Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фасадів корп 9; 10 (підготовка до осінньо-зимового періоду)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-03-31-000007-a 99fbef68b701403a94ab5b02272f2212
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Олександр Васильович

380442800470 globus212@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей книги і друкарства України
Код ЄДРПОУ: 32071439
Вебсайт: http://vuam.org.ua/uk/704:%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B9_%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8_%D1%96_%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська, 9, корп. 9, 10
Контактна особа: Марченко Олександр Васильович
380442800470
globus212@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 00:43
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 11:43
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт фасадів корп 9; 10 (підготовка до осінньо-зимового періоду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лаврська, 9, корп. 9, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 00:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 00:44
ремонтно-будівельні роботи_2020.docx
31 березня 2020 00:44
Фасади2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000007-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Будремкомплект", Код ЄДРПОУ:34427153
Дата подання: 13 травня 2020 08:53
вимога на рішення замовника
Шановний Замовник Протоколом № 169 від 05.05.2020 року засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції Вами в п. 8 Вами зазначено: "Обстеження і діагностика будівель не відбувалась. Замовнику про це не відомо. Підрядник на об’єкт не приходив". "Відсутній дефектний акт, погоджений із Замовником".
В тендерній документації та технічному опису предмету закупівлі UA-2020-03-31-000007-а "Поточний ремонт фасадів корп 9; 10 (підготовка до осінньо-зимового періоду)" відсутня інформація про те, що учасник повинен обстежити, діагностувати об’єкт та погодити дефектний акт із Замовником. Учаснику ця інформація була невідома.
В зв’язку з вищезазначеним ПП "Будремкомплект" просить Вас надати обґрунтоване роз’яснення про вимоги неправомірного витребування документів, у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень, ПП "Будремкомплект" буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Також зв'язку зі вступом в дію змін до Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник який розпочав у Прозорро закупівлю та не встиг її завершити шляхом укладення договору до 19 квітня 2020 року не має права продовжувати таку закупівлю за порядком, що діяв до введення в дію нового Закону, тому ПП "Будремкомплект" Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, просить Вас відмінити закупівлю UA-2020-03-31-000007-а "Поточний ремонт фасадів корп 9; 10 (підготовка до осінньо-зимового періоду)".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2020 17:59
Добрий день! На Вашу вимогу тендерний комітет Музею книги і друкарства України надає роз'яснення:
1. До складу тендерної документації представниками ПП "Будремкомплект", згідно з вимогами Музею книги і друкарства України до технічної документації, було надано документ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ВИКОНАННЯ.pdf». У цьому документі, зокрема, йдеться про проведене фахівцями ПП "Будремкомплект" дослідження первісного вигляду фасадів.
Тендер був оголошений 06.04.2020 р. . На той час були введені обмеження на час карантину, тому всі візуальні обстеження, як це визначається Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI, постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» від від 12 квітня 2017 р. № 257, без погодження з керівництвом Музею книги і друкарства України були неможливі.
2. Згідно з цими обставинами представники ПП "Будремкомплект" не мали змогу потрапити на дах Музею без відключення системи сигналізації та відома служби охорони, та без ключів від даху. Тому Розділ 3. Ремонт металевої покрівлі Вашого Локального кошторису, та п. 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Дефектного акту без погодження та відома адміністрації Музею книги і друкарства неможливі.
3. В зв’язку з цим у тендерного комітету є всі підстави вважати, що Ваша організація порушила Закон України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель{Із змінами, внесеними згідно з Кодексом
№ 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48}, а саме:
зазначивши у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
4. Відповідно до п.5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону.
5. Тендерний комітет має надію, що Ваша організація не намагалась своєю скаргою тиснути на членів комітету (у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень, ПП "Будремкомплект" буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.). Ми згодні вважати, що відбулося прикре непорозуміння.
6. Також слід зазначити, що ПП "Будремкомплект", згідно з наданою Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт по тендеру,
для проведення робіт визначив: директора, головного інженера, інженера ВТВ, інженера-проектувальника, кошторисника, виконроба, слюсаря-сантехніка (?), трьох монтажників (без зазначення спеціалізації), електромонтажника з освітлення та освітлювальних мереж (?), одного маляра та облицювальника (?). Тендерний комітет не впевнений, що такий склад виконавців в змозі швидко та якісно виконати весь облік робіт.
Розгорнути Згорнути
Відхилення вимоги про порушення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 179 900,00
UAH з ПДВ
179 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС" 199 866,00
UAH з ПДВ
199 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 16:33
ПРАЦІВНИКИ1.rar
15 квітня 2020 16:33
ПРАЦІВНИКИ2.rar
15 квітня 2020 16:33
СТАТУТ ОРИГІНАЛ.pdf
15 квітня 2020 16:33
СТАТУТ КОПІЯ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ЛІЦЕНЗІЯ КОПІЯ.rar
15 квітня 2020 16:33
СТАТИСТИКА КОПІЯ.rar
15 квітня 2020 16:33
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.rar
15 квітня 2020 16:33
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ЛИСТ ПЕРСОН. ДАНІ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ЛИСТ НАДАННЯ СВІД. ПДВ.pdf
15 квітня 2020 16:33
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ЛИСТ ПРО САНКЦІї.pdf
15 квітня 2020 16:33
СТАТИСТИКА ОРИГ.rar
15 квітня 2020 16:33
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ЛІЦЕНЗІЯ ОРИГ.rar
15 квітня 2020 16:33
КОШТОРИС.rar
15 квітня 2020 16:33
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 2.rar
15 квітня 2020 16:33
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar
15 квітня 2020 16:33
ДИРЕКТОР.rar
15 квітня 2020 16:33
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
15 квітня 2020 16:33
ДОВІДКА ДЕРЖ РЕЄСТР П9.pdf
15 квітня 2020 16:33
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
15 квітня 2020 16:32
ДОВІДКА СТАТТЯ 17.pdf
15 квітня 2020 16:32
ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.pdf
15 квітня 2020 16:32
ДОВІДКА ЯКІСТЬ.pdf
15 квітня 2020 16:32
ДОВІДКА ЕКСПЕРТИЗА.pdf
15 квітня 2020 16:32
ВИПИСКА ОРИГ.rar
15 квітня 2020 16:32
4ОПП ОРИГІНАЛ.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 21:55
Кошториси.pdf
07 квітня 2020 21:55
Проект договору.pdf
07 квітня 2020 21:55
Дефектний акт.pdf
07 квітня 2020 21:55
Договірна ціна.pdf
07 квітня 2020 21:55
Схема риштувань.pdf
07 квітня 2020 21:55
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 21:55
Аналогічні договори.pdf
07 квітня 2020 21:55
Довiдка_Реквiзити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 179 900,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 15:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"
#38747729
Переможець 199 866,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"
#38747729
199 866,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:14
протокол 188.pdf зміни до договору
15 липня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 16:27
2240-199013угода.pdf укладений
14 липня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення інформації про призначення коштів за класифікатором КЕКВ
Номер договору про закупівлю: 14/07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №188
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 013,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 168,83 UAH)