Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області”
Очікувана вартість
10 167 870,00 UAH
UA-2020-03-30-003269-b 0e8e596bffc0427096f56190f2fbf9eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Рущак

+380956177994 ukb-oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 05517297
Вебсайт: http://www.carpathia.gov.ua/ua/publication/content/623.htm
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4
Контактна особа: Ганна Рущак
+380956177994
ukb-oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 12:48
Очікувана вартість: 10 167 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 839,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Протиаварійні реставраційні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89411, Україна, Закарпатська область, с. Камяниця, на території с. Камяниця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Для придбання матеріалів за рішенням Замовника може проводиться авансування робіт в сумі 30% від договірної ціни, але не більше ніж на 90 календарних днів Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані та прийняті роботи Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 15:33
Опис змін.docx
06 квітня 2020 15:33
НОВА РЕДАКЦІЯ тендерна документація Невицький замок.docx
06 квітня 2020 15:33
Скан протокол ТК.pdf
06 квітня 2020 15:33
НОВА РЕДАКЦІЯ Техзавдання 2020 Невицький замок додаток 2.docx
30 березня 2020 19:10
сканирование0028.pdf
30 березня 2020 19:10
сканирование0027.pdf
30 березня 2020 19:10
Техзавдання 2020 Невицький замок додаток 2.docx
30 березня 2020 19:10
тендерна документація Невицький замок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неточності в Тендерній документації
Дата подання: 04 квітня 2020 17:22
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:47
Шановний Замовнику! 1. При оголошенні даної закупівлі Вами розміщено протокол № 6 засідання тендерного комітету від 30 березня 2020 року, на якому було прийнято рішення (2) "Підготовку тендерної документації та відповідальним за проведення процедури закупівлі призначити секретаря тендерного комітету Рущак Г.М.". Однак, Вами розміщено Тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету Від 21.02.2020 року. Просимо Вас розмістити належну Тендерну документацію, підготовану на виконання рішень, прийнятих на засіданні Тендерного комітету від 30 березня 2020 року (протокол № 6) та затверджену у встановленому порядку. 2. Звертаємо Вашу увагу, що в пункті 3.19 Проекту договору, наведеного в Додатку 3 до тендерної документації, міститься посилання на нормативний акт, який є нечинним на даний момент, а саме, на Постанову КМУ № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення до попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти зі змінами від 27.12.2018 № 1129, яка втратила чинність відповідно до Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". На даний момент питання проведення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти регламентуються нормами Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", а в будівництві додатково нормами Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року (з змінами). Просимо Вас привести у відповідність дане питання до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни наступні опубліковані:
1.ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення тендерного комітету
від 30.03.2020 року зі змінами
від 06.04.2020 року
Голова тендерного комітету
________ _______ Б. Вайнагій

2. Додаток 3 п. 3.19 проекту договору «За рішенням Замовника можлива попередня оплата за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів, відповідно до Постанови від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» для придбання матеріалів за рішенням Замовника може проводиться авансування робіт в сумі 30% від договірної ціни, але не більше ніж на 90 календарних днів.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" 9 255 708,00
UAH з ПДВ
9 255 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІК" 9 493 844,40
UAH з ПДВ
9 443 005,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" 10 165 401,88
UAH з ПДВ
9 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 11:48
Електронний підпис
27 квітня 2020 11:45
Кошториси.pdf
27 квітня 2020 11:45
5eec9fe4-4c37-4a0d-8752-bd3bf82bb160.pdf
24 квітня 2020 07:01
Електронний підпис
24 квітня 2020 06:58
Dovidka_20108198620240679601.pdf.p7s
24 квітня 2020 06:58
Dovidka_20108198620240679601.pdf
15 квітня 2020 13:09
Електронний підпис
10 квітня 2020 19:16
Технічне завдання.pdf
10 квітня 2020 19:16
Проект Договору.pdf
10 квітня 2020 19:16
Лист-гарантія по ст.17.pdf
10 квітня 2020 19:16
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 квітня 2020 19:16
Кошториси.pdf
10 квітня 2020 19:16
Заява-пропозиція.pdf
10 квітня 2020 19:16
Банківська гарантія.zip
10 квітня 2020 19:16
Статут з описом.pdf
10 квітня 2020 19:16
Рішення Засновника.pdf
10 квітня 2020 19:16
Рішення 3.pdf
10 квітня 2020 19:16
Паспорт код оригінал.pdf
10 квітня 2020 19:16
Паспорт код завірені.pdf
10 квітня 2020 19:16
Наказ на призначення.pdf
10 квітня 2020 19:16
Ліцензія.pdf
10 квітня 2020 19:16
Ліцензія завірена.pdf
10 квітня 2020 19:16
Документ_ЄДР_1006432859.zip
10 квітня 2020 19:16
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 19:16
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:37
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:33
Кошторис.pdf
15 квітня 2020 12:33
Установчий документ.pdf
15 квітня 2020 12:33
Ліцензія Дозвіл.pdf
15 квітня 2020 12:33
Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2020 12:33
Технічне завдання.pdf
15 квітня 2020 12:33
Проект Договору.pdf
15 квітня 2020 12:33
Довідка банк.pdf
15 квітня 2020 12:33
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

15 квітня 2020 15:52
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:44
21 Договір Послав.pdf
15 квітня 2020 15:44
43 технічне завдання .rar
15 квітня 2020 15:44
42 Пропозиція.rar
15 квітня 2020 15:44
40 Проект договору РР.pdf
15 квітня 2020 15:44
39 Лист гарнт ЗУ Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
37 Відом учасн Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
36 витяг з квитанцією.rar
15 квітня 2020 15:44
35 Лист ст 17 РР.pdf
15 квітня 2020 15:44
33 Довідка беніф Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
32 Довідка банкр Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
31 Довідка служ особа Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
30 Довідка ст50 Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
28 Дов корупц прав Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
27 Відгуки.pdf
15 квітня 2020 15:44
26Договір семенівка ч 2.rar
15 квітня 2020 15:44
26Довідка кб3 хоросно .rar
15 квітня 2020 15:44
26 Хоросно дог.ч.1 .rar
15 квітня 2020 15:44
26 Хоросно дог. ч 2.rar
15 квітня 2020 15:44
26 Договір семенівка ч 1.rar
15 квітня 2020 15:44
25 Довід анал догов Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
24 Лист працівн Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
23 Трудові книжки.pdf
15 квітня 2020 15:44
20 Довідка обладн РР.pdf
15 квітня 2020 15:44
19 Довідка місце Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
17 Довідка проср плат Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
16 Довідка УБІБ.pdf
15 квітня 2020 15:44
12 лист забов грош Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
11 Ліцензія Інтер.pdf
15 квітня 2020 15:44
11 Лист ДАБІ ліцензія.pdf
15 квітня 2020 15:44
11 Дозвіл Інтер 2ч.pdf
15 квітня 2020 15:44
11 Дозвіл Інтер 1ч.pdf
15 квітня 2020 15:44
11 Довідка субп Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
10 Лист відпов робіт Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
8 pasport Granat.pdf
15 квітня 2020 15:44
7Наказ.pdf
15 квітня 2020 15:44
7. Доручення на тендери.pdf
15 квітня 2020 15:44
6 Довідка директ Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
5 Довідка захист Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
4 кошторис.rar
15 квітня 2020 15:44
4 Договірна ціна .rar
15 квітня 2020 15:44
3 Календ граф Р.pdf
15 квітня 2020 15:44
2 Лист обігові кошти Р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""

ТОВ "КІК"

ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""
#42603848
Переможець 9 255 708,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""
#42603848
9 255 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:00
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 14:00
додаткова угода №7 від 21.12.2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 13:54
додаткова угода №6 від 29.09.2021.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 13:53
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 10:48
ДУ №5 від 23.06.2021 (Невицький замок).pdf зміни до договору
23 червня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:53
Додаткова угода №4 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 10:37
додаткова угода № 3 від 05.11.2020 (Невицький замок).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 14:15
додаткова угода № 2 від 07.10.2020 (Невицький замок).pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 15:58
додаткова угода № 1 від 03.09.2020 (Невицький замок).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 15:59
сканирование0001.pdf зміни до договору
20 липня 2020 15:55
сканирование.pdf зміни до договору
20 липня 2020 15:55
сканирование0002.pdf зміни до договору
20 липня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 16:23
Договір з додатками.pdf укладений
13 травня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п. 2.1 розділу 2 “Ціна предмету договору” та викласти в наступні редакції: „2.1 Вартість робіт по цьому договору відповідно до наданої пропозиції відкритих торгів та твердої договірної ціни складає 9255708,00 грн. (дев’ять мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч сімсот вісім гривень 00 коп.) без ПДВ. Вартість підрядних робіт на 2020 рік відповідно до бюджетних призначень та твердої договірної ціни складає 8955656,00 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч шістсот п’ятдесят шість гривень 00 коп.) без ПДВ. Кошти державного бюджету.” 2. Внести зміни до додатку № 2 договору № 1 від 13.05.2020 шляхом викладення в новій редакції, що додається. 3. Викласти реквізити сторін у наступній
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною статусу платника податків Підрядника, дійшли згоди внести зміни до п.2.1 Договору, що не призведуть до зміни суми Договору, а саме викласти суму договору - 9255708,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ураховуючи експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації виданий 28.12.2020 року ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» за №27/35-11/20/А, вирішили внести зміни до Договірної ціни з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з затримкою бюджетного фінансування подовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміна реквізитів підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ураховуючи виділення коштів для завершення робіт на об'єкті протягом 2021 року, вносяться зміни у строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 255 708,00
UAH