Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду житлового будинку з утепленням за адресою: просп. Володимира Маяковського, 8Б
Очікувана вартість
1 480 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001820-a 86b3851db6904407a3b0ff486040e7c7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайлова Вікторія Олександрівна

380445470181 ujkg_desnrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Вебсайт: http://desn.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
Контактна особа: Михайлова Вікторія Олександрівна
380445470181
ujkg_desnrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 16:30
Очікувана вартість: 1 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектні роботи по об’єктам капітального ремонту фасаду, за необхідністю або на вимогу Замовника, виконуються за рахунок підрядної організації. Компенсація витрат по проектним роботам не передбачена.

Капітального ремонту об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
955 метри квадратні
Виконання робіт згідно дефектного акту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Володимира Маяковського, 8Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані роботи здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 17:00
Маяковського, 8Б.PDF
30 березня 2020 17:00
Дислокація по ЖЕД 301-319 від 02.03.2020.pdf
30 березня 2020 17:00
Проект договору_2020_м.docx
30 березня 2020 17:00
Завдання на конкурс_2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001820-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:42769633
Дата подання: 01 квітня 2020 13:36
Уважно читайте ВИМОГУ.
Ми, як потенційний учасник торгів, вивчили тендерну документацію і повідомляємо, що ми не можемо прийняти участь в закупівлі через встановлені вами вимоги в тендерній документації.
Повідомлдяємо вам причини, які нас, як учасника дикримінують по пунктах. Ви вимагаєте надати учасників в складі своїх пропозицій такі документи:
1. "Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, видана не пізніше 5-ти днів до початку аукціону". Повідомляємо вам, що чинним законодавством - НЕ ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГ ДО ФІНАНСОВОГО СТАНУ УЧАСНИКА! Наявність такої вимоги є дискримінаційною, тому що по суті така вимога забороняє учасникам, які мають банківські кредити (овердрафт) приймати участь! А слід зазначити, що наявність грошових коштів на поточному рахунку - це щонайменше неефективне управління ліквідністю підприєства! У разі, якщо ми, як учасник кредитуємось в банку і маємо відкритий овердрафт - ми цю вимогу не можемо виконати. При цьому це не означає, що ми не можемо виконати безпосередньо роботи! Адже з фінансової точки зору, ми, як учасник маємо фінансову підтримку зі сторони кредитючого банку! А з урахуванням фінансової підтримки, ми можемо навіть 100% робіт виконати без наявності оплати зі сторони Замовника і без залучення власних коштів! А наявність власних коштів на рахунку свідчить лише про неефективність викорастання цих коштів та встановлення дискримінаційних вимог, користуючись цим неефективним менеджерським рішенням учасника, під якого ви пишите цю ТД! Крім того, як наявність грошових коштів на рахунку за 5 днів до аукціону допоможе учаснику, який підпише договір не раніше ніж через 15 днів після визнання його переможцем - виконати умови договору? Адже з моменту надання довідки до моменту підписання договору пройде (зу рахуванням ваших вимог про експертизу!) не менше 20 днів! Інформація відображена в довідці - буде 100% неактуальною!

2. "Договір з спеціалізованим підприємством, яке знаходиться в територіальній близькості до об’єкта про розміщення та захоронення твердих побутових відходів" - Абсолютно дискримінаційна вимога. Вимагаємо її прибрати! Яким чином, вам, як Замовнику може бути значимо укладений договір саме із підприємством, яке знаходиться в територіальній близості? Якщо ці витрати несе учасник із найдешевшою ціною? Наше підприємство має укладені договори з полігонами в Київській області! Якщо учаснику зручніше і дешевше вивозити сміття трохи далі, і при цьому він запропонує найкращу ціну, а ви нас потім відхилите за розмиту причину "відсутність територіальної близості"??? Яка вам різниця де саме знаходиться полігон, якщо ми можемо запропонувати кращу ціну? Навіщо встановлювати РОЗМИТІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ??? ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:22
Шановний потенційний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Читайте уважно Закон України та технічне завдання. Закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ви можете звернутися до Суду, якщо вважаєте, що Ви особисто є жертвою порушення.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001820-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:42769633
Дата подання: 01 квітня 2020 13:36
Уважно читайте ВИМОГУ.
3. "У зв’язку з набранням чинності Закону України № 1982 VIII від 19.07.2017 р. про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями, Учасник процедури закупівлі повинен надати нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору" - Повідомляємо вам, що зараз навіть банки не вимагають при відкритті рахунку картки з відбитками підписів. Крім того, вважаємо за доцільно довести до вашого відома, що Стаття 166-24 КУпАП встановлює штрафні санкції до посадових осіб, а саме:
Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
Вимагаємо прибрати цю нікчемну умову, яка крім додаткових витрат за часом та грошима не несе в собі жодного смислового навантаження!

4. Також звертаємо вашу увагу, що ми знаємо, що даний тендер оголошено під конкретного учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ". У разі якщо зазначений учасник переможе, ми будемо вимушені розглядати питання щодо підготовки матеріалів для звернення до правозахисних та інших органів (НПУ, ОПУ, ДАСУ) тощо з метою перевірки всіх ваших тендерів, які ви оголошуєте "допорогами", чим уникаєте скарг до АМКУ та уникаєте Закону на предмет корупції та зловживань, а також для здійснення експертизи фактичних робіт, що провелись або будуть проведені у відповідності до документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:22
Шановний потенційний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Читайте уважно Закон України та технічне завдання. Закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ви можете звернутися до Суду, якщо вважаєте, що Ви особисто є жертвою порушення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 1 480 000,00
UAH з ПДВ
1 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 15:36
2_2 Статут.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_14 дозвіл декларації.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_15_1 Акти КБ-3 КБ-2.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_7 Договір оренди бази.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_7 Гігієна Пенопласт.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_21 Проект договору.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_4 Виписка з ЄДР.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_13 Лицензия нова.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_18 Лист про аванс.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_7 Договір Альянс СБС.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_12 Довідка про офшор.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_13 лист субпідряд.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_7 Сертифікат IZOVAT.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_2 Опис документів.pdf
06 квітня 2020 15:36
Довідка.zip
06 квітня 2020 15:36
2_7 Сертифікат Хенкель.pdf
06 квітня 2020 15:36
2_8 Довідка банкрутство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
Переможець 1 480 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 14:57

Документи

09 квітня 2020 14:57
протокол 16У.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
1 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2020 14:57
протокол 16У.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
16У.pdf укладений
12 травня 2020 15:19