Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)"
Очікувана вартість
43 268 671,00 UAH
UA-2020-03-30-002842-b 1a4f25d2974042e39e0e34cbc2261966
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 umakb_kiroda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43504992
Вебсайт: http://ukb.kr-admin.gov.ua
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. ДВОРЦОВА, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
umakb_kiroda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:34
Очікувана вартість: 43 268 671,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216 343,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 216343 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кіровоград, вул. Калініна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс виділяється на закупівлю необхідних для використання матеріалів, конструкцій, виробів та виконання робіт і має бути використаний впродовж трьох місяців. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 15%
меньше 180 днів: 15%
від 180 до 260 днів: 5%
більше 260 днів: 0%
Термін оплати: 15%
відтермінування платежу - до 30 днів: 15%
відтермінування платежу - до 15 днів: 5%
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) - 3 дні): 0%
08 квітня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 13:58
зміни ДЮЦ.PDF
08 квітня 2020 13:58
Нова редакція ТД Реконстр ДЮЦ Калинина, 36.doc
30 березня 2020 16:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc
08 квітня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 13:58
зміни ДЮЦ.PDF
08 квітня 2020 13:58
Нова редакція ТД Реконстр ДЮЦ Калинина, 36.doc
30 березня 2020 16:42
ТД Реконстр ДЮЦ.doc
30 березня 2020 16:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нов 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 02 квітня 2020 15:21
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:16
В тендерній документації не зазначено у якому вигляді має бути надані довідоки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), а саме сканкопії з оригіналу чи їх скановані копії?
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни щодо аналогічних договорів
Аналогічний договір
Дата подання: 03 квітня 2020 12:11
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:16
У Вас наявна вимога у тендерні документації стосовно періоду виконання, що аналогічні договори мають бути з періодом виконання 2018-2019 року, окрім того аналогічний Договір має бути виконаний у розмірі не меншому ніж 70 % від суми аналогічного договору, тобто допускається надання договору роботи по якому ще не закінчені, та продовжуватимуться виконуватись і 2020 році. Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації, а саме зазначити періодом виконання 2018-2019-2020 роки ( вт.ч. і в шаблоні довідки), оскільки вимоги до аналогічних договорів суперечать одна одній.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо аналогічних договорів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-002842-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ", Код ЄДРПОУ:36098428
Дата подання: 28 квітня 2020 09:24
ВИМОГА щодо додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації
Відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Керуючись зазначеним, просимо надати більш конкретну аргументацію щодо причин відхилення нашої пропозиції.
У протоколі №3 від 24.04.2020р. Ви зазначаєте, що у табл.. 1.1. колонці «Технічна характеристика» учасником зазначено лише марка будівельних машин та механізмів і що надана нами довідка не відповідає розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Просимо більш конкретно аргументувати Вашу позицію щодо відхилення в даній частині, оскільки у табл..1.1. у колонці «Найменування будівельних машин (механізмів)» відображена назва механізмів, які ми плануємо залучити, яка повністю відповідає (повторює) механізми зазначені у розділі ІІ та розділі ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів) із зазначення назви механізму та його технічної характеристики, так як в такому вигляді назви механізмів відображаються у розділі ІІ та розділі ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), а у колонці «Технічна характеристика» зазначені назва та модель механізмів (що також є технічною характеристикою). Замовник конкретно не зазначив у Тендерній документації, що необхідно вказати, які саме технічні характеристики - наявність (тобто є чи немає таких технічних характеристик у матеріально-технічної бази в принципі в Учасника) або кількість одиниць, рік випуску або перше й друге одночасно через сполучник "та" або об’єм двигуна чи потужність.
У таблиці 1.1. в стовбці «Найменування» наявна інформація щодо технічних характеристик відповідно розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), що відповідає вимогам Тендерної документації та яких достатньо для виконання робіт згідно з технічним завданням (Додаток №6). Тобто довідка «Про наявність обладнання» містить усю інформацію, яка вимагається Учасником. Крім того, не зрозуміло якої саме інформації не вистачає у нашій довідці «Про наявність обладнання», якщо Довідка «Про наявність обладнання» подана переможцем у п. 5,6,7,а ні у першому стовбці, а ні у другому стовбці взагалі не зазначено, а ні модель, а ні будь які інші технічні характеристики механізмів. А у складі розрахунків, які надані у форматі EXEL взагалі відсутня підсумкова відомість ресурсів з якою можливо було б порівняти відповідність розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів). Але навіть якщо, порівнювати з об’єктними відомостями ресурсів (в яких взагалі немає розділу ІІІ) механізми зазначені у довідці «Наявність обладнання» Переможця не відповідають механізмам зазначеним у об’єктних відомостях ресурсів.
Стосовно другої підстави щодо відхилення нашої пропозиції також просимо надати більш детальну аргументацію щодо відхилення у зв’язку з наступним.
Згідно з тендерною документацією Учасник на підтвердження того, що програмний комплекс є сертифікованим Учасники повинні надати відскановану копію договору зі спеціалізованою організацією на надання послуг з технічного обслуговування.
Ми у складі своєї тендерної документації надаємо файл «Документи АВК-5.pdf» у складі Якого ми надаємо довідку про те, що послуги з виготовлення кошторисної документації надає нашому Товариству ПП «Кіровоградбудпроект» на сертифікованому програмному комплексі АВК-5, про що у складі даного файлу ми надаємо копію договору між нашим Товариством та ПП «Кіровоградбудпроект», догорів між ПП «Кіровоградбудпроект» та ПП «Строй-Смета» (які є офіційними дилерами НВФ «АВК Созидатель» і представниками ТОВ «Інкомсервіс», які займаються постачанням та обслуговуванням програмних комплексів АВК-5 https://avk5.com.ua/sellers.html) і копію ліцензії на програмний комплекс АВК – 5. З огляду на викладене просимо роз’яснити чому Ви вважаєте, що нами не надано потвердження використання сертифікованого програмного комплексу АВК-5.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 15:26
Управлінням містобудування, архітектури та капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації розглянуто вимогу товариства з обмеженою відповідальністю «Буд-Контроль» від 28.04.2020 № 7 про надання додаткової інформації про причини невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації на закупівлю робіт за об’єктом "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)", за результатами якого повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації учасники на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію – Наявність обладнання та матеріально-технічної бази в складі тендерних пропозицій повинні надати довідку у формі табл. 1.1, що містить інформацію про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів). Також, вказаною частиною тендерної документації передбачено, що у довідці про наявність в Учасника будівельних машин (механізмів) повинні бути зазначені усі наявні в Учасника будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт згідно з технічним завданням (додаток 6) та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надається Учасниками в якості підтверджуючого розрахунку за складеного у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Всупереч вимогам тендерної документації вказана довідка про наявність обладнання, надана учасником не відповідає розділу ІІ та розділу ІІІ Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів), який надано Учасником, а саме не містить всього переліку будівельних машин та механізмів, що зазначені учасником у підсумковій відомості ресурсів, зокрема: Установки з гнучким iндуктором для iндукцiйного нагрiвання струмами частотою 50 Гц, Котел електричний бiтумний, мiсткiсть 1 м3, Домкрати гiдравлiчнi, вантажопiдйомнiсть до 25 т, Домкрати гiдравлiчнi, вантажопiдйомнiсть до 100 т, Термопенали з масою завантажувальних електродiв не бiльше 5 кг, Розпушувачi причiпнi [без трактора], Ножицi листовi кривошипнi [гiльйотиннi], Трамбiвки пневматичнi при роботi вiд компресора, Котли бiтумнi пересувнi, мiсткiсть 400 л, Шприц пневматичний для забивання швів, Машини мозаїчно-шлiфувальнi, Машини паркетно-стругальнi, Люльки двомiснi самопiдйомнi, вантажопiдйомнiсть 300/500 кг, Насос гiдравлiчний ручний, Каток причiпний кiльчастий. Крім того, звертаємо увагу учасника на те, що Замовником встановлена вимога щодо відповідності довідки про наявність обладнання та підсумкової відомості ресурсів, які надані в складі тендерної пропозиції, а не після розкриття їх.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника з підстав не надання підтвердження здійснення розрахунків договірної ціни в сертифікованому програмному комплексі АВК-5, звертаємо увагу учасника, що відповідно до вимог тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо наявності договірних відносин між учасниками та спеціалізованими організаціями (офіційними ділерами), які мають право на технічне обслуговування програмного комплексу.
Згідно з документами наданими в складі тендерної пропозиції вбачається, що в Учасника відсутній сертифікований програмний комплекс АВК-5 або програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Так, Учасником надано лист-пояснення та копію договору з ПП «Кіровоградбудпроект», згідно яких ПП «Кіровоградбудпроект» взяло на себе зобов’язання щодо розрахунків лише кошторисних документацій. Однак, звертаємо увагу Учасника, що зобов’язання щодо надання послуг з розрахунків договірних цін за наданим договором між учасником та ПП «Кіровоградбудпроект» відсутні.
Таким чином, учасник не підтвердив здійснення розрахунків договірної ціни на виконання робіт за предметом закупівлі повинні бути розроблені в сертифікованому програмному комплексі АВК-5 або у сертифікованому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 09:24
Вимога ДЮЦ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-30-002842-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ", Код ЄДРПОУ:36098428
Дата подання: 04 травня 2020 17:43
СКАРГА На дії Замовника
Замовником торгів – Управлінням містобудування, архітектури та капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-30-002842-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД-КОНТРОЛЬ» (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (далі – ТД) було подано тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - "Реконструкція позашкільного закладу "Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості" по вул. Калініна, 36 в м. Кіровограді (коригування)" що зазначено в оголошенні та ТД. Згідно реєстру пропозицій, сформованого електронною системою закупівель, подали тендерні пропозиції та прийняли участь в аукціоні ТРИ учасника. По результатам електронного аукціону, який відбувся 16.04.2020 р. пропозиція нашого Товариства, як така, що є найбільш економічно вигідною, була взята на розгляд Замовника. За результатами розгляду пропозиції нашого Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства, цим же протоколом ухвалене рішення про визнання Переможцем ПП «КАМЕЛОТ-3000» (протокольне рішення (протокол) №3 уповноваженої особи від 24.04.2020р.). Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив Пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «КАМЕЛОТ-3000». З огляду на викладене ТОВ "Буд-контроль" подає Скаргу на дії Замовника відповідно ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2020 15:51
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скасована
Дата: 13 травня 2020 17:09
рішення від 07.05.2020 №8858+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 15:50
рішення від 25.05.2020 №10192.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 16:08

Документи подані скаржником

04 травня 2020 17:41
Прот_оголош_ДЮЦ_(3).PDF
04 травня 2020 17:42
Документи_АВК-5.pdf
04 травня 2020 17:42
Скарга.PDF
04 травня 2020 17:42
r_98_ДЦ_ИВР.rtf

Документи подані замовником

12 травня 2020 13:00
заперечення ДЮЦ.PDF

Документи Органу Оскарження

26 травня 2020 16:08
рішення від 25.05.2020 №10192.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000" 43 169 813,03
UAH з ПДВ
36 800 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 25 760 000 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 39 498 909,60
UAH з ПДВ
36 792 857,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 25 755 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92" 43 268 047,85
UAH з ПДВ
30 800 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 26 950 000 Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 15:08
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:07
Довідка_20093506320280635303.pdf.p7s
29 квітня 2020 15:07
Довідка_20093506320280635303.pdf
15 квітня 2020 11:13
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:12
752.imd
15 квітня 2020 11:12
Підписаний_Довідка 5280.pdf
15 квітня 2020 11:12
752ДЦ.xls
15 квітня 2020 11:12
22. Прайс листи.pdf
15 квітня 2020 11:12
21. Календарний графік.pdf
15 квітня 2020 11:12
20. Договірна ціна.pdf
15 квітня 2020 11:12
16. Копії дозволів.pdf
15 квітня 2020 11:12
13. Копія витягу ПДВ.pdf
15 квітня 2020 11:12
12. Копія Статуту.pdf
15 квітня 2020 11:12
11. Лист згода.pdf
15 квітня 2020 11:12
7. Інформація по ст.17.pdf
15 квітня 2020 11:12
2. Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 11:12
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:59
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:29
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:29
Електронний підпис
15 квітня 2020 11:28
Прайс-листи.pdf
15 квітня 2020 11:28
Документи АВК-5.pdf
15 квітня 2020 11:28
Реєстр.pdf
15 квітня 2020 11:28
G7358.20.7z
15 квітня 2020 11:28
Довідка БАНК ТЗ.pdf
15 квітня 2020 11:27
Довідка про аванс.pdf
15 квітня 2020 11:27
Лист-згода з Договором.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 14:04
Електронний підпис
15 квітня 2020 14:01
Гарантия ДЮЦ.rar
15 квітня 2020 14:01
Інші вимоги.pdf
15 квітня 2020 14:01
Документ_ЄДР_1006525669.zip
15 квітня 2020 14:01
Додаток 7.pdf
15 квітня 2020 14:01
UTF-8''2010ДЦ.xls
15 квітня 2020 14:01
2010.imd
15 квітня 2020 14:01
Додаток 6.pdf
15 квітня 2020 14:01
Додаток 5.pdf
15 квітня 2020 14:01
Додаток 4.pdf
15 квітня 2020 14:01
Додаток 3.pdf
15 квітня 2020 14:01
Додаток 2.pdf
15 квітня 2020 14:01
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАМЕЛОТ-3000"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАНГ-92"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Відхилено 36 792 857,14
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:24
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
Переможець 36 800 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАМЕЛОТ-3000"
#33254203
36 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 09:00
Розірвання ДЮЦ.PDF укладений
25 березня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:57
ДЮЦ.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 15:37
ДЦ + Гр к дод уг ДЮЦ.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:33
дод уг ДЮЦ.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 13:10
Гр 2020.pdf зміни до договору
10 червня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 10:43
ДЦ + Гр ДЮЦ.PDF укладений
02 червня 2020 10:41
Дог ДЮЦ.PDF укладений
02 червня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення графіка виконання робіт у 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 40/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу фінансування у 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 40/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/2020/63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування у поточному році
Номер договору про закупівлю: 40/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 40/2020/125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін