Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240307 Жашків − Сорокотяга, км 1+680 − км 8+480 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240307 Zhashkiv − Sorokotyaga, km 1+680 − km 8+480 (separate plots), Zhashkiv district, Cherkasy region
Очікувана вартість
15 611 192,40 UAH
UA-2020-03-31-000179-c 67c461c6f1d14d5cbdcb973fdec8385f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снісар Ірина Василівна

+380472500286 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Снісар Ірина Василівна
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Constructing Cherkasy Region Government Administration
National ID: 40422357
Contact point: Snisar Iryna Vasylivna
+380472500286
ukbch_oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 березня 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 12:34
Очікувана вартість: 15 611 192,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 667,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 230000 UAH
Publication date: 31 березня 2020 10:16
Enquiries until: 23 квітня 2020 20:00
Complaints submission until: до 29 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 15 611 192 UAH including VAT
Minimal lowering step: 93 667 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240307 Жашків − Сорокотяга, км 1+680 − км 8+480 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Current average repair public roads of local importance О 240307 Zhashkiv − Sorokotyaga, km 1+680 − km 8+480 (separate plots), Zhashkiv district, Cherkasy region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240307 Жашків − Сорокотяга, км 1+680 − км 8+480 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Жашківський район, О 240307 Жашків − Сорокотяга, км 1+680 − км 8+480 (окремими ділянками)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair public roads of local importance О 240307 Zhashkiv − Sorokotyaga, km 1+680 − km 8+480 (separate plots), Zhashkiv district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 22:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:22
1. протокол ЗТД 240307.doc
24 квітня 2020 22:22
Додаток 3 (2).pdf
24 квітня 2020 22:22
ТД Дороги ПСР 240307 англ зі змінами.docx
24 квітня 2020 22:22
Додаток 2 зі змінами.xls
24 квітня 2020 22:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 22:22
1. протокол ЗТД 240307.doc
24 квітня 2020 22:22
Додаток 3 (2).pdf
31 березня 2020 10:16
Додаток 3.pdf
24 квітня 2020 22:22
ТД Дороги ПСР 240307 англ зі змінами.docx
31 березня 2020 10:16
ТД Дороги 240307.pdf
24 квітня 2020 22:22
Додаток 2 зі змінами.xls
31 березня 2020 10:16
Додаток 2.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Атестат АБЗ на виготовлення ЩМА
Дата подання: 02 квітня 2020 17:40
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:09
Прсимо надати роз'яснення, чим викликана наступна вимога тендерної документації: "Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015...."? Адже технічним завданням по даній закупівлі не передбачено влаштукання дорожнього одягу з щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 02 квітня 2020 17:41
Дата відповіді: 03 квітня 2020 08:10
Просимо надати роз'яснення, забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від суми Договору, чи 1%? Оскільки в абзаці 1 і абзаці 3 пункту 6 розділу 6 тендерної документації вимоги відрізняються.
Відповідь: дане питання буде розглянуто на засіданні тендерного комітету найближчим часом та до тендерної документації будуть внесені зміни
Тендерна документація
Дата подання: 13 квітня 2020 15:34
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:38
Тендерною документацією вимагається для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність Учасника виконувати роботи з ремонту автомобільних доріг. Просимо Вас виключити дану вимогу чи замінити ці документи листом-підтвердженням, про те, що кожна зазначена в аналогічному договорі автомобільна дорога знаходяться на балансі Замовника, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності лабораторії
Дата подання: 13 квітня 2020 15:35
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:22
Відповідно до тендерної документації, в підтвердження наявності власної або залученої лабораторії Учасник повинен надати -чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) випробувальної лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього, в якому зазначається про наявність спроможності перевіряти на відповідність діючим стандартам (ДСТУ, ТУ, СОУ, ДБН і т.ін.) матеріали; - свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», який передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології . Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Лабораторії можуть підтверджувати свою технічну компетентність шляхом акредитації в Національному агентстві з акредитації України (НААУ) згідно з ДСТУ ISO/IEC 17025. Ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах. У зв’язку з тим, що на сьогоднішній день єдиний законодавчо визначений порядок сертифікації лабораторій відсутній, лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, сертифікат реєстрації відповідності стандарту управління ДСТУ ISO 10012:2005). Таким чином, оскільки різні органи здійснюють перевірку лабораторій та видають різні документи за результатами таких перевірок, умови тендерної документації в цій частині є неточними та дискримінаційними, так як місять вимогу про надання тотожніх документів на підтвердження вимірювальної лабороторії, у зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання одного з перелічених документів для лабораторій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:36
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:39
У тендерній документації на підтвердження наявності працівників вимагається надання дипломів про закінчення учбових закладів. Згідно чинного законодавства, особи що закінчили загальну середню освіту отримують свідоцтво про здобуття базової середньої освіти, або ж атестат про середню освіту. Деякі працівники, яких планується залучати до надання послуг (водії, механізатори, дорожні робітники), мають повну загальну середню освіту, тому надати дипломи про освіту таких працівників не є можливим. Просимо внести зміни в тендерну документацію, що дипломи про закінчення учбових закладів надаються на підтвердження кваліфікації тільки інженерно-технічних працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація про субпідрядників
Дата подання: 13 квітня 2020 15:37
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:18
Умовами тендерної документації вимагається надання інформації про субпідрядника (субпідрядників) відповідно до додатку 1 документації. Додаток 1 містить перелік для субпідрядної організації лише в частині розроблення проектно-кошторисної документації. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та надати перелік документів для підтвердження субпідрядних організацій, яких планується залучати для надання послуг (наприклад : видалення порослі, або фрезерування).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: така умова не передбачена тендерною документацією
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 квітня 2020 14:09
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:19
Тендерною документацією вимагається, для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в частині виконання проектно-кошторисної документації, надати до відгуку додатком або інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу, або інвентаризаційний опис основних засобів на кожну зазначену в аналогічному договорі автомобільну дорогу. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені документи ведуться балансоутримувачем (Замовником) дороги та жодним чином не впливають на спроможність виконувати роботи з розроблення проектно-кошторисної документації, а також не мають ніякого стосунку до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації, або ж вказати згідно яких чинних законодавчих актів це вимагається з посиланням на ст. Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Інформація щодо субпідрядних організацій
Дата подання: 17 квітня 2020 17:33
Дата відповіді: 22 квітня 2020 17:41
Добрий день! У Додатку 1 до Тендерної документації нами було виявлено не зрозумілої форми вимога, а саме: В разі, якщо учасник планує залучати субпідрядну організацію для надання послуг в частині розроблення проектно-кошторисної документації, то в складі пропозиції повинні міститись такі документи: -довідку, складену субпідрядною організацією, яка повинна містити інформацію із зазначенням: вимога замовника, посада, ПІБ; Прохання до Замовника, роз’яснити, яка саме довідка (з яким саме змістом) мається на увазі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000179-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 13:03
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 17:23
Причина: Недозалучення документів
Номер вимоги: UA-2020-03-31-000179-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЛАРМ, Код ЄДРПОУ:41102116
Дата подання: 14 квітня 2020 17:25
Дискримінаційні умови тендерної документації
Дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2020 18:24
Умова тендерної документації щодо надання інформації територіального органу ДПС (лист, довідка), що підтверджує взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області (не стосується тих учасників, які зареєстровані за основним місцем реєстрації в Черкаській області, про що скласти довідку в довільній формі) не є дискримінаційною з огляду на таке:
будь-який учасник торгів, якого зареєстровано за основним місцем реєстрації не у Черкаській області, має право зареєструватись за неосновним місцем обліку платників податків в Черкаській області. Така вимога не звужує коло учасників оскільки може бути виповнена усіма учасниками торгів.

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 17:24
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-31-000179-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 02 червня 2020 18:05
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 червня 2020 21:28

Документи подані скаржником

02 червня 2020 18:05
Платіжне доручення.pdf
02 червня 2020 18:05
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 червня 2020 17:43
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000053 ● 1b2c1edb06404221b8f23a95037d3778
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-03-31-000179-c 31.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-05 12:39:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240307 Жашків − Сорокотяга, км 1+680 − км 8+480 (окремими ділянками), Жашківський район, Черкаська область, очікуваною вартістю 15 611 192,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-31-000179-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-11 23:32:37

пояснення

Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).
Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.
Система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів. Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Згідно до ГБН Г.1-2018-182:2011 для визначення переліку необхідних робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги технічними спеціалістами департаменту спільно з представниками місцевих органів влади та представниками “КоСТ” було проведено огляд вказаної ділянки дороги на предмет визначення переліку та обсягу необхідних робіт. За результатами огляду складено акт дефектів у якому визначені фізичні об’єми робіт та умови їх виконання.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (в частині будівельно монтажних робіт) проведені розрахунки по актам дефектів відповідно до СОУ 42.1 – 37641918 - 085:2018 п.1.1, п.1.2 та на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1 – 37641918 -035:2018 та СОУ 42.1 – 37641918 -071:2018, та складено технічне завдання на виконання робіт.
Вартість проектно-кошторисних робіт та експертизи проекту визначено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва”. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначалася виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обгрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Авторський нагляд здійснюється архітектором — автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами відповідно до законодавства та договору із замовником протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Вартість авторського нагляду – це сума коштів, необхідних для відшкодування прямих та загальновиробничих витрат, понесених проектувальною організацією при виконанні зазначених робіт, з урахування витрат матеріально-технічних ресурсів, податків, зборів та обов’язкових платежів, економічно обґрунтованого прибутку та адміністративних витрат. Витрати труда авторського нагляду визначаються за даними графіка відвідувань з урахуванням можливих викликів замовника.
Розрахунок проводився на підставі ДСТУ “Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва” за усередненим показником кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день у розмірі 1350 грн.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-18 10:02:17

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.06.2020 № 157

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-03-31-000179-c.c3,

НАКАЗУЮ:

Рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-31-000179-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 31 березня 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 29 травня 2020 року № 141 «Про початок моніторингу закупівель» вважати таким, що зупинено з 09 червня 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Взято до відома вищезазначену інформацію. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету наголошено на посиленні контролю за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема за дотриманням абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо оприлюднення разом із змінами до тендерної документації в окремому документі переліку змін, що вносяться. Уповноваженим особам та голові тендерного комітету вказано на не допущенні в подальшому зазначених порушень у сфері публічних закупівель.

2020-07-20 17:23:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 травня 2020
UA-2020-03-31-000179-c67c461c6f1d14d5cbdcb973fdec8385f
Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ВЕЛАРМ Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

01 травня 2020 18:06
Електронний підпис
01 травня 2020 18:06
ліцензія Банку.pdf
01 травня 2020 18:06
довіреність Мороз.pdf
01 травня 2020 18:06
витяг з наказу Мороз.pdf
01 травня 2020 18:06
Виписка.pdf
01 травня 2020 18:06
18592 ДОРБУД СЕРВІС p7s.7z

Документи

Публічні документи

02 травня 2020 15:41
Електронний підпис
02 травня 2020 14:57
48.2 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 14:57
48.1 Форми КБ-2в_ КБ-3.rar
02 травня 2020 14:57
21-29. Документи на АБЗ.rar
02 травня 2020 14:57
6-16. ст.17 Закону.pdf
02 травня 2020 14:57
5. Банківська гарантія.rar
02 травня 2020 14:57
3. Сертифікат ISO 9001.rar
02 травня 2020 14:57
2. Статут.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

02 травня 2020 19:11
Електронний підпис
02 травня 2020 19:11
Електронний підпис
02 травня 2020 19:10
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 19:09
Статут.pdf
02 травня 2020 19:09
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 19:09
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 19:09
Виписка.pdf
02 травня 2020 19:09
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 19:09
Fwd_ гарантия на 230 000.zip
02 травня 2020 19:09
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 19:09
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 19:09
рішення.pdf
02 травня 2020 19:09
письмова згода.PDF
02 травня 2020 19:09
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 19:09
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 19:09
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 19:09
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 19:09
ст 17.pdf
02 травня 2020 19:09
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 19:09
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:09
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 19:09
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 19:09
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 19:09
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 19:09
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:09
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 19:09
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 19:09
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 19:09
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 19:09
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 19:09
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 19:09
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 19:09
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 19:09
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:09
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:08
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 19:08
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:08
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 19:08
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:08
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 19:08
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:08
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 19:08
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:08
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:08
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 19:08
Акт прийняття робіт.PDF
02 травня 2020 19:08
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 19:08
згода укрдіпродор.PDF

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 10:52
Електронний підпис
08 липня 2020 10:52
Електронний підпис
03 травня 2020 17:31
Електронний підпис
03 травня 2020 17:31
Електронний підпис
03 травня 2020 16:46
Електронний підпис
03 травня 2020 16:46
Електронний підпис
03 травня 2020 15:16
Електронний підпис
03 травня 2020 15:16
Електронний підпис
03 травня 2020 15:14
9 техніка.rar
03 травня 2020 15:14
12 ПКД.rar
03 травня 2020 15:14
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 15:14
10 Лабораторія.rar
03 травня 2020 15:14
5 Досвід.rar
03 травня 2020 15:14
8 ЗАВОД.rar
03 травня 2020 15:14
7 Працівники.rar
03 травня 2020 15:14
2 Сертифікат СУЯ.rar
03 травня 2020 15:14
3 Інші документи.rar
03 травня 2020 15:14
1 повноваження.rar
03 травня 2020 15:14
11 о240307.rar

Документи

Публічні документи

03 травня 2020 15:20
Електронний підпис
03 травня 2020 15:20
тех.завдання.pdf
03 травня 2020 15:20
Таблиця 1.3..pdf
03 травня 2020 15:20
Таблиця 1.2..pdf
03 травня 2020 15:20
Таблиця 1.1.з додатками.pdf
03 травня 2020 15:20
ст 17.pdf
03 травня 2020 15:20
проект договору.pdf
03 травня 2020 15:20
Гарантійні листи.pdf
03 травня 2020 15:19
Licenziya (1).zip
03 травня 2020 15:19
Dovirenist (2).zip
03 травня 2020 15:19
Справка_page-0001 (2) (1).pdf
03 травня 2020 15:19
BG 2618-20G TOV UDRB.zip

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

ТОВ ШРБУ-48

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уманьдоррембуд"

ТОВ ВЕЛАРМ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 15 480 000,00
UAH з ПДВ
15 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" 15 587 775,00
UAH з ПДВ
15 587 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 10:52
Електронний підпис
08 липня 2020 10:52
Електронний підпис
03 травня 2020 17:31
Електронний підпис
03 травня 2020 17:31
Електронний підпис
03 травня 2020 16:46
Електронний підпис
03 травня 2020 16:46
Електронний підпис
03 травня 2020 15:16
Електронний підпис
03 травня 2020 15:16
Електронний підпис
03 травня 2020 15:14
9 техніка.rar
03 травня 2020 15:14
12 ПКД.rar
03 травня 2020 15:14
6 досвід частина 2.rar
03 травня 2020 15:14
10 Лабораторія.rar
03 травня 2020 15:14
5 Досвід.rar
03 травня 2020 15:14
8 ЗАВОД.rar
03 травня 2020 15:14
7 Працівники.rar
03 травня 2020 15:14
2 Сертифікат СУЯ.rar
03 травня 2020 15:14
3 Інші документи.rar
03 травня 2020 15:14
1 повноваження.rar
03 травня 2020 15:14
11 о240307.rar

Публічні документи

02 травня 2020 19:11
Електронний підпис
02 травня 2020 19:11
Електронний підпис
02 травня 2020 19:10
витяг ПДВ оригінал.PDF
02 травня 2020 19:09
Статут.pdf
02 травня 2020 19:09
ліцензія нова.PDF
02 травня 2020 19:09
витяг з статуту.pdf
02 травня 2020 19:09
Виписка.pdf
02 травня 2020 19:09
додаток до ліцензії.PDF
02 травня 2020 19:09
Fwd_ гарантия на 230 000.zip
02 травня 2020 19:09
Паспорт Геращенко.PDF
02 травня 2020 19:09
протокол оригінал.PDF
02 травня 2020 19:09
рішення.pdf
02 травня 2020 19:09
письмова згода.PDF
02 травня 2020 19:09
Сертіфікат ISO.pdf
02 травня 2020 19:09
лист про санкції.pdf
02 травня 2020 19:09
Захист довкілля.pdf
02 травня 2020 19:09
Довідка облік черкаси.pdf
02 травня 2020 19:09
ст 17.pdf
02 травня 2020 19:09
Трактор Т-170.pdf
02 травня 2020 19:09
Коток дорожний HAMM DV 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:09
КРАЗ і КАМАЗ.pdf
02 травня 2020 19:09
трактор Беларус.pdf
02 травня 2020 19:09
МАЗ 5516.pdf
02 травня 2020 19:09
Автогрейдер.pdf
02 травня 2020 19:09
Коток HAMM HD+ 90 VO.pdf
02 травня 2020 19:09
Причеп ПТС - 9.pdf
02 травня 2020 19:09
котки BOMAG.pdf
02 травня 2020 19:09
машина маркувальна.pdf
02 травня 2020 19:09
Причеп ПСЕ-20-01.pdf
02 травня 2020 19:09
ГАЗ 33104.pdf
02 травня 2020 19:09
Коток дорожний HAMM HD 90.PDF
02 травня 2020 19:09
Фреза дорожня WIRTGEN W1000F.pdf
02 травня 2020 19:09
BomagBW 120 AD-4.PDF
02 травня 2020 19:09
Прийняття 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:09
Накази 6 чол.pdf
02 травня 2020 19:08
Повірка АБЗ-1.pdf
02 травня 2020 19:08
ДСТУ ISO Облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:08
Сертифікат.pdf
02 травня 2020 19:08
Повірка облавтодор.pdf
02 травня 2020 19:08
Договір лабораторія.pdf
02 травня 2020 19:08
договір АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:08
Атестат виробництва.pdf
02 травня 2020 19:08
Про наявність АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:08
Картка АБЗ.pdf
02 травня 2020 19:08
Аналогічний договір.PDF
02 травня 2020 19:08
Акт прийняття робіт.PDF
02 травня 2020 19:08
ітр укрдіпродор.pdf
02 травня 2020 19:08
згода укрдіпродор.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
Переможець 15 480 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
#33819662
15 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:59
ду2.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:57
ду2.pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:30
ду2 договір 53.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:28
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:26
ду2 договір 53.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:00
Дод.угода 1 від 21.08.2020 до Договору 53.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 11:11
Договір укладений
17 липня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції: «3.1 Загальна вартість послуг за цим договором складає 15 480 000,00 грн. (п'ятнадцять мільйонів чотириста вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ та визначається на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 2 до Договору): підлягають виконанню у 2020 році на суму 15 480 000,00грн.» 1.2. Внести зміни до пункту 5.1 Договору а саме: «Підрядник приступає до виконання послуг за цим Договором з дня підписання Договору у строки передбачені цим договором». 1.3. Внести зміни у абзац другий п 7.1.1 розділу VII та викласти його у новій редакції: «Підрядник погоджується, що замовник має право стягнути з нього штраф у розмірі 5 % ціни договору у разі недотримання кінцевого терміну/строку виконання робіт відповідно до календарного графіку та/або за неякісне виконання робіт (з дефектами/недоліками), в тому числі тих неякісних робіт, що неможливо було виявити в момент їх прийняття». 1.4. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2020 року, в частині виконання робіт до останнього терміну, зазначеного в календарному графіку надання послуг, в частині розрахунку по договору до останнього розрахунку». 1.5. Внести зміни до Додатку 1, до Договору «Календарний графік надання послуг» та викласти його в новій редакції. 1.6. Внести зміни до Додатку 7, до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Сторони дійшли згоди викласти Розділ ХV “Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною фінансування Договору, згідно Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 10.12.2020 року № 774, відповідно до чинного законодавства, п. 4.5. цього Договору, пункту 13.1 розділу ХІII «Інші умови» Договору № 53 від 17.07.2020р. Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни в Договір: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 12 129 877,80 грн (Дванадцять мiльйонiв сто двадцять дев`ять тисяч вiсiмсот сiмдесят сiм гривень 80 копiйок) з ПДВ: - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 12 129 877,80 грн. 1.2. Внести зміни до Додатку 2 до Договору «ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 3 до Договору «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації» та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 4 до Договору «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації» та викласти його в новій редакції. 1.5. Внести зміни до Додатку 5 до Договору «Договірна ціна» та викласти його в новій редакції. 1.6. Внести зміни до Додатку 6 до Договору «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та викласти його в новій редакції. 1.7. Внести зміни до Додатку 7 до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною фінансування Договору, згідно Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 10.12.2020 року № 774, відповідно до чинного законодавства, п. 4.5. цього Договору, пункту 13.1 розділу ХІII «Інші умови» Договору № 53 від 17.07.2020р. Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни в Договір: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 12 129 877,80 грн (Дванадцять мiльйонiв сто двадцять дев`ять тисяч вiсiмсот сiмдесят сiм гривень 80 копiйок) з ПДВ: - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 12 129 877,80 грн. 1.2. Внести зміни до Додатку 2 до Договору «ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 3 до Договору «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації» та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 4 до Договору «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації» та викласти його в новій редакції. 1.5. Внести зміни до Додатку 5 до Договору «Договірна ціна» та викласти його в новій редакції. 1.6. Внести зміни до Додатку 6 до Договору «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та викласти його в новій редакції. 1.7. Внести зміни до Додатку 7 до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною фінансування Договору, згідно Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 10.12.2020 року № 774, відповідно до чинного законодавства, п. 4.5. цього Договору, пункту 13.1 розділу ХІII «Інші умови» Договору № 53 від 17.07.2020р. Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни в Договір: 1.1. Внести зміни у пункт 3.1 розділу ІІІ «Ціна договору» Договору та викласти його у новій редакції: «Загальна вартість робіт за цим договором складає 12 129 877,80 грн (Дванадцять мiльйонiв сто двадцять дев`ять тисяч вiсiмсот сiмдесят сiм гривень 80 копiйок) з ПДВ: - підлягають виконанню роботи у 2020 році на суму 12 129 877,80 грн. 1.2. Внести зміни до Додатку 2 до Договору «ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА» та викласти його в новій редакції. 1.3. Внести зміни до Додатку 3 до Договору «Зведений кошторис виготовлення проектно-кошторисної документації» та викласти його в новій редакції. 1.4. Внести зміни до Додатку 4 до Договору «Розрахунок вартості виконання функції замовника та проходження експертизи проектно-кошторисної документації» та викласти його в новій редакції. 1.5. Внести зміни до Додатку 5 до Договору «Договірна ціна» та викласти його в новій редакції. 1.6. Внести зміни до Додатку 6 до Договору «Кошторис на надання послуг з виконання авторського нагляду по об’єкту» та викласти його в новій редакції. 1.7. Внести зміни до Додатку 7 до Договору «План фінансування послуг» та викласти його в новій редакції. 2. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML