Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя для навчальних закладів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-03-30-002479-b e95ec70a14a641bbb5d4c3f82e28cf75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Руденко

+380626430241 kram10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КРАМАТОРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІ СТУПЕНІВ № 10 ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25704831
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Вул. Василя Стуса, 15
Контактна особа: Ірина Руденко
+380626430241
kram10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 11:14
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Приладдя для навчальних закладів (згідно переліку в Додатку 4 до Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Донецька, Василя Стуса, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:54
39160000-1 Шкільні меблі (НУШ).docx
31 березня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 11:54
39160000-1 Шкільні меблі (НУШ).docx
30 березня 2020 15:59
39160000-1 Шкільні меблі (НУШ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо листів відгугів
Дата подання: 30 березня 2020 18:00
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:02
Шановний Замовнику, Ви вимагаєте надати у складі ТД Листи-відгуки на постачання аналогічної продукції від бюджетних організацій не менше 3 (трьох).До Вас питання чому саме трьох,а не 10? Не бюджетні організаціїї не мають право купляти данну продукцію? Надайте обгрунтовану відповідь або розрахунок або експертний висновок який підтверджує доцільність саме цієї вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Оголошення про закупівлю було змінено. Будь ласка уважно ознайомтеся зі змінами. Відкореговано вимогу щодо листів відгуків (п.4 Додатку 3 Оголошення). Змінено інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника (п.3 Додатку 3 Оголошення).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-002479-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 30 березня 2020 18:04
щодо дискримінаційних вимог
Вимога надати не менше трьох Листів-відгуків на постачання аналогічної продукції від бюджетних організацій містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників,які мають досвід виконання лише одного аналогічного договору,а також обмеження щодо поставки товару тільки бюджетним організаціям.
Прошу Вас видалити дискримінаційні вимоги та привести ТД у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 14:32
Доброго дня. Оголошення про закупівлю було змінено. Відкореговано вимогу щодо листів відгуків (п.4 Додатку 3 Оголошення). Змінено інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару (Обладнання) технічним вимогам Замовника (п.3 Додатку 3 Оголошення).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-30-002479-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 31 березня 2020 15:10
щодо свідоцтва про визнання педагоічним вимогам
Шановний Замовнику, щодо вашої вимоги про надання копію Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам. Міністерства освіти і науки України на позиції 1-40 звертаю Вашу увагу на наступне: Згідно Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України»,а саме: п.1.6. Міністерство освіти і науки України встановлює два види грифів: "Затверджено Міністерством освіти і науки України"; "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України". Тобто є гриф "затверджено" або "рекомендовано",гриф "щодо визнання педагоічним вимогам"-відсутній. Також згідно п 2.3. Для одержання грифа МОН або Свідоцтва автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, що МАЮТЬ ВИКЛЮЧНІ ПРАВА на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту. За проханням автора (виробника) навчально-наочних ігрових посібників на підставі рішення Міжвідомчої художньо-технічної ради з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників лист-клопотання до Інституту може подавати Державний музей іграшки. Тому згідно вище зазначеного прошу Вас видалити данну вимогу з тендерної документації або дати обгрунтоване пояснення чому саме Ви встановили цю вимогу тільки до пунктів 1-40. Предмет закупівлі поз 1-40 захищений чиїмось авторським правом на використання? З чим пов язана така вибірковість? Якщо Вам так кортить отримати данний документ, який не має ніякого відношення до Наказу МОН України № 537 від 17.06.2008р. «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» то чому би не встановити цю вимогу до всіх позицій,що плануються до закупівлі? Шановний Замовнику,перед тим як щось незаконно вимагати від учасників рекомендую вникати у законність Вашиг вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 14:59
Відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України отримати свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам може будь який постачальник товару.
Наголошуємо, що свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам є офіційним визнанням відповідності товару вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
- рішення 7267-р/пк-пз від 05.06.2019, згідно з яким прийнято наступне:
«Відповідно до пункту 4 додатку 2 Документації для підтвердження відповідності пропозиції відкритих торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати,зокрема, копію свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, виданий Міністерством освіти і науки України. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»
Номер вимоги: UA-2020-03-30-002479-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 31 березня 2020 15:14
Щодо зразків товару
Шановний Замовнику, ви вимагаєте 8. На підтвердження характеристик Замовник може запросити зразки продукції. Після оцінки зразків, Замовник буде приймати рішення про дійсність його перемоги. Огляд примірників товару здійснюється до укладання договору в присутності Голови тендерного комітету або іншого члена тендерного комітету на території Замовника в присутності представника Учасника-переможця протягом двох днів після визначення кваліфікації Переможець системою. Ненадання примірників товару до огляду протягом двох днів є причиною відхилення пропозиції учасника
Щодо вимоги надання учасниками зразків товару ,зазначаємо наступне: Згідно ч.1 ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.Відповідно до ч.1 ст.25 Закону,ТП подається в електронному вигляді,відповідно зразок не може вважатися її невідємною частиною. Це,зокрема,підтверджується рішенням Вінницького окружного адміністративного суду №120\2753\19-а від 08.12.2019року,відповідно якого"встановлення на власний розсуд замовником вимоги про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить частині 1 статті 14 та частині 1 статті 25 Закону". Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України(далі АМКУ)щодо вимог надання учасниками закупівлі зразка товару.Зокрема,є наступні рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення №1440-р\пк-пз від 23.01.2020;рішення №16394-р\пк-пз від 11.11.2019;рішення від 12.06.2019 №7764,відповідно яких зразок товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Відповідно ст.3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому прошу Вас привести ТД у відповідність до Закону та видалити з ТД
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 14:53
Зазначаємо, що дана умова необхідна в Тендерній документації для підтвердженя технічних та якісних характеристик, які впливають в подальшому на безпечість та тривалість експлуатації. Разом з тим, в Тендерній документації зазначено, що Замовник залишає за собою право, а не обов’язок запросити зразок товару.
Звертаємо увагу, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Так, враховуючи вищезазначене, Замовником було розроблено тендерну документацію з дотриманням вимог законодавства та зразки не вимагаються Замовником для надання в складі тендерної пропозиції. У Вашому зверненні відсутні посилання на норми законодавства, які б забороняли вимагати надання зразків від Переможця. Зразки обладнання дають можливість Замовнику розуміти якої якості буде поставлений товар. Зразок являється еталоном при прийманні товару, який виключає отримання Замовником неякісного обладнання. Додаємо, що відповідно до п.6.3 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-002479-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 31 березня 2020 15:28
щодо надання листів від виробників або їх офіційних представництв в Україні
Шановний Замовнику ви вимагаєте надати - копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, згідно позицій 1-40 для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.Така вимога носить дискримінаційний характер,оскільки може перешкодити взяти участь у закупівлі тим суб єктам господарювання,що не мають прямих укладених договорів з виробником продукції або представником виробника,і тим самим звужують коло потенційних учасників закупівлі.Крім того,потенційні учасники торгів можуть мати у себе запаси товарів,необхідних для виконання,взятих на себе договірних зобов язень.Таким чином,саме від волі виробника,або його офіційного представництва,або представника в Україні надавати данні листи чи ні залежить можливість участі в торгах потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 14:58
Наявність авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного представництва, або представника в Україні надасть додаткові гарантії поставки на території України. Лист авторизації від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Аналогічна ситуація була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно якої прийнято рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз, "Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Враховуючи наведене, Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в частині необхідності надання сканкопії оригіналу(ів) гарантійного(их)/авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) 4 (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів)". Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання авторизаційного листа отриманого від виробника Товару, або його офіційного представництва, або представника в Україні, тобто Замовником навпаки розширено вимоги Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРДЕНТ" 58 655,00
UAH з ПДВ
58 255,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 66 495,00
UAH з ПДВ
58 654,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" 75 861,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 12:21
пропозиція_н.pdf
09 квітня 2020 14:21
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:18
Канцелярия.rar
09 квітня 2020 14:16
Ранок.rar
09 квітня 2020 14:15
Глобус Карти.rar
09 квітня 2020 14:14
Магнікон Сертифікат.pdf
09 квітня 2020 14:13
пласт посуд.rar
09 квітня 2020 14:13
Килим пласт.rar
09 квітня 2020 14:10
Склоприлад.rar
09 квітня 2020 14:10
Стенди.pdf
09 квітня 2020 14:10
Висновок_АФК_.jpg
09 квітня 2020 14:09
Магнит.rar
09 квітня 2020 14:09
ляльак театр.rar
09 квітня 2020 14:09
Серт_гимнаст_оборуд.pdf
09 квітня 2020 14:08
Сертификат_мед_тренаж.pdf
09 квітня 2020 14:06
Висновок_АФК__2.jpg
09 квітня 2020 14:04
Зірка.rar
09 квітня 2020 14:04
дог плахта.pdf
09 квітня 2020 14:00
довідка оподаткування.pdf
09 квітня 2020 14:00
інфо_лист.pdf
08 квітня 2020 18:23
пропозиція.pdf
08 квітня 2020 18:23
Лист згода.pdf
08 квітня 2020 18:23
Договір.pdf
08 квітня 2020 18:23
техніч характ.pdf
08 квітня 2020 18:23
кваліфикація учасника.rar
08 квітня 2020 18:23
Гарант_лист_НУШ.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:32
Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2020 11:32
Фотозразки.pdf
09 квітня 2020 11:32
ТУ (1).bmp
09 квітня 2020 11:32
СЭС_UA-2020-03-30-002479-b_Gigo.pdf
09 квітня 2020 11:32
Сертифікат Зірка (1).pdf
09 квітня 2020 11:32
Сертифікат SIGETA .pdf
09 квітня 2020 11:32
Сертифікат ISO14001.PDF
09 квітня 2020 11:32
Сертифікат ISO 9001.pdf
09 квітня 2020 11:32
Проект договору.pdf
09 квітня 2020 11:32
Порівняльна таблиця.pdf
09 квітня 2020 11:32
Паспорт якості.pdf
09 квітня 2020 11:32
Лист-відгук Городок.pdf
09 квітня 2020 11:32
Лист-відгук Городнє.pdf
09 квітня 2020 11:32
Лист-відгук Брусилів.pdf
09 квітня 2020 11:32
Довідка про печатку.pdf
09 квітня 2020 11:32
Декларація Чуді Сам.pdf
09 квітня 2020 11:32
Висновок 1 Вересня.pdf
09 квітня 2020 11:32
Авторизація Sigeta.pdf
09 квітня 2020 11:32
Витяг з ЄДР_МВ_04.11.2019.pdf
09 квітня 2020 11:32
Паспорт і код (2).pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 15:48
UA-2020-03-30-002479-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРДЕНТ"

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРДЕНТ"
#37435036
Відхилено 58 255,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 16:03
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
#2857405601
Відхилено 58 654,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 14:07
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"
#40072264
Переможець 66 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 14:17

Документи

14 квітня 2020 16:03
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:02
протокол.pdf

Документи

15 квітня 2020 14:07
Електронний підпис
15 квітня 2020 14:06
Протокол 2.pdf

Документи

21 квітня 2020 14:17
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:17
протокол НУШ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика"
#40072264
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2020 14:17
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:17
протокол НУШ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 13:23
2210_17.pdf укладений
29 квітня 2020 13:22