Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із підтримки функціонування єдиного веб-порталу використання публічних коштів та інтегрованої ІАС «Прозорий бюджет»)
Очікувана вартість
4 400 658,00 UAH
UA-2020-03-30-003324-b 4c38b4b282654f59ab701672559edb42
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
на підставі розпорядження КМУ від 14 вересня 2015 року № 911-р «Деякі питання створення і функціонування єдиного веб-порталу використання публічних коштів» (зі змінами) та розпорядження КМУ від 11 лютого 2016 року № 92-р «Про схвалення Концепції створення інтегрованої інформаційно-аналітичної системи “Прозорий бюджет”» (зі змінами).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 20:23
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги із підтримки функціонування єдиного веб-порталу використання публічних коштів та інтегрованої ІАС «Прозорий бюджет»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із підтримки функціонування єдиного веб-порталу використання публічних коштів та інтегрованої ІАС «Прозорий бюджет»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

30 березня 2020 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 20:17
Повідомлення про намір укласти договір з ВПФ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДУ «Відкриті публічні фінанси»
#41242590
Переможець 4 400 658,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 20:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 20:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДУ «Відкриті публічні фінанси»
#41242590
4 400 658,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 17:24
Дод.угода_1 (92) (1).pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 11:35
Договір 13010-05-92.pdf укладений
14 квітня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 13010-05/92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 400 658,00
UAH (в тому числі ПДВ 733 443,00 UAH)