Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а
Очікувана вартість
1 758 337,88 UAH
UA-2020-03-30-003032-b 0167df80cc224f929ae734dda9e00cd8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Марченко

+380445910962 marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕРХОВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 41721784
Вебсайт: http://supreme.court.gov.ua
Місцезнаходження: 01043, Україна , м. Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8
Контактна особа: Андрій Марченко
+380445910962
marchenko.andrij@supreme.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 15:47
Очікувана вартість: 1 758 337,88 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 758,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником поетапно, після завершення Учасником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (Послуг) (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних робіт (Послуг) та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку. Кінцевий розрахунок та передача об’єкту, на якому завершено надання Послуг здійснюється на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (Послуг) (форма № КБ-2в), Довідки про вартість виконаних робіт (Послуг) та витрати (форма КБ-3). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 17:23
ТД_ремонт пожеж сигнал та оповіщення_ост.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

працівники
Дата подання: 03 квітня 2020 19:44
Дата відповіді: 07 квітня 2020 19:21
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник - а саме не менше 6 працівників загалом, але маємо таку кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами – 1 налагоджувальника та 1 електромонтера. Тому просимо Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу !!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будівля Верховного Суду – це об’єкт з масовим перебуванням людей, що відноситься до V-ї категорії складності та має стратегічне значення. Виконання робіт по влаштуванню автоматичних систем протипожежного захисту в приміщеннях Суду потребує значної уваги, відповідної підготовки та кваліфікації персоналу. Розрахункова трудомісткість робіт згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» орієнтовно складає 10 тис. людино/годин. Враховуючи значні об’єми робіт, що необхідно виконати згідно умов ТД, та стислі терміни їх виконання, визначена мінімальна розрахункова кількість персоналу, необхідного для проведення вищевказаних робіт. Кількість персоналу менша за ту, що визначена кваліфікаційними вимогами не дозволить виконати роботи повністю, якісно та у встановлені строки (терміни)
дозвіл
Дата подання: 03 квітня 2020 19:52
Дата відповіді: 07 квітня 2020 19:34
Згідно технічного завдання Замовник закуповує Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях . Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 і єдиний документ, який надає право виконувати зазначені послуги це Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. В зазначених Ліцензійних умовах не йдеться про наявність інших дозвільних документів, отримання додаткових дозволів та іншого. Тому є не зрозумілим, чому Замовник закуповуючи одні послуги вимагає дозвільні документи, які для надання таких послуг законодавчо не передбачені та не вимагаються. Замовник вимагає дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, але не зважає на те, що предмет закупівлі не підпадає під визначення «роботи з підвищеною небезпекою». Пояснюємо: відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15, є 137 (перелік є вичерпним) видів таких робіт і жоден з них не співпадає з предметом закупівлі, яку оголосив Замовник. Для прикладу, даний Перелік включає: 132. Робота у випробувальних пожежних лабораторіях, на пожежних полігонах, на смугах психологічної підготовки пожежних та в теплодимокамерах. 133. Робота особового складу пожежних підрозділів на колінчатих підіймачах та на автомеханічних драбинах. 134. Виконання робіт на пожежах по знеструмленню електричних мереж, перекриттю заслінок на нафтогазопроводах, в резервуарних парках автобаз. 135. Гасіння пожеж в трюмах морських та річкових суден; та інше. Тому взагалі є незрозумілим – яке відношення Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях мають до робіт з підвищеною небезпекою. З вищевикладеного, вбачаємо, що предмет закупівлі, яку оголосив Замовник, не підпадає під жоден нормативно-правовий акт, який стосується робіт підвищеної небезпеки, відповідно і вимагати такий документ Замовник не має права. Наголошуємо, у підсумку, що той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, і не повинні його мати, тому що не провадимо діяльність з робіт підвищеної небезпеки. Тож просимо виключити даний пункт з тендерної документації!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 11 Переліку робіт з підвищеною небезпекою НПАОП 0.00-4.12-2005, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 232/10512, до цього переліку включені роботи, пов'язані, в тому числі, з технічним обслуговуванням засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння. Пожежно-технічне обстеження будинків та висотних споруд. Виїзд особового складу підрозділів пожежної охорони по тривозі.
Процедура видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульована в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107. При цьому наявність дозволу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) є обов’язковою при виконанні робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 до вказаного Порядку, зокрема при виконанні робіт на висоті понад 1,3 метра. Також інформуємо, що відповідно до примітки Додатку 3 Тендерної документації у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією.
лист від ДСНС
Дата подання: 03 квітня 2020 20:43
Дата відповіді: 07 квітня 2020 19:22
Доброго дня, ми як Учасники, маємо власний пульт, на який надходять тривожні сповіщення, та відповідно на який ми підключаємо всі точки самі, який згідно законодавства проходить періодичну обов'язкову повірку (працездатність пульта, відповідність приміщення де він знаходиться та інші норми), і відповідає всім вимогам ДСНС. Тому, ми не потребуємо листів/довідок про підключення в ДСНС, та відповідно просимо внести зміни в тендерну документацію, задля не дискримінації учасників та прозорої конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за № 920/27365, підключення ЦПТС до точки доступу здійснює територіальний орган ДСНС України за територіальністю розташування об’єкта спостерігання за письмовим зверненням ПО (пункт 1 розділу ІІ). За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу (пункт 7 розділу ІІ). Також відповідно до примітки Додатку 3 Тендерної документації у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі Додатку 3), Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено тендерною документацією
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-30-003032-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 10 квітня 2020 23:02
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у документації Замовника
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у документації Замовника на закупівлю «Послуги з ремонту систем пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях Верховного Суду по вул. Пилипа Орлика, 4 та 4а. ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:22
рішення від 14.04.2020 № 7084.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:22
рішення від 30.04.2020 № 8372.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 20:32
Номер скарги: UA-2020-03-30-003032-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП", Код ЄДРПОУ:41212299
Дата подання: 11 квітня 2020 18:36
дискримінаційні умови
Дискримінаційні умови тендерної документації, згідно скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 19:35
рішення від 15.04.2020 № 7219 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 19:35
рішення від 04.05.2020 № 8536.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 20:36

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 23:02
скарга.pdf
10 квітня 2020 23:02
платіжка.pdf

Документи подані замовником

23 квітня 2020 19:09
Лист ВС.pdf
23 квітня 2020 19:09
Лист ВС.docx

Документи Органу Оскарження

15 квітня 2020 11:22
рішення від 14.04.2020 № 7084.pdf
06 травня 2020 20:32
рішення від 30.04.2020 № 8372.pdf

Документи подані скаржником

11 квітня 2020 18:34
Платіжне доручення .jpg
11 квітня 2020 18:34
Скарга Верховний суд.pdf
01 травня 2020 09:44
Пояснення до скарги.pdf

Документи подані замовником

23 квітня 2020 19:11
Лист ВС.pdf
23 квітня 2020 19:11
Лист ВС_ТондоГруп.docx
04 травня 2020 11:11
Лист ВС_додатково.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 1 676 147,73
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА" 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 723 992,46
UAH з ПДВ
1 723 992,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 1 742 572,65
UAH з ПДВ
1 742 572,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 16:14
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:54
Цив-прав договори.pdf
16 квітня 2020 15:54
протокол пож безпека.pdf
16 квітня 2020 15:54
наказ та дог.нещерет.pdf
16 квітня 2020 15:54
диплом нещерет.pdf
16 квітня 2020 15:54
Диплом Пустовіт С.В..pdf
16 квітня 2020 15:54
Диплом Слухай В.В.pdf
16 квітня 2020 15:54
Диплом Пикож И.А..pdf
16 квітня 2020 15:54
диплом Сидоренко В.І..pdf
16 квітня 2020 15:54
диплом Бадалян А.С.pdf
16 квітня 2020 15:54
Диплом Шкаровський А.Г.pdf
16 квітня 2020 15:54
кошторис.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда транспорту к.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда обладнання к.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда лабораторії к.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда транспорту о.pdf
16 квітня 2020 15:53
якісні х-стики.pdf
16 квітня 2020 15:53
гл ціна.pdf
16 квітня 2020 15:53
проект договору+ згода.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда обладнання.pdf
16 квітня 2020 15:53
аналог.дог.3.pdf
16 квітня 2020 15:53
аналог.дог.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда лабораторії.pdf
16 квітня 2020 15:53
витяг з єдр 10.04.2020.pdf
16 квітня 2020 15:53
аналог.дог2.pdf
16 квітня 2020 15:53
паспорт, код.pdf
16 квітня 2020 15:53
видаткова на пульт к.pdf
16 квітня 2020 15:53
Статут.pdf
16 квітня 2020 15:53
видаткова на пульт.pdf
16 квітня 2020 15:53
довідка мат.тех.база.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда складу к.pdf
16 квітня 2020 15:53
оренда складу.pdf
16 квітня 2020 15:53
Декларація Пож БЕз .pdf
16 квітня 2020 15:53
ліцензія+наказ.pdf
16 квітня 2020 15:53
довідка ст.17.pdf
16 квітня 2020 15:53
пояснення лист дснс.pdf
16 квітня 2020 15:53
ВСІ пункти _ст.17.pdf
16 квітня 2020 15:53
ліцензія пояснення.pdf
16 квітня 2020 15:53
пояснення декларація.pdf
16 квітня 2020 15:53
ліцензія поясн.pdf
16 квітня 2020 15:53
опис до статуту.pdf
16 квітня 2020 15:53
уповноваж.особа.pdf
16 квітня 2020 15:53
відгук3.pdf
16 квітня 2020 15:53
ліцензія.pdf
16 квітня 2020 15:53
довідка про аналог.дог.pdf
16 квітня 2020 15:53
ISO 27001.pdf
16 квітня 2020 15:53
ISO 18001.pdf
16 квітня 2020 15:53
ISO 37001.pdf
16 квітня 2020 15:53
ISO 14001.pdf
16 квітня 2020 15:53
довідка субпідряд.pdf
16 квітня 2020 15:53
гл дотрим.законод.pdf
16 квітня 2020 15:52
ISO 9001.pdf
16 квітня 2020 15:52
графік надання послуг.pdf
16 квітня 2020 15:52
гл про санкції.pdf
16 квітня 2020 15:52
9243.imd
16 квітня 2020 15:52
дотрим оп.еб. пб.pdf
16 квітня 2020 15:52
Довідка від ДСНС.pdf
16 квітня 2020 15:52
відгук.pdf
16 квітня 2020 15:52
відгук2.pdf
16 квітня 2020 15:52
наказ ліцензія.pdf
16 квітня 2020 15:52
файл imd.rar
16 квітня 2020 15:52
пропозиція.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 16:24
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:45
ст.17.pdf
16 квітня 2020 15:45
Роботи з інструментом.pdf
16 квітня 2020 15:45
пропозиція.pdf
16 квітня 2020 15:45
про учасника.pdf
16 квітня 2020 15:45
про субпідрядника.pdf
16 квітня 2020 15:45
про працівників.pdf
16 квітня 2020 15:45
про матбазу.pdf
16 квітня 2020 15:45
кошторис.pdf
16 квітня 2020 15:45
довідка з переліком.pdf
16 квітня 2020 15:45
ВерхСуд.imd
16 квітня 2020 15:45
аналогічний досвід 3.pdf
16 квітня 2020 15:45
аналогічний договір 2.pdf
16 квітня 2020 15:45
аналогічний договір 1.pdf
16 квітня 2020 15:45
акти до Договору2.pdf
16 квітня 2020 15:45
Щербань.pdf
16 квітня 2020 15:45
Щербань оцінка.pdf
16 квітня 2020 15:45
Трудова Щербань.pdf
16 квітня 2020 15:45
Трудова Федорець В.Г..pdf
16 квітня 2020 15:45
Трудова Бендрик.pdf
16 квітня 2020 15:45
Сертифікати ІСО.pdf
16 квітня 2020 15:45
сертифікат Федорчук.pdf
16 квітня 2020 15:45
сертифікат сидоренко.pdf
16 квітня 2020 15:45
посвідчення Щербань.pdf
16 квітня 2020 15:45
посвідчення Федорець.pdf
16 квітня 2020 15:45
посвідчення Бендрик.pdf
16 квітня 2020 15:45
Повноваження.pdf
16 квітня 2020 15:45
Накладні.pdf
16 квітня 2020 15:45
Накладна на пульт.pdf
16 квітня 2020 15:45
Ліцензія.pdf
16 квітня 2020 15:45
Лабораторія.pdf
16 квітня 2020 15:45
власний транспорт.pdf
16 квітня 2020 15:45
Відгук до Договору2.pdf
16 квітня 2020 15:45
Відгук до Договору1.pdf
16 квітня 2020 15:45
Витяг з протоколу.pdf
16 квітня 2020 15:45
Бендрик (переведення).pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 17:31
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:18
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:40
Електронний підпис
15 квітня 2020 15:36
тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 15:36
сертифікат OHSAS 18001-2010.pdf
15 квітня 2020 15:36
сертифікат ISO 14001-2015.pdf
15 квітня 2020 15:36
свідоцтва працівників.pdf
15 квітня 2020 15:36
Ліцензія.pdf
15 квітня 2020 15:36
Довідка від ДСНС.pdf
15 квітня 2020 15:36
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Відхилено 1 499 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:06
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"
#41372962
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:08
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 1 723 992,46
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:09
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 1 742 572,65
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:12

Документи

27 травня 2020 17:06
Електронний підпис
27 травня 2020 17:05
ПТК 107.pdf
18 травня 2020 17:24
Електронний підпис
18 травня 2020 17:23
ПТК 101.pdf

Документи

27 травня 2020 17:08
Електронний підпис
27 травня 2020 17:07
ПТК 108.pdf

Документи

27 травня 2020 17:09
Електронний підпис
27 травня 2020 17:09
ПТК 109.pdf

Документи

27 травня 2020 17:12
Електронний підпис
27 травня 2020 17:11
ПТК 110.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
27 травня 2020 17:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі