Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт фойє корпус 9
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-03-31-000004-a 9c33b4acb01546bb86230e04095c01f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марченко Олександр Васильович

380442800470 globus212@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей книги і друкарства України
Код ЄДРПОУ: 32071439
Вебсайт: http://vuam.org.ua/uk/704:%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B9_%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8_%D1%96_%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, вул. Лаврська, 9, корп. 9, 10
Контактна особа: Марченко Олександр Васильович
380442800470
globus212@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 00:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 квітня 2020 11:04
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт фойє корпус 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лаврська, 9, корп. 9, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 00:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 00:34
ремонтно-будівельні роботи_2020.docx
31 березня 2020 00:34
фойє2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000004-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Будремкомплект", Код ЄДРПОУ:34427153
Дата подання: 13 травня 2020 08:55
вимога на рішення замовника
Шановний Замовник Протоколом № 170 від 05.05.2020 року засідання тендерного комітету про відхилення пропозиції Вами в п. 8 Вами зазначено: "Обстеження і діагностика будівель не відбувалась. Замовнику про це не відомо. Підрядник на об’єкт не приходив". "Відсутній дефектний акт, погоджений із Замовником".
В тендерній документації та технічному опису предмету закупівлі UA-2020-03-21 "Поточний ремонт фойє корпус 9" відсутня інформація про те, що учасник повинен обстежити, діагностувати об’єкт та погодити дефектний акт із Замовником. Учаснику ця інформація була невідома.
В зв’язку з вищезазначеним ПП "Будремкомплект" просить Вас надати обґрунтоване роз’яснення про вимоги неправомірного витребування документів, у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень, ПП "Будремкомплект" буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.
Також зв'язку зі вступом в дію змін до Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник який розпочав у Прозорро закупівлю та не встиг її завершити шляхом укладення договору до 19 квітня 2020 року не має права продовжувати таку закупівлю за порядком, що діяв до введення в дію нового Закону, тому ПП "Будремкомплект" Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, просить Вас відмінити закупівлю UA-2020-03-21 "Поточний ремонт фойє корпус 9".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2020 17:52
Добрий день! На Вашу вимогу тендерний комітет Музею книги і друкарства України надає роз'яснення:
1. До складу тендерної документації представниками ПП "Будремкомплект", згідно з вимогами Музею книги і друкарства України до технічної документації, було надано документ «ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ВИКОНАННЯ.pdf». У цьому документі, зокрема, йдеться про проведене фахівцями ПП "Будремкомплект" дослідження первісного вигляду фасадів, яке не має жодного відношення до предмету закупівлі, а саме, поточного ремонту фойє корпусу №9 Музею книги і друкарства України.
Тендер був оголошений 06.04.2020 р. . На той час були введені обмеження на час карантину, тому всі візуальні обстеження, як це визначається Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI, постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» від від 12 квітня 2017 р. № 257, без погодження з керівництвом Музею книги і друкарства України були неможливі.
2. Представниками ПП "Будремкомплект" не було надано дефектного акту і кошторисної документації, подання яких передбачено вимогами Музею книги і друкарства України до технічної документації.
3. В зв’язку з цим у тендерного комітету є всі підстави вважати, що Ваша організація порушила Закон України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель{Із змінами, внесеними згідно з Кодексом
№ 396-IX від 19.12.2019, ВВР, 2020, № 7, № 8, № 9, ст.48}, а саме:
зазначивши у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
4. Відповідно до п.5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону.
5. Тендерний комітет має надію, що Ваша організація не намагалась своєю скаргою тиснути на членів комітету (у разі ненадання роз’яснення та неприйняття мір з усунення порушень, ПП "Будремкомплект" буде змушена звернутись з Скаргою до Антимонопольного комітету України.). Ми згодні вважати, що відбулося прикре непорозуміння.
6. Також слід зазначити, що ПП "Будремкомплект", згідно з наданою Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на виконання робіт по тендеру,
для проведення робіт визначив: директора, головного інженера, інженера ВТВ, інженера-проектувальника, кошторисника, виконроба, слюсаря-сантехніка (?), трьох монтажників (без зазначення спеціалізації), електромонтажника з освітлення та освітлювальних мереж (?), одного маляра та облицювальника (?). Тендерний комітет не впевнений, що такий склад виконавців в змозі швидко та якісно виконати весь облік робіт.
Розгорнути Згорнути
Відхилення вимоги про усунення порушення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 179 856,55
UAH з ПДВ
170 849,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС" 199 834,20
UAH з ПДВ
170 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 16:58
ПРАЦІВНИКИ1.rar
15 квітня 2020 16:58
ПРАЦІВНИКИ2.rar
15 квітня 2020 16:57
СТАТУТ ОРИГІНАЛ.pdf
15 квітня 2020 16:57
СТАТУТ КОПІЯ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ЛІЦЕНЗІЯ КОПІЯ.rar
15 квітня 2020 16:57
СТАТИСТИКА КОПІЯ.rar
15 квітня 2020 16:57
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.rar
15 квітня 2020 16:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 16:57
НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ЛИСТ ПРО САНКЦІї.pdf
15 квітня 2020 16:57
ЛИСТ НАДАННЯ СВІД. ПДВ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ЛИСТ ПЕРСОН. ДАНІ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ЛІЦЕНЗІЯ ОРИГ.rar
15 квітня 2020 16:57
СТАТИСТИКА ОРИГ.rar
15 квітня 2020 16:57
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
15 квітня 2020 16:57
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 2.rar
15 квітня 2020 16:57
КОПІЇ ДОГОВОРІВ.rar
15 квітня 2020 16:57
ДИРЕКТОР.rar
15 квітня 2020 16:57
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar
15 квітня 2020 16:57
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ДОВІДКА СТАТТЯ 17.pdf
15 квітня 2020 16:57
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ДОВІДКА ДЕРЖ РЕЄСТР П9.pdf
15 квітня 2020 16:57
ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.pdf
15 квітня 2020 16:57
ДОВІДКА ЯКІСТЬ.pdf
15 квітня 2020 16:57
ДОВІДКА ЕКСПЕРТИЗА.pdf
15 квітня 2020 16:57
ВИПИСКА ОРИГ.rar
15 квітня 2020 16:57
4ОПП ОРИГІНАЛ.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 21:22
Кошториси.pdf
07 квітня 2020 21:22
Проект договору.pdf
07 квітня 2020 21:22
Дефектний акт.pdf
07 квітня 2020 21:22
Договірна ціна.pdf
07 квітня 2020 21:22
Схема риштувань.pdf
07 квітня 2020 21:22
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2020 21:22
Аналогічні договори.pdf
07 квітня 2020 21:22
Довiдка_Реквiзити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 170 849,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 15:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"
#38747729
Переможець 170 850,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 12:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСТЕР'ЄР-БУДСЕРВІС"
#38747729
170 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 16:08
протокол 189.pdf зміни до договору
15 липня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 16:46
2240-170525 угода.pdf укладений
14 липня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення інформації про призначення коштів за класифікатором КЕКВ
Номер договору про закупівлю: 13/07/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №189
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 170 525,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 420,83 UAH)