Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 26249961 |
Місцезнаходження: | 71502, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, вул. Набережна, 24 |
Контактна особа: |
Соколик Яна Яківна +380613960766 tk.ukv.emr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 13:12 |
Очікувана вартість: | 12 915 698,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 578,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64578.49 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник після підписання договору про закупівлю та після отримання рахунку-фактури від Підрядника здійснює передоплату Підряднику | Аванс | 120 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить оплату виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання актів приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 16:06 |
Перелік змін.docx | |
03 квітня 2020 16:06 |
Тендерна документація в Новій редакції.docx | |
03 квітня 2020 16:06 |
Додаток 1 в Новій редакції.docx | |
03 квітня 2020 16:06 |
Додаток 2 в Новій редакції.docx | |
03 квітня 2020 16:06 |
Додаток 3 в Новій редакції.docx |
03 квітня 2020 16:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2020 16:06 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 квітня 2020 16:06 |
Тендерна документація в Новій редакції.docx
|
|||
03 квітня 2020 16:06 |
Додаток 1 в Новій редакції.docx
|
|||
03 квітня 2020 16:06 |
Додаток 2 в Новій редакції.docx
|
|||
03 квітня 2020 16:06 |
Додаток 3 в Новій редакції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення виконання зобов’язання, яке регулюється нормами глави 49 Цивільного кодексу України, не має ніякого відношення до забезпечення тендерної пропозиції, яке регулюється виключно нормами ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України.
Ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання, тому у будь-якому випадку норми ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» є спеціальними нормами права, які мають перевагу над загальними нормами права, які передбачені главою 49 Цивільного кодексу України.
Таким чином, замовником у п.2 розділу тендерної документації цілком правомірно передбачено такий вид забезпечення тендерної пропозиції як гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу.
Відповідно до ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
По-перше, зауважуємо, що забезпечення виконання зобов’язання, яке регулюється нормами глави 49 Цивільного кодексу України, не має ніякого відношення до забезпечення виконання договору, яке регулюється виключно нормами ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України.
Ч.2 ст.546 Цивільного кодексу України передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язання, тому у будь-якому випадку норми ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» є спеціальними нормами права, які мають перевагу над загальними нормами права, які передбачені главою 49 Цивільного кодексу України.
По-друге, забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України), яке передбачене п.6 розділу 6 тендерної документації не має ніякого відношення до договору банківського вкладу (депозиту), який регулюється нормами ст.1058-1065 Цивільного кодексу України та є окремим цивільно-правовим договором.
У п.6 розділу 6 тендерної документації Замовник мав на увазі, що з метою забезпечення виконання договору про закупівлю учасник-переможець не пізніше дати укладання цього договору повинен перерахувати грошові кошти на розрахунковий рахунок Замовника, відкритий в Державній казначейській службі України.
Оскільки, управлінням Державної казначейської служби у м.Енергодарі для управління комунальної власності Енергодарської міської ради, з метою забезпечення виконання договорів про закупівлю, відкрито балансовий рахунок 373 групи Плану рахунків, який згідно із наказом Державної казначейській служби України від 27.12.2013 №217 «Про затвердження Порядку відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій в системі операцій Державної казначейської служби України» є депозитний, тому у п.6 розділу 6 тендерної документації Замовник застосував наступну вимогу для призначення платежу: «Депозит для забезпечення виконання договору».
З метою недопущення непорозумінь з боку учасників щодо виконання вимог тендерної документації в частині забезпечення виконання договору про закупівлю, до тендерної документації будуть внесені зміни, які будуть опубліковані на веб-сайті Уповноваженого органу.
Запитання: 1. Чи наявне фінансування об’єкту будівництва в повному обсязі на 2020 рік?
Відповідь на запитання: Фінансування наявне у повному обсязі.
Запитання: 2. Чи не знімуть (частково знімуть) фінансування об’єкту будівництва з перенесенням коштів на наступний період, як це буває заздалегідь при тривалих термінах будівництва?
Відповідь на запитання: Управління комунальної власності не може гарантувати, що видатки з проведення Капітального ремонту вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області (2 черга) будуть у нашій установі до кінця 2020 року, оскільки відповідно до ст.23 Бюджетного кодексу України до повноважень фінансових органів місцевих рад та самих місцевих рад відносяться повноваження щодо розпорядження та перерозподілу бюджетних призначень.
Запитання: 3. Чому в такому разі потрібно сплачувати 0,5% від вартості договору підряду, а не від обсягу річного фінансування об’єкту будівництва?
Відповідь на запитання: Відповідно до ч.2 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. На виконання зазначеної норми права замовник у п.6 розділу 6 тендерної документації передбачив забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 0,5% від вартості договору.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 травня 2020 13:42
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-10-000007 ● bbbbc752a8c44ba4a247655b14abec59
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2020 12:11 |
НАКАЗ
10.06.2020 № 116
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.06.2020 №116
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
UA-2020-03-30-003104-b, яка проводиться Управлінням комунальної власності Енергодарської міської ради, «Капітальний ремонт вулиці Молодіжної від перехрестя з проспектом Енергетиків до перехрестя з вулицею Козацькою міста Енергодар Запорізької області» (2 черга),ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011, (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОС" |
11 502 540,00
UAH з ПДВ
|
11 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" |
12 200 000,00
UAH з ПДВ
|
11 759 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАНДШАФТ" |
12 299 473,32
UAH з ПДВ
|
11 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" |
12 800 419,00
UAH з ПДВ
|
12 800 419,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОС" #23794712 |
Рішення скасоване |
11 300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 14:36
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ" #40633839 |
Рішення скасоване |
11 759 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 14:36
|
|
ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254 |
Рішення скасоване |
11 760 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 14:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЄСПА" #40479581 |
Рішення скасоване |
12 800 419,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 14:36
|
|
ТОВ "ОС" #23794712 |
Переможець |
11 300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:04
|
Звіт про виконання договору | укладений |
24 грудня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 15:04
|
договір 584_20_П.pdf | укладений |
03 липня 2020 15:01
|