Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для амбулаторного діалізу (Heparin (Гепарин), Protamine (Протамін)
Очікувана вартість
923 012,40 UAH
UA-2020-03-30-002008-a e961f931fc8941858ed6b27edd10519c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюк Наталія Павлівна

380342528082 okl_tender@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Михайлюк Наталія Павлівна
380342528082
okl_tender@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 15:17
Очікувана вартість: 923 012,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 615,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 Флакон
Гепарин розчин для ін'єкцій, 5000 МО/мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Heparin
5 штуки
Протамін розчин для ін’єкцій 10 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Protamine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту поставки товару Замовнику. 4.2. У разі затримки (відсутності) фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 18:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР" 913 981,50
UAH з ПДВ
913 981,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДФАРМ" 923 003,40
UAH з ПДВ
923 003,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:50
МВС.pdf
23 квітня 2020 16:50
ДФС.pdf
13 квітня 2020 11:28
Цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2020 11:28
Установчі документи.pdf
13 квітня 2020 11:28
Додаток 3 (МТВ).pdf
13 квітня 2020 11:28
Додаток 2.табл 2.pdf
13 квітня 2020 11:28
Додаток 2.pdf
13 квітня 2020 11:28
Додаток 1.табл 1.pdf
13 квітня 2020 11:28
відгук.pdf
13 квітня 2020 11:28
Витяг.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 17:37
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:37
Цінова.pdf
14 квітня 2020 17:37
ПД.pdf
14 квітня 2020 17:37
МТВ.pdf
14 квітня 2020 17:37
КК.pdf
14 квітня 2020 17:37
ІД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"
#21680915
Переможець 913 981,50
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"
#21680915
913 981,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 10:04
Дод угода №2 до договору №363.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 09:34
Дод угода №1 до договору №363 (2).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 14:42
№363 від 08.05.2020.pdf укладений
08 травня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій короновірусної хвороби (COVID-19), керуючись Положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) № 540-ІХ від 30.03.2020р. Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року № 224 « Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів спрямованих на запобігання виникненню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операцій з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 №271) та положень пп. 6 7 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючої від 17.03.2020 року), Сторони погодили внести наступні зміни до Договору постачання № 363 від 08 травня 2020 року) та викласти їх в наступній редакції : 1. Відповідно до п.6 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.7.6 Договору № 363 від 08 травня 2020 року Сторони дійшли згоди зменшити суму вищевказаного договору на 59 760,00 грн (п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят грн 00 коп. 40 коп.) 2. Загальна сума Договору № 363 від 08 травня 2020 року складає: 854 221,50 грн. (вісімсот п’ятдесят чотири тисячі двісті двадцять одна грн 50 коп.) в т.ч. ПДВ 31,50 грн (тридцять одна грн. 50 коп.) 3. Відповідно Додаток 1 до зазначеного Договору слід читати в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №363
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) та пп.12.7.1. Договору, Сторони домовились змінити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника сторони домовились зменшити обсяги закупівлі на 341 496,00 грн. (триста сорок одна тисяча чотириста дев’яносто шість грн 00 коп.) Специфікацію (Додаток №1 до Договору). 2. Внести зміни в Пункт 3.3 Договору, а саме 3.3. «Ціна договору становить 512 725,50 (п’ятсот дванадцять тисяч сімсот двадцять п’ять грн 50 коп.) в т.ч. ПДВ 31,50грн. (тридцять одна грн. 50 коп.) 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Відповідно Додаток 1 (Специфікація) до зазначеного Договору слід читати у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №363
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 512 725,50
UAH (в тому числі ПДВ 31,50 UAH)