розділу 6 тендерної документації вимоги відрізняються.
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Запитання до "Проекту договору"
Дата подання: 08 квітня 2020 16:32
Дата відповіді: 09 квітня 2020 19:50
Доброго дня. Під час вивчення ТД виникли наступні запитання до «Проекту договору». 1. В додатку 3 до Договору «Зведений кошторис», в пункті 1 Таблиці, необхідно вказати повну вартість робіт по Розробці робочого проекту на капітальний ремонт. Просимо внести зміни в вид ремонту, адже назва предмету закупівлі – «Поточний середній ремонт…..» . 2. Чи потрібно виконувати Інженерно-геодезичні та Інженерно-геологічні вишукування (як вихідні дані для проектування) при виконанні робіт по поточному середньому ремонті? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. до тендерної документації буде внесено зміни.
2. вартість проектно-кошторисної документації
(визначається згідно зі зведеним кошторисом та включає
необхідні інженерно-вишукувальні, геодезичні та інші
дослідження та послуги необхідні для виготовлення
проектно-кошторисної документації).
Інформація щодо субпідрядних організацій
Дата подання: 17 квітня 2020 17:27
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:36
Добрий день! У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме: В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи: -довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ; Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000246-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРВЕКТОР", Код ЄДРПОУ:43501572
Дата подання: 03 квітня 2020 09:02
Дискримінаційні вимоги
Відповідно додатку №1 до тендерної документації в частині «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником вимагається «Аналогічним буде вважатись договір на розроблення проектно-кошторисної документації з виконання робіт/надання послуг з реконструкції/капітального ремонту / поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного/місцевого значення.»
Наголошуємо, що у вимогах ДБН по даним видам робіт, як і по іншим видам робіт, перерахованих в тендерній документації, не згадується про жодну різницю щодо виконання цих робіт на дорогах державного/місцевого значення або на вулицях населених пунктів. Виконання конкретних видів робіт регулюється конкретними Державними будівельними нормами відповідно до технології.

Учасники, які мають значний досвід виконання робіт на вулицях населених пунктів з дотриманням вимог вищеперерахованих Державних будівельних норм по конкретним видам робіт, свідомо чи несвідомо обмежені Замовником в участі в торгах, що прямо порушує частину 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

1) В зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію таким чином, щоб конкретні види робіт підтверджувалися їх фактичним виконанням з дотриманням відповідних будівельних норм по конкретним позиціям в незалежності від місця їх виконання – на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення всіх категорій або на вулицях населених пунктів.
2) Якщо автомобільно дорога державного значення проходить в межах населеного пункту вона вважається комунальною, і обслуговується місцевими органами самоврядування. Проте сама дорога є державного значення, і відгук надається балансоутримувачем саме на дорогу комунальної власності. Чи буде вважатися це порушенням вимог тендерної документації????
3) Відповідно Закону України «Про автомобільні дороги» відповідно автомобільні дороги бувають:
Стаття 5. Види автомобільних доріг
Автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.
Згідно умов тендерної документації просимо доповнити відповідно законодавства вимоги щодо аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 18:34
проектування і будівництво автомобільних доріг загального користування виконується відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015. В розділі «Сфера застосування» вищезазначеного ДБН вказано: «Норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові (об’їзні) дороги.
проектування і будівництво на об’єктах в межах міст та інших населених пунктів виконуються згідно з вимогами ДБН В.2.3-5:2018, в розділі «Сфера застосування» якого вказано: «Ці будівельні норми встановлюють вимоги на проектування та будівництво вулиць і доріг населених пунктів. Ці будівельні норми не поширюються на автомобільні дороги загального користування, відомчі (технологічні) автомобільні дороги та автомобільні дороги на приватних територіях».
Таким чином, виконання проектування і будівництва на дорогах загального користування та вулиць міст і доріг населених пунктів значно різняться та регламентуються різними державними будівельними нормами.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000246-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 12:53
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 17:12
Причина: Недозавантаження документів
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000246-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 17:14
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 18:16
Умова тендерної документації щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) не є дискримінаційною з огляду на таке:
будь-який учасник торгів, якого зареєстровано за основним місцем реєстрації не у Черкаській області, має право зареєструватись за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Така вимога не звужує коло учасників оскільки може бути виповнена усіма учасниками торгів.

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 17:14
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000055 ● 526c1a6d2b724d1cb6b5e7f658dd8374
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-03-31-000246-b 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:18:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О240702 Павлівка − Беркозівка − Мартинівка, км 6+700 – км 10+550, Канівський район, Черкаська область (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000246-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:30:02

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу проведено нараду. Інформацію взято до відома. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посилені контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням вимог частини першої статті 23, вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме за дотриманням строків надання роз'яснень щодо тендерної документації та надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель та недопущенню в подальшому порушень.

2020-06-26 17:16:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз'яснень до тендерної документації (частина перша статті 23 Закону) в частині своєчасності надання пояснень, інформації і документів у випадках, передбачених Законом (частина п’ята статті 8 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 травня 2020
UA-2020-03-31-000246-b6d2df1879c7c41debbc6dc6d52410014
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення
ТОВ Черкасиміськбуд Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 20:33
Електронний підпис
30 квітня 2020 20:32
6 Сертифікат ISO.rar
30 квітня 2020 20:32
4 Статут.rar
30 квітня 2020 20:32
9 Проект договору.rar
30 квітня 2020 20:32
8 Інші документи.rar

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 14:57
Електронний підпис
03 травня 2020 14:57
Електронний підпис
03 травня 2020 14:49
Загальні довідки.rar
03 травня 2020 14:49
Асфальтний завод.rar
03 травня 2020 14:48
договiр_з_ТОВ_АБЗ_1.pdf
03 травня 2020 14:48
Працівники.rar
03 травня 2020 14:48
Проектант.rar
03 травня 2020 14:48
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 18:08
Електронний підпис
14 травня 2020 18:08
Електронний підпис
14 травня 2020 18:08
МВС Лапко від 14.04.20.pdf
14 травня 2020 18:07
довідки ст. 17.pdf
14 травня 2020 18:07
Довідка НАЗК посадова.zip
14 травня 2020 18:07
Довідка НАЗК юр особа.zip
14 травня 2020 18:07
довідка банкрутство.pdf
03 травня 2020 15:59
Електронний підпис
03 травня 2020 15:59
Електронний підпис
03 травня 2020 15:56
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:56
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:56
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:56
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:56
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:56
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:56
Довідка + ИВР 2.pdf
03 травня 2020 15:56
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:56
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:56
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:56
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:56
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:56
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:56
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:56
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:56
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:56
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:56
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:56
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:56
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:56
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:56
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:56
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:56
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:56
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:56
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:56
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:56
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:55
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:55
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:55
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:55
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:55
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf
03 травня 2020 15:55
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:55
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:55
3. бульдозер.pdf
03 травня 2020 15:55
7 Квитанція №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Черкасиміськбуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 13 320 064,80
UAH з ПДВ
13 320 064,80
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР" 13 344 780,00
UAH з ПДВ
13 344 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 18:08
Електронний підпис
14 травня 2020 18:08
Електронний підпис
14 травня 2020 18:08
МВС Лапко від 14.04.20.pdf
14 травня 2020 18:07
довідки ст. 17.pdf
14 травня 2020 18:07
Довідка НАЗК посадова.zip
14 травня 2020 18:07
Довідка НАЗК юр особа.zip
14 травня 2020 18:07
довідка банкрутство.pdf
03 травня 2020 15:59
Електронний підпис
03 травня 2020 15:59
Електронний підпис
03 травня 2020 15:56
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:56
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:56
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:56
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:56
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:56
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:56
Довідка + ИВР 2.pdf
03 травня 2020 15:56
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:56
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:56
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:56
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:56
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:56
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:56
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:56
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:56
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:56
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:56
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:56
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:56
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:56
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:56
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:56
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:56
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:56
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:56
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:56
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:56
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:55
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:55
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:55
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:55
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:55
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf
03 травня 2020 15:55
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:55
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:55
3. бульдозер.pdf
03 травня 2020 15:55
7 Квитанція №2.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 14:57
Електронний підпис
03 травня 2020 14:57
Електронний підпис
03 травня 2020 14:49
Загальні довідки.rar
03 травня 2020 14:49
Асфальтний завод.rar
03 травня 2020 14:48
договiр_з_ТОВ_АБЗ_1.pdf
03 травня 2020 14:48
Працівники.rar
03 травня 2020 14:48
Проектант.rar
03 травня 2020 14:48
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОАВТОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 13 320 064,80
UAH з ПДВ
14 травня 2020 12:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
13 320 064,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:46
ду 2 до дог.13.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 19:28
Дод.угода 1 дог 13 зміни до договору
29 травня 2020 19:27
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 19:05
Договір укладений
29 травня 2020 19:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1.Внести зміни у пункти 1.1, 1.2 розділу І та викласти їх у новій редакції: «1.1 Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або з залученням субпідрядних організацій надати послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240702 Павлівка - Беркозівка - Мартинівка, км 6+700 – км 10+550, Канівський район, Черкаська область (надалі – послуги) відповідно до технічного завдання та проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу, в межах фактичного обсягу видатків відповідно до ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; ГБН Г.1-218-182:2011 „Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт“. Замовник зобов’язується прийняти надані згідно із цим договором та чинним законодавством України належним чином послуги після перевірки фізичних та вартісних показників та сплатити їх вартість по мірі надходження коштів передбачених на ці цілі на його рахунок. Об'єкт будівництва: автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 240702 Павлівка - Беркозівка - Мартинівка, км 6+700 – км 10+550, Канівський район, Черкаська область (надалі - об'єкт). «1.2 Найменування послуг: поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240702 Павлівка - Беркозівка - Мартинівка, км 6+700 –км 10+550, Канівський район, Черкаська область (з розробкою проектно-кошторисної документації). Послуги з виконання будівельно монтажних робіт вказуються по тексту цього Договору як “роботи”.» 1.2. Внести зміни у пункти 2.2, 2.5. розділу ІІ та викласти їх у новій редакції: «2.2. Виготовлена проектно-кошторисна документація підлягає попередньому погодженню Замовником до передачі її експертній організації для проходження експертизи. 2.5. У разі виявлення порушень умов цього Договору, кошторисної документації, будівельних норм і правил, державних та галузевих стандартів інших нормативних документів Замовник зобов’язаний видати Підряднику письмовий припис про усунення і не приймати виконані роботи до усунення допущених недоліків, а за необхідності - про призупинення виконання робіт. Матеріали (устаткування), що не відповідають нормативним вимогам, мають негайно усуватися з ділянки виконання робіт і замінюватись за рахунок Підрядника. Неякісно виконані роботи, у тому числі, виконані з використанням матеріальних ресурсів, що не відповідають установленим вимогам, Замовником не оплачуються. Підрядник у визначені Замовником терміни зобов’язаний привести їх у відповідність до встановлених вимог. » 1.3. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ та викласти його у новій редакції: 3.1. «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 13 320 064, 80 грн (тринадцять мільйонів триста двадцять тисяч шістдесят чотири грн 80 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до Договору): підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 10 185 082,00 грн підлягають виконанню роботи у 2021 році на суму 3 134 982,80 грн. 1.4. Внести зміни у пункти 4.1, 4.3, 4.6 розділу ІV та викласти їх у новій редакції: «4.1. Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів: Акту (актів) приймання – передачі наданих послуг, Акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3. Фінансування за цим Договором здійснюється відповідно до Плану фінансування послуг (Додаток 3 до Договору). 4.3. Фінансові зобов’язання за цим Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисом. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги, на підставі документів, вказаних в п. 4. 1 цього Договору.» 4.6. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують надання послуг за цим Договором, або повернути такі документи з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня одержання. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі документів, визначених у п. 4.1. цього Договору. Після отримання попередньої оплати Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. » 1.5. Внести зміни у підпункт 6.1.1 пункту 6.1 та підпункт 6.4.3 пункту 6.4, розділу VІ та викласти їх у новій редакції: «6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати надані послуги відповідно до розділу IV Договору. 6.4.3. Сторони домовились, що Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством.» 1.6. Внести зміни у пункт 12.2 розділу ХІІ та викласти його у новій редакції: «12.2. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов'язань та наступних умов: 12.2.1. під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; 12.2.2.підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим.» 2. Сторони дійшли згоди виключити Додатки до договору, а саме Додаток 2 «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», Додаток 3 «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації», Додаток 4 «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації», Додаток 6 «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та внести зміни у Розділ ХІV до Договору та викласти Додатки (додаються) у новій редакції: « ХІV. Додатки до договору 14.1. Додаток 1 – Календарний графік надання послуг; 14.2. Додаток 2 – Договірна ціна на будівництво; 14.3. Додаток 3 – План фінансування послуг.»
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 13 320 064,80 грн. (тринадцять мільйонів триста двадцять тисяч шістдесят чотири грн. 80 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Договірної ціни на будівництво (додаток 2 до договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 13 320 064,80 грн.» 1.2. Внести зміни до пункту 5.1 Договору а саме: «Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 1.3. Внести зміни до пункту 6.4.3. Договору та викласти його в новій редакції: «Підрядник має право залучити до робіт субпідрядників за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством. В разі виникнення непередбачуваних, визначених законом, обставин, що можуть призвести до неможливості виконання робіт вищезазначеними субпідрядниками, Підрядник за погодженням із Замовником залучає до виконання робіт інших субпідрядників. Підрядник не звільняється від відповідальність за не належне виконання умов договору залученого субпідрядника, та несе повну відповідальність згідно Договору та чинного законодавства». 1.4. Внести зміни до пункту 6.4.4 Договору та викласти його в новій редакції: «Субпідрядники, повинні відповідати таким вимогам: - Наявність ліцензії (дозволу) на виконання робіт у випадках, передбачених законодавством, або інших дозвільних / погоджувальних документів, необхідних для виконання робіт; - Наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання підрядних договорів; - Наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Перевірку субпідрядників на відповідальність зазначеним вимогам здійснює Підрядник та несе за це персональну відповідальність». 1.5. Внести зміни у абзац другий п 7.1.1 розділу VII та викласти його у новій редакції: «Підрядник погоджується, що Замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 1.6. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.7. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 1.8. Внести зміни до Додатку 3, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML