Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтного покриття міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови за адресою: просп. Володимира Маяковського, 34
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001790-a 0e9d69157c464954818712f87857807f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайлова Вікторія Олександрівна

380445470181 ujkg_desnrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Вебсайт: http://desn.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
Контактна особа: Михайлова Вікторія Олександрівна
380445470181
ujkg_desnrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ: Лабораторне випробування асфальтобетонного покриття відбору кернів рекомендується проводити за рахунок загальновиробничих витрат.

Капітального ремонту об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2057 метри квадратні
Виконання робіт згідно дефектного акту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Володимира Маяковського, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані роботи здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 16:53
Маяковського, 34.PDF
30 березня 2020 16:53
Дислокація по ЖЕД 301-319 від 02.03.2020.pdf
30 березня 2020 16:53
Проект договору_2020_м.docx
30 березня 2020 16:53
Завдання на конкурс_2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001790-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:42769633
Дата подання: 01 квітня 2020 13:29
Уважно читайте ВИМОГУ.
Ми, як потенційний учасник торгів, вивчили тендерну документацію і повідомляємо, що ми не можемо прийняти участь в закупівлі через встановлені вами вимоги в тендерній документації.
Повідомлдяємо вам причини, які нас, як учасника дикримінують по пунктах. Ви вимагаєте надати учасників в складі своїх пропозицій такі документи:
1. "Оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, видана не пізніше 5-ти днів до початку аукціону". Повідомляємо вам, що чинним законодавством - НЕ ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГ ДО ФІНАНСОВОГО СТАНУ УЧАСНИКА! Наявність такої вимоги є дискримінаційною, тому що по суті така вимога забороняє учасникам, які мають банківські кредити (овердрафт) приймати участь! А слід зазначити, що наявність грошових коштів на поточному рахунку - це щонайменше неефективне управління ліквідністю підприєства! У разі, якщо ми, як учасник кредитуємось в банку і маємо відкритий овердрафт - ми цю вимогу не можемо виконати. При цьому це не означає, що ми не можемо виконати безпосередньо роботи! Адже з фінансової точки зору, ми, як учасник маємо фінансову підтримку зі сторони кредитючого банку! А з урахуванням фінансової підтримки, ми можемо навіть 100% робіт виконати без наявності оплати зі сторони Замовника і без залучення власних коштів! А наявність власних коштів на рахунку свідчить лише про неефективність викорастання цих коштів та встановлення дискримінаційних вимог, користуючись цим неефективним менеджерським рішенням учасника, під якого ви пишите цю ТД! Крім того, як наявність грошових коштів на рахунку за 5 днів до аукціону допоможе учаснику, який підпише договір не раніше ніж через 15 днів після визнання його переможцем - виконати умови договору? Адже з моменту надання довідки до моменту підписання договору пройде (зу рахуванням ваших вимог про експертизу!) не менше 20 днів! Інформація відображена в довідці - буде 100% неактуальною!

2. "Договір з спеціалізованим підприємством, яке знаходиться в територіальній близькості до об’єкта про розміщення та захоронення твердих побутових відходів" - Абсолютно дискримінаційна вимога. Вимагаємо її прибрати! Яким чином, вам, як Замовнику може бути значимо укладений договір саме із підприємством, яке знаходиться в територіальній близості? Якщо ці витрати несе учасник із найдешевшою ціною? Наше підприємство має укладені договори з полігонами в Київській області! Якщо учаснику зручніше і дешевше вивозити сміття трохи далі, і при цьому він запропонує найкращу ціну, а ви нас потім відхилите за розмиту причину "відсутність територіальної близості"??? Яка вам різниця де саме знаходиться полігон, якщо ми можемо запропонувати кращу ціну? Навіщо встановлювати РОЗМИТІ ПРИЧИНИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ??? ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:24
Шановний потенційний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Читайте уважно Закон України та технічне завдання. Закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ви можете звернутися до Суду, якщо вважаєте, що Ви особисто є жертвою порушення.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001790-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:42769633
Дата подання: 01 квітня 2020 13:31
Уважно читайте ВИМОГУ.
3. "У зв’язку з набранням чинності Закону України № 1982 VIII від 19.07.2017 р. про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями, Учасник процедури закупівлі повинен надати нотаріально завірену картку із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особи/-іб, які мають право на укладання договору" - Повідомляємо вам, що зараз навіть банки не вимагають при відкритті рахунку картки з відбитками підписів. Крім того, вважаємо за доцільно довести до вашого відома, що Стаття 166-24 КУпАП встановлює штрафні санкції до посадових осіб, а саме:
Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
Вимагаємо прибрати цю нікчемну умову, яка крім додаткових витрат за часом та грошима не несе в собі жодного смислового навантаження!

4. Також звертаємо вашу увагу, що ми знаємо, що даний тендер оголошено під конкретного учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ". У разі якщо зазначений учасник переможе, ми будемо вимушені розглядати питання щодо підготовки матеріалів для звернення до правозахисних та інших органів (НПУ, ОПУ, ДАСУ) тощо з метою перевірки всіх ваших тендерів, які ви оголошуєте "допорогами", чим уникаєте скарг до АМКУ та уникаєте Закону на предмет корупції та зловживань, а також для здійснення експертизи фактичних робіт, що провелись або будуть проведені у відповідності до документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 14:23
Шановний потенційний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Читайте уважно Закон України та технічне завдання. Закупівлі здійснюються за принципами, установленими статтею 3 Закону, зокрема: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ви можете звернутися до Суду, якщо вважаєте, що Ви особисто є жертвою порушення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 1 439 069,96
UAH з ПДВ
1 439 069,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 11:47
Цінова пропозиція.pdf
03 квітня 2020 11:47
Кваліфікація Ч.5.rar
03 квітня 2020 11:47
Кваліфікація Ч.4.rar
03 квітня 2020 11:47
Кваліфікація Ч.3.rar
03 квітня 2020 11:47
Кваліфікація Ч.2.rar
03 квітня 2020 11:47
Кваліфікація Ч.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВРОРА ТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
Переможець 1 439 069,96
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 15:09

Документи

09 квітня 2020 15:09
протокол 93А.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ"
#34840889
1 439 069,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2020 15:09
протокол 93А.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір_93А(додаток1).pdf зміни до договору
21 травня 2020 17:05
договір_93А.pdf укладений
20 травня 2020 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 93А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML