Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання для кабінету інформатики та для ведення бухгалтерського обліку
Очікувана вартість
346 000,00 UAH
UA-2020-03-30-002051-a ab0ae402ce884a63ba6e99514ebb747a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поддубна Катерина Олександрівна

380445185735 sh202@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа I-III ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо математичних наук Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03875354
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, пр.Лісовий, 22 а
Контактна особа: Поддубна Катерина Олександрівна
380445185735
sh202@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:03
Очікувана вартість: 346 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютери і проектор для кабінету інформатики, комп'ютери і багатофункціональний пристрій (принтер, сканер, копір) для бухгалтерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
Комп`ютерне обладнання для кабінету інформатики та для ведення бухгалтерського обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Лісовий 22-А, каб.37 і бухгалтерія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після перевірки справності всього товару та відповідності його вимогам, наведеним в тендерній документації Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2020 15:15
Компютерний клас ТД оновлена.pdf
12 квітня 2020 15:14
Список змін.pdf
12 квітня 2020 15:14
Компютерний клас ТД оновлена doc.docx
12 квітня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2020 15:15
Компютерний клас ТД оновлена.pdf
03 квітня 2020 12:11
Компютерний клас ТД оновлена.pdf
30 березня 2020 19:15
Компютерний клас ТД.pdf
12 квітня 2020 15:14
Список змін.pdf
03 квітня 2020 12:12
Список змін.pdf
12 квітня 2020 15:14
Компютерний клас ТД оновлена doc.docx
03 квітня 2020 12:12
Компютерний клас ТД оновлена doc.docx
30 березня 2020 19:15
Компютерний клас ТД doc.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 31 березня 2020 14:41
Дата відповіді: 31 березня 2020 19:49
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо на торги і будемо розглядати товар будь-якого виробника
Додаток 3
Дата подання: 31 березня 2020 21:23
Дата відповіді: 03 квітня 2020 12:07
Шановний Замовник. У вимогах Додатку 3 вказано "Відеокарта: тип дискретний, об’єм відеопам’яті не менше 2GB, інтерфейс PCI EXPRESS 3.0x16, з системою охолодження, тактова частота не менше 1300 MHz;". Тактова частота- мається наувазі частота графічного ядра чи частота пам'яті? Якщо частота графічного ядра- це досить дороговартісні відеокарти мають бути. Чекаємо на уточнення. А також, звертаємо Вашу увагу, що для підтримки роботи 15-ти комп'ютерів в локальній обчислювальній мережі потрібно закуповувати Microsoft Windows 10 Pro, а не Microsoft Windows 10 Home, як вказано у Ваших вимогах. Просимо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Мається на увазі частота графічного ядра. Ми зробимо уточнення і зменшимо це число до 1200 Mhz. З приводу операційної системи. Наш бюджет на нашу думку не дозволяє нам закупити 17 копій Microsoft Windows 10 Pro. Тому з вимог ми виключимо вимогу щодо роботи в локальній мережі для компютерів учня та вчителя. Тобто нам потрібно 15 копій Home та 2 Pro для бухгалтерії. Але це не означає, що комп'ютери не повинні бути з'єднані у мережу фізично. Незабаром ми опублікуємо оновлену тендерну документацію.
Незрозуміла вимога
Дата подання: 31 березня 2020 21:43
Дата відповіді: 03 квітня 2020 11:17
Яким чином Ви маєте намір закупити "Всі необхідні проводи для підключення до електромережі та функціонування в локальній мережі всього поставленого комп’ютерного обладнання, короб в необхідній кількості."? Яким чином учасник має вгадати кількість всього обладнання, необхідного для підключення ? Для обрахування кошторису прокладання мережі ( це вимагається чи ні- незрозуміло) потрібно знати: базові характеристики приміщення ( що є вже у приміщенні з електрообладнання, чого нема), площу приміщення, план розташування меблів у приміщенні. Просимо, або вилучити цю вимогу із закупівлі або надати детальні додаткові данні для обрахування кошторису тендерної пропозиції. Крім того, Ви маєте намір закупити техніку у кілька приміщень: в кабінет інформатики та в бухгалтерію, тож надайте, будь ласка, роз' яcнення, як обраховувати "Всі необхідні проводи для підключення до електромережі та функціонування в локальній мережі всього поставленого комп’ютерного обладнання, короб в необхідній кількості"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приміщення під кабінет інформатики має прямокутну форму розмірами 11,1 м x 3,8 м. Висота стін 3 м. Двері стандартних розмірів розміщені в більшій стіні на відстані 1 м від меншої стіни. Вікна знаходяться навпроти входу. В цьому приміщенні немає електрообладнання, необхідного для роботи комп'ютерів. Меблі розташовуватимуться по периметру приміщення. Проектор потрібно змонтувати на стелю для проекції зображення на меншу стіну, котра ближче до входу та підключити до комп'ютера вчителя, розміщеного біля вікна навпроти входу.
В приміщенні бухгалтерії є все необхідне. Там буде просто заміна застарілої техніки.
Вимоги до материнської плати
Дата подання: 04 квітня 2020 00:42
Дата відповіді: 05 квітня 2020 08:48
Шановний Замовник. Чи можна пропонувати материнську плату без підтримки специфічної технології Audio Boost, яку мають плати тільки виробника MSI, що обмежує кількість аналогів материнських плат, що можна пропонувати та які відповідають всім іншим суттєвим вимогам, що вказані у тендерній документації, а саме : "кількість USB портів не менше 4, не менше ніж 2 слоти для оперативної пам’яті типу DDR4, підтримка оперативної пам’яті DDR4, підтримка відеокарти PCI EXPRESS 3.0x16, адаптер LAN, роз’єми HDMI та D-Sub(VGA), вбудована звукова карта"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можна при умові, що зі звуком все буде гаразд
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 271 536,12
UAH з ПДВ
271 536,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 289 971,60
UAH з ПДВ
284 731,20
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 299 830,56
UAH з ПДВ
286 479,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 301 020,30
UAH з ПДВ
291 000,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 336 769,20
UAH з ПДВ
316 998,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інфо-Сіті" 324 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 12:27
Електронний підпис
20 квітня 2020 12:26
5548125 цінова.pdf
20 квітня 2020 12:17
Сертификат ISO Maxell.pdf
20 квітня 2020 12:17
Висновок СЕС Maxell.pdf
20 квітня 2020 12:17
Гигиена all до 2021.pdf
20 квітня 2020 12:17
БФП НР M227fdn.pdf
20 квітня 2020 12:17
МОНИТОР PHILIPS СЕС 05-10-2020.pdf
20 квітня 2020 12:16
Сертификаты на компы.rar
20 квітня 2020 12:16
Витяг СМБ полній 02.04.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 гар.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 гар санк.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 гар фах.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 гар відп.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 ПД.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 тех.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 договір.pdf
20 квітня 2020 12:16
5548125 уповноважена.pdf
16 квітня 2020 17:48
5548125 цінова.pdf

Публічні документи

20 квітня 2020 22:51
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:51
цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2020 22:51
Статутні.pdf
20 квітня 2020 22:51
Серті на Юникор.pdf
20 квітня 2020 22:51
Паспорт директор.pdf
20 квітня 2020 22:51
Довідка про договір.pdf
20 квітня 2020 22:51
UA 1.001.010464-16_22-27MP58.pdf
20 квітня 2020 22:51
Certificate-183351.pdf
20 квітня 2020 22:51
30230000-0 СУ 208 15102019р..pdf
20 квітня 2020 22:51
30230000-0 СУ 66 8 04062019.pdf
20 квітня 2020 22:51
14001_Приватум_ориг.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 10:47
Електронний підпис
15 квітня 2020 10:40
Електронний підпис
15 квітня 2020 10:36
Паспорт+код оригінал.pdf
15 квітня 2020 10:36
Паспорт Северін +код.pdf
15 квітня 2020 10:36
Витяг ЄДР 03.02.20.pdf
15 квітня 2020 10:36
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 10:36
Технічна специфікація.pdf
15 квітня 2020 10:36
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 квітня 2020 02:41
M227fdw.pdf
19 квітня 2020 02:41
Гигиена.jpg
19 квітня 2020 02:41
Гигиена 2.jpg
19 квітня 2020 02:41
4. Статут (оригінал).pdf
19 квітня 2020 02:40
33. Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2020 02:40
3. Витяг ПДВ оригінал.pdf
19 квітня 2020 02:40
28. Проект договору.pdf
19 квітня 2020 02:40
20. Паспорт Лєбєдєва.pdf
19 квітня 2020 02:40
2. Витяг з ЄДРПОУ 30.03.2020.pdf

Публічні документи

20 квітня 2020 19:01
Таблиця відповідності.PDF
20 квітня 2020 19:01
Довідка.PDF
20 квітня 2020 19:01
Матеріально техн база.PDF
20 квітня 2020 19:01
Працівники.PDF
20 квітня 2020 19:01
СЭС гигиена 2019.pdf
20 квітня 2020 19:01
сертификат.rar
20 квітня 2020 19:01
Проект договору.PDF
20 квітня 2020 19:01
Захист довкілля.PDF
20 квітня 2020 19:01
Довідка ст.17.PDF
20 квітня 2020 19:01
Відповідність товару.PDF
20 квітня 2020 19:01
Відповідність вимогам.PDF
20 квітня 2020 19:00
Виїзд фахівця.PDF
20 квітня 2020 19:00
Аналогічні договора.PDF
20 квітня 2020 19:00
Статут Інфо-Сіті.PDF
20 квітня 2020 19:00
Протокол.PDF
20 квітня 2020 19:00
Видаткова..PDF
20 квітня 2020 19:00
Відомості ЄДРПОУ.PDF
20 квітня 2020 19:00
Витяг.PDF
20 квітня 2020 19:00
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "Інфо-Сіті"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 271 536,12
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:46
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 284 731,20
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:50
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 286 479,72
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:52
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Переможець 291 000,48
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
291 000,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2020 12:47
д-у-термін.pdf зміни до договору
06 травня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:16
дог291000,48.pdf укладений
06 травня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з карантинними заходами в Україні термін поставки товару продовжений до 10.06.2020
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 291 000,48
UAH (в тому числі ПДВ 48 500,08 UAH)