Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга)
Очікувана вартість
12 915 698,00 UAH
UA-2020-03-30-003104-b 33cc27863c69414b8561c5d83251dc94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколик Яна Яківна

+380613960766 tk.ukv.emr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26249961
Місцезнаходження: 71502, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, вул. Набережна, 24
Контактна особа: Соколик Яна Яківна
+380613960766
tk.ukv.emr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 13:12
Очікувана вартість: 12 915 698,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 578,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64578.49 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, вулиця Молодіжна (від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник після підписання договору про закупівлю та після отримання рахунку-фактури від Підрядника здійснює передоплату Підряднику Аванс 120 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання актів приймання виконаних робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 16:06
Перелік змін.docx
03 квітня 2020 16:06
Тендерна документація в Новій редакції.docx
03 квітня 2020 16:06
Додаток 1 в Новій редакції.docx
03 квітня 2020 16:06
Додаток 2 в Новій редакції.docx
03 квітня 2020 16:06
Додаток 3 в Новій редакції.docx
03 квітня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 16:06
Перелік змін.docx
03 квітня 2020 16:06
Тендерна документація в Новій редакції.docx
30 березня 2020 17:43
Тендерна документація.docx
03 квітня 2020 16:06
Додаток 1 в Новій редакції.docx
30 березня 2020 17:43
Додаток 1.docx
03 квітня 2020 16:06
Додаток 2 в Новій редакції.docx
30 березня 2020 17:43
Додаток 2.docx
03 квітня 2020 16:06
Додаток 3 в Новій редакції.docx
30 березня 2020 17:43
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення про вид забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 31 березня 2020 19:08
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:34
Відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» кожен учасник може звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Уважно розглянувши умови закупівлі та вимоги тендерної документації у нас, як потенційного учасника, виникли деякі запитання щодо закупівлі. Відповідно пункту 15 оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-03-30-003104-b встановлено вид забезпечення тендерної пропозиції «Електронна гарантія». Відповідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником встановлена наступна вимога: «Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує перерахування учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Забезпечувальний (гарантійний) платіж у розмірі 0,5% від очікуваної вартості предмету закупівлі перераховується на розрахунковий рахунок Замовника у строк не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.» Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно частини 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Відповідно пункту 8 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено жодних інших видів забезпечення тендерної пропозиції учасника. Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» чітко визначено вид забезпечення тендерної пропозиції учасника закупівлі. Таким чином, замовник має право самостійно обрати лише вид гарантії, а саме: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансової установи. Також, замовник може самостійно визначати вид надання гарантії: паперова чи електрона. Отже, вимога тендерної документації щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу: 1. Не відповідають оголошенню про проведення відкритих торгів UA-2020-03-30-003104-b; 2. Не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на все вище зазначене ПРОСИМО: 1. Привести у відповідність вимоги тендерної документації до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-03-30-003104-b; 2. Привести у відповідність до норм чинного законодавства вимогу надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління комунальної власності надає наступні роз’яснення на звернення від 31.03.2020 щодо забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення виконання зобов’язання, яке регулюється нормами глави 49 Цивільного кодексу України, не має ніякого відношення до забезпечення тендерної пропозиції, яке регулюється виключно нормами ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України.
Ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання, тому у будь-якому випадку норми ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» є спеціальними нормами права, які мають перевагу над загальними нормами права, які передбачені главою 49 Цивільного кодексу України.
Таким чином, замовником у п.2 розділу тендерної документації цілком правомірно передбачено такий вид забезпечення тендерної пропозиції як гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
Роз'яснення про забезпечення виконання договору
Дата подання: 31 березня 2020 19:09
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:36
Відповідно до ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» кожен учасник може звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Уважно розглянувши умови закупівлі та вимоги тендерної документації у нас, як потенційного учасника, виникли деякі запитання щодо закупівлі. Відповідно пункту 6 розділу 3 тендерної документації замовником встановлена вимога «Учасник-переможець вносить забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 % від вартості договору та діятиме до повного виконання умов договору… Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин…» Просимо роз’яснити, на якій підставі обрано такий вид забезпечення, як «безвідсотковий депозит» на рахунку замовника? Відповідно до положень діючого законодавства та нормативно-правових актів України, депозит – це кошти, які надаються фізичними чи юридичними особами в управління резиденту, визначеному фінансовою організацією згідно із законодавством України, або нерезиденту на строк та під процент. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог до форми забезпечення виконання договору, проте статтею 546 Цивільним кодексом України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком, правом довірчої власності. В даному переліку відсутній такий вид забезпечення як «депозит». Крім того, в умовах тендерної документації щодо повернення замовником забезпечення виконання договору наявна фраза: «…, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі…». Уважно вивчивши вимоги тендерної документації, ми не знайшли жодних окремих шаблонів договору безвідсоткового депозиту із зазначенням умов сплати, строку та головне, умов повернення забезпечення виконання договору. Також, уважно вивчивши Проект договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації), нами також не було знайдено жодних посилань на порядок внесення, строк внесення та порядок повернення, часткового повернення безвідсоткового депозиту. Також, Вами визначено розмір депозиту 0,5% від вартості договору, тобто при вартості договору в 12 915 698,00грн., депозит складатиме 64 578,49грн. Виникає питання, чому переможець повинен перераховувати кошти і безвідсотково зберігати їх у замовника, якщо він ці кошти може покласти на депозит в банку, отримувати відсотки за зберігання, а Замовнику надати банківську гарантію? Також, не зрозумілим залишаються питання наступні питання: 1. Чи наявне фінансування об’єкту будівництва в повному обсязі на 2020 рік? 2. Чи не знімуть (частково знімуть) фінансування об’єкту будівництва з перенесенням коштів на наступний період, як це буває заздалегідь при тривалих термінах будівництва? 3. Чому в такому разі потрібно сплачувати 0,5% від вартості договору підряду, а не від обсягу річного фінансування об’єкту будівництва? З огляду на викладене, вимога тендерної документації щодо надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту не відповідає вимогам чинного законодавства, а саме положенням статті 546 Цивільного кодексу України. Відповідно до зазначеного вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, привівши у відповідність до вимог чинного законодавства вимогу щодо надання забезпечення виконання договору, або взагалі виключити вимогу надання забезпечення виконання договору з тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Управління комунальної власності надає наступні роз’яснення на звернення від 31.03.2020 щодо забезпечення виконання договору.
Відповідно до ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
По-перше, зауважуємо, що забезпечення виконання зобов’язання, яке регулюється нормами глави 49 Цивільного кодексу України, не має ніякого відношення до забезпечення виконання договору, яке регулюється виключно нормами ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України.
Ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання, тому у будь-якому випадку норми ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» є спеціальними нормами права, які мають перевагу над загальними нормами права, які передбачені главою 49 Цивільного кодексу України.
По-друге, забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України), яке передбачене п.6 розділу 6 тендерної документації не має ніякого відношення до договору банківського вкладу (депозиту), який регулюється нормами ст.1058-1065 Цивільного кодексу України та є окремим цивільно-правовим договором.
У п.6 розділу 6 тендерної документації Замовник мав на увазі, що з метою забезпечення виконання договору про закупівлю учасник-переможець не пізніше дати укладання цього договору повинен перерахувати грошові кошти на розрахунковий рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України.
Оскільки, управлінням Державної казначейської служби у м.Енергодарі для управління комунальної власності Енергодарської міської ради, з метою забезпечення виконання договорів про закупівлю, відкрито балансовий рахунок 373 групи Плану рахунків, який згідно із наказом Державної казначейській служби України від 27.12.2013 №217 «Про затвердження Порядку відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій в системі операцій Державної казначейської служби України» є депозитний, тому у п.6 розділу 6 тендерної документації Замовник застосував наступну вимогу для призначення платежу: «Депозит для забезпечення виконання договору».
З метою недопущення непорозумінь з боку учасників щодо виконання вимог тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, до тендерної документації будуть внесені зміни, які будуть опубліковані на веб-сайті Уповноваженого органу.
Запитання: 1. Чи наявне фінансування об’єкту будівництва в повному обсязі на 2020 рік?
Відповідь на запитання: Фінансування наявне у повному обсязі.
Запитання: 2. Чи не знімуть (частково знімуть) фінансування об’єкту будівництва з перенесенням коштів на наступний період, як це буває заздалегідь при тривалих термінах будівництва?
Відповідь на запитання: Управління комунальної власності не може гарантувати, що видатки з проведення Капітального ремонту вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області (2 черга) будуть у нашій установі до кінця 2020 року, оскільки відповідно до ст.23 Бюджетного кодексу України до повноважень фінансових органів місцевих рад та самих місцевих рад відносяться повноваження щодо розпорядження та перерозподілу бюджетних призначень.
Запитання: 3. Чому в такому разі потрібно сплачувати 0,5% від вартості договору підряду, а не від обсягу річного фінансування об’єкту будівництва?
Відповідь на запитання: Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. На виконання зазначеної норми права замовник у п.6 розділу 6 тендерної документації передбачив забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,5% від вартості договору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-30-003104-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОС", Код ЄДРПОУ:23794712
Дата подання: 14 травня 2020 13:42
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ОС" та оскарження визначення переможця
Скарга у файлах, що додані.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 08:32
рішення від 18.05.2020 № 9609.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 08:32
Рішення від 04.06.2020 № 11068.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.05.2020 №б/н щодо визначення переможцем процедури закупівлі № UA-2020-03-30-003104-b «Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЄСПА»; 2) скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.05.2020 №б/н щодо відхилення тендерної пропозиції в рамках процедури закупівлі № UA-2020-03-30-003104-b «Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга) ТОВ «ЛАНДШАФТ»; 3) скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.05.2020 №б/н щодо відхилення тендерної пропозиції в рамках процедури закупівлі № UA-2020-03-30-003104-b «Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДТАЙМ»; 4) скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.05.2020 №б/н щодо відхилення тендерної пропозиції в рамках процедури закупівлі № UA-2020-03-30-003104-b «Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга) ТОВ «ОС»
Дата виконання рішення замовником: 22 червня 2020 14:36

Документи подані скаржником

14 травня 2020 13:42
Скарга UA-2020-03-30-003104-b.pdf

Документи подані замовником

22 травня 2020 15:47
Пояснення
22 травня 2020 15:47
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000007 ● bbbbc752a8c44ba4a247655b14abec59
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 12:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

10.06.2020 № 116

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.06.2020 №116

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-03-30-003104-b, яка проводиться Управлінням комунальної власності Енергодарської міської ради, «Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга),ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОС" 11 502 540,00
UAH з ПДВ
11 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" 12 200 000,00
UAH з ПДВ
11 759 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 12 299 473,32
UAH з ПДВ
11 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" 12 800 419,00
UAH з ПДВ
12 800 419,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 14:16
Електронний підпис
24 червня 2020 14:12
довідка ДПС.pdf
24 червня 2020 14:12
Довідка МВД.pdf
15 квітня 2020 10:47
Електронний підпис
15 квітня 2020 10:43
Довідка про учасника.pdf
15 квітня 2020 10:43
218.imd
15 квітня 2020 10:43
Статут ТОВ ОС.PDF
15 квітня 2020 10:43
Посвідчення Тітовa Р.М..pdf
15 квітня 2020 10:43
лист про санкції.pdf
15 квітня 2020 10:43
витяг платника ПДВ.pdf
15 квітня 2020 10:43
виписка з ЄДР ТОВ ОС.PDF
15 квітня 2020 10:43
ліцензія ТОВ ОС.PDF
15 квітня 2020 10:43
дозвіл.PDF

Публічні документи

15 квітня 2020 07:22
Електронний підпис
15 квітня 2020 07:21
ІНШІ.rar
15 квітня 2020 07:21
КВАЛІФ.КРИТЕРІЇ.rar

Публічні документи

15 квітня 2020 09:34
Електронний підпис
15 квітня 2020 09:09
1.1 Довідка МТБ.pdf
14 квітня 2020 22:04
Електронний підпис
14 квітня 2020 22:02
73.imd
14 квітня 2020 22:02
14 ДЦ.pdf
14 квітня 2020 22:02
13 ГЛ_якість робіт.pdf
14 квітня 2020 22:02
12 ГЛ_інформація.pdf
14 квітня 2020 22:02
8 Платіжне доручення.pdf
14 квітня 2020 22:02
7.3 Інші.pdf
14 квітня 2020 22:02
7.2 Довідка санкції.pdf
14 квітня 2020 22:02
6 Проект договору.pdf
14 квітня 2020 22:02
5 Довідка субчики.pdf
14 квітня 2020 22:02
4.2 Д-ти повноваження.pdf
14 квітня 2020 22:02
4 Довідка повноваження.pdf
14 квітня 2020 22:02
3.3 Довідка довкілля.pdf
14 квітня 2020 22:02
2 Довідка стаття 17.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.2.3 Посвідчення.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.2.2 Довідка ОП.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.2 Довідка працівники.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.1.4 Договір обладнання.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.1.3 Договір ЗЕЛЕНБУД.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.1.2 Договір БІАС.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.1.1 Договір ТРАНС.pdf
14 квітня 2020 22:02
1.1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 14:54
Електронний підпис
08 травня 2020 14:54
Довідка.pdf
06 травня 2020 10:34
Електронний підпис
06 травня 2020 10:33
Дов_ВЕСПА.pdf
15 квітня 2020 08:50
Електронний підпис
15 квітня 2020 08:49
Цінова пропозиція.rar
15 квітня 2020 08:49
Відповідність.pdf
15 квітня 2020 08:49
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ"

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОС"
#23794712
Рішення скасоване 11 300 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:36
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ"
#40633839
Рішення скасоване 11 759 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:36
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Рішення скасоване 11 760 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА"
#40479581
Рішення скасоване 12 800 419,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:36
ТОВ "ОС"
#23794712
Переможець 11 300 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:33

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОС"
#23794712
11 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:04
Звіт про виконання договору укладений
24 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:04
договір 584_20_П.pdf укладений
03 липня 2020 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 673 442,23
UAH (в тому числі ПДВ 1 445 573,70 UAH)