Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240315 Горошків − Кривчунка − /Т-24-03 Орадівка − Христинівка − Жашків − Корсунь-Шевченківський − Мошни/, км 0+000 − км 3+500 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240315 Goroshkiv − Kryvchunka − /Т-24-03 Oradivka − Khrystynivka − Zhashkiv − Korsun-Shevchenkivskyy − Moshny/, km 0+000 − km 3+500 (separate plots), Zhashkiv district, Cherkasy region
Очікувана вартість
6 143 485,00 UAH
UA-2020-03-31-000200-c da9142ae890c43d2960cb48dc814fb33
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:53
Очікувана вартість: 6 143 485,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 860,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 31 березня 2020 10:27
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 6 143 485 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 861 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240315 Горошків − Кривчунка − /Т-24-03 Орадівка − Христинівка − Жашків − Корсунь-Шевченківський − Мошни/, км 0+000 − км 3+500 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240315 Goroshkiv − Kryvchunka − /Т-24-03 Oradivka − Khrystynivka − Zhashkiv − Korsun-Shevchenkivskyy − Moshny/, km 0+000 − km 3+500 (separate plots), Zhashkiv district, Cherkasy region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240315 Горошків − Кривчунка − /Т-24-03 Орадівка − Христинівка − Жашків − Корсунь-Шевченківський − Мошни/, км 0+000 − км 3+500 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Жашківський район, О 240315 Горошків − Кривчунка − /Т-24-03 Орадівка − Христинівка − Жашків − Корсунь-Шевченківський − Мошни/, км 0+000 − км 3+500 (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 240315 Goroshkiv − Kryvchunka − /Т-24-03 Oradivka − Khrystynivka − Zhashkiv − Korsun-Shevchenkivskyy − Moshny/, km 0+000 − km 3+500 (separate plots), Zhashkiv district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:25
1. протокол ЗТД 240315.doc
24 квітня 2020 22:25
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:25
ТД Дороги ПСР 240315 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:25
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:25
1. протокол ЗТД 240315.doc
24 квітня 2020 22:25
Додаток 3 (2).pdf
31 березня 2020 10:27
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:25
ТД Дороги ПСР 240315 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 10:27
ТД Дороги 240315.pdf
24 квітня 2020 22:25
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 10:27
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Атестат АБЗ на виготовлення ЩМА
Дата подання: 02 квітня 2020 17:31
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:09
Прсимо надати роз'яснення, чим викликана наступна вимога тендерної документації: "Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015...."? Адже технічним завданням по даній закупівлі не передбачено влаштукання дорожнього одягу з щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 17:36
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:11
Просимо надати роз'яснення, забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від суми Договору, чи 1%? Оскільки в абзаці 1 і абзаці 3 пункту 6 розділу 6 тендерної документації вимоги відрізняються.
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Довідка з ДПС про взяття на облік
Дата подання: 06 квітня 2020 10:45
Дата відповіді: 09 квітня 2020 19:55
Просимо надати роз'яснення стосовно довідки "листа" про інформацію з територіального органу ДПС, що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків у Черкаській області, а саме підприємство зареєстроване в Київській області в суміжних районах з Черкаською областю.
Відповідь: у разі, якщо основне місце реєстрації учасника не є Черкаська область, то учасник за не основним місцем реєстрації повинен стати на облік в Черкаській області
Тендерна документація
Дата подання: 13 квітня 2020 15:28
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:38
Тендерною документацією вимагається для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність Учасника виконувати роботи з ремонту автомобільних доріг. Просимо Вас виключити дану вимогу чи замінити ці документи листом-підтвердженням, про те, що кожна зазначена в аналогічному договорі автомобільна дорога знаходяться на балансі Замовника, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності лабораторії
Дата подання: 13 квітня 2020 15:29
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:19
Відповідно до тендерної документації, в підтвердження наявності власної або залученої лабораторії Учасник повинен надати -чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) випробувальної лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього, в якому зазначається про наявність спроможності перевіряти на відповідність діючим стандартам (ДСТУ, ТУ, СОУ, ДБН і т.ін.) матеріали; - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», який передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології . Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Лабораторії можуть підтверджувати свою технічну компетентність шляхом акредитації в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) згідно з ДСТУ ISO/IEC 17025. Ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах. У зв’язку з тим, що на сьогоднішній день єдиний законодавчо визначений порядок сертифікації лабораторій відсутній, лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, сертифікат реєстрації відповідності стандарту управління ДСТУ ISO 10012:2005). Таким чином, оскільки різні органи здійснюють перевірку лабораторій та видають різні документи за результатами таких перевірок, умови тендерної документації в цій частині є неточними та дискримінаційними, так як місять вимогу про надання тотожніх документів на підтвердження вимірювальної лабороторії, у зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання одного з перелічених документів для лабораторій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:30
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:18
У тендерній документації на підтвердження наявності працівників вимагається надання дипломів про закінчення учбових закладів. Згідно чинного законодавства, особи що закінчили загальну середню освіту отримують свідоцтво про здобуття базової середньої освіти, або ж атестат про середню освіту. Деякі працівники, яких планується залучати до надання послуг (водії, механізатори, дорожні робітники), мають повну загальну середню освіту, тому надати дипломи про освіту таких працівників не є можливим. Просимо внести зміни в тендерну документацію, що дипломи про закінчення учбових закладів надаються на підтвердження кваліфікації тільки інженерно-технічних працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація про субпідрядників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:31
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:40
Умовами тендерної документації вимагається надання інформації про субпідрядника (субпідрядників) відповідно до додатку 1 документації. Додаток 1 містить перелік для субпідрядної організації лише в частині розроблення проектно-кошторисної документації. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та надати перелік документів для підтвердження субпідрядних організацій, яких планується залучати для надання послуг (наприклад : видалення порослі, або фрезерування).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: умовами тендерної документації не передбачено таких вимог
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 квітня 2020 14:08
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:39
Тендерною документацією вимагається, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в частині виконання проектно-кошторисної документації, надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність виконувати роботи з розроблення проектно-кошторисної документації, а також не мають ніякого стосунку до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація щодо субпідрядних організацій
Дата подання: 17 квітня 2020 17:32
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:39
Добрий день! У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме: В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи: -довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ; Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000200-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 13:01
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 17:22
Причина: Недозалучення документів
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000200-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 17:23
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 22:24
така умова не є дискримінаційною, оскільки кожний учасник може її виконати

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 17:23
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-31-000200-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 02 червня 2020 18:21
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2020 21:29

Документи подані скаржником

02 червня 2020 18:21
Платіжне доручення.pdf
02 червня 2020 18:21
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 червня 2020 17:50
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-12-000009 ● 0d2444444b8047e4a936a76182181c1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 травня 2020 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.05.2020 № 34
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 12.05.2020 № 34

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-03-31-000200-c, 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 16:57:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 24035 Горошків –Кривчунка-/Т-24-03 Орадівка – Христинівка – Жашків – Корсунь-Шевченківський – Мошни/, км 0+000 – км 3+500 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-31-000200-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому забезпечення тендерної пропозиції визначене з порушенням розміру у грошовому виразі?
- чому на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, що опублікована на вебпорталі Уповноваженого органу 14.04.2020 відповідь надана з порушенням строків (а саме - 24.04.2020)?
- чому роз’яснення щодо тендерної документації надані з порушенням строків (а саме – 22.04.2020)? Звернення щодо роз’яснень щодо тендерної документації опубліковані на вебпорталі Уповноваженого органу 13.04.2020.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-15 20:38:00

пояснення

1.Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотки у разі проведення торгів на закупівлю послуг. Замовником забезпечення тендерної пропозиції визначено в межах даного розміру у грошовому виразі. Поточний ремонт відноситься для послуг.
2.Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Порушені питання у зверненні вимагали додаткового вивчення. Відповіді на всі питання було надано, внесено зміни до тендерної документації та подовжено строк для подання тендерних пропозицій продовжено в електронній системі закупівель таким чином, що з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишилось не менше ніж сім днів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В заперечення до пункту 1 вимоги щодо безпідставного відхилення та недопущення до аукціону Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації учасника ТОВ “ШРБУ-48” замовник зазначає, що відповідно до умов тендерної документації учасник торгів у складі пропозиції повинен надати або акт вводу об’єкта в експлуатацію; або декларацію про готовність об’єкта до експлуатації; або сертифікат, який засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта; або акт прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку «В» СОУ 42.1-37641919-128:2014). Такий документ повинен бути складений до об’єкту за наданим аналогічним договором. Водночас, пунктом 1 розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в частині будівельно-монтажних робіт у складі пропозиції учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір та акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідкою (довідками) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. Тобто, замовником вимагалися підтвердні документи на об’єкт введений в експлуатацію. Приймання робіт з поточного ремонту здійснюється на підставі акту приймання робіт з поточного ремонту. В складі пропозиції відсутній такий акт. Таким чином пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації та була відхилена правомірно. Враховуючи інші зауваження, замовник відміняє процедуру закупівель.

2020-06-10 17:22:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі установлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі установлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020)) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовник відмінив торги

2020-07-03 08:17:06

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 травня 2020
UA-2020-03-31-000200-cda9142ae890c43d2960cb48dc814fb33
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВЕЛАРМ Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

02 травня 2020 15:39
Електронний підпис
02 травня 2020 15:04
48.2 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 15:04
48.1 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 15:04
21-29. Документи на АБЗ.rar
02 травня 2020 15:03
6-16. Ст. 17 Закону.pdf
02 травня 2020 15:03
5. Банківська гарантія.rar
02 травня 2020 15:03
3. Сертифікат ISO 9001.rar
02 травня 2020 15:03
2. Статут.rar

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 15:34
Електронний підпис
03 травня 2020 15:33
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:33
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:33
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:33
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:33
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:33
Довідка + ИВР 6.pdf
03 травня 2020 15:33
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:33
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:33
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:33
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:33
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:33
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:33
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:33
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:33
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:33
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:33
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:33
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:32
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:32
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:32
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:32
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:32
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:32
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:32
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:32
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:32
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:32
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:32
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:32
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:32
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:32
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:32
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf
03 травня 2020 15:32
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:32
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:32
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:32
3. бульдозер.pdf

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 15:39
Електронний підпис
03 травня 2020 15:39
Тех.завдання.pdf
03 травня 2020 15:39
Таблиця 1.3..pdf
03 травня 2020 15:39
Таблиця 1.2..pdf
03 травня 2020 15:39
Таблиця 1.1. з додатками.pdf
03 травня 2020 15:39
ст 17.pdf
03 травня 2020 15:39
проект договору.pdf
03 травня 2020 15:39
Гарантійні листи.pdf
03 травня 2020 15:39
Licenziya (1).zip
03 травня 2020 15:39
Dovirenist (2).zip
03 травня 2020 15:39
Справка_page-0001 (3).pdf
03 травня 2020 15:39
BG 2619-20G TOV UDRB.zip

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 17:44
Електронний підпис
03 травня 2020 16:22
Електронний підпис
03 травня 2020 16:20
8 техніка.rar
03 травня 2020 16:20
12 ПКД.rar
03 травня 2020 16:20
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 16:20
10 Лабораторія.rar
03 травня 2020 16:20
5 Досвід.rar
03 травня 2020 16:20
9 ЗАВОД.rar
03 травня 2020 16:20
7 Працівники.rar
03 травня 2020 16:20
2 Сертифікат СУЯ.rar
03 травня 2020 16:20
3 Інші документи.rar
03 травня 2020 16:20
1 повноваження.rar
03 травня 2020 16:20
11 0240315.rar

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ ВЕЛАРМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи

Публічні документи

03 травня 2020 15:34
Електронний підпис
03 травня 2020 15:33
Договора2.pdf
03 травня 2020 15:33
Договор1.pdf
03 травня 2020 15:33
Експертні звіти2.pdf
03 травня 2020 15:33
Експертні звіти1.pdf
03 травня 2020 15:33
ст. 17.pdf
03 травня 2020 15:33
Довідка + ИВР 6.pdf
03 травня 2020 15:33
сертификат.pdf
03 травня 2020 15:33
Долгов СС2.pdf
03 травня 2020 15:33
Інші Док-ти.pdf
03 травня 2020 15:33
Відгук.PDF
03 травня 2020 15:33
Наказ Долгов.PDF
03 травня 2020 15:33
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2020 15:33
1 Договір Аналогічний.pdf
03 травня 2020 15:33
4. Статут БС.pdf
03 травня 2020 15:33
4 Лист про декларацію.pdf
03 травня 2020 15:33
Атестат 2019.pdf
03 травня 2020 15:33
2.1 Договір Волинська .pdf
03 травня 2020 15:33
6.1 договір БЦ ШЕУ катки.pdf
03 травня 2020 15:32
3О ФОРМА ОЗ_6.pdf
03 травня 2020 15:32
9. техпаспорт каток 7 т..pdf
03 травня 2020 15:32
4.2 Договор_Еверест.pdf
03 травня 2020 15:32
2 Диплом Воробей 2.pdf
03 травня 2020 15:32
5 Глушко Диплом2.pdf
03 травня 2020 15:32
6 диплом Вакулін ІТР.pdf
03 травня 2020 15:32
2 Лист відгук та баланс.pdf
03 травня 2020 15:32
2 Диплом Воробей 1.pdf
03 травня 2020 15:32
АБЗ Довідка.pdf
03 травня 2020 15:32
5 Глушко Диплом1.pdf
03 травня 2020 15:32
6.1 Лист згода БЦ ШЕУ.pdf
03 травня 2020 15:32
4 Диплом_Заворотнюк.pdf
03 травня 2020 15:32
6. Бітумовоз.pdf
03 травня 2020 15:32
7 Повідомлення ДПС.pdf
03 травня 2020 15:32
1. Автогрейдер ДЗ-143.pdf
03 травня 2020 15:32
7. Фреза W200.PDF
03 травня 2020 15:32
8. ГАЗ.pdf
03 травня 2020 15:32
7 Квитанція №2.pdf
03 травня 2020 15:32
3. бульдозер.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 17:44
Електронний підпис
03 травня 2020 16:22
Електронний підпис
03 травня 2020 16:20
8 техніка.rar
03 травня 2020 16:20
12 ПКД.rar
03 травня 2020 16:20
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 16:20
10 Лабораторія.rar
03 травня 2020 16:20
5 Досвід.rar
03 травня 2020 16:20
9 ЗАВОД.rar
03 травня 2020 16:20
7 Працівники.rar
03 травня 2020 16:20
2 Сертифікат СУЯ.rar
03 травня 2020 16:20
3 Інші документи.rar
03 травня 2020 16:20
1 повноваження.rar
03 травня 2020 16:20
11 0240315.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 липня 2020 21:14
Коментар щодо відміни: Відміна торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (надання роз’яснень з перевищенням терміну)
Документи:
02 липня 2020 21:14
повідомлення