Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, печінка куряча заморожена)
Очікувана вартість
92 664,00 UAH
UA-2020-03-30-002101-b 0c3bc0c8841c4d2284aa9b292514073e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Печерська

+380577121218 rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146191
Місцезнаходження: 62461, Україна , Харківська обл., Харківський район, м. Південне, вул. ГАГАРІНА, 82
Контактна особа: Світлана Печерська
+380577121218
rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 13:55
Очікувана вартість: 92 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 926,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 кілограми
код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, печінка куряча заморожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61098, Україна, Харківська область, Харківський район , згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 15:11
ТД птиця 2020 табір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Завищення вимог кваліфікаційних вимог щодо кількості транспортних засобів та надання крім договору перевезення документів юридичної особи перевізника
Дата подання: 30 березня 2020 19:04
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:16
Пунктом 1розділу 5 тендерної документації передбачається надання даних на спеціалізований транспорт-рефрижератори не менше трьох одиниць, а в разі відсутності свого автотранспорту можливо надати договір перевезення з документами юридичної особи перевізника, але фактично відповідно до додатку 2 проекту договору для виконання вимог договору з урахуванням вагових критеріїв окремих постачань(загальний обсяг поставки складає 1900 кг.) для виконання вимог договору достатньо однієї транспортної одиниці і вимоги тендерної документації перебільшені щодо кваліфікаційних критеріїв в частині надання документів в кількості не менше трьох транспортних засобів та вимоги щодо надання документів юридичної особи перевізника крім договору перевезення, тим саме порушуючи конкуренцію, а тому прошу надати відповідь, чому при загальному низькому обсязі з врахуванням щоденного кілометражу тендерною документацією визначено кількість спеціалізованого автотранспорту в кількості не менше трьох одиниць та вимагається крім укладеного договору перевезення додаткових документів від юридичної особи перевізника?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач, дуже вдячні за Ваше запитання, та надаємо відповідь:
- замовник вимагає не менше трьох одиниць спеціалізованого транспорту – рефрижераторів у зв’язку із тим, що згідно із двох тижневим меню, яке є єдиним для усіх закладів освіти Замовника та погодженим із Харківським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області, предмет закупівлі - кури бройлери заморожені 1-ї категорії, чверть куряча заморожена, печінка куряча заморожена та страви з нього повинні виготовлятись один раз на тиждень, у середу, а поставка предмету закупівлі відбувається у період часу з 7-00 до 11-00 години, таким чином одним автомобілем виконати поставку предмету закупівлі не можливо, у зв’язку із чим Замовник вимагає наявність трьох авторефрижераторів, адже одна машина їде по одному маршруту, друга по іншому, а третій авторефрижератор повинен бути у готовності на випадок поломки одного із авторефрижераторів, які знаходяться на маршруті, це потрібно для того, щоб не зірвати поставку предмету закупівлі та не залишити учнів без харчування в оздоровчий літній період;
- у своєму питанні Ви посилаєтесь на загальний обсяг поставки у 1900 кг., та вважаєте, що такий об’єм легко поставити однім авторефрижератором, Замовник роз’яснює Вам, що 1900 кг., це загальний об’єм предмету закупівлі, а поставка предмету закупівлі буде відбуватись протягом трьох тижнів, один раз на тиждень у середу, згідно із заявкою Замовника, яка може становити і 500, і 700 кг.;
- стосовно надання документів перевізника, Замовник не вимагає нічого зайвого від майбутніх Учасників процедури закупівлі та такого, що не передбачено чинним законодавством України, які для доставки предмету закупівлі будуть залучати Перевізника, так надання «свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт» - підтверджує той факт, що автомобілі дійсно рефрижератори, «рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування» - підтверджує той факт, що автомобілі Перевізника відповідають вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та в змозі здійснювати поставку предмету закупівлі, якій в свою чергу є особливо швидкопсувним продуктом харчування та не зіпсується під час транспортування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Оболенцева Оксана Сергіївна 92 268,00
UAH з ПДВ
92 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 92 650,00
UAH з ПДВ
92 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 21:10
2. ТП Оболенцева О.С..pdf
14 квітня 2020 21:10
1. ТП Оболенцева О.С..pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Оболенцева Оксана Сергіївна

ФОП ГЛУЩЕНКО МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Оболенцева Оксана Сергіївна
#3071406221
Переможець 92 268,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Оболенцева Оксана Сергіївна
#3071406221
92 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 14:23
Дод угода 2 ЛВК.pdf укладений
29 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 14:54
Дод угода 1 ЛВК.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 10:41
Договір кури таб 20.pdf укладений
07 травня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 92 268,00 грн. 14. Сума договору після внесення змін. 0 грн. 15. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 0 кг.
Номер договору про закупівлю: 37/5 ЛВК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1.4., п. 11.1., п. 11.2. Договору, у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця, дійшли згоди щодо розірвання Договору.