Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона відділення з посиленим наглядом
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-03-30-002350-b ● b0a4a0939d8f4299b073f7292e6ef281
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05384318 |
Місцезнаходження: | 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, вул. Теремнівська, буд. 98 |
Контактна особа: |
Ройко Тетяна +380661183501 vopl111@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 16:30 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона відділення з посиленим наглядом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45263, Україна, Волинська область, смт. Олика, Замкова, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 15:31 |
протокол змін 3.pdf | |
03 квітня 2020 15:31 |
ТД охоронні послуги.doc |
03 квітня 2020 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2020 15:31 |
протокол змін 3.pdf
|
|||
03 квітня 2020 15:31 |
ТД охоронні послуги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-30-002350-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 31 березня 2020 12:33
Невідповідність тендерної документації чинному законодавству
Вітаємо, Шановний Замовнику! Вивчивши Вашу тендерну документацію ми виявили неправомірну та дискримінаційну вимогу щодо подання документу (ів), що підтверджує/ підтверджують право власності або акт прийому - передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально - технічна база у місті Луцьку або Волинській області. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною, по-перше, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Таким чином юридична особа може бути зареєстрована у Львові, Києві, Одесі і надавати послуги в Луцьку та області. По-друге, логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Луцьку або Волинській області. Так, наприклад, і сталося з Вашою минулою закупівлею UA-2020-03-13-003280-b. Мабуть, якщо вона не відбулась, то є якісь причини? Через що окрім ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" ніхто не подав пропозиції? Може тому що даний учасник саме зареєстрований у Луцьку і для нього це не дискримінація? А як щодо інших? Львів, наприклад, також недалеко? То може Ви б визначили, що офіс можна мати і в сусідній області? Або лише в західному регіоні країни? Можна ж робити, що заманеться і встановлювати вимоги на свій розсуд, вірно? По-третє, таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). По-четверте, Ви ж розумієте, що ми живемо у 21 сторіччі – період технологій, інтернету та інновацій. У разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Луцьку або області, передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. На справді питання перевезення машин, матбази – це питання одного дня! Також учасник, який має об’єкти охорони по всій Україні – має своїх регіональних представників у всіх регіонах, і якщо Вам буде треба, то особа, уповноважена учасником, протягом години прибуде на об’єкт для вирішення всіх питань! І по-п’яте, щоб не дискримінувати учасників, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Луцьку або області і нададуть Вам цей договір перед підписанням договору про закупівлю. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Луцька (і може саме ту компанія, що вже приходили на Ваші торги, але трошки забула, що для відкритих торгів треба два учасники), але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документу (ів), що підтверджує/ підтверджують право власності або акт прийому - передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально - технічна база у місті Луцьку або Волинській області, бо в інакшому разі ми будемо вимушені оскаржувати вашу документацію в АМКУ, що призведе до затягування процедури ще на місяць, мінімум, і не забувайте, що перша закупівля у Вас вже не відбулася. Сподіваємося, що Ваше рішення буде в межах чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 14:47
Доброго дня, дякуємо за ваше звернення. Ознайомившись з вимогою, розміщеною в межах
процедури закупівлі Охорона відділення з посиленим наглядом ДК 021:2015: 79710000-4
Охоронні послуги UA-2020-03-30-002350-b, тендерним комітетом встановлено, що під словами
вимоги 1.2. “Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або
акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база у місті
Луцьку та Волинській області” мається на увазі: наявність в місті Луцьку або Волинській області
документу / документів - договору купівлі-продажу або оренди офісного приміщення. Так, даний
критерій був застосований задля належного виконання переможцем в подальшому своїх
зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єкту Замовника та додержання громадського
порядку на об’єкті Замовника.
Вимога щодо наявності у учасника документу/документів, що підтверджує/підтверджують право
власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна
база у місті Луцьку та Волинській області є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог
та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися
послуги з охорони об’єкту КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА
ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, що будуть включати й цілодобове
супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою груп швидкого реагування, у
випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єкта Замовника – 45263,
Україна, Волинська область, смт. Олика, Замкова, 28, де будуть безпосередньо надаватися
послуги охорони (відстань від міста Луцька до смт. Олика складає 41,3 км відповідно до даних,
що надає сервіс https://www.google.com/maps) виконання зазначеної вимоги передбачає
передусім наявність на території адміністративної одиниці м. Луцьк та прилеглих районах
відповідних власних або залучених по договору підрозділів швидкого реагування, а враховуючи
цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників
Виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці м. Луцьку та прилеглих районах,
частина яких (підрозділ швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті
Луцьку. Крім того офісне приміщення є місцем зберігання одягу, засобів захисту, проведення
інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування,
адміністративного керівництва (відповідальної особи або старшого командира відділення або
начальника охорони) та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх
зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Луцьку або
Волинській області. Крім того, Виконавець повинен забезпечити відповідно до гарантійного листа
прибуття на об’єкт Замовника відповідального протягом однієї години з моменту отримання
повідомлення від Замовника. Однак зважаючи на складність і специфіку об’єкта, надзвичайну
ситуацію в країні і в світі в цілому, виконати умови гарантійного листа стає не можливим, не
маючи офісного приміщення та постійного представника в місті Луцьку або Волинській області,
який в найкоротші терміни зможе організувати мобілізацію додаткового персоналу для вирішення
нештатних ситуацій.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження,
а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної
адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля
належного виконання охоронних послуг на Об’єкті Замовника та оперативної взаємодії з
керівництвом Замовника, що розташовані у м. Луцьку відповідно. Тому, тендерний комітет не
вважає вимогу щодо Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право
власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна
база у місті Луцьку та Волинській області дискримінаційною та відхиляє вимогу учасника та для
уточнення – зобов’язується внести зміни до тендерної документації.
процедури закупівлі Охорона відділення з посиленим наглядом ДК 021:2015: 79710000-4
Охоронні послуги UA-2020-03-30-002350-b, тендерним комітетом встановлено, що під словами
вимоги 1.2. “Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або
акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база у місті
Луцьку та Волинській області” мається на увазі: наявність в місті Луцьку або Волинській області
документу / документів - договору купівлі-продажу або оренди офісного приміщення. Так, даний
критерій був застосований задля належного виконання переможцем в подальшому своїх
зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єкту Замовника та додержання громадського
порядку на об’єкті Замовника.
Вимога щодо наявності у учасника документу/документів, що підтверджує/підтверджують право
власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна
база у місті Луцьку та Волинській області є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог
та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися
послуги з охорони об’єкту КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА
ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, що будуть включати й цілодобове
супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою груп швидкого реагування, у
випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єкта Замовника – 45263,
Україна, Волинська область, смт. Олика, Замкова, 28, де будуть безпосередньо надаватися
послуги охорони (відстань від міста Луцька до смт. Олика складає 41,3 км відповідно до даних,
що надає сервіс https://www.google.com/maps) виконання зазначеної вимоги передбачає
передусім наявність на території адміністративної одиниці м. Луцьк та прилеглих районах
відповідних власних або залучених по договору підрозділів швидкого реагування, а враховуючи
цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників
Виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці м. Луцьку та прилеглих районах,
частина яких (підрозділ швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті
Луцьку. Крім того офісне приміщення є місцем зберігання одягу, засобів захисту, проведення
інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування,
адміністративного керівництва (відповідальної особи або старшого командира відділення або
начальника охорони) та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх
зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Луцьку або
Волинській області. Крім того, Виконавець повинен забезпечити відповідно до гарантійного листа
прибуття на об’єкт Замовника відповідального протягом однієї години з моменту отримання
повідомлення від Замовника. Однак зважаючи на складність і специфіку об’єкта, надзвичайну
ситуацію в країні і в світі в цілому, виконати умови гарантійного листа стає не можливим, не
маючи офісного приміщення та постійного представника в місті Луцьку або Волинській області,
який в найкоротші терміни зможе організувати мобілізацію додаткового персоналу для вирішення
нештатних ситуацій.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження,
а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної
адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля
належного виконання охоронних послуг на Об’єкті Замовника та оперативної взаємодії з
керівництвом Замовника, що розташовані у м. Луцьку відповідно. Тому, тендерний комітет не
вважає вимогу щодо Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право
власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна
база у місті Луцьку та Волинській області дискримінаційною та відхиляє вимогу учасника та для
уточнення – зобов’язується внести зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД" |
776 160,00
UAH з ПДВ
|
719 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" |
806 352,00
UAH з ПДВ
|
719 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Арсенал СТ-12" Товариства з обмеженою відповідальністю "Арсенал СТ" |
839 990,00
UAH з ПДВ
|
741 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СКОРПІОН ПУЛЬТ" |
834 900,00
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Відок-ГІКС" |
750 600,00
UAH з ПДВ
|
750 600,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД" #40025209 |
Відхилено |
719 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 18:06
|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" #42268473 |
Переможець |
719 040,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 09:25
|
додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 13:25
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:24
|
Додаткова угода на пролонгування.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 14:34
|
договір 50.docx | укладений |
05 травня 2020 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |