Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимської, Злагоди, Червонохутірської, Смерекової ж/м «Чорноморка-2», с. Лиманка»
Очікувана вартість
53 320 944,64 UAH
UA-2020-03-30-001766-b 51bb967d9036438aa6dbd477c9bc47eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 15:56
Очікувана вартість: 53 320 944,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 533 209,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 266000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимської, Злагоди, Червонохутірської, Смерекової ж/м «Чорноморка-2», с. Лиманка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Одеська область, південно-східна частина м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підставних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 11:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:33
Перелік змін до ТД 4.pdf
12 травня 2020 11:33
Зміни до тендерної документації 4.pdf
12 травня 2020 11:33
Додаток 3 із змінами 2.pdf
28 квітня 2020 10:31
Додаток 6.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 2.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 4.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 5.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 1.pdf
12 травня 2020 11:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 13:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 10:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 11:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 14:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:33
Перелік змін до ТД 4.pdf
05 травня 2020 13:07
Перелік змін до ТД 3.pdf
28 квітня 2020 10:31
Перелік змін до ТД 2.pdf
13 квітня 2020 11:13
Перелік змін до ТД .pdf
12 травня 2020 11:33
Зміни до тендерної документації 4.pdf
05 травня 2020 13:07
Зміни до тендерної документації 3.pdf
28 квітня 2020 10:31
Зміни до тендерної документації 2.pdf
13 квітня 2020 11:13
Зміни до тендерної документації.pdf
30 березня 2020 14:26
Тендерна документація.pdf
12 травня 2020 11:33
Додаток 3 із змінами 2.pdf
05 травня 2020 13:07
Додаток 3 із змінами.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 3.pdf
28 квітня 2020 10:31
Додаток 6.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 2.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 4.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 5.pdf
30 березня 2020 14:26
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Можливість ознайомитися з проектною документацією
Дата подання: 17 квітня 2020 10:28
Дата відповіді: 22 квітня 2020 10:45
Для складання коректної тендерної пропозиції просимо надати можливість ознайомитися з проектною документацією
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Замовником, при проведенні даної закупівлі, яка здійснюється з метою економічного та раціонального використання коштів за результатом проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог п. 29 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено. У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено: - для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів. Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт. Кожен зацікавлений учасник може в будь-який час ознайомитись з тендерною документацією, відносно даної закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу, шляхом її завантаження за відповідним посиланням на сторінці в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-30-001766-b, або використовуючи можливості авторизованого(их) електронного(их) майданчику(ів). Замовником не надається можливість ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, оскільки вибір підрядника, який, надавши тендерну пропозицію за даною процедурою закупівлі, обирається замовником з урахуванням економічної вигоди його пропозиції, яка в свою чергу розроблена з урахуванням об’єму робіт, матеріалів що визначені технічним завданням (з урахуванням діючих будівельних норм), та у разі відповідності учасника встановленим кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника. Натомість кожен зацікавлений учасник, має можливість ознайомитись з технічним завданням, яке викладене в додатку 2 до тендерної документації, що сформовано замовником виходячи із розробленої проектно-кошторисної документації, яка в свою чергу пройшла етап експертизи.
Технічні характеристики насоса в т.ч. тиск.
Дата подання: 17 квітня 2020 10:29
Дата відповіді: 22 квітня 2020 10:45
Для коректного розрахунку ціни, а також підбору насоса (аналога) просимо вказати технічні характеристики в т.ч. тиск.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Замовником, при проведенні даної закупівлі, яка здійснюється з метою економічного та раціонального використання коштів за результатом проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог п. 29 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додаток №2 до тендерної документації наводить технічне завдання й в якому міститься локальний кошторис № 2-3-2 на установку технологічного обладнання Каналізаційна насосна станція. Щодо насосу інформуємо наступне: Насос каналізаційний погружний для КНС №1 - ZUG V080D 22/2 AW200. В насосній передбачено монтаж двох заглиблених насосів марки ZUG V080D 22/2 AW200, один робочий, один резервний згідно вимог п 9.13 ДБН В.2.5-75-2013 «Водовідведення. Зовнішні мережі і споруди».
Проект виконання робіт
Дата подання: 17 квітня 2020 11:06
Дата відповіді: 22 квітня 2020 10:45
Згідно вимог Додатка 3 Тендерної документації ДОГОВІР № про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів   п.21.4 Додаток 4 - Проект виконання робіт согласно ДБН А.3.1-5-2016 (надається в складі кваліфікаційної части Тендерної Пропозиції) Для складання проекту виконання робіт просимо надати «Проект організації будівництва»
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Згідно ДБН А.3.1-5 2016 “Організація будівельного виробництва”, а саме пункту 5.3.5, Проект виконання робіт розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує, а згідно пункту 5.3.7 визначає умови використання будівельних машин і транспортних засобів. Додатки К, Л до ДБН А.3.1-5:2016 є довідковими, тому Учасник самостійно визначає яку інформацію він має зазначити при складанні Проекту виконання робіт на конкретний об’єкт будівництва, який є предметом закупівлі. Відповідно до додатку №3 до тендерної документації: “Проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо здійснення закупівель». Проект виконання робіт (ПВР) відноситься до обов'язкової документації, що регламентує організацію будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва». ПВР складається для детального опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику. З метою якісного та вчасного виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимської, Злагоди, Червонохутірської, Смерекової ж/м «Чорноморка-2», с. Лиманка» (ДК 021-2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) у відповідності до оголошеного аукціону UA-2020-03-30-001766-b, Замовник вимагає перед початком будівельних робіт розробити, Проект виконання робіт у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва». Правовідносини підряду врегульовуються Главою 61 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV, в якому стаття 837 дає визначення договору підряду. Договір підряду на капітальне будівництво врегульовується статтею 318 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року N 436-IV. Укладення трудового договору (контракту, угоди) також врегульовується статтею 46 Господарського кодексу України. Строк виконання робіт зазначено до 31 грудня 2022 року, у разі своєчасного фінансування, з урахуванням та в межах затверджених річних обсягів, проте договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати (зобов’язання) до повного його виконання. Дія договору не завжди співпадає зі строком виконання робіт, а саме як приклад, у разі затримки фінансування витрат замовника. Таким чином Учасник повинен надати у тендерної пропозиції заповнений та завізований Проект договору з додатками.
Подання креслень проекту
Дата подання: 22 квітня 2020 17:54
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:07
До складу проекту виконання робіт входять генплан і будівельний план. Просимо вас надати дані листи з проекту.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Замовником, при проведенні даної закупівлі, яка здійснюється з метою економічного та раціонального використання коштів за результатом проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог п. 29 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Як видно з наведеного надання інформаційної моделі інвесторського кошторису не передбачено. У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зазначено: - для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. У даному випадку слово «або» не є зобов’язуючим, воно дає можливість вибору з кількох варіантів. Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт. Кожен зацікавлений учасник може в будь-який час ознайомитись з тендерною документацією, відносно даної закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу, шляхом її завантаження за відповідним посиланням на сторінці в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-30-001766-b, або використовуючи можливості авторизованого(их) електронного(их) майданчику(ів). Замовником не надається можливість ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, оскільки вибір підрядника, який, надавши тендерну пропозицію за даною процедурою закупівлі, обирається замовником з урахуванням економічної вигоди його пропозиції, яка в свою чергу розроблена з урахуванням об’єму робіт, матеріалів що визначені технічним завданням (з урахуванням діючих будівельних норм), та у разі відповідності учасника встановленим кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника. Натомість кожен зацікавлений учасник, має можливість ознайомитись з технічним завданням, яке викладене в додатку 2 до тендерної документації, що сформовано замовником виходячи із розробленої проектно-кошторисної документації, яка в свою чергу пройшла етап експертизи. Розглянувши Ваш запит – тендерним комітетом будуть оприлюднено документи, які в свою чергу спричинять внесення змін до тендерної документації в частині долучення додаткового додатку до тендерної документації (генерального плану).
Просимо надати робочі характеристики насоса
Дата подання: 22 квітня 2020 17:56
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:08
Для підбору каналізаційного насоса для КНС еквівалента насосу ZUG V080D 22/2 F W200 просимо надати робочі характеристики насоса (робочу точку, необхідний тиск і витрату.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Замовником, при проведенні даної закупівлі, яка здійснюється з метою економічного та раціонального використання коштів за результатом проведення відкритих торгів. Відповідно до вимог п. 29 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. У пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Додаток №2 до тендерної документації наводить технічне завдання й в якому міститься локальний кошторис № 2-3-2 на установку технологічного обладнання Каналізаційна насосна станція. Щодо насосу інформуємо наступне: Насос каналізаційний погружний для КНС №1 - ZUG V080D 22/2 AW200. В насосній передбачено монтаж двох заглиблених насосів марки ZUG V080D 22/2 AW200, один робочий, один резервний згідно вимог п 9.13 ДБН В.2.5-75-2013 «Водовідведення. Зовнішні мережі і споруди». Продуктивність – 52,5 m3/h; напір – 46,2m; потужність Р2 – 15,7W; потужність Р1 – 16,8W; Гідравлічний КПД – 42,1%; загальна ефективність – 39,2%; NPSH – 3,1m.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-30-001766-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР", Код ЄДРПОУ:33436209
Дата подання: 10 червня 2020 18:01
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Замовником грубо порушено норми Закону, положення тендерної документації та неправомірно визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ" переможцем закупівлі. Детальніше у доданій скарзі
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 19:42
Скарга відкликана скаржником
Причина: ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР" відкликає скаргу на підставі ч. 5 ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" ( у редакції, що застосовується до цієї процедури закупівлі відповідно до п.5 Розділу Х Закону) у зв’язку зі втратою подальшої зацікавленості у дійсній процедурі закупівлі.
Дата: 26 червня 2020 14:24
Рішення від 15.06.2020 №11684.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 19:41
Рішення від 01.07.2020 №12829.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 19:46

Документи подані скаржником

10 червня 2020 18:00
Скарга.pdf
10 червня 2020 18:01
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

15 червня 2020 19:41
Рішення від 15.06.2020 №11684.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000051 ● 1ca22076f3c443d3ace8d564ddc6f777
  • Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-03-30-001766-b 30.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол про виконання висновку ДАСУ

2020-10-22 12:59:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.) • усунуто

усунуто

2021-01-29 15:17:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР" 49 670 000,00
UAH з ПДВ
44 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕМ ПІВДЕНЬ" 51 160 083,60
UAH з ПДВ
45 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ" 52 821 116,10
UAH з ПДВ
52 821 116,10
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 53 320 933,21
UAH з ПДВ
53 320 933,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 16:18
Електронний підпис
19 травня 2020 15:16
Техніч.част. - 01 Реєстр.pdf
19 травня 2020 15:16
Кваліф.част. - 011 Дозвіл.pdf
19 травня 2020 15:16
Кваліф.част. - 07 Статут.pdf
19 травня 2020 15:16
Кваліф.част. - 01 Реєстр.pdf
19 травня 2020 15:16
18301 Стройнавігатор p7s.zip

Публічні документи

13 травня 2020 12:08
Електронний підпис
13 травня 2020 12:06
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР"

ТОВ "КЕМ ПІВДЕНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ"

ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙНАВІГАТОР"
#33436209
Відхилено 44 999 999,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 18:20
ТОВ "КЕМ ПІВДЕНЬ"
#42719776
Відхилено 45 000 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 14:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ"
#42455803
Переможець 52 821 116,10
UAH з ПДВ
01 червня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДРІМ-ХАУЗ"
#42455803
52 821 116,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2023 14:38
Повідомлення про внесення змін до договору укладений
28 серпня 2023 14:35
Додаткова угода 9 укладений
28 серпня 2023 14:35
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 21:38
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 8.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 21:33
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 21:33
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 11:05
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю .pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:53
ДУ _7.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:53
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 13:43
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 13:43
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 6.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 12:06
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
11 травня 2021 11:58
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 5.pdf зміни до договору
11 травня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:44
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 4.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:39
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:39
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору до додаткової угоди 3.pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:31
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 13:26
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 13:26
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 17:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 липня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:57
Договір укладений
06 липня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 19 120 330, 00 грн., на 2021 рік - 19 495 000, 00грн., на 2022 рік – 14 205 786, 10 грн., у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна . Фінансування на 2020 рік складає – 8772,49084 тис. грн., на 2021 рік - 6750, 00 тис. грн., на 2022 рік – 37298,62526 тис. грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення Генпідрядника, що з 02.08.2022оку призначено нового директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» та з 06.09.2022року змінено юридичну адресу, Сторони вирішили внести зміни до Договору№ 2 від «06» липня 2020 р., виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. «Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 52 821 116, 10 грн. (п’ятдесят два мільйона вісімсот двадцять одна тисяча сто шістнадцять грн. 10 коп.) з ПДВ. Фінансування складає на 2020 рік – 8 772 490, 84 грн., на 2021 рік - 6 750 000,00 грн., на 2022 рік – 0,00 грн., на 2023 рік – 37 298 625, 26 грн.». Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 18.2. «Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.12.2023 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору». Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3- Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 522 490,84
UAH (в тому числі ПДВ 2 587 081,81 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання 30 сесії VIII скликання рішення №664- VIII від 28.07.2023р. Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, листа №692 від 07.08.2023р. Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області Сторони дійшли згоди укладений Договір №2 від 06 липня 2020 р. про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Овідіопольської, Ізмаїльська, Тиха, Любашівська, Балтська, Кодимської, Злагоди, Червонохутірської, Смерекової ж/м «Чорноморка-2», с. Лиманка». (ДК 021-2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), адреса розташування об’єкта: Україна, Одеська область, південно-східна частина м. Одеси розірвати.