Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пелети паливні з деревини сосни
Очікувана вартість
288 890,00 UAH
UA-2020-03-30-002474-b ● ac590b1a632d4dc3ae5bd0333ddb864e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22977534 |
Місцезнаходження: | 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, ВУЛИЦЯ ЩОРСА, будинок 55 |
Контактна особа: |
Юлія Теличко +380996603163 info26@dszn.sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 288 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 888,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Відповідно до технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74.55 тонни
Пелети паливні з деревини сосни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42200, Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Леоніда Батютенка, будинок 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2020 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2020 15:38 |
перелік змін до_ДКТ.doc | |
07 квітня 2020 15:37 |
Нова редакція_ТД_пелети_2020.docx | |
07 квітня 2020 15:37 |
Технічне завдання зі змінами.docx | |
30 березня 2020 15:57 |
Проєкт договору.docx |
07 квітня 2020 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2020 15:38 |
перелік змін до_ДКТ.doc
|
|||
07 квітня 2020 15:37 |
Нова редакція_ТД_пелети_2020.docx
|
|||
07 квітня 2020 15:37 |
Технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
30 березня 2020 15:57 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-30-002474-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР", Код ЄДРПОУ:43271487
Дата подання: 23 квітня 2020 16:34
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Замовником торгів – Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-30-002474-b .
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" (далі — ТОВ “Тепломір”, Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі, своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником.
Але, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 27 від 21.04.2020 року, Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір”, оскільки вона, начеб-то, не відповідає тендерній документації.
Поряд з цим, протоколом засідання тендерного комітету № 28 від 21.04.2020 року, Тендерним комітетом Замовника визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів — ТОВ “БІОТОП-Н” та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним підприємством.
Вважаємо дані рішення Замовника незаконними, та таким, що не відповідають фактичним обставинам і умовам тендерної документації Замовника, та які повинні бути скасовані Замовником, виходячи з наступного.
1.
Відповідно до п.1.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, яка затверджена Замовником у складі Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну характеристику предмету закупівлі, довідки або сертифікати, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим державними стандартами.
Додатком № 1 до Тендерної документації “Технічне завдання”, передбачено, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). Паливні пелети з деревини сосни повинні бути сертифіковані. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати належним чином завірені копії сертифікату якості або протоколу випробувань(лабораторних досліджень) паливних пелет з деревини сосни, виданих на ім’я учасника торгів з зазначенням фактичних технічних та якісних характеристик, згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації.
На виконання цих вимог, ТОВ “Тепломір” у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань від 26.02.2019, який видано іншому підприємству. При цьому, чинне законодавство не містить прямої заборони учасникам підтверджувати відповідність своєї продукції встановленим технічним вимогам протоколами випробувань, що були видані іншим суб'єктам господарювання, при умові, що за договором закупівлі буде постачатись саме та продукція, яка підлягала випробуванням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимога Замовника викладена у затвердженій ним Тендерній документації щодо протоколу випробувань(лабораторних досліджень)паливних пелет з деревини сосни, виданих на ім’я учасника торгів є сама по собі дискримінаційною та незаконною.
Виходячи з цього, Замовник протоколом від 21.04.2020 № 27 прийняв незаконне рішення, оскільки не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ “Тепломір” через те, що учасником не дано у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань (лабораторних досліджень) паливних пелет з деревини сосни, виданих на ім’я учасника торгів.
2.
В протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 27 другою підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” зазначено, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано атестат про акредитацію підприємства, установи або організації національним агенством з акредитації України, яка видала сертифікат якості або протокол випробувань (лабораторних досліджень), на відповідність вимог ДСТУ ISO/IES 17025-2006.
ТОВ “Тепломір” на виконання вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано завірену копію атестату про акредитацію випробувального центру ДП “Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання”, зареєстрований у реєстрі 28.09.2018 за № 2Н122, який дійний до 27.09.2023.
Таким чином, викладене в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 27 інформація щодо ненадання ТОВ “Тепломір” атестату про акредитацію підприємства яке видало протокол випробувань — не відповідає дійсності.
Згідно ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації. Тобто, якщо Замовник вважає, що наданий ТОВ “Тепломір” атестат про акредитацію містить якісь недоліки, Замовник мав зазначити про них у своєму рішенні про відхилення тендерної пропозиції, а не вказувати неправдиві дані, що начеб-то такого атестату не надавалось в загалі.
Таким чином, протоколом від 21.04.2020 № 27 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” є незаконним, прийнятим з порушенням встановленої процедури та має бути скасований.
3. Згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників, встановлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до вимог тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1, п.5.1.1), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
У відповідності з протоколом випробувань від 24.01.2019 № 07/80, наданого ТОВ “БІОТОП-Н”, саме це підприємство є виробником паливних пелет, які є предметом закупівлі.
ТОВ «БІТОП-Н» у складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність матеріально-технічної бази. Але в ній та інших документах, ТОВ «БІОТОП-Н» не надало жодної інформації стосовно обладнання, на якому цим підприємством виготовляються паливні пелети з деревини сосни, адже відповідно до наданого ТОВ «БІОТОП-Н» протоколу випробувань, саме цей учасник процедури закупівлі є виробником продукції.
Відповідно до вимог тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1, п.5.1.1), згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ «БІОТОП-Н» повинна бути відхилена.
4. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, Додатком № 1 до Тендерної документації “Технічне завдання”, Замовником передбачено, що товар (пелети з деревини сосни) має відповідати наступним технічним характеристикам:
- Діаметр 6 мм
- Зольність на сухий стан палива не більше ніж 5%
- Загальна волога не більше ніж 10%
- Вища теплота згорання не менше 21,0 МДж/кг
- Нижча теплота згорання не менше 17,0 МДж/кг
- Упаковка мішки по 15-35 кг.
- Сировина - деревина сосни
У складі пелет з деревини сосни не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).
У наданому ТОВ “БІОТОП-Н” протоколі випробувань від 24.01.2019 № 07/80 не зазначено такого важливого параметру продукції як діаметр пелети з деревини, який, згідно з вимогами Тендерної документації має становити 6 мм.
Незважаючи на це, Замовник, протоколом розгляду тендерних пропозицій № 28 від 21 квітня 2020 року, абсолютно безпідставно визнав переможцем торгів ТОВ “БІОТОП-Н”, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, та мала бути відхилена, що свідчить про вибірковість та упередженість Замовника при розгляді тендерних пропозицій.
Вибірковість та упередженість для Замовника при розгляді тендерних пропозицій є не поодиноким випадком, а сталою практикою.
Так, в ході розгляду цінових пропозицій учасників по закупівлі UA-2020-03-05-002595-b, яка проводилась на замовлення Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради, протоколом засідання тендерного комітету від 01.04.2020 № 21, тендерну пропозицію одного з учасників торгів — ТОВ “ВКП “Терма” було відхилено, оскільки у наданому цим учасником протоколі випробувань не було вказано вищу теплоту згоряння, а Тендерною документацію було передбачено, що вища теплота згорання має бути не менше 22,0 Мдж/кг.
Отже, виходячи з позиції Замовника по закупівлі UA-2020-03-05-002595-b, викладеної у протоколі засідання Тендерного комітету від 01.04.2020 № 21 стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ВКП “Терма”, якщо відсутня якась окрема технічна характеристика пелет, то і в закупівлі UA-2020-03-30-002474-b тендерні пропозиції з відсутнім технічним параметром пелет в протоколі випробувань, повинні бути відхилені. Отже, тендерна пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н”, не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
Але Замовником з цих критеріїв була відхилена лише тендерна пропозиція ТОВ “ВКП “Терма”, а пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н”, була визначена переможцем торгів, незважаючи на те, що пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н” також не відповідала вимогам Тендерної документації.
Отже, фактично Замовник вибірково та упереджено підійшов до розгляду тендерних пропозицій цих учасників та прийняв рішення про дискваліфікацію (відхилення пропозицій) лише ТОВ “ВКП “Терма”, що є прямим порушенням ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, не дискримінації учасників, а дії Замовника мають відвертий дискримінаційний характер відносно інших учасників закупівлі.
До того ж в закупівлі UA-2020-03-05-002595-b згідно з протоколом випробувань від 24.01.2019 № 07/80, наданого переможцем торгів - ТОВ “БІОТОП-Н” у складі своєї тендерної пропозиції, вища теплота згорання продукції цього учасника становить 21,07 Мдж/кг, тобто менше ніж 22,00 Мдж/кг, згідно вимог тендерної документації. І не зважаючи на невідповідність вищої теплоти згорання до вимог тендерної документації, Замовник визнає переможцем ТОВ «БІОТОП-Н». Але ТОВ «БІОТОП-Н» відмовився підписувати договір.
Тому Замовник оголошує нову закупівлю UA-2020-03-30-002474-b і 07.04.2020 вносить зміни до Тендерної документації, зокрема внесено зміни до технічного завдання (додаток № 1), а саме — зменшено показник вищої теплоти згорання з 22,0 МДж/кг на 21,0 Мдж/кг, що свідчить про те, що Замовник таким чином намагався “підігнати” технічні вимоги своєї Тендерної документації під наявні технічні можливості конкретного учасника - ТОВ “БІОТОП-Н”, з яким заздалегідь мав намір укласти договір закупівлі. В результаті була відхилена більш економічно вигідна пропозиція ТОВ «Тепломір» по надуманим причинам, а прийнята пропозиція ТОВ «БІОТОП-Н» за значно вищою ціною ніж у ТОВ «Тепломір». До того ж ціна тендерної пропозиції ТОВ «БІОТОП-Н» у закупівлі UA-2020-03-30-002474-b набагато вище за ціну тендерної пропозиції у закупівлі UA-2020-03-05-002595-b.
Такі дії Замовника порушують ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5.
Частиною 3 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що критеріями оцінки цінової пропозиції учасника є: ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
В протоколі засідання тендерного комітету № 28 від 21.04.2020 року, визначаючи переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів ТОВ “БІОТОП-Н” не наведено жодного мотивувального висновку чи критерію, з якого можна було б зрозуміти, чим саме тендерна пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н” настільки відрізняється від пропозиції інших учасників, що може бути визнана Замовником переможною.
Замовник протоколом розгляду тендерних пропозицій № 28 від 21 квітня 2020 року, абсолютно безпідставно визнав переможцем торгів ТОВ “БІОТОП-Н”, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, та мала бути відхилена.
6.
Звертаємо увагу Замовника, що Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530 внесено зміни до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та тим самим посилено відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб замовника за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
В нині діючий редакції цієї статті КУпАП, за вказані дії передбачена відповідальність службових осіб замовника у вигляді штрафу в розмірі від тисячі п’ятсот (25 500,00 грн.) до трьох тисяч (51 000,00 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Попереджаємо Вас, що ТОВ “Тепломір” не буде і надалі спокійно спостерігати за порушеннями з боку Замовника своїх прав як учасника закупівлі, а також закривати очі на інші протиправні дії щодо обрання переможцями торгів учасників, тендерні пропозиції яких не відповідають вимогам Тендерної документації, і т.п., та ми будемо вживати максимум передбачених чинним законодавством заходів щодо притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності за такі несхвальні дії.
Враховуючи вищевикладене, рішення (протоколи) тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 27 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” та № 28 від 21.04.2020 року про визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ “БІОТОП-Н” є незаконними і мають бути повністю скасовані Замовником, у зв'язку з чим, керуючись вимогами статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення (протокол) тендерного комітету Замовника № 27 від 21.04.2020 року про про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” у процедурі закупівлі UA-2020-03-30-002474-b;
2.Скасувати рішення (протокол) тендерного комітету Замовника № 28 від 21.04.2020 року про визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ “БІОТОП-Н” у процедурі закупівлі UA-2020-03-30-002474-b.
3. Повернутись до розгляду тендерних пропозицій, починаючи з пропозиції ТОВ “Тепломір”.
Директор ТОВ “Тепломір” М.Ю. Єрмак
“23“ квітня 2020 р.
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Замовником торгів – Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-30-002474-b .
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" (далі — ТОВ “Тепломір”, Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі, своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником.
Але, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 27 від 21.04.2020 року, Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір”, оскільки вона, начеб-то, не відповідає тендерній документації.
Поряд з цим, протоколом засідання тендерного комітету № 28 від 21.04.2020 року, Тендерним комітетом Замовника визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів — ТОВ “БІОТОП-Н” та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним підприємством.
Вважаємо дані рішення Замовника незаконними, та таким, що не відповідають фактичним обставинам і умовам тендерної документації Замовника, та які повинні бути скасовані Замовником, виходячи з наступного.
1.
Відповідно до п.1.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, яка затверджена Замовником у складі Тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну характеристику предмету закупівлі, довідки або сертифікати, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим державними стандартами.
Додатком № 1 до Тендерної документації “Технічне завдання”, передбачено, що якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо). Паливні пелети з деревини сосни повинні бути сертифіковані. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати належним чином завірені копії сертифікату якості або протоколу випробувань(лабораторних досліджень) паливних пелет з деревини сосни, виданих на ім’я учасника торгів з зазначенням фактичних технічних та якісних характеристик, згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації.
На виконання цих вимог, ТОВ “Тепломір” у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань від 26.02.2019, який видано іншому підприємству. При цьому, чинне законодавство не містить прямої заборони учасникам підтверджувати відповідність своєї продукції встановленим технічним вимогам протоколами випробувань, що були видані іншим суб'єктам господарювання, при умові, що за договором закупівлі буде постачатись саме та продукція, яка підлягала випробуванням.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тому вимога Замовника викладена у затвердженій ним Тендерній документації щодо протоколу випробувань(лабораторних досліджень)паливних пелет з деревини сосни, виданих на ім’я учасника торгів є сама по собі дискримінаційною та незаконною.
Виходячи з цього, Замовник протоколом від 21.04.2020 № 27 прийняв незаконне рішення, оскільки не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ “Тепломір” через те, що учасником не дано у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань (лабораторних досліджень) паливних пелет з деревини сосни, виданих на ім’я учасника торгів.
2.
В протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 27 другою підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” зазначено, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано атестат про акредитацію підприємства, установи або організації національним агенством з акредитації України, яка видала сертифікат якості або протокол випробувань (лабораторних досліджень), на відповідність вимог ДСТУ ISO/IES 17025-2006.
ТОВ “Тепломір” на виконання вимог Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано завірену копію атестату про акредитацію випробувального центру ДП “Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання”, зареєстрований у реєстрі 28.09.2018 за № 2Н122, який дійний до 27.09.2023.
Таким чином, викладене в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 27 інформація щодо ненадання ТОВ “Тепломір” атестату про акредитацію підприємства яке видало протокол випробувань — не відповідає дійсності.
Згідно ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації. Тобто, якщо Замовник вважає, що наданий ТОВ “Тепломір” атестат про акредитацію містить якісь недоліки, Замовник мав зазначити про них у своєму рішенні про відхилення тендерної пропозиції, а не вказувати неправдиві дані, що начеб-то такого атестату не надавалось в загалі.
Таким чином, протоколом від 21.04.2020 № 27 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” є незаконним, прийнятим з порушенням встановленої процедури та має бути скасований.
3. Згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників, встановлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до вимог тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1, п.5.1.1), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
У відповідності з протоколом випробувань від 24.01.2019 № 07/80, наданого ТОВ “БІОТОП-Н”, саме це підприємство є виробником паливних пелет, які є предметом закупівлі.
ТОВ «БІТОП-Н» у складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність матеріально-технічної бази. Але в ній та інших документах, ТОВ «БІОТОП-Н» не надало жодної інформації стосовно обладнання, на якому цим підприємством виготовляються паливні пелети з деревини сосни, адже відповідно до наданого ТОВ «БІОТОП-Н» протоколу випробувань, саме цей учасник процедури закупівлі є виробником продукції.
Відповідно до вимог тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1, п.5.1.1), згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ «БІОТОП-Н» повинна бути відхилена.
4. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, Додатком № 1 до Тендерної документації “Технічне завдання”, Замовником передбачено, що товар (пелети з деревини сосни) має відповідати наступним технічним характеристикам:
- Діаметр 6 мм
- Зольність на сухий стан палива не більше ніж 5%
- Загальна волога не більше ніж 10%
- Вища теплота згорання не менше 21,0 МДж/кг
- Нижча теплота згорання не менше 17,0 МДж/кг
- Упаковка мішки по 15-35 кг.
- Сировина - деревина сосни
У складі пелет з деревини сосни не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).
У наданому ТОВ “БІОТОП-Н” протоколі випробувань від 24.01.2019 № 07/80 не зазначено такого важливого параметру продукції як діаметр пелети з деревини, який, згідно з вимогами Тендерної документації має становити 6 мм.
Незважаючи на це, Замовник, протоколом розгляду тендерних пропозицій № 28 від 21 квітня 2020 року, абсолютно безпідставно визнав переможцем торгів ТОВ “БІОТОП-Н”, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, та мала бути відхилена, що свідчить про вибірковість та упередженість Замовника при розгляді тендерних пропозицій.
Вибірковість та упередженість для Замовника при розгляді тендерних пропозицій є не поодиноким випадком, а сталою практикою.
Так, в ході розгляду цінових пропозицій учасників по закупівлі UA-2020-03-05-002595-b, яка проводилась на замовлення Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради, протоколом засідання тендерного комітету від 01.04.2020 № 21, тендерну пропозицію одного з учасників торгів — ТОВ “ВКП “Терма” було відхилено, оскільки у наданому цим учасником протоколі випробувань не було вказано вищу теплоту згоряння, а Тендерною документацію було передбачено, що вища теплота згорання має бути не менше 22,0 Мдж/кг.
Отже, виходячи з позиції Замовника по закупівлі UA-2020-03-05-002595-b, викладеної у протоколі засідання Тендерного комітету від 01.04.2020 № 21 стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ВКП “Терма”, якщо відсутня якась окрема технічна характеристика пелет, то і в закупівлі UA-2020-03-30-002474-b тендерні пропозиції з відсутнім технічним параметром пелет в протоколі випробувань, повинні бути відхилені. Отже, тендерна пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н”, не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
Але Замовником з цих критеріїв була відхилена лише тендерна пропозиція ТОВ “ВКП “Терма”, а пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н”, була визначена переможцем торгів, незважаючи на те, що пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н” також не відповідала вимогам Тендерної документації.
Отже, фактично Замовник вибірково та упереджено підійшов до розгляду тендерних пропозицій цих учасників та прийняв рішення про дискваліфікацію (відхилення пропозицій) лише ТОВ “ВКП “Терма”, що є прямим порушенням ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, не дискримінації учасників, а дії Замовника мають відвертий дискримінаційний характер відносно інших учасників закупівлі.
До того ж в закупівлі UA-2020-03-05-002595-b згідно з протоколом випробувань від 24.01.2019 № 07/80, наданого переможцем торгів - ТОВ “БІОТОП-Н” у складі своєї тендерної пропозиції, вища теплота згорання продукції цього учасника становить 21,07 Мдж/кг, тобто менше ніж 22,00 Мдж/кг, згідно вимог тендерної документації. І не зважаючи на невідповідність вищої теплоти згорання до вимог тендерної документації, Замовник визнає переможцем ТОВ «БІОТОП-Н». Але ТОВ «БІОТОП-Н» відмовився підписувати договір.
Тому Замовник оголошує нову закупівлю UA-2020-03-30-002474-b і 07.04.2020 вносить зміни до Тендерної документації, зокрема внесено зміни до технічного завдання (додаток № 1), а саме — зменшено показник вищої теплоти згорання з 22,0 МДж/кг на 21,0 Мдж/кг, що свідчить про те, що Замовник таким чином намагався “підігнати” технічні вимоги своєї Тендерної документації під наявні технічні можливості конкретного учасника - ТОВ “БІОТОП-Н”, з яким заздалегідь мав намір укласти договір закупівлі. В результаті була відхилена більш економічно вигідна пропозиція ТОВ «Тепломір» по надуманим причинам, а прийнята пропозиція ТОВ «БІОТОП-Н» за значно вищою ціною ніж у ТОВ «Тепломір». До того ж ціна тендерної пропозиції ТОВ «БІОТОП-Н» у закупівлі UA-2020-03-30-002474-b набагато вище за ціну тендерної пропозиції у закупівлі UA-2020-03-05-002595-b.
Такі дії Замовника порушують ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5.
Частиною 3 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що критеріями оцінки цінової пропозиції учасника є: ціна; або вартість життєвого циклу; або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
В протоколі засідання тендерного комітету № 28 від 21.04.2020 року, визначаючи переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів ТОВ “БІОТОП-Н” не наведено жодного мотивувального висновку чи критерію, з якого можна було б зрозуміти, чим саме тендерна пропозиція ТОВ “БІОТОП-Н” настільки відрізняється від пропозиції інших учасників, що може бути визнана Замовником переможною.
Замовник протоколом розгляду тендерних пропозицій № 28 від 21 квітня 2020 року, абсолютно безпідставно визнав переможцем торгів ТОВ “БІОТОП-Н”, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, та мала бути відхилена.
6.
Звертаємо увагу Замовника, що Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530 внесено зміни до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та тим самим посилено відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб замовника за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
В нині діючий редакції цієї статті КУпАП, за вказані дії передбачена відповідальність службових осіб замовника у вигляді штрафу в розмірі від тисячі п’ятсот (25 500,00 грн.) до трьох тисяч (51 000,00 грн.) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Попереджаємо Вас, що ТОВ “Тепломір” не буде і надалі спокійно спостерігати за порушеннями з боку Замовника своїх прав як учасника закупівлі, а також закривати очі на інші протиправні дії щодо обрання переможцями торгів учасників, тендерні пропозиції яких не відповідають вимогам Тендерної документації, і т.п., та ми будемо вживати максимум передбачених чинним законодавством заходів щодо притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності за такі несхвальні дії.
Враховуючи вищевикладене, рішення (протоколи) тендерного комітету Замовника від 21.04.2020 № 27 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” та № 28 від 21.04.2020 року про визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ “БІОТОП-Н” є незаконними і мають бути повністю скасовані Замовником, у зв'язку з чим, керуючись вимогами статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення (протокол) тендерного комітету Замовника № 27 від 21.04.2020 року про про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Тепломір” у процедурі закупівлі UA-2020-03-30-002474-b;
2.Скасувати рішення (протокол) тендерного комітету Замовника № 28 від 21.04.2020 року про визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ “БІОТОП-Н” у процедурі закупівлі UA-2020-03-30-002474-b.
3. Повернутись до розгляду тендерних пропозицій, починаючи з пропозиції ТОВ “Тепломір”.
Директор ТОВ “Тепломір” М.Ю. Єрмак
“23“ квітня 2020 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 09:05
Шановний учаснику ТОВ «ТЕПЛОМІР», дякуємо за Ваше звернення. По суті порушеної Вами вимоги, можемо повідомити наступне, стосовно питання 1 щодо протоколу випробувань, то Вами у тендерній пропозиції було надано протокол випробувань №UA-19/02/879 від 26.02.2019 року, виданий «УкрЕнергоСерт» на ім’я ТОВ «ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП», який не є учасником відповідних торгів, що не відповідає вимогам тендерної документації так як даний протокол випробувань повинен бути виданий на ім’я саме учасника торгів. Дана вимога не була оскаржена учасниками на етапі подачі документів, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінювались як те, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, тому дана вимога тендерної документації повинна була бути виконана.
Стосовно другого питання, порушеного Вами у Вашій вимозі, то Замовник може повідомити наступне, що Вами у тендерній пропозиції надано Атестат про акредитацію, виданий Національним агенством з акредитації України, на ім’я ДП «Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання», що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме даний атестат повинен бути виданий на ім’я підприємства, установи або організації, яка видала сертифікат якості або протокол випробувань, тобто атестат, наданий Вами, виданий зовсім на іншу організацію, але не на ту, яка надала Вам протокол випробувань.
По третьому питанню, порушеному Вами у даній Вимозі, то Замовник може повідомити наступне, що нами відповідно до статті 16 Закону було встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких було надання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі, наголошую в довільній формі, тому учасником ТОВ «БІОТОП-Н» було надано довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, чим виконав вимогу тендерної документації.
Стосовно питання чотири, порушеного Вами, можемо повідомити наступне, що переможцем даних торгів виконано всі умови тендерної документації, а саме надано протокол випробувань та надано також сертифікат на пелети, в якому понад іншої інформації зазначено і розмір пелет, тому ТОВ «БІОТОП-Н» виконав умови тендерної документації. Що ж стосується інших зауважень, порушених у цьому питанні, то вони не відносяться до даної процедури і не розглядалися Замовником.
По п’ятому питанню Вашої вимоги Замовник може повідомити Вам, що інформація, порушена в цьому питанні, стосується Закону України «Про публічні закупівлі», що вступив в дію з 19 квітня 2020 року, тому не має ніякого відношення до даної процедури, так як вона розпочата по Закону, який діяв до 19 квітня 2020 року!
Що ж стосується шостого питання, то Замовник нагадує ТОВ «ТЕПЛОМІР», що наведений ним Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530 не має відношення до закупівлі пелет, даним законом внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі ліків, медичних виробів та матеріалів, які використовуються при лікуванні та запобіганні коронавірусної хвороби та аж ніяк пелет паливних з деревини. По-друге, норми відповідальності по статті 164-14, наведені Вами, відносяться вже до нового Закону України «Про публічні закупівлі», який вступив в дію з 19.04.2020 року, а не до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530.
Тому, виходячи з вище наведеного, ми вимушені відхилити Вашу вимогу, як безпідставну. Вдалих перемог Вам у майбутніх торгах.
Стосовно другого питання, порушеного Вами у Вашій вимозі, то Замовник може повідомити наступне, що Вами у тендерній пропозиції надано Атестат про акредитацію, виданий Національним агенством з акредитації України, на ім’я ДП «Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання», що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме даний атестат повинен бути виданий на ім’я підприємства, установи або організації, яка видала сертифікат якості або протокол випробувань, тобто атестат, наданий Вами, виданий зовсім на іншу організацію, але не на ту, яка надала Вам протокол випробувань.
По третьому питанню, порушеному Вами у даній Вимозі, то Замовник може повідомити наступне, що нами відповідно до статті 16 Закону було встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких було надання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі, наголошую в довільній формі, тому учасником ТОВ «БІОТОП-Н» було надано довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, чим виконав вимогу тендерної документації.
Стосовно питання чотири, порушеного Вами, можемо повідомити наступне, що переможцем даних торгів виконано всі умови тендерної документації, а саме надано протокол випробувань та надано також сертифікат на пелети, в якому понад іншої інформації зазначено і розмір пелет, тому ТОВ «БІОТОП-Н» виконав умови тендерної документації. Що ж стосується інших зауважень, порушених у цьому питанні, то вони не відносяться до даної процедури і не розглядалися Замовником.
По п’ятому питанню Вашої вимоги Замовник може повідомити Вам, що інформація, порушена в цьому питанні, стосується Закону України «Про публічні закупівлі», що вступив в дію з 19 квітня 2020 року, тому не має ніякого відношення до даної процедури, так як вона розпочата по Закону, який діяв до 19 квітня 2020 року!
Що ж стосується шостого питання, то Замовник нагадує ТОВ «ТЕПЛОМІР», що наведений ним Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530 не має відношення до закупівлі пелет, даним законом внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі ліків, медичних виробів та матеріалів, які використовуються при лікуванні та запобіганні коронавірусної хвороби та аж ніяк пелет паливних з деревини. По-друге, норми відповідальності по статті 164-14, наведені Вами, відносяться вже до нового Закону України «Про публічні закупівлі», який вступив в дію з 19.04.2020 року, а не до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530.
Тому, виходячи з вище наведеного, ми вимушені відхилити Вашу вимогу, як безпідставну. Вдалих перемог Вам у майбутніх торгах.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-30-002474-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА", Код ЄДРПОУ:43369595
Дата подання: 30 квітня 2020 16:18
Дата подання: 30 квітня 2020 16:18
Оскарження рішення Замовника
№ 30/04
від 30 квітня 2020 року. До Антимонопольного комітету України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
"ВКП "ТЕРМА"
код ЄДРПОУ 43369595
Адреса: 69097, Запорізька обл., місто Запоріжжя
вул. Василя Сергієнка, буд. 32, кв. 8
електронна пошта: VKP_TEPMA@UKR.NET
телефон: +380687344785
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення
виконкому Лебединської міської ради
код ЄДРПОУ 22977534
Адреса: 42200, Сумська область,
м. Лебедин,
вул. Щорса, буд. 55,
електронна пошта: info26@dszn.sm.gov.ua
телефон +380996603163
Інформація про закупівлю: ID: ac590b1a632d4dc3ae5bd0333ddb864e
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-30-002474-b
код ДК 021:2015 – 03410000-7 – Деревина
(Пелети паливні з деревини сосни)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про
неправомірні дії Замовника – 30.04.2020
СКАРГА
на рішення замовника по результатам проведення торгів
Замовником торгів – Управління праці та соціального захисту населення виконкому Лебединської міської ради (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-30-002474-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю “"ВКП "ТЕРМА" (далі — ТОВ "ВКП "ТЕРМА", Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина (Пелети паливні з деревини сосни) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Для участі у вказаній процедурі закупівлі, Учасником своєчасно та в повному обсязі були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №28 від 21.04.2020 року, Тендерним комітетом Замовника визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів — ТОВ “БІОТОП-Н” та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з вказаним підприємством.
ТОВ "ВКП "ТЕРМА" не може погодитись з таким рішенням Замовника, оскільки вважає, що Замовник при його прийнятті порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та тим самим порушив права і законні інтереси нашого підприємства як учасника процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник, приймаючи дане рішення, порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, адже тендерна пропозиція ТОВ «БІОТОП-Н»оцінена Замовником не об'єктивно.
Порушення Замовником прав і законних інтересів ТОВ "ВКП "ТЕРМА" полягають у наступному.
1. Згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників, встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до вимог тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1, п.5.1.1), Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
У відповідності з протоколом випробувань від 24.01.2019 № 07/80, наданого ТОВ “БІОТОП-Н”, саме це підприємство є виробником паливних пелет, які є предметом закупівлі.
ТОВ «БІТОП-Н» у складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність матеріально-технічної бази. Але в ній та інших документах, ТОВ «БІОТОП-Н» не надало жодної інформації стосовно обладнання, на якому цим підприємством виготовляються паливні пелети з деревини сосни, адже відповідно до наданого ТОВ «БІОТОП-Н» протоколу випробувань, саме цей учасник процедури закупівлі є виробником продукції.
Згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ «БІОТОП-Н» повинна бути відхилена.
2. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, Додатком № 1 до Тендерної документації “Технічне завдання”, Замовником передбачено, що товар (пелети з деревини сосни) має відповідати наступним технічним характеристикам:
- Діаметр 6 мм
- Зольність на сухий стан палива не більше ніж 5%
- Загальна волога не більше ніж 10%
- Вища теплота згорання не менше 21,0 МДж/кг
- Нижча теплота згорання не менше 17,0 МДж/кг
- Упаковка мішки по 15-35 кг.
- Сировина - деревина сосни
У складі пелет з деревини сосни не допускаються сторонні матеріали (такі як клей, пластмаси, мінеральні домішки, металеві включення та інші).
У наданому ТОВ “БІОТОП-Н” протоколі випробувань від 24.01.2019 № 07/80, виданого Державним підприємством «Український державний науково-дослідний вуглехімічний інститут (УХІН)», що є організацією акредитованою національним агенством з акредитації України (згідно вимог тендерної документації Замовника) не зазначено такого важливого параметру продукції як діаметр пелети з деревини, який, згідно з вимогами Тендерної документації має становити 6 мм.
Незважаючи на це, Замовник, протоколом розгляду тендерних пропозицій № 28 від 21 квітня 2020 року, абсолютно безпідставно визнав переможцем торгів ТОВ “БІОТОП-Н”, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації, та мала бути відхилена, що свідчить про вибірковість та упередженість Замовника при розгляді тендерних пропозицій.
ТОВ «БІОТОП-Н» також надає у складі свої пропозиції сертифікат якості № 0024 від 14.04.2020 року, у якому зазначено, що діаметр паливної пелети з деревини сосни складає 6-8 мм, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. До того ж цей сертифікат якості виданий ТОВ «БІОТОП-Н», яке аж ніяк не являється підприємством, установою або організацією акредитованими національним агенством з акредитації України і відсутній атестат про акредитацію ТОВ «БІОТОП-Н». Тобто не виконані вимоги Замовника згідно Додатку 1 тендерної документації.
Вибірковість та упередженість для Замовника при розгляді тендерних пропозицій є не поодиноким випадком, а сталою практикою.
В закупівлі UA-2020-03-05-002595-b, яка була оголошена Замовником 05 березня 2020 року, згідно з протоколом випробувань від 24.01.2019 № 07/80, наданого переможцем торгів - ТОВ “БІОТОП-Н” у складі своєї тендерної пропозиції, вища теплота згорання продукції цього учасника становить 21,07 Мдж/кг, тобто менше ніж 22,00 Мдж/кг, згідно вимог тендерної документації. І не зважаючи на невідповідність вищої теплоти згорання до вимог тендерної документації, Замовник визнає переможцем ТОВ «БІОТОП-Н». Але через низьку ціну по результатам торгів, з метою відхилення своєї тендерної пропозиції ТОВ «БІОТОП-Н» не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Через це Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БІОТОП-Н», а також пропозиції інших учасників. Фактична відмова підписувати договір постачання повинна була показати Замовнику ненадійність ТОВ «БІОТОП-Н» як постачальника.
30.03.2020 року Замовник оголошує нову закупівлю UA-2020-03-30-002474-b і 07.04.2020 року вносить зміни до Тендерної документації, зокрема внесено зміни до технічного завдання (додаток № 1), а саме — зменшено показник вищої теплоти згорання з 22,0 МДж/кг на 21,0 Мдж/кг, що свідчить про те, що Замовник таким чином намагався “підігнати” технічні вимоги своєї Тендерної документації під наявні технічні можливості конкретного учасника - ТОВ “БІОТОП-Н”, з яким заздалегідь мав намір укласти договір закупівлі.
Такі дії Замовника порушують ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника від 21.04.2020 року №28 про визнання переможцем процедури відкритих торгів згідно предмета закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «БІОТОП-Н».
3. Зобов’язати Замовника приступити до розляду наступних тендерних пропозицій згідно чинного законодавства.
З повагою,
Директор ТОВ “ВКП “ТЕРМА” Е.Ю. Чеботар
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 13:32
рішення від 05.05.2020 № 8654.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 13:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 22..05.2020 № 10062.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 17:18
Рішення від 22.05.2020 № 10062.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 00:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії Антимонопольного комітету України №10062-р/пк-пз від 22.05.2020 року виконане, рішення по ТОВ "БІОТОП-Н" скасоване, учасник відхилений. Розглянуто наступного учасника.
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2020 10:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД" |
207 994,50
UAH з ПДВ
|
147 609,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" |
238 560,00
UAH з ПДВ
|
147 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" |
190 102,50
UAH з ПДВ
|
156 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІОТОП-Н" |
218 431,50
UAH з ПДВ
|
218 431,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" |
282 544,50
UAH з ПДВ
|
279 562,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД" #40279614 |
Рішення скасоване |
147 609,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:16
|
ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" #2599712416 |
Рішення скасоване |
147 980,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" #43271487 |
Рішення скасоване |
156 555,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:16
|
ТОВ "БІОТОП-Н" #37630801 |
Рішення скасоване |
218 431,50
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛІС ТРЕЙД" #40279614 |
Відхилено |
147 609,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:19
|
ФОП "КОВАЛЬОВ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" #2599712416 |
Відхилено |
147 980,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОМІР" #43271487 |
Відхилено |
156 555,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:28
|
ТОВ "БІОТОП-Н" #37630801 |
Відхилено |
218 431,50
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВКП"ТЕРМА" #43369595 |
Переможець |
279 562,50
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 16:33
|
Договір ТЕРМА.pdf | укладений |
16 червня 2020 16:32
|