Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Геологорозвідувальні роботи з розвитку мінерально-сировинної бази по перехідному об’єкту (Збір матеріалів та оцінка результатів діяльності користувачів надр, необхідних для здійснення контролю за виконанням умов спеціального дозволу на користування надрами або угоди про умови користування надрами.)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-03-30-002588-b 61e97a5ed08e4d9db19d6a5c470e8c4a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Касянчук

+380672339261 kosia1965@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба геології та надр України
Код ЄДРПОУ: 37536031
Вебсайт: http://www.geo.gov.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16
Контактна особа: Сергій Касянчук
+380672339261
kosia1965@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до вимог статті 4 Закону України «Про державну геологічну службу», основними завданнями державної геологічної служби (яка включає в себе центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (Держгеонадра), державні підприємства, установи та організації, які входять до сфери його управління), є:
поліпшення та нарощування мінерально-сировинної бази держави як основи розвитку видобувних та переробних галузей національної економіки;
забезпечення розвитку мінерально-сировинної бази, організації геологічного, геофізичного, геохімічного, гідрогеологічного, інженерно-геологічного та еколого-геологічного, сейсмічного вивчення надр, пошуку і розвідки корисних копалин на території України, у межах територіальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України;
моніторинг мінерально-сировинної бази, геологічного середовища та підземних вод;
проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень, пов'язаних з розробленням і впровадженням у виробництво наукових і методичних основ прогнозування, пошук та розвідка родовищ корисних копалин, прогнозування змін геологічного середовища та інші потреби геологічного вивчення надр;
створення єдиної інформаційної системи користування надрами;
забезпечення охорони та раціонального користування надрами під час видобування корисних копалин та використання надр у цілях, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин;
сприяння підприємницькій діяльності у сфері користування надрами.
Загальнодержавною програмою розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року, затвердженою Законом України «Про затвердження Загальнодержавної програми розвитку мінерально-сировинної бази України на період до 2030 року» від 21.04.2011 № 3268-VI (далі – Програма) визначено, що Держгеонадра є виконавцем заходів Програми.
Відповідно до пункту 4 Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174, Держгеонадра, відповідно до покладених на неї завдань, поряд з іншим, здійснює функції замовника державного контракту з приросту запасів корисних копалин; забезпечує розвиток мінерально-сировинної бази, організацію геологічного, геофізичного, геохімічного, гідрогеологічного, інженерно-геологічного та еколого-геологічного, сейсмічного вивчення надр, пошуку і розвідки корисних копалин на території України, у межах територіальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони України.
Враховуючи зазначене вище, з метою виконання своїх завдань та функцій є необхідність у здійсненні додаткової закупівлі геологорозвідувальних робіт з розвитку мінерально-сировинної бази по перехідних об’єктах.
Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 № 810-р, від 12.10.2011 № 1100-р та від 27.08.2014 № 779-р передані до сфери управління Держгеонадрам державні організації геологічного контролю, казенні підприємства та державні регіональні геологічні підприємства.
Зазначені вище підприємства та організації у попередні роки на підставі укладених з ними договорів, відповідно до вимог законодавства України, були виконавцями геологорозвідувальних робіт на об’єктах, запропонованих для додаткової закупівлі.
Враховуючи наявні експертні висновки про доцільність застосування переговорної процедури при здійсненні додаткової закупівлі геологорозвідувальних робіт по перехідних об’єктах, що видані фаховими закладами геологічної галузі, у тому числі: Інститутом геологічних наук НАН України, Державним вищим навчальним закладом «Національний гірничий Університет», Інститутом геофізики ім. С.І. Субботіна НАН України, Інститутом геохімії, мінералогії та рудоутворення ім. М.П. Семененка НАН України, Науково-інженерним центром радіогідроекологічних полігонних досліджень НАН України, Державною науковою установою «Відділення морської геології та осадочного рудоутворення» НАН України, в яких зазначено:
- зміна фахівців, задіяних при виконанні геологорозвідувальних робіт по перехідних об’єктах з їх початку, а також щорічна зміна виконавця геологорозвідувальних робіт на об’єктах призведе до втрати набутих знань та якості геологічного матеріалу, порушенню єдиної наукової концепції при дослідженні геологічної будови України, до суттєвого зниження якості робіт, втрати знань про геологічну будову території досліджень, часткового дублювання робіт, додаткових невиправданих витрат, неузгодженості методики робіт і незіставимості отриманих результатів, збільшенню термінів виконання робіт, та як наслідок, до втрати цінної геологічної інформації набутої у попередні роки;
- зміна виконавців геологорозвідувальних робіт на перехідних об’єктах, призведе до порушення сумісності з наявними результатами виконаних геологорозвідувальних робіт, проведених у попередні роки, та виникнення проблем технічного (технологічного) характеру, пов’язаних з використанням, експлуатацією та обслуговуванням результатів цих робіт;
- зміна виконавців геологорозвідувальних робіт на перехідних об’єктах також призведе до необґрунтованих зайвих витрат державних коштів, які пов’язані з передачею набутих у попередні роки матеріалів та результатів геологорозвідувальних робіт, а також до втрати значного часу на вивчення великого обсягу набутих знань, у тому числі викладених на паперових та інших носіях.
А також, як зазначено в експертних висновках, при здійсненні додаткової закупівлі геологорозвідувальних робіт по перехідних об’єктах необхідно укладати договір з тим самими виконавцями цих робіт, що забезпечить високу якість та ефективність результатів робіт, виконання завдань та досягнення цілей, визначених геологічними (технічними) завданнями, націленими на виконання Програми.
Враховуючи викладене вище, з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними технологіями, роботами та враховуючи, що заміна попереднього виконавця робіт призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, є потреба у здійсненні додаткової закупівлі в того самого виконавця.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 16:11
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Геологорозвідувальні роботи з розвитку мінерально-сировинної бази по перехідному об’єкту (Збір матеріалів та оцінка результатів діяльності користувачів надр, необхідних для здійснення контролю за виконанням умов спеціального дозволу на користування надрами або угоди про умови користування надрами.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. Розрахунки проводитимуться шляхом попередньої оплати, яка здійснюватиметься відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, в розмірі до 100 відсотків в межах обсягу видатків на проведення геологорозвідувальних робіт відповідно до відкритих асигнувань в Державній казначейській службі на відповідний період. Аванс 90 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ПІВНІЧНО-СХІДНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ІНСПЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ГЕОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВЕДЕННЯМ РОБІТ ПО ГЕОЛОГІЧНОМУ ВИВЧЕННЮ ТА ВИКОРИСТАННЮ НАДР"
#25154767
Переможець 850 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 16:11

Документи

30 березня 2020 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 16:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ПІВНІЧНО-СХІДНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ІНСПЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ГЕОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ВЕДЕННЯМ РОБІТ ПО ГЕОЛОГІЧНОМУ ВИВЧЕННЮ ТА ВИКОРИСТАННЮ НАДР"
#25154767
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2020 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 16:19
13 Північно-Східна ТІДГК Договір 2020 N09_13 від 14.04.2020.pdf укладений
15 квітня 2020 16:18