Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона відділення з посиленим наглядом
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-03-30-002350-b b0a4a0939d8f4299b073f7292e6ef281
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ройко Тетяна

+380661183501 vopl111@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05384318
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, вул. Теремнівська, буд. 98
Контактна особа: Ройко Тетяна
+380661183501
vopl111@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 16:30
Початок аукціону: 15 квітня 2020 13:03
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охорона відділення з посиленим наглядом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45263, Україна, Волинська область, смт. Олика, Замкова, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:31
протокол змін 3.pdf
03 квітня 2020 15:31
ТД охоронні послуги.doc
03 квітня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 15:31
протокол змін 3.pdf
03 квітня 2020 15:31
ТД охоронні послуги.doc
30 березня 2020 15:41
ТД охоронні послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-002350-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 31 березня 2020 12:33
Невідповідність тендерної документації чинному законодавству
Вітаємо, Шановний Замовнику! Вивчивши Вашу тендерну документацію ми виявили неправомірну та дискримінаційну вимогу щодо подання документу (ів), що підтверджує/ підтверджують право власності або акт прийому - передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально - технічна база у місті Луцьку або Волинській області. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною, по-перше, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Таким чином юридична особа може бути зареєстрована у Львові, Києві, Одесі і надавати послуги в Луцьку та області. По-друге, логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Луцьку або Волинській області. Так, наприклад, і сталося з Вашою минулою закупівлею UA-2020-03-13-003280-b. Мабуть, якщо вона не відбулась, то є якісь причини? Через що окрім ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" ніхто не подав пропозиції? Може тому що даний учасник саме зареєстрований у Луцьку і для нього це не дискримінація? А як щодо інших? Львів, наприклад, також недалеко? То може Ви б визначили, що офіс можна мати і в сусідній області? Або лише в західному регіоні країни? Можна ж робити, що заманеться і встановлювати вимоги на свій розсуд, вірно? По-третє, таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). По-четверте, Ви ж розумієте, що ми живемо у 21 сторіччі – період технологій, інтернету та інновацій. У разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Луцьку або області, передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. На справді питання перевезення машин, матбази – це питання одного дня! Також учасник, який має об’єкти охорони по всій Україні – має своїх регіональних представників у всіх регіонах, і якщо Вам буде треба, то особа, уповноважена учасником, протягом години прибуде на об’єкт для вирішення всіх питань! І по-п’яте, щоб не дискримінувати учасників, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Луцьку або області і нададуть Вам цей договір перед підписанням договору про закупівлю. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Луцька (і може саме ту компанія, що вже приходили на Ваші торги, але трошки забула, що для відкритих торгів треба два учасники), але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документу (ів), що підтверджує/ підтверджують право власності або акт прийому - передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально - технічна база у місті Луцьку або Волинській області, бо в інакшому разі ми будемо вимушені оскаржувати вашу документацію в АМКУ, що призведе до затягування процедури ще на місяць, мінімум, і не забувайте, що перша закупівля у Вас вже не відбулася. Сподіваємося, що Ваше рішення буде в межах чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 14:47
Доброго дня, дякуємо за ваше звернення. Ознайомившись з вимогою, розміщеною в межах
процедури закупівлі Охорона відділення з посиленим наглядом ДК 021:2015: 79710000-4
Охоронні послуги UA-2020-03-30-002350-b, тендерним комітетом встановлено, що під словами
вимоги 1.2. “Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або
акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна база у місті
Луцьку та Волинській області” мається на увазі: наявність в місті Луцьку або Волинській області
документу / документів - договору купівлі-продажу або оренди офісного приміщення. Так, даний
критерій був застосований задля належного виконання переможцем в подальшому своїх
зобов’язань, в тому числі й щодо охорони об’єкту Замовника та додержання громадського
порядку на об’єкті Замовника.
Вимога щодо наявності у учасника документу/документів, що підтверджує/підтверджують право
власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна
база у місті Луцьку та Волинській області є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог
та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися
послуги з охорони об’єкту КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА
ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, що будуть включати й цілодобове
супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою груп швидкого реагування, у
випадку необхідності. Так, враховуючи територіальне розміщення Об’єкта Замовника – 45263,
Україна, Волинська область, смт. Олика, Замкова, 28, де будуть безпосередньо надаватися
послуги охорони (відстань від міста Луцька до смт. Олика складає 41,3 км відповідно до даних,
що надає сервіс https://www.google.com/maps) виконання зазначеної вимоги передбачає
передусім наявність на території адміністративної одиниці м. Луцьк та прилеглих районах
відповідних власних або залучених по договору підрозділів швидкого реагування, а враховуючи
цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників
Виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці м. Луцьку та прилеглих районах,
частина яких (підрозділ швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті
Луцьку. Крім того офісне приміщення є місцем зберігання одягу, засобів захисту, проведення
інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування,
адміністративного керівництва (відповідальної особи або старшого командира відділення або
начальника охорони) та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх
зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу Виконавця в м. Луцьку або
Волинській області. Крім того, Виконавець повинен забезпечити відповідно до гарантійного листа
прибуття на об’єкт Замовника відповідального протягом однієї години з моменту отримання
повідомлення від Замовника. Однак зважаючи на складність і специфіку об’єкта, надзвичайну
ситуацію в країні і в світі в цілому, виконати умови гарантійного листа стає не можливим, не
маючи офісного приміщення та постійного представника в місті Луцьку або Волинській області,
який в найкоротші терміни зможе організувати мобілізацію додаткового персоналу для вирішення
нештатних ситуацій.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження,
а лише наполягає на наявність співробітників Виконавця та його керівництва в межах відповідної
адміністративної одиниці з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля
належного виконання охоронних послуг на Об’єкті Замовника та оперативної взаємодії з
керівництвом Замовника, що розташовані у м. Луцьку відповідно. Тому, тендерний комітет не
вважає вимогу щодо Документ/документи учасника, що підтверджує/підтверджують право
власності або акт прийому-передачі в оренду приміщення, де знаходиться матеріально-технічна
база у місті Луцьку та Волинській області дискримінаційною та відхиляє вимогу учасника та для
уточнення – зобов’язується внести зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД" 776 160,00
UAH з ПДВ
719 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" 806 352,00
UAH з ПДВ
719 040,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Арсенал СТ-12" Товариства з обмеженою відповідальністю "Арсенал СТ" 839 990,00
UAH з ПДВ
741 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СКОРПІОН ПУЛЬТ" 834 900,00
UAH з ПДВ
749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Відок-ГІКС" 750 600,00
UAH з ПДВ
750 600,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

14 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
14 квітня 2020 16:19
реєстр.pdf
14 квітня 2020 16:19
пропозиція част 6.pdf
14 квітня 2020 16:19
пропозиція част 5.pdf
14 квітня 2020 16:19
пропозиція част 4.pdf
14 квітня 2020 16:19
пропозиція част 3.pdf
14 квітня 2020 16:19
пропозиція част 2.pdf
14 квітня 2020 16:19
пропозиція част 1.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:36
6. Довідка.pdf
24 квітня 2020 16:36
5. Довідка.pdf
24 квітня 2020 16:36
4. Довідка.pdf
24 квітня 2020 14:33
Електронний підпис
24 квітня 2020 14:31
3. Довідка 160420public.pdf
24 квітня 2020 14:31
2. Dovidka_20093384860210167959.pdf
24 квітня 2020 14:31
1. Додаток 1 Т.Д..pdf
14 квітня 2020 13:19
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:18
91. Реєстр документів.pdf
14 квітня 2020 13:18
90. Dovidka_20093384860210167959.pdf
14 квітня 2020 13:18
88. Гарантійний лист 5.pdf
14 квітня 2020 13:18
87. Довідка 4.pdf
14 квітня 2020 13:18
86. Гарантійний лист 4.pdf
14 квітня 2020 13:18
85. Довідка 3.pdf
14 квітня 2020 13:18
84. Довідка 2.pdf
14 квітня 2020 13:18
83. Гарантійний лист 3.pdf
14 квітня 2020 13:18
82. Гарантійний лист 2.pdf
14 квітня 2020 13:18
81. Гарантійний лист 1.pdf
14 квітня 2020 13:18
80. Довідка 1.pdf
14 квітня 2020 13:18
78. копія статут.pdf
14 квітня 2020 13:18
77. довідка 13_doc.pdf
14 квітня 2020 13:18
75. Пояснення про ПДВ.pdf
14 квітня 2020 13:18
74. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2020 13:18
73. Додаток 2 Т.Д..pdf
14 квітня 2020 13:18
69. лист -відгук.pdf
14 квітня 2020 13:18
66. Довідка про досвід.pdf
14 квітня 2020 13:18
62. Додаток 5 Т.Д..pdf
14 квітня 2020 13:18
61. копія посвідчень.pdf
14 квітня 2020 13:18
60. копія посвідчення.pdf
14 квітня 2020 13:18
59. Копії посвідчень.pdf
14 квітня 2020 13:18
58. копія повідомлень.pdf
14 квітня 2020 13:18
57. копія наказів.pdf
14 квітня 2020 13:18
56. Чек4.pdf
14 квітня 2020 13:18
55. Чек3.JPG
14 квітня 2020 13:18
54. Чек2.JPG
14 квітня 2020 13:18
53. Чек1.JPG
14 квітня 2020 13:18
52. сальніков.pdf
14 квітня 2020 13:18
51. Остапок.pdf
14 квітня 2020 13:18
50. Оксенюк.pdf
14 квітня 2020 13:18
49. лучко.pdf
14 квітня 2020 13:18
48. Кудриль.pdf
14 квітня 2020 13:18
47. Захарець.pdf
14 квітня 2020 13:18
46. Жданюк.pdf
14 квітня 2020 13:18
45. Ваврук.pdf
14 квітня 2020 13:18
44. Бондарчук.pdf
14 квітня 2020 13:18
40. Дозвіл сигнал 4.jpg
14 квітня 2020 13:18
39. Дозвіл сигнал 3.jpg
14 квітня 2020 13:18
38. Дозвіл сигнал 2.jpg
14 квітня 2020 13:18
37. Дозвіл сигнал 1.jpg
14 квітня 2020 13:18
36. фото 7.jpg
14 квітня 2020 13:18
35. фото 5.jpg
14 квітня 2020 13:18
34. фото 3.jpg
14 квітня 2020 13:18
33. фото 2.jpg
14 квітня 2020 13:18
32. фото 1.jpg
14 квітня 2020 13:18
31. фото 6.jpg
14 квітня 2020 13:18
30. Дозвіл радіочастоти.pdf
14 квітня 2020 13:18
29. RAVON.jpg
14 квітня 2020 13:18
28. ВАЗ.png
14 квітня 2020 13:18
27. Ліцензія СТ 2.jpg
14 квітня 2020 13:18
26. техпаспорт ст.3.jpeg
14 квітня 2020 13:18
25. техпаспорт ст.1.jpg
14 квітня 2020 13:18
24. Техпаспорт ст. 2.jpg
14 квітня 2020 13:18
23. техпаспорт ст.4.jpeg
14 квітня 2020 13:18
22. Договір реагування.pdf
14 квітня 2020 13:18
19. Довідка.pdf
14 квітня 2020 13:18
18. Довідка кеп.pdf
14 квітня 2020 13:18
17. Гарантійний лист.pdf
14 квітня 2020 13:18
16. Додаток 4 Т.Д..pdf
14 квітня 2020 13:18
14. Рішення 34.pdf
14 квітня 2020 13:18
13. копія паспорта.pdf
14 квітня 2020 13:18
12. паспорт копія.pdf
14 квітня 2020 13:18
10. техпаспорт ст.5.jpg
14 квітня 2020 13:18
9. техпаспорт ст.6.jpg
14 квітня 2020 13:18
8. Договір оренди.pdf
14 квітня 2020 13:18
7. Довідка транспорт.pdf
14 квітня 2020 13:18
6. Довідка контроль.pdf
14 квітня 2020 13:18
5. Довідка служба.pdf
14 квітня 2020 13:18
4. Розрахунок.pdf
14 квітня 2020 13:18
3. Додаток 3 Т.Д..pdf
14 квітня 2020 13:18
2. Лист-гарантія ст. 17.pdf
14 квітня 2020 13:18
1. Додаток 1 Т.Д..pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 16:37
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:36
Договір оренди.zip
08 квітня 2020 16:35
Статут част.1.zip
08 квітня 2020 16:35
Наказ.jpg
08 квітня 2020 16:35
Довідка про офіс.jpg
08 квітня 2020 16:35
Ліцензія.jpg
08 квітня 2020 16:35
Техпаспорт.jpg
08 квітня 2020 16:35
Калькуляція.jpg
08 квітня 2020 16:35
Довідка про ПЦС.jpg
08 квітня 2020 16:35
Договір суборенди.zip
08 квітня 2020 16:35
Проект договору.zip
08 квітня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.jpg
08 квітня 2020 16:35
Свідоцтва охоронників.zip
08 квітня 2020 16:35
Довідка про МТБ.jpg
08 квітня 2020 16:35
Аналогічний договір.zip
08 квітня 2020 16:35
Авто Арсенал Луцьк.jpg
08 квітня 2020 16:35
Статут част.2.zip
08 квітня 2020 16:35
Технічні вимоги.zip
08 квітня 2020 16:35
Довідка про ГШР.jpg

Публічні документи

14 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:43
Реєстр документів_2 ст.jpg
14 квітня 2020 15:43
Реєстр документів_1 ст.jpg
14 квітня 2020 15:11
Статут ПП.pdf
14 квітня 2020 15:11
Ліцензія МВС України.jpg
14 квітня 2020 15:11
Ярмолюк_сертифік.jpg
14 квітня 2020 15:11
Ярмолюк_свідоцтво.jpg
14 квітня 2020 15:11
Ярмолюк_наказ.jpg
14 квітня 2020 15:11
Ярмолюк_мед.jpg
14 квітня 2020 15:11
Ярмолюк_посвідчення.jpg
14 квітня 2020 15:11
Федорук_сертифік.jpg
14 квітня 2020 15:11
Федорук_наказ.jpg
14 квітня 2020 15:11
Федорук_мед довідка.jpg
14 квітня 2020 15:11
Федорук_повс_свідоцтв.jpg
14 квітня 2020 15:11
Кривош-свідоцтво.jpg
14 квітня 2020 15:11
Кривош_сертифікати.jpg
14 квітня 2020 15:11
Кривош_наказ.jpg
14 квітня 2020 15:11
Кривош_мед.jpg
14 квітня 2020 15:11
Кривош_посвідчення.jpg
14 квітня 2020 15:11
Косарук_сертифікати.jpg
14 квітня 2020 15:11
Косарук_свідоц.jpg
14 квітня 2020 15:11
Косарук_наказ.jpg
14 квітня 2020 15:11
Косарук_мед.jpg
14 квітня 2020 15:11
Косарук_посвідчення.jpg
14 квітня 2020 15:11
Капошкін_свідоцтво.jpg
14 квітня 2020 15:11
Капошкін_с ертифік.jpg
14 квітня 2020 15:11
Капошкін_наказ.jpg
14 квітня 2020 15:11
Капошкін_мед.jpg
14 квітня 2020 15:11
Капошкін_посвідч.jpg
14 квітня 2020 15:11
Боровицький_наказ.jpg
14 квітня 2020 15:11
Боровицький_мед.jpg
14 квітня 2020 15:11
Боровицький _посвід.jpg
14 квітня 2020 15:11
одяг охоронника4.jpg
14 квітня 2020 15:11
одяг охоронника3.jpg
14 квітня 2020 15:11
одяг охоронника2.jpg
14 квітня 2020 15:11
одяг охоронника.jpg
14 квітня 2020 15:11
авто равон 33_42.jpg
14 квітня 2020 15:11
6авто ланос 60_86.jpg
14 квітня 2020 15:11
інф.відпов статті 17_2ст.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД"

ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА"

ДП "АРСЕНАЛ СТ-12" ТзОВ "АРСЕНАЛ СТ"

ПП "СКОРПІОН ПУЛЬТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Відок-ГІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД"
#40025209
Відхилено 719 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 18:06
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА"
#42268473
Переможець 719 040,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА"
#42268473
719 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 17:55
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 09:25
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 березня 2021 09:24
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 13:25
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 січня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:24
Додаткова угода на пролонгування.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 14:34
договір 50.docx укладений
05 травня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 719 040,00
UAH