Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкі (експрес) тести для діагностики коронавірусу COVID-19 Cellex Ink. 25 тестів в упаковці за ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 Індикаторні смужки), НК 024:2019 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз)
Очікувана вартість
191 968,70 UAH
UA-2020-03-30-002977-b 5b4e885599204d6abdbe7908a58acd49
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Осельська

+380506547800
+380993630161
vkl226@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Олександра Осельська
+380506547800,+380993630161
vkl226@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


згідно умов договору. Кошти, якими Покупець розраховується за Товар, є додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID - 19) та Постанови від 20 березня 2020 р. № 225 «Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Швидкі (експрес) тести для діагностики коронавірусу COVID-19 Cellex Ink. 25 тестів в упаковці за ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 Індикаторні смужки), НК 024:2019 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти, якими Покупець розраховується за Товар, є додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID - 19) та Постанови від 20 березня 2020 р. № 225 «Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

30 березня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС ЛАЙН"
#39459829
Переможець 191 968,70
UAH з ПДВ
30 березня 2020 17:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 18:08
Інкос Лайн.pdf зміни до договору
21 вересня 2020 18:06
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 17:14
дс 64 covid-19 від 30.03.20 інкос лайн мб.pdf укладений
30 березня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-IX від 30.03.2020 р., п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» № 224 від 20.03.2020 р., згідно яких, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільнено від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19): 1.1. Для усунення технічної помилки сторони дійшли згоди внести зміни до п. 2.2 Договору, та викласти його у наступній редакції: «2.2. Загальна вартість Договору складає: 191 968,70 грн. (Сто дев’яносто одна тисяча дев’ятсот шістдесят вісім грн 70 коп), без ПДВ (згідно п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України).» 1.2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Специфікації (Додаток №1) до Договору, та викласти її у редакції, що додається нижче. Посилання на закупівлі в системі Прозорро, зазначено у листі, щодо невключення у ціну ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 191 968,70
UAH (в тому числі ПДВ 12 558,70 UAH)