Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Володимир-Волинського району Волинської області, протяжністю 301,7 км
Очікувана вартість
3 582 694,00 UAH
UA-2020-03-31-000216-c 523ee81b478e4a4ea051cdfe2fd9b71e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімник Тетяна

0332729077 katerynabondarska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд.9, офіс 711
Контактна особа: Зімник Тетяна
0332729077
katerynabondarska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 15:21
Очікувана вартість: 3 582 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 826,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Володимир-Волинського району Волинської області, протяжністю 301,7 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ РАЙОН/М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 10:35
проєкт договору.docx
31 березня 2020 10:35
ТЗ_В-Волинський.doc
31 березня 2020 10:35
ТД_еу_В-Волинський.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000005 ● 965953b41c334c7599b70c578669d1a1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 16:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
25.05.2020 № 25-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 25.05.2020 № 25-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-31-000216-c від 31.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР" 3 221 978,40
UAH з ПДВ
2 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє Підприємство "Волинський Облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні Дороги України" 3 382 303,00
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 14:37
15ЕУ Вол-Вол ДЦ.imd
06 травня 2020 14:37
ДЦ узгодж.PDF
28 квітня 2020 18:21
Електронний підпис
28 квітня 2020 17:31
Dovidka_20112580300250579483.pdf
28 квітня 2020 17:18
Dovidka_20112580300250579483.pdf
16 квітня 2020 20:10
Електронний підпис
16 квітня 2020 20:08
Додаток 3.rar
16 квітня 2020 20:08
Інші документи.rar
16 квітня 2020 20:08
договірна ціна.pdf
16 квітня 2020 20:08
лист-гарантія.pdf
16 квітня 2020 20:08
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 11:45
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:13
12. Лист відгук.pdf
16 квітня 2020 11:13
13. Акт звірки.pdf
16 квітня 2020 11:13
15. Довідка санкції.PDF
16 квітня 2020 11:13
16. Наказ на директора.pdf
16 квітня 2020 11:13
17. Довідка обмеження.PDF
16 квітня 2020 11:13
18. Копія Статут.pdf
16 квітня 2020 11:12
20. Лист лабораторія.PDF
16 квітня 2020 11:12
21. Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 11:11
25.Лист субпідрядники.PDF
16 квітня 2020 11:10
26. Договірна ціна.pdf
16 квітня 2020 11:10
27. Кошторис.pdf
16 квітня 2020 11:08
28. Відомість ресурсів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЗАХІДАВТОДОР

Дочірнє Підприємство "Волинський Облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні Дороги України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР"
#40504916
Переможець 2 699 999,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАВТОДОР"
#40504916
2 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 11:26
ДУ № 06 до Д від 07.05.2020 № 36_е-20.PDF укладений
01 вересня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 15:48
ДУ №05 від 24.05.2021 до дог. від 07.05.2020 №36_е-20.PDF зміни до договору
24 травня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 11:48
ДУ № 04 до Договору від 07.05.2020 № 36_е 20.pdf зміни до договору
18 березня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 15:54
ду № 03 до Д від 07.05.2020 №36-е 20.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 15:53
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:11
ДУ №02 від 30.12.2020р. до Договору від 07.05.2020 №36_е-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 11:49
ДУ № 01 до Договру від 07.05.2020 №36_е-20.PDF зміни до договору
25 листопада 2020 11:48
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 12:51
ДОГОВІР _36_е-20.pdf укладений
07 травня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 36_е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 "орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 36_е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення договору Додатком № 4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік".
Номер договору про закупівлю: 36_е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.06.2021 року. Додаток № 3 "Календарний графік надання послуг" викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 36_е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договру дог 31.08.2021р. Нова редакція Додатку №3 "Календарний графік надання послуг" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 36_е-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 30 серпня 2021
Сума оплати за договором: 2 211 044,16
UAH (в тому числі ПДВ 368 507,36 UAH)