Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо (М'ясо яловичина 1 кат., м'ясо куряче філе, м'ясо куряче тушка)
Очікувана вартість
1 131 434,80 UAH
UA-2020-03-30-001388-c a8a8f2f540d24ef797003cbbbee54dff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Косенчук

+380633389212 23072012lesia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я» МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43443757
Місцезнаходження: 54003, Україна , Николаевская обл., Николаев, вул. 2 Екіпажна, 4,
Контактна особа: Леся Косенчук
+380633389212
23072012lesia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 131 434,80 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ЛОТ №1 (М'ясо яловичина 1 кат.), ЛОТ №2 (М'ясо куряче філе, м'ясо куряче тушка)

Тендерна документація

03 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 16:38
Перелік змін, що вносяться до документації.docx
03 квітня 2020 16:38
Протокол про внесення змін до ТД.docx
03 квітня 2020 16:37
додаток_3_(вимоги_до_предм._закуп.).docx
01 квітня 2020 13:06
додаток_3_(вимоги_до_предм._закуп.).docx
30 березня 2020 19:23
додаток_3_(вимоги_до_предм._закуп.).docx
01 квітня 2020 13:09
Перелік змін, що вносяться до документації.docx
01 квітня 2020 13:09
Протокол про внесення змін.pdf
01 квітня 2020 13:07
Тендерна документація.docx
01 квітня 2020 13:07
додаток_5_(форма_пропозицii).docx
30 березня 2020 19:23
Тендерна документація.docx
01 квітня 2020 13:06
додаток _4_ (проект Договору).doc
30 березня 2020 19:23
додаток _4_ (проект Договору).doc
30 березня 2020 19:23
додаток 1 (ст. 16 кваліф. вимоги).doc
30 березня 2020 19:23
додаток_2_(ст._17).doc
30 березня 2020 19:23
додаток_5_(форма_пропозицii).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001388-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2632807787
Дата подання: 23 квітня 2020 10:28
Оскарження вибору переможця
Невиконання кваліфікаційних вимог, встановлених Замовником в ТД.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 11:01
КНП "Миколаївський обласний центр психічного здоров'я" МОР розглянув вашу вимогу та прийняв рішення відмовити у її задоволенні з наступних підстав.
По-перше, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення відкритих торгів та оприлюднення тендерної документації, "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити". Замовником було визначено необхідність подання учасником довідки виданої компетентним державним органом/закладом/установою про відсутність випадків погіршення здоров’я населення, спричинених постачанням Учасником неякісної харчової продукції. Окрім того, ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі."
Якщо учасник ФОП Іванішина Людмила Олександрівна не розумів або був не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тим, учасник в певний термін міг оскаржити будь-яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними і він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
По-друге, на сьогодні вищезазначену довідку повноважні видавати обласні лабораторні центри МОЗ України, про що свідчить реалізація ДУ "Миколаївським обласним лабораторним центром МОЗ України" своїх повноважень шляхом видання такої довідки учаснику ТОВ "Ю.КЕЙ" (довідка №14/04/1-825 від 07.04.2020 року, підписана в.о. директора Клочко В.), що наявна у складі тендерної пропозиції.
Відносно того, що ФОП Іванішина Людмила Олександрівна звертався за отримання аналогічної довідки до ДУ "Миколаївським обласним лабораторним центром МОЗ України" , та йому відмовили в її надані, посилаючись на отримання запитуваної інформації в Головному управлінні Держспоживслужби в Миколаївській області, вважаємо, що учасник за потреби може з'ясувати правомірність надання /ненадання вищевказаної інформації в компетентних органах, до яких він звертався.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001388-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство «Никольтрейд», Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 23 квітня 2020 16:00
Вимога скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції ПП «Никольтрейд»
Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Никольтрейд» з наступних причин:
1.По-перше, згідно вимоги встановленої Замовником щодо надання довідки виданої компетентним державним органом/закладом/установою про відсутність випадків погіршення здоров’я населення, спричинених постачанням Учасником неякісної харчової продукції, Замовник чітко не визначив з якого саме державного органу/закладу/установи та за якою формою повинна бути надана вимагаєма довідка.
По-друге, чинним законодавством України не визначено компетентного державного органу/закладу/установи щодо надання довідки про відсутність випадків погіршення здоров’я населення, спричинених постачанням Учасником неякісної харчової продукції.
По-третє, відповідно до зазначеної вимоги в пропозиції ПП «Никольтрейд» в наявності лист-роз`яснення вих.№04/14-10/1 від 14.04.2020р.
По-четверте, в пропозиції ПП «Никольтрейд» в наявності лист-відгук від Управління освіти Каховської міської ради (органу виконавчої влади) за номером вих.№ 233/01-10 від 26.02.2020р з підтвердженням інформації щодо відсутністі фактів постачання неякісних продуктів харчування Учасником та відсутності фактів отруєння дітей через неякісні продукти. Крім того, ПП «Никольтрейд» у складі своєї пропозиції надав листи-відгуки від Виконавчого комітету Олешківської міської ради №3115/04-12, Комунального закладу «Ольгівський науковий ліцей-інтернат» Херсонської обласної ради № 287, Комунального закладу Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» № 1/8 щодо належної якості товару що постачався та відсутності будь-яких претензій до нього.

2.Щодо листа підтвердження від орендодавця:
Згідно вимог Замовника Учасник повинен надати лист від власника приміщень з підтвердженням наявності в Учасника права користування (виданий не більше 2 місяців відносно дати подання). Вимоги щодо зазначення у такому листі ПІБ та посади підписанта у тендерній документації відсутня.
В пропозиції ПП «Никольтрейд» Учасником вимога тендерної документації дотримана, лист від орендодавця в наявності.
Враховуючи викладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «Никольтрейд» у зв’язку з його необґрунтованістю та незаконністю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 10:41
КНП "Миколаївський обласний центр психічного здоров'я" МОР розглянув вашу вимогу та прийняв рішення відмовити у її задоволенні з наступних підстав.
По-перше, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла на момент оголошення про проведення відкритих торгів та оприлюднення тендерної документації, "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити". Замовником було визначено необхідність подання учасником довідки виданої компетентним державним органом/закладом/установою про відсутність випадків погіршення здоров’я населення, спричинених постачанням Учасником неякісної харчової продукції. Окрім того, ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі."
Якщо учасник ПП "Никольтрейд" не розумів або був не згоден з правомірністю будь-якої вимоги тендерної документації Замовника, то він в певний строк мав змогу звернутися до Замовника з уточненням цієї вимоги. Також учасник мав можливість вимагати від замовника зміни або скасування вимоги, яка на його розсуд є неправомірною. Разом з тим, учасник в певний термін міг оскаржити будь-яку вимогу яка на його розсуд є неправомірною.
Якщо учасник не зробив жодної із зазначених дій, це означає що усі вимоги є для нього зрозумілими та цілком правомірними і він згоден виконати їх у повному обсязі.
Від учасників даної процедури закупівлі жодних звернень за уточненнями, вимог або скарг на неправомірність вимог не поступало. Це означає, що усі учасники були згодні з вимогами Замовника та мали їх виконати у повному обсязі.
По-друге, чинним законодавством України визначено компетентні державні органи/заклади/установи, які мають повноваження щодо надання довідки про відсутність випадків погіршення здоров’я населення, спричинених постачанням Учасником неякісної харчової продукції. На сьогодні такими органами є обласні лабораторні центри МОЗ України. Листи-відгуки від різних установ/підприємств/організацій, наданих учасником ПП "Никольтрейд" не замінюють необхідність надати саме довідку від компетентного органу, про що зазначено в тендерній документації.
По-третє, щодо листа підтвердження від орендодавця. Відповідно до Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 року №55, дія яких поширюється на організаційно-розпорядчі документи (постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо),
створювані в результаті діяльності підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності, а саме п. 4.1, яким одним з обов'язкових реквізитів документа є його підпис. Відповідно до п.5.23 Вимог" Підпис складається з назви посади особи, яка підписує документ (повної, якщо
документ надруковано не на бланку, скороченої - на документі, надрукованому на бланку), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища." А отже, наявність вищевказаних реквізитів є обов'язковою для документів, що подаються в складі тендерної пропозиції учасником.

Документи подані скаржником

23 квітня 2020 10:28
Вимога - м'ясо.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо яловичина 1 кат.
Опис предмету закупівлі:
М'ясо яловичина 1 кат.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 387 334,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 936,70 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Аукціон

Початок: 15 квітня 2020 14:32
Закінчення: 15 квітня 2020 15:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3060 кг
М'ясо яловичина 1 кат.
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 387 243,00
UAH з ПДВ
387 243,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.КЕЙ" 260 100,00
UAH з ПДВ
260 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 382 500,00
UAH з ПДВ
382 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 385 560,00
UAH з ПДВ
382 469,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2020 10:36
ст.17.pdf
26 квітня 2020 10:36
Довідка про несуд-ть.pdf
26 квітня 2020 10:36
Довідка ДФС.pdf
16 квітня 2020 18:12
ТП (говяд) лот 1 аукц.pdf
16 квітня 2020 18:12
ТП (говяд) лот 1 аукц..doc
09 квітня 2020 17:12
ТП (говяд) лот 1.pdf
09 квітня 2020 17:12
Цоня Ю.С. (паспорт).PDF
09 квітня 2020 17:12
ст.17.pdf
09 квітня 2020 17:12
Сертифікат ISO 22000.pdf
09 квітня 2020 17:12
Св-во о рег. авто (Renault).PDF
09 квітня 2020 17:12
Накладні (кури).pdf
09 квітня 2020 17:12
Мед книжка (Спадов).pdf
09 квітня 2020 17:12
Мед книжка (Исаков).pdf
09 квітня 2020 17:12
Д-р аренды авто (Renault).PDF
09 квітня 2020 17:12
Д-р 885 (куры).pdf
09 квітня 2020 17:12
Гарант. лист.pdf
09 квітня 2020 17:12
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

14 квітня 2020 17:04
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:02
проект договору.pdf
14 квітня 2020 17:02
тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2020 17:02
Аналог.догов. М'ясо - 2019.pdf
14 квітня 2020 17:02
Мед. книжка водія.pdf
14 квітня 2020 17:02
Витяг з ЄДР.pdf
14 квітня 2020 17:02
Сертифікат СУБХП.jpg
14 квітня 2020 17:02
кваліфікаційні вимоги.pdf
14 квітня 2020 17:02
технічні вимоги -м'ясо.pdf
14 квітня 2020 17:02
Довідка банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Никольтрейд»

ТОВ "Ю.КЕЙ"

ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ю.КЕЙ"
#37912699
Переможець 260 100,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 18:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 18:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ю.КЕЙ"
#37912699
260 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 12:54
дод угода 2 до дог 1.pdf зміни до договору
20 січня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:41
обгрунтування зміни ціни.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:40
дод.угода 1 до дог. 1.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 19:31
Договір мясо ял.pdf укладений
05 травня 2020 19:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі та змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. На підставі вказаного внести зміни у специфікацію, виклавши її у наступній редакції: «М’ясо яловичина 1 кат. – 2781,8 кг; Ціна за одиницю товару – 93,5 грн. (з ПДВ)»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію договору по 31.03.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 51 939,25
UAH (в тому числі ПДВ 8 656,54 UAH)