Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)
Taps, cocks, valves and similar appliances (Gas pressure regulators)
Очікувана вартість
215 987 050,00 UAH
UA-2020-03-30-001395-c 8bfc14897f0f4f9aa3827ac8e935de6d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт замовника: https://tsoua.com/
Місцезнаходження замовника: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа замовника: Литвиненко Юрій Олексійович
+38044-239-78-18
LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Lytvynenko Yurii
+38044-239-78-18
LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 215 987 050,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6 479 611,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 159 870,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 30 березня 2020 19:49
Enquiries until: 12 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 18 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 215 987 050 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 159 871 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 6 479 611,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-26-006025-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Регулятори тиску газу». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-26-006025-b, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
565 шт
Регулятори тиску газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Gas pressure regulators
CPV: 42130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 травня 2020 15:21
Електронний цифровий підпис
28 травня 2020 15:21
20т335_I Додаток_ТЗ.docx
28 травня 2020 15:21
20т335 Перелік змін_4.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_5.2 Questionary_Fiz_new_ogts_eng.pdf
27 травня 2020 17:16
20т335_5.1 Questionary_jur_new_ogts_eng.pdf
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.2_забезпечення_eng.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.2_забезпечення_ua.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.1_забезпечення_eng.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.1_забезпечення_ua.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_Додаток_4_Проект_договору_ua_eng.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_eng.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_Регулятор_зміни_3_22.06.2020.docx
27 травня 2020 17:16
20т335 Перелік змін_3.docx
20 травня 2020 16:33
20т335 Перелік змін_2.docx
23 квітня 2020 16:02
20т335 додаток_2 перелік інформації.docx
23 квітня 2020 16:02
20т335 Перелік змін.docx
30 березня 2020 19:46
20т335 додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
30 березня 2020 19:46
20т335 додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
30 березня 2020 19:46
20т335 додаток_3 вимоги до переможця.docx
28 травня 2020 15:21
Електронний цифровий підпис
27 травня 2020 17:16
Електронний цифровий підпис
20 травня 2020 16:33
Електронний цифровий підпис
23 квітня 2020 16:02
Електронний цифровий підпис
30 березня 2020 19:47
Електронний цифровий підпис
28 травня 2020 15:21
20т335_I Додаток_ТЗ.docx
30 березня 2020 19:46
20т335_I Додаток_ТЗ.docx
28 травня 2020 15:21
20т335 Перелік змін_4.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_5.2 Questionary_Fiz_new_ogts_eng.pdf
27 травня 2020 17:16
20т335_5.1 Questionary_jur_new_ogts_eng.pdf
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.2_забезпечення_eng.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.2_забезпечення_ua.docx
30 березня 2020 19:46
20т335_VI.2 Додаток_вимоги забезпечення виконання договору.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.1_забезпечення_eng.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_дод 6.1_забезпечення_ua.docx
30 березня 2020 19:46
20т335_VI.1 Додаток_вимоги тендерне забезпечення.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_Додаток_4_Проект_договору_ua_eng.docx
20 травня 2020 16:33
20т335_тд_т_Додаток_4_Проект_договору_ua_eng.docx
23 квітня 2020 16:02
20т335_4 Додаток_Проект договору.docx
30 березня 2020 19:46
20т335_4 Додаток_Проект договору.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_т_eng.docx
27 травня 2020 17:16
20т335_тд_Регулятор_зміни_3_22.06.2020.docx
20 травня 2020 16:33
20т335_тд_Регулятор_зміни_2_22.06.2020.docx
23 квітня 2020 16:02
20т335_тд_Регулятор_зміни_1_22.05.2020.docx
30 березня 2020 19:46
20т335_тд_30.04.20.docx
27 травня 2020 17:16
20т335 Перелік змін_3.docx
20 травня 2020 16:33
20т335 Перелік змін_2.docx
23 квітня 2020 16:02
20т335 додаток_2 перелік інформації.docx
30 березня 2020 19:46
20т335 додаток_2 перелік інформації.docx
23 квітня 2020 16:02
20т335 Перелік змін.docx
30 березня 2020 19:46
20т335 додаток_5_1 опитувальник юр_особи.pdf
30 березня 2020 19:46
20т335 додаток_5_2 опитувальник фіз_особи.pdf
30 березня 2020 19:46
20т335 додаток_3 вимоги до переможця.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перегляд терминів аукціону
Дата подання: 02 квітня 2020 12:41
Дата відповіді: 06 квітня 2020 18:37
Висловлюючи зацікавленість в участі в оголошеному тендері, просимо пролонгувати термін подачі документів до тендеру у зв’язку з наступним. Учасник та виробник є резидентами Европейського Союзу (ЕС) у зв’язку з чим на теперішній час ускладнена процедура підготовки тендерної документації, так як на території ЕС протягом останніх тижнів виникла критична епідеміологічна ситуація з поширення Короновірусу, що підтверджено Всесвітньою організацією охорони здоров’я на її засіданні 30 січня 2020 року і було оголошено про надзвичайну ситуацію світового значення – просимо керівництво тендерного комітету Замовника пролонгувати термін подачі документів до тендеру, так як на території ЕС існують затримки роботи підприємств, установ, організацій у тому числі банків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що для прийняття рішення тендерним комітетом щодо доцільності переносу кінцевого строку подання тендерних пропозиції бажано конкретизувати по яким саме документам тендерної пропозиції відбуається затримка підготовки тендерної пропозиції та на який строк затягується процедура підготовки.
Выправления помилки
Дата подання: 02 квітня 2020 18:00
Дата відповіді: 06 квітня 2020 18:37
Висловлюючи зацікавленість в участі в оголошеному тендері, просимо пролонгувати термін подачі документів до тендеру у зв’язку з наступним. Виробник,представником продукціі котрого, є участник , є резидент Европейського Союзу (ЕС) у зв’язку з чим на теперішній час ускладнена процедура підготовки тендерної документації, так як на території ЕС протягом останніх тижнів виникла критична епідеміологічна ситуація з поширення Короновірусу, що підтверджено Всесвітньою організацією охорони здоров’я на її засіданні 30 січня 2020 року і було оголошено про надзвичайну ситуацію світового значення – просимо керівництво тендерного комітету Замовника пролонгувати термін подачі документів до тендеру, так як на території ЕС існують затримки роботи підприємств, установ, організацій у тому числі банків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що для прийняття рішення тендерним комітетом щодо доцільності переносу кінцевого строку подання тендерних пропозиції бажано конкретизувати по яким саме документам тендерної пропозиції відбуається затримка підготовки тендерної пропозиції та на який строк затягується процедура підготовки.
Стосовно перносу строків
Дата подання: 07 квітня 2020 12:13
Дата відповіді: 09 квітня 2020 19:56
Добрий день! На сьогодні, в режимі жорсткого карантину, коли всі, без винятку, працівники підприємств Італії знаходяться у вимушеній самоізоляції і підприємства фактично закриті, неможливо отримати наступні документи: 7.1.1. Для кожного найменування4 запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування4 товару, дати або місяця та року початку терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail, контактного телефону особи, що може підтвердити автентичність відгуку). 7.3.1. Скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) діючого сертифікату/-ів відповідності запропонованих товарів до ДСТУ EN 334:2015 або EN 334, виданого уповноваженим сертифікаційним органом згідно законодавству України або країни Європейського Союзу. 7.4.1. Скан-копія (з оригіналу або копії) чинного на період дії тендерної пропозиції документу6 (лист або сертифікат, або подібний документ про авторизацію, або договір7 про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження), який наданий Виробником або його офіційним представництвом або дистриб’ютором в Україні8, який уповноважує Учасника постачати на територію України виготовлені Виробником товари, які Учасник пропонує в складі тендерної пропозиції. Також є деяка невизначеність в строках поставки Товару з причини визначення часу на запуск виробництва і дати остаточного закінчення карантинних заходів Просимо перенести терміни на строк не раніше 1/06/2020
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації і буде перенесено кінцевий строк подачі тендерних пропозицій
щодо досвіду успішної експлуатації обладнання
Дата подання: 07 квітня 2020 12:24
Дата відповіді: 10 квітня 2020 10:00
Доброго дня! Відповідно до підпункту 7.1.1. пункту 7.1 Додатку ІІ до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» встановлюється наступний кваліфікаційний критерій: «Для кожного найменування запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року початку терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail, контактного телефону особи, що може підтвердити автентичність відгуку)» На практиці підприємства газотранспортної системи Європейського союзу (рівно як і США) не надають таких відгуків з юридичних причин. Справа в тому, що відгук (як офіційний документ за підписом відповідальної особи) теоретично може бути використаний для притягнення до юридичної відповідальності підприємства, що видало такий відгук. Юридичні департаменти підприємств газотранспортної системи, як правило, заперечують проти надання таких відгуків. Пропонуємо у якості альтернативи відгукам передбачити можливість надання детальної інформації про місця експлуатації кожного найменування товару, доповнивши пункт 7.1 підпунктом 7.1.2 наступного змісту: «За бажанням Учасника, замість документів, передбачених підпунктом 7.1.1 він може подати інформацію в табличній формі із зазначенням наступних даних: найменування товару, місяць та рік поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та електронна пошта), контактна особа». Така інформація дозволить Замовнику здійснити вибіркову, або повну перевірку позитивного досвіду експлуатації. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації
Про форму оплаты
Дата подання: 13 квітня 2020 10:32
Дата відповіді: 15 квітня 2020 23:14
Добрый день. Возможно ли установить в ваших требованиях оплату не с отсрочкой, а по аккредитиву ? Что было бы логичней и понятней, в условиях карантина во всей Европе.
Відповідь: Стандартні умови оплати для нашого підприємства: не раніше 35 та не пізніше 45 календарних днів з дати поставки
Для розгляду змін умов стандартних умов оплати, необхідно надати більш докладне обґрунтування
О форме оплаты. Продолжение.
Дата подання: 13 квітня 2020 10:35
Дата відповіді: 15 квітня 2020 23:15
Условия оплаты по аккредитиву были вами прописаны в процедурах закупки запчастей для ремонта ГТК.
Відповідь: Наше Товариство не проводило закупівель з умовами оплати, які передбачають акредитив.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата подання: 14 квітня 2020 10:11
Дата відповіді: 16 квітня 2020 21:24
Доброго дня! У файлі 20т335_VI.1 Додаток_вимоги тендерне забезпечення, а саме пункт 2.ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ, у підпункті 2.5. Текст банківської гарантії /контргарантії /стендбай акредитиву не може містити: - умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо); На нашу думку, це суперечить постанові НБУ "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах"№639 від 15 грудня 2004 року, в частині "додаткового підтвердження повноважень підписанта". Згідно цієї постанови: V. Порядок сплати банком-гарантом (резидентом) коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку 36. Банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення. Просимо Вас прийняти до уваги та привести вимоги у відповідності до нормативних актів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку VI.1 мова йде про ДОДАТКОВЕ підтвердження повноважень, яке може ускладнити процедуру оплати. Також враховуючи п. 38 Постанови НБУ "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах"№639 від 15 грудня 2004 року, згідно якої Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі, вважаємо що вимоги до тендерного забезпечення не суперечать Постанові
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата подання: 14 квітня 2020 11:26
Дата відповіді: 16 квітня 2020 21:23
У файлі 20т335_VI.1 Додаток_вимоги тендерне забезпечення, а саме пункт 2.ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ, у підпункті 2.5. Текст банківської гарантії /контргарантії /стендбай акредитиву не може містити: - умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо); На нашу думку, це суперечить постанові НБУ "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах"№639 від 15 грудня 2004 року, в частині "додаткового підтвердження повноважень підписанта". Згідно цієї постанови: V. Порядок сплати банком-гарантом (резидентом) коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку 36. Банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення. Просимо Вас прийняти до уваги та привести вимоги у відповідності до нормативних актів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку VI.1 мова йде про ДОДАТКОВЕ підтвердження повноважень, яке може ускладнити процедуру оплати. Також враховуючи п. 38 Постанови НБУ "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах"№639 від 15 грудня 2004 року, згідно якої Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі, вважаємо що вимоги до тендерного забезпечення не суперечать Постанові
О форме оплаты. Продолжение.
Дата подання: 14 квітня 2020 13:36
Дата відповіді: 15 квітня 2020 23:14
Добрый день. Возможно ли установить в ваших требованиях оплату не с отсрочкой, а по аккредитиву ? Что было бы логичней и понятней, в условиях карантина во всей Европе. Оплата по акредетиву прописана в вашей процедуре по закупке запчастей для гтк. С формулировкой Безвідкличний документарний акредитив. https://www.dzo.com.ua/tenders/4968806
Відповідь: Стандартні умови оплати для нашого підприємства: не раніше 35 та не пізніше 45 календарних днів з дати поставки
Для розгляду змін умов стандартних умов оплати, необхідно надати більш докладне обґрунтування
О форме оплаты. Продолжение.
Дата подання: 16 квітня 2020 10:25
Дата відповіді: 16 квітня 2020 22:50
Речь идёт не о количестве дней отсрочки, а о применении другой формы оплаты : "Безвідкличний документарний акредитив", как это прописано в вашей тендерной процедуре UA-2020-01-29-004181-b, вот ссылка https://www.dzo.com.ua/tenders/4968806. Почему в одном случае вы без всяких просьб участников применяете аккредитив , а в этом случае нет и не отвечаете на вопрос?? Просим в вашем объявлении тендерной процедуры указать :Подія Поставка товару Опис Безвідкличний документарний акредитив Тип оплати Післяоплата Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100% Період 45 календарні дні Как это выставлялось вами в процедуре указанной выше!! Я думаю, что подавляющее количество участников будет вам благодарна , за принятие правильного решения в этих особых экономических условиях для среднего украинского бизнеса!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що замовник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 42795490) не проводив тендерних процедур із закупівлі товарів з формою оплати "Безвідкличний документарний акредитив".
Технічні запитання
Дата подання: 16 квітня 2020 14:06
Дата відповіді: 17 квітня 2020 11:22
Питання 1. 20т335_I Додаток_ТЗ. Додаток 1. «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» п.7 та п.8 вказують на фланцеве приєднання згідно ДСТУ EN 334:2015 або EN 334 та умовним тиском PN10 МПа. Просимо підтвердити можливість використання фланців по стандарту ASME B16.5 з аналогічним класом тиску (ANSI600), що відповідає 10 МПа (100 бар). Питання 2. 20т335_I Додаток_ТЗ. Додаток 1. Поз.7 та Поз.8. Просимо підтвердити можливість поставки регулятора (Ду 100 та Ду 150) та ЗЗК в роздільних корпусах, враховуючи, що габаритний розмір корпусу регулятора повністю відповідає п.25 (25.1). Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо наступне:
Щодо питання 1. п.7 Додатку 1. «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» визначений тип, приєднання до трубопроводів, а саме: «фланцеве, згідно ДСТУ EN1092-1:2015», при цьому в п. 4.1.4 ДСТУ EN 334:2015 вказані параметри PN для фланців, в тому числі і приміткою 5 про відповідність номінального тиску «PN 20, PN 50 і PN 110 є еквівалентами параметрів класів 150, 300 і 600 стандарту ANSI. Відповідно. п.5 Додатку 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» передбачена вимога: «Виготовлення згідно ДСТУ EN 334:2015»
В п. 8 Додатку 1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» вимога стосується номінального тиску регулятора тиску газу.
Щодо питання 2. Так, дозволяється, для поз. 7 та поз. 8 Додатку 1. «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі», за умови моноблочного виконання регулятора та ЗЗК.
Відповідность вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 16 квітня 2020 14:25
Дата відповіді: 17 квітня 2020 11:24
Прошу Вас надати відповідь з посиланням на статтю Закону України “Про публічні закупівлі" відносно вимоги Додатоку I / Appendix I ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ/TECHNICAL REQUIREMENTS AND QUALITIVE CHARACTERISTICS OF THE SUBJECT OF PROCUREMENT «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу) (ДК 021-2015: 42130000-9)» /"Taps, cocks, valves and similar appliances (Gas pressure regulators) (DK 021-2015: 42130000-9)", тендерної документації, Інші вимоги: Усі позиції запропонованих регуляторів тиску газу повині бути від одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що дана вимога обґрунтована принципом уніфікації та економічною доцільністю, так як закупівля регуляторів від одного виробника значно спростить виробничим підрозділам експлуатацію та обслуговування обладнання, дозволить уніфікувати технічні регламенти обслуговування регуляторів, зменшити номенклатуру та кількість запасу запасних частин, що, в цілому, дозволить підвищити ефективність та надійність виробничої системи
Питання по строкам поставки
Дата подання: 16 квітня 2020 14:26
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:31
Додаток І до Договору Специфікація передбачає Строк поставки 180 календарних днів з моменту укладання договору. Просимо надати пояснення з посиланням на нормативно-законодавчі вимоги, з яких міркувань строк поставки складає саме 180 днів? Зауважуємо, що більшість виробників регуляторів тиску знаходяться в Європі, в т.ч. в Італії де на сьогодні діє жорсткий карантин і усі заводи стоять. Не відомо як саме вплине карантин і на інші потужності по виробництву регуляторів у Європі та світі. Пропонуємо вказати термін поставки товарів 365 днів з дати укладання договору, для можливості реального планування завантаження заводів та виконання вимог Замовника, щодо якості поставки товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк поставки 180 календарних днів з моменту укладання договору обумовлений виробничою потребою та визначеною під час підготовки до закупівля наявністю на ринку пропозицій різних постачальників та виробників, які відповідають технічним та комерційним вимогам, в тому числі вимогам до терміну поставки - 180 календарних днів з моменту укладання договору. Щоб врахувати вплив карантину, який може вплинути на термін поставки, ми зробимо зміни у проекті договору (Додаток IV до Тендерної документації). Карантин за визначеною процедурою буде вважатись форс-мажорною обставиною та підставою для збільшення терміну постачання.
Питання щодо сертифікатів перевірки типу та декларацій про відповідність
Дата подання: 17 квітня 2020 11:33
Дата відповіді: 22 квітня 2020 22:24
Відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація Товару до Додатку V Договір до Тендерної документації пунктомами 2.3, 2.4, 2.5 та 2.6. Замовник вимагає копію діючого сертифікату експертизи (перевірки) типу (з додатками у разі їх наявності), відповідно до Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (Постанова КМУ від 28.12.2016р. №1055), на кожний вид запропонованого товару, виданого органом оцінки відповідності, призначеним Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015р. №124-VIII (на пристрій для електропідігрівання командного газу до пілотів, якщо конструкцією пілоту передбачено дроселювання природного газу); копію діючої декларації про відповідність, складеної виробником продукції або його уповноваженим представником, або постачальником, згідно вимог пп.39, 43-46 Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (Постанова КМУ від 28.12.2016р. №1055) на кожну одиницю Товару (на пристрій для електропідігрівання командного газу до пілотів, якщо конструкцією пілоту передбачено дроселювання природного газу); на манометр – копію діючого сертифікату експертизи (перевірки) типу (з додатками у разі їх наявності) на відповідність вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 року №94), виданого органами оцінки відповідності, призначеними Мінекономрозвитку України, згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15 січня 2015 року №124-VIII»; на манометр – копію діючої декларації про відповідність, складеної виробником продукції або його уповноваженим представником, або Учасником, згідно вимог пп.47, 53-56 Додатку 1, за формою Додатку 4 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. №94); відповідно. У випадку технічних вимог Замовника, Замовник має отримати комплект, який включає регулятор тиску з манометром (-ами), фільтри, та/або ЗЗК, та/або підігрівач та/або інше обладнання. Як може Виконавець (Учасник) отримати сертифікат та декларацію на частину комплекту, якщо на територію України завозиться вже комплект обладнання, який зібраний на заводі-виробнику? Пропонуємо виключити вимоги, щодо надання сертифікатів та декларацію відповідності, а саме п.2.3, 2.4., 2.5 та 2.6. Додатку 3 Технічна специфікація Товару до Додатку V Договір до Тендерної документації на частини обладнання манометри, фільтри, ЗЗК, підігрівачі та інше. Замість цього, пропонуємо вимагати надання Європейських або міжнародних сертифікатів відповідності на частини обладнання манометри, фільтри, ЗЗК, підігрівачі та інше, які надаються виробниками даного типу обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проводиться відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15 січня 2015 року № 124-VIII. В п. 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» зазначено, що відповідність введеної в обіг, наданої на ринку в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Виробники, уповноважені представники та розповсюджувачі повинні виконувати вимоги законодавства України в сфері технічного регулювання. Визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за межами України регламентується статтею 45 розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Тому надання Європейських або міжнародних сертифікатів відповідності на частини обладнання манометри, фільтри, ЗЗК, підігрівачі та інше, які надаються виробниками даного типу обладнання, можливо за умови виконання вимог статті 45 розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
Форма оплаты
Дата подання: 17 квітня 2020 11:53
Дата відповіді: 22 квітня 2020 22:25
Добрый день! Я думаю, что выражу общую просьбу- прописать форму оплаты "Безвідкличний документарний акредитив" Благодарю.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Стандартні умови оплати для нашого підприємства: не раніше 35 та не пізніше 45 календарних днів з дати поставки. Для розгляду змін умов стандартних умов оплати, необхідно надати більш докладне обґрунтування
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата подання: 17 квітня 2020 11:58
Дата відповіді: 23 квітня 2020 11:46
Доброго дня! Щодо попередньої дискусії по ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від 14.04.2020 Параграф перший статті 36 розділу V «Положення про порядок здійснення банками операцій з гарантіями в національній та іноземних валютах», що затверджено Постановою Правління Національного банку України №639 від 15.12.2004 року (в редакції постанови Правління НБУ № 5 від 25.01.2018 року) (далі – «Положення») встановлює наступне: «36. Банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення.». Положення не встановлює чіткий механізм перевірки достовірності вимоги платежу, та залишає визначення порядку такої перевірки на розсуд банків-гарантів, але воно не дозволяє відмовитись від здійснення такої перевірки. Відповідно, банк-гарант визначає в тексті банківської гарантії умови щодо подання бенефіціаром вимоги платежу з огляду на необхідність перевірки достовірності вимоги платежу у разі її отримання. Слід зауважити, що банк-гарант, у разі отримання вимоги від бенефіціара, який не обслуговується в банку-гаранті, не має можливості встановити достовірність підпису представника бенефіціара, що підписав вимогу, та його повноваження. Стандартною банківською практикою та фактично єдиним механізмом перевірки достовірності в такому випадку є надання банку-гаранту нотаріально посвідченої картки зі зразками підписів бенефіціара, що супроводжується нотаріально посвідченими копіями документів, які підтверджують повноваження підписанта на дату підписання вимоги, або надання підтвердження достовірності вимоги через банк, який обслуговує бенефіціара, шляхом направлення відповідного аутентичного SWIFT-повідомлення на адресу банку-гаранта, що може бути розцінено ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» як ДОДАТКОВЕ підтвердження повноважень (в попередній редакції Положення було прямо визначено: «У разі отримання вимоги від бенефіціара банк-гарант (резидент) повинен перевірити справжність підписів на вимозі або в разі отримання повідомлення від іншого банку про виставлення бенефіціаром вимоги - перевірити ключі, підписи, формат SWIFT.»). Таким чином, банк-гарант буде діяти відповідно п.38 Положення, згідно якого Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі, лише після виконання перевірки достовірності вимоги платежу, та того, що вона становить належне представлення, відповідно п.36 Положення. Відповідно, вимога до тендерного забезпечення, а саме «VI.1 Додаток_вимоги тендерне забезпечення, пункт 2.ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ, у підпункті 2.5. Текст банківської гарантії /контргарантії /стендбай акредитиву не може містити: - умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо);» суперечить вимогам Положення. Для усунення непорозуміння та двозначності, просимо пояснити, що саме мається на увазі під додатковим підтвердженням повноважень підписанта у вказаному вище Додатку з вимогами до тендерного забезпечення. Дякуємою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що під додатковим підтвердженням повноважень маються на увазі умови, що ускладнюють процедурру оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію.
При цьому слід нагадати, що умови неповернення гарантії прямо передбачені Законом (ч.3 ст. 24):
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією
Умови Договору
Дата подання: 17 квітня 2020 16:55
Дата відповіді: 22 квітня 2020 22:26
У зв'язку з тим, що продукція іноземного виробництва, вартість якої вимірюється у валюті ЄС, а курс гривні по відношенню до Євро на Українській Міжбанківський Валютній Біржі має нестабільний характер, чи можлива зміна типу оплати «післяоплата» на 50% передоплати, залишок - після поставки (з можливістю коригування ціни у разі значних коливань валютного курсу на день оплати поставки)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Ми оцінюємо можливість змін умов оплати та приймемо рішення найближчим часом
Банківська гарантія
Дата подання: 17 квітня 2020 16:58
Дата відповіді: 22 квітня 2020 22:27
Просимо конкретизувати вимоги до банківської гарантії виконання договору. Що вона покриває? Чи можливі паритетні умови з надання банківської гарантії оплати поставки Замовником?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Умови гарантії виконання договору зазначені у Додатку VI.б до тендерної документації
Умови Договору
Дата подання: 17 квітня 2020 16:59
Дата відповіді: 22 квітня 2020 22:29
Згідно п. 3.4 Договору в ціну включаються витрати, що понесені Замовником при митному оформленні. Чи відноситься до цих витрат ПДВ, який Замовник заплатить на митниці?
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Згідно п. 3.4. У ціну Товару включаються витрати, понесені Постачальником при митному оформлені Товару у пункті отримання. ПДВ до цих витрат не відноситься
Умови договору
Дата подання: 18 квітня 2020 11:49
Дата відповіді: 22 квітня 2020 22:29
У зв'язку з тим, що продукція іноземного виробництва, вартість якої вимірюється у валюті ЄС, а курс гривні по відношенню до Євро на Українській Міжбанківський Валютній Біржі має нестабільний характер, банки фактично не кредитують середній бізнес, просимо замінити форму оплати «післяоплата» на 50% передоплати, залишок - після поставки (з можливістю коригування ціни у разі значних коливань валютного курсу на день оплати поставки), чи Безвідкличний документарний акредитив на строк 45 діб. В умовах глобального карантину у світі та швидко зростающий кризи в Україні, це буде доцільно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне: Ми оцінюємо можливість змін умов оплати та приймемо рішення найближчим часом
Сроки поставки
Дата подання: 24 квітня 2020 11:30
Дата відповіді: 28 квітня 2020 14:34
Добрый день. По нашей просьбе были внесены изменения в условия договора. Но. Вы прописали, что форс мажор может быть учтен в связи с объявлением карантина кабинетом министров Украины. В данный момент предприятия Италии работают в дежурном режимна производстве находиться несколько человек. Завод не выпускает продукцию. Существующие заказы отложены. И они будут выполняться, как только снимут карантин в Италии (Европе). Только после этого будут браться в производство новые заказы. И никакое предприятие в Европе не успеет изготовить и доставить в Украину за 180 дней. А карантин в Украине может закончиться буквально на днях. Это никак не относиться к ситуации Европе. Мы просим учесть все изложенное, и установить сроки поставки не менее 365 дней! Это совершенно обосновано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми оцінюємо можливість змін терміну постачання та приймемо рішення найближчим часом.
Умови договору
Дата подання: 24 квітня 2020 11:31
Дата відповіді: 28 квітня 2020 21:03
У зв'язку з тим, що продукція іноземного виробництва, вартість якої вимірюється у валюті ЄС, а курс гривні по відношенню до Євро на Українській Міжбанківський Валютній Біржі має нестабільний характер, банки фактично не кредитують середній бізнес, просимо замінити форму оплати «післяоплата» на 50% передоплати, залишок - після поставки (з можливістю коригування ціни у разі значних коливань валютного курсу на день оплати поставки), чи Безвідкличний документарний акредитив на строк 45 діб. В умовах глобального карантину у світі та швидко зростающий кризи в Україні, це буде доцільно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми оцінюємо можливість змін терміну постачання та приймемо рішення найближчим часом.
Сроки поставки
Дата подання: 24 квітня 2020 12:06
Дата відповіді: 28 квітня 2020 21:03
Додаток І до Договору Специфікація передбачає Строк поставки 180 календарних днів з моменту укладання договору. Просимо надати пояснення з посиланням на нормативно-законодавчі вимоги, з яких міркувань строк поставки складає саме 180 днів? Зауважуємо, що більшість виробників регуляторів тиску знаходяться в Європі, в т.ч. в Італії де на сьогодні діє жорсткий карантин і усі заводи стоять. Не відомо як саме вплине карантин і на інші потужності по виробництву регуляторів у Європі та світі. Пропонуємо вказати термін поставки товарів 365 днів з дати укладання договору, для можливості реального планування завантаження заводів та виконання вимог Замовника, щодо якості поставки товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми оцінюємо можливість змін терміну постачання та приймемо рішення найближчим часом.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 24 квітня 2020 12:53
Дата відповіді: 28 квітня 2020 21:05
Прошу надати роз'яснення або внести відповідні зміни до Додатку І "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" стосовно прив'язки "Діапазону зміни вхідного тиску Рвх, в межах, МПа (бар)" до конкретних значень, що в свою чергу суперечить п.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Наприклад, якщо вказано 1,3 (13) – 5,5 (55) буде важаться невідповідністю якщо запропонуємо діапазон 1,3(13) - 7,5(75)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Параметри зазначені Замовником в п. 12 Додатку І тендерної документації «Діапазон зміни вхідного тиску Рвх, в межах, МПа (бар)» для конкретних умов роботи регуляторів на об`єктах ГТС. Необхідний номінальний вхідний тиск зазначений замовником в п.8 Додатку І тендерної документації. Мінімальний вхідний тиск запропонованих Учасниками характеристик, згідно п. 12 не повинен перевищувати мінімального значення діапазону п.12
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата подання: 24 квітня 2020 12:55
Дата відповіді: 28 квітня 2020 21:13
В п.7 Додатоку ІІ до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ" прошу внести примітку відповідно п.6 Статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення." На даний час ми вважаємо особливий стан та карантинні заходи в Україні та в країнах ЕС є причиною незалежною від учасника щодо надання деяких сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стаття 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", в редакції, яка була чинною на дату затвердження тендерної документації по цьому предмету закупівлі містить інформацію про надання роз"яснень. Інформація про маркування і протоколи випробувань міститься в ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції, що набрала чинності з 19 квітня 2020 року і до даної процедури не відноситься.
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ
Дата подання: 27 квітня 2020 17:53
Дата відповіді: 28 квітня 2020 21:14
В п.7 Додатоку ІІ до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ" прошу внести примітку відповідно п.6 Статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стаття 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", в редакції, яка була чинною на дату затвердження тендерної документації по цьому предмету закупівлі містить інформацію про надання роз"яснень. Інформація про маркування і протоколи випробувань міститься в ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції, що набрала чинності з 19 квітня 2020 року і до даної процедури не відноситься.
Технические условия
Дата подання: 28 квітня 2020 14:14
Дата відповіді: 04 травня 2020 10:01
Добрый день. В таблице с техническими требованиями, для некоторых моделей регуляторов, указано вами требования нахождения в одном корпусе регулятора и монитора. Такое требование значительно сужает круг возможных производителей регуляторов и дискриминирует участие остальных.Задание габаритных размеров регулятора и соответствие им предлагаемых регуляторов, в полной мере удовлетворяет вашим техническим требованиям, без нахождения регулятора и монитора в одном корпусе. Просим убрать требование о нахождении в одном корпусе регулятора и монитора. Благодарим за понимание.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога Замовника обумовлена обмеженими монтажними розмірами існуючих ниток редукування об`єктів ГТС та жодним чином не обмежує коло потенційних Учасників
Тендерна документація.
Дата подання: 06 травня 2020 12:12
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:23
Доброго дня.Згідно Розділу I "Загальні положення", пункту 7-"Інформація про мову якою повинно бути складено тендерні пропозіції" згідно "Загальної інструкції учасникам процедури заккупівлі" а саме "Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою". Вважаючи те що державною мовою є українська цей пункт написаний вірно, та все таки в реальній ситуації наша країна все таки двомовна, тому прошу вас дозволити подання у складі тендерної пропозиції деяких дкокументів на російській мові без надання перекладу на українську мову,та внести зміни в тендерну документацію.Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Умовами тендерної документації п.7, Розділ І передбачено: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що подаються учасником, викладаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає автентичний переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.

Водночас, п.п.4, п. 3 Розділу V тендерної документації передбачено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - окремі документи/їх частини (слова та фрази) в складі пропозиції учасника складено російською мовою без перекладу на українську, зокрема такі, як паспорт, трудові книжки, договори оренди та інші документи.
Термін поставки
Дата подання: 07 травня 2020 14:05
Дата відповіді: 08 травня 2020 10:24
На сайті Прозорро вказано - Період постачання: по 31 грудня 2021. Однак в Проекті Договору що є додатком до тендерної документації вказано термін постачання - 180 календарних днів з моменту укладання Договору. Просимо привести Проект Договору у відповідність з інформацією на сайті та прописати термін поставки до 31 грудня 2021 року.
Відповідь: Термін поставки на сайті Прозорро зазначений умовний, оскільки не відомо коли буде укладений договір. Конкретні строки поставки і термін дії договору зазначені в проекті договору (Додаток IV до тендерної документації).
Форма оплаты и сроки поставки
Дата подання: 12 травня 2020 13:31
Дата відповіді: 15 травня 2020 14:20
Добрый день. Были заданы вопросы и были внесены предложения касательно увеличения сроков поставки и изменение формы оплаты на частичную предоплату или аккредитив. Вы ответили, что ответите на эти вопросы. Однако ответов нет. Как понимать?
Відповідь: Строк поставки та строк надання пропозицій будуть збільшені разом з публікацією змін до Тендерної документації
Технічні питання. Комплектність
Дата подання: 12 травня 2020 14:32
Дата відповіді: 15 травня 2020 14:21
20т335_I Додаток_ТЗ. Додаток 1. «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» п.31 (комплектність) прошу надати роз’яснення щодо комплекту спеціальних інструментів, який рекомендовано виробником для виконання робіт з технічного обслуговування – якщо для проведення регламентних технічних робіт спеціальний інструмент не потрібен, а потрібен тільки для виконання робіт по капітальному ремонту регулятора (наприклад такі роботи як повна заміна сідла) чи потрібно включати в комплект поставки такий інструмент і в якій кількості, зважаючи на те, що такі роботи звичайно проводяться в спеціалізованих майстернях?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно п. 31 Додатку І тендерної документації в комплект поставки повинен входити комплект спеціальних інструментів, який рекомендовано виробником для виконання робіт з технічного обслуговування, згідно настанови/інструкції експлуатації запропонованих Учасником регуляторів тиску.
висоти РТ
Дата подання: 26 травня 2020 12:19
Дата відповіді: 28 травня 2020 15:18
Аналізуючи позиції 2, 3, 10 Додатку 1 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» ми дійшли висновку, що вказане обладнання має однакові технічні параметри, але розміри висоти п. 25.2 різні (550 мм, 650 мм, 500 мм). Можливо при заповненні таблиці виникла помилка. Просимо вас внести уточнення та виправлення на 650 мм для всіх зазначених позицій. Аналогічно щодо позицій 5, 11, 25. Розмір висоти для цих однакових типів обладнання різний: 650 мм, 550 мм, 500 мм. Вважаємо, що у цьому випадку також, можливо, сталася помилка при наборі тексту. Просимо виправити на 650 мм, як єдине значення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни
ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Дата подання: 27 травня 2020 14:11
Дата відповіді: 27 травня 2020 17:22
в вимогах до банковської гарантії забеспечення тендерної пропозиції п.1.11: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; в приблизної формі до банківської гарантії забеспечення тендерної пропозиції цей пункт викладено так: Принципал - переможець процедури торгів не надав у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та/або Принципал- переможець процедури торгів не надав забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Який варіант з цих правильний для викладу в банківській гарантії до цього тендеру? Також в вимогах до банковської гарантії забеспечення тендерної пропозиції п.1.11: ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. в приблизної формі до банківської гарантії ця вимога об’єднана з вище зазначеним підпунктом. Який варіант з цих правильний для викладу в банківській гарантії до цього тендеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання повідомляємо, що умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції зазначено в ч. 3 статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" та у загальних вимогах Додатку VI.1 .
При цьому слід нагадати, що форма банківської гарантії є примірною.
Комплектність
Дата подання: 02 червня 2020 15:16
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:40
В Додатку 1 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» у п. 17 зазначено про обов’язкову наявність двох контрольних манометрів пілота. За призначенням подібного обладнання наявність цих манометрів обґрунтована необхідністю налаштування пілота, контролю вхідного та вихідного тиску. Але конструкція регуляторів деяких виробників передбачає установку тільки одного манометр, котрого досить для налаштування пілота. Просимо пояснити чи можливо пропонувати тільки один манометр пілота, якщо згідно конструкції регулятора цього достатньо для нормального функціонування і налаштування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п. 17 Додатку І тендерної документації передбачена наявність контрольних манометрів пілота. Якщо конструкція регулятора передбачає встановлення тільки одного манометра, другий манометр повинен поставлятися в комплекті поставки та буде змонтований замовником
Розгорнути всі запитання: 34 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001395-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 12 травня 2020 09:20
вимога щодо досвіду
Доброго дня!
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.7.1.1 Додатку ІІ, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати «Для кожного найменування запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про позитивний досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року початку терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail, контактного телефону особи, що може підтвердити автентичність відгуку)».
На практиці підприємства газотранспортної системи Європейського союзу не надають таких відгуків з юридичних та етичних причин. Справа в тому, що відгук про позитивний досвід експлуатації може бути розцінений як реклама та лобіювання певного виробника. Тому комплаєнс газотранспортних, видобувних або переробних підприємств блокує надання таких відгуків. До того ж відгук (як офіційний документ за підписом відповідальної особи) теоретично може бути використаний для притягнення до юридичної відповідальності підприємства, що видало такий відгук. Юридичні департаменти цих підприємств заперечують проти надання таких документів.
Пропонуємо у якості альтернативи відгукам, передбачити можливість надання детальної інформації про місця експлуатації трьох зазначених в п.7.1.1 Додатку ІІ видів кранів, доповнивши пункт 7.1 підпунктом 7.1.2 наступного змісту:
«За бажанням Учасника, замість документів, передбачених підпунктом 7.1.1 він може подати інформацію в табличній формі із зазначенням наступних даних: найменування товару, місяць та рік поставки товару, назва підприємства, що здійснює експлуатацію та його контактні дані (адреса, телефон та/або електронна пошта), контактна особа».
Така інформація дозволить Замовнику здійснити вибіркову, або повну перевірку позитивного досвіду експлуатації кранів, що закуповуються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 14:38
Вимоги по п.7.1. є єдиним та визначальним критерієм по якості запропонованого товару, який призначений для зменшення ризиків закупівлі товару низького рівня якості. Як підтвердження відповідності до даного критерію будуть прийняті відгуки від підприємства/-в газотранспортної системи країн/и Європейського Союзу (із зазначенням назви, адреси підприємства, e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку), в яких не буде згадуватись про негативний досвід експлуатації, наявність претензій, тощо. Також зазначимо, що у випадку заміни вимоги надання відгуків на вимогу надання референс-листу, визначення достовірності інформації буде покладено на Замовника, при цьому неможливість додзвонитись, відсутність відповіді на листи електронної пошти, небажання відповідальних осіб, зазначених у референс-листах, надати відповідь буде вважатись відсутністю підтвердження відповідності критерію.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001395-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 12 травня 2020 12:30
Виключення дискримінаційних вимог
Добрий день.
Відовідно до п. підпункту 7.1.1. пункту 7.1 Додатку ІІ до Тендерної документації «Для кожного найменування запропонованих товарів - Cкан-копія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії/-й) відгука/-ів про досвід експлуатації не менше 2х років (з обов’язковим вказанням: найменування товару, дати або місяця та року терміну експлуатації, відомості про відсутність зауважень щодо якості) від підприємства/-в газотранспортної системи країн/и ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ (із зазначенням назви, адреси підприємства та e-mail особи/підрозділу організації, що може підтвердити автентичність відгуку).»
Така вимога, виходячи з положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які можуть поставити товари з обов’язковим позитивним довідом експлуатації в газотранспортній системі країн Євросоюзу. При цьому позитивний досвід експлуатації в газотранспортній системі інших країн, в тому числі країн Північної Америки, Азії тощо не розглядається. А отже така вимога суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Така позиція підтверджується також практикою розгляду скарг Антимонопольним Комітетом України.
Зважаючи на наведене, просимо змінити положення підпункту 7.1.1. пункту 7.1 Додатку ІІ до Тендерної документації, виключивши вказані вище дискримінаційні вимоги. В іншому випадку будемо змушені оскаржити умови Закупівлі в визначеному законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 16:26
Замовник не дискримінує жодного виробника або учасника. Замовник встановив технічну вимогу до предмету закупівлі – відповідність до стандартів Європейського Союзу. Не маючи достатньо часу та методологічних інструментів, які б надали можливість Замовнику розглянути зразки обладнання різних виробників, провести тривалі випробування, Замовник встановив критерій досвіду. Об’єктивним критерієм досвіду, який дозволить придбати якісне обладнання, Замовник вважає досвід експлуатації обладнання підприємствами країн походження вищевказаних стандартів – країн з високим рівнем промислової культури та низьким рівнем корупції, який міг впливати на прийняття рішення при закупівлях.
В доповнення до питання від 12 травня 2020 12:31:
У відповідь на ваше питання повідомляємо, що дана вимога обґрунтована принципом уніфікації та економічною доцільністю, так як закупівля регуляторів від одного виробника значно спростить виробничим підрозділам експлуатацію та обслуговування обладнання, дозволить уніфікувати технічні регламенти обслуговування регуляторів, зменшити номенклатуру та кількість запасу запасних частин, що, в цілому, дозволить підвищити ефективність та надійність виробничої системи.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001395-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 12 травня 2020 12:31
Виключення дискримінаційних вимог
Добрий день.
В додатку 1 до Тендерної документації вказані ІНШІ ВИМОГИ «Усі позиції запропонованих регуляторів тиску газу повинні бути від ОДНОГО ВИРОБНИКА»
Така вимога, виходячи з положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які можуть поставити товари, які відповідають вимогам Тендерної документації лише від ОДНОГО ВИРОБНИКА, обмежуючи таким чином тих потенційних учасників, які спроможні виконати договір за умовами закупівлі шляхом поставки продукції двох або більше виробників.
Така вимога не може обумовлюватися принципом уніфікації та економічною доцільністю, оскільки Тендерною документацією не обмежується поставка товарів одного виробника одного типу але різних моделей з різними регламентами обслуговування, що спростовує уніфікацію та економічну доцільність.
А отже така вимога суперечить ст.ст. ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Така позиція підтверджується також практикою розгляду скарг Антимонопольним Комітетом України.
Зважаючи на наведене, просимо виключити з Додатку 1 до Тендерної документації вимогу про те, що «Усі позиції запропонованих регуляторів тиску газу повинні бути від ОДНОГО ВИРОБНИКА». В іншому випадку будемо змушені оскаржити умови Закупівлі в визначеному законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 16:10
Замовник не дискримінує жодного виробника або учасника. Замовник встановив технічну вимогу до предмету закупівлі – відповідність до стандартів Європейського Союзу. Не маючи достатньо часу та методологічних інструментів, які б надали можливість Замовнику розглянути зразки обладнання різних виробників, провести тривалі випробування, Замовник встановив критерій досвіду. Об’єктивним критерієм досвіду, який дозволить придбати якісне обладнання, Замовник вважає досвід експлуатації обладнання підприємствами країн походження вищевказаних стандартів – країн з високим рівнем промислової культури та низьким рівнем корупції, який міг впливати на прийняття рішення при закупівлях
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001395-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 12 травня 2020 12:32
Виключення дискримінаційних вимог
Добрий день.
Відовідно до п. підпункту 7.4.1. пункту 7.4 Додатку ІІ до Тендерної документації учасником подається в складі тендерної пропозиції «. Скан-копія (з оригіналу або копії) чинного на період дії тендерної пропозиції документу (лист або сертифікат, або подібний документ про авторизацію, або договір про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження), який наданий Виробником або його офіційним представництвом або дистриб’ютором в Україні, який уповноважує Учасника постачати на територію України виготовлені Виробником товари, які Учасник пропонує в складі тендерної пропозиції.»
Така вимога, виходячи з положень ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, оскільки Замовник таким чином обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробникам. А отже така вимога суперечить ст.ст. ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Така позиція підтверджується також практикою розгляду скарг Антимонопольним Комітетом України.
Зважаючи на наведене, просимо змінити положення . підпункту 7.1.1. пункту 7.1 Додатку ІІ до Тендерної документації, виключивши вказані вище дискримінаційні вимоги. В іншому випадку будемо змушені оскаржити умови Закупівлі в визначеному законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2020 16:17
До додатку 2 до Тендерної документації будуть вноситись зміни стосовно пункту 7.4.

Актуальні тендери

До пошуку