Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а
Очікувана вартість
1 758 337,88 UAH
UA-2020-03-30-003032-b ● 0167df80cc224f929ae734dda9e00cd8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕРХОВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 41721784 |
Вебсайт: | http://supreme.court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
Контактна особа: |
Андрій Марченко +380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 15:47 |
Очікувана вартість: | 1 758 337,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 758,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником поетапно, після завершення Учасником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (Послуг) (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних робіт (Послуг) та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку. Кінцевий розрахунок та передача об’єкту, на якому завершено надання Послуг здійснюється на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (Послуг) (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних робіт (Послуг) та витрати (форма КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 17:23 |
ТД_ремонт пожеж сигнал та оповіщення_ост.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
працівники
Дата подання: 03 квітня 2020 19:44
Дата відповіді: 07 квітня 2020 19:21
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник - а саме не менше 6 працівників загалом, але маємо таку кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами – 1 налагоджувальника та 1 електромонтера. Тому просимо Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу !!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будівля Верховного Суду – це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Виконання робіт по влаштуванню автоматичних систем протипожежного захисту в приміщеннях Суду потребує значної уваги, відповідної підготовки та кваліфікації персоналу. Розрахункова трудомісткість робіт згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин. Враховуючи значні об’єми робіт, що необхідно виконати згідно умов ТД, та стислі терміни їх виконання, визначена мінімальна розрахункова кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт. Кількість персоналу менша за ту, що визначена кваліфікаційними вимогами не дозволить виконати роботи повністю, якісно та у встановлені строки (терміни)
дозвіл
Дата подання: 03 квітня 2020 19:52
Дата відповіді: 07 квітня 2020 19:34
Згідно технічного завдання Замовник закуповує Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях .
Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність інших дозвільних документів, отримання додаткових дозволів та іншого. Тому є не зрозумілим, чому Замовник закуповуючи одні послуги вимагає дозвільні документи, які для надання таких послуг законодавчо не передбачені та не вимагаються.
Замовник вимагає дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, але не зважає на те, що предмет закупівлі не підпадає під визначення «роботи з підвищеною небезпекою». Пояснюємо: відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, є 137 (перелік є вичерпним) видів таких робіт і жоден з них не співпадає з предметом закупівлі, яку оголосив Замовник. Для прикладу, даний Перелік включає: 132. Робота у випробувальних пожежних лабораторіях, на пожежних полігонах, на смугах психологічної підготовки пожежних та в теплодимокамерах. 133. Робота особового складу пожежних підрозділів на колінчатих підіймачах та на автомеханічних драбинах. 134. Виконання робіт на пожежах по знеструмленню електричних мереж, перекриттю заслінок на нафтогазопроводах, в резервуарних парках автобаз. 135. Гасіння пожеж в трюмах морських та річкових суден; та інше. Тому взагалі є незрозумілим – яке відношення Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях мають до робіт з підвищеною небезпекою.
З вищевикладеного, вбачаємо, що предмет закупівлі, яку оголосив Замовник, не підпадає під жоден нормативно-правовий акт, який стосується робіт підвищеної небезпеки, відповідно і вимагати такий документ Замовник не має права.
Наголошуємо, у підсумку, що той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, і не повинні його мати, тому що не провадимо діяльність з робіт підвищеної небезпеки. Тож просимо виключити даний пункт з тендерної документації!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 11 Переліку робіт з підвищеною небезпекою НПАОП 0.00-4.12-2005, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 232/10512, до цього переліку включені роботи, пов'язані, в тому числі, з технічним обслуговуванням засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння. Пожежно-технічне обстеження будинків та висотних споруд. Виїзд особового складу підрозділів пожежної охорони по тривозі.
Процедура видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульована в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. При цьому наявність дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) є обов’язковою при виконанні робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 до вказаного Порядку, зокрема при виконанні робіт на висоті понад 1,3 метра. Також інформуємо, що відповідно до примітки Додатку 3 Тендерної документації у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
Процедура видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульована в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. При цьому наявність дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) є обов’язковою при виконанні робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 до вказаного Порядку, зокрема при виконанні робіт на висоті понад 1,3 метра. Також інформуємо, що відповідно до примітки Додатку 3 Тендерної документації у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
лист від ДСНС
Дата подання: 03 квітня 2020 20:43
Дата відповіді: 07 квітня 2020 19:22
Доброго дня, ми як Учасники, маємо власний пульт, на який надходять тривожні сповіщення, та відповідно на який ми підключаємо всі точки самі, який згідно законодавства проходить періодичну обов'язкову повірку (працездатність пульта, відповідність приміщення де він знаходиться та інші норми), і відповідає всім вимогам ДСНС. Тому, ми не потребуємо листів/довідок про підключення в ДСНС, та відповідно просимо внести зміни в тендерну документацію, задля не дискримінації учасників та прозорої конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за № 920/27365, підключення ЦПТС до точки доступу здійснює територіальний орган ДСНС України за територіальністю розташування об’єкта спостерігання за письмовим зверненням ПО (пункт 1 розділу ІІ). За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу (пункт 7 розділу ІІ). Також відповідно до примітки Додатку 3 Тендерної документації у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-30-003032-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 10 квітня 2020 23:02
Дата подання: 10 квітня 2020 23:02
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у документації Замовника
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у документації Замовника на закупівлю «Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а. ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:22
рішення від 14.04.2020 № 7084.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2020 № 8372.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 15:35
рішення від 30.04.2020 № 8372.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 20:32
Номер скарги: UA-2020-03-30-003032-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41212299
Дата подання: 11 квітня 2020 18:36
Дата подання: 11 квітня 2020 18:36
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 19:35
рішення від 15.04.2020 № 7219 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 19:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2020 № 8536.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 20:20
рішення від 04.05.2020 № 8536.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 20:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2020 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" |
1 676 147,73
UAH з ПДВ
|
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА" |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 723 992,46
UAH з ПДВ
|
1 723 992,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
1 742 572,65
UAH з ПДВ
|
1 742 572,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" #41212299 |
Відхилено |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 17:06
|
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА" #41372962 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 17:08
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
1 723 992,46
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 17:09
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Відхилено |
1 742 572,65
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 17:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 травня 2020 17:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі