Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві
Очікувана вартість
2 952 600,00 UAH
UA-2020-03-30-001338-b f4fb1e3aba744c038722e76f8e99ceec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страхов Євген Михайлович

+380629408764 e.strahov@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: https://www.marport.net/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Страхов Євген Михайлович
+380629408764
e.strahov@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 13:15
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 13:15
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:48
Очікувана вартість: 2 952 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 763,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Канати сталеві (джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару на склад Покупця Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 16:04
Перелік змін в тендерну документацію 2.docx
13 квітня 2020 16:04
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
07 квітня 2020 10:00
Перелік змін в тендерну документацію.docx
13 квітня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 16:04
Перелік змін в тендерну документацію 2.docx
13 квітня 2020 16:04
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
07 квітня 2020 10:00
ТД ЗІ ЗМІНАМИ.docx
30 березня 2020 13:11
ТД.docx
07 квітня 2020 10:00
Перелік змін в тендерну документацію.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно умов оплати
Дата подання: 01 квітня 2020 16:34
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Задля можливості оптимізувати відносини між Вашою організацією та потенційним Постачальником, які, на нашу думку, дозволять сформувати найкращу пропозицію, що буде вигідно відрізнятись від запропонованого бюджету закупівлі,, а також враховуючи теперішню ситуацію в країні, пропонуємо Вам внести наступні зміни до ТД в частині оплати, а саме: Варіант А: оплата ста відсотків від ціни Договору за умови надання Постачальником забезпечення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, що дорівнює сумі авансу (100%)». 100% передплата сплачується Постачальнику протягом 10 банківських дня з дати надання рахунку (після набрання Договором чинності) та за умови надання Постачальником Банківської гарантії на Аванс-100% передплата (на паперовому носії) не пізніше дати передачі Рахунку.» Варіант Б: 20% передплати на погоджену партію Товара, 80% - по факту готовності Товару до відвантаження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П. 2 технічної специфікації тендерної документації Замовника не порушує вимоги чинного законодавства та не може бути змінений.
Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 01 квітня 2020 17:23
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Просимо Вас уточнити технічні характеристики по наступних позиціях по Додатку №1 (технічна спец-ція): поз. №4, канат ф25,5мм, маркування zS - ліва звивка, в стовпчику опис товару зазначена права звивка. Просимо уточнити; поз. №9 канат 31,0мм позначення IWRC - металеве осердя. Враховуючи, що 8 позиція подібна по діаметру та конструкції до 9 позиції, але при цьому на органічному осерді - FC, просимо надати додатково уточнення по технічній частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до технічної специфікації тендерної документації Замовника.
Погодження основих умов договору
Дата подання: 01 квітня 2020 17:54
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:49
Добрий день! Просимо Вас погодити внесення змін до основних умов по договору та викласти в новій редакції такі пункти:2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Постачальник повинен надати _________________. Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам цього Договору. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. Товар повинен супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства (сертифікат якості виробника);2.3.Приймання Товару Покупцем за кількістю і якістю здійснюється відповідно до Інструкцій про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю і якістю, затверджених постановами Державного арбітражу Союзу РСР від 15.06.1965 № П-6 та від 25.04.1966 № П-7 з урахуванням особливостей, передбачених договором.;2.4. В разі виявлення Покупцем під час приймання Товару невідповідностей по якості, кількості, комплектності, номенклатурі, асортименту і іншим характеристикам, передбаченим Договором, Покупець письмово (цінним листом з описом вкладень та повідомленням про отримання, E-mail повідомленням або кур’єрським відправленням на адресу, зазначену у цьому Договорі) повідомляє Постачальника про необхідність прибуття його представника для складення відповідного двостороннього акту. Повідомлення, направлені по E-mail вважаються отриманими Постачальником з моменту направлення такого повідомлення з поштової скриньки Покупця, зазначеної у цьому Договорі. В разі неприбуття представника Постачальника впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення, Покупець має право скласти акт про невідповідність Товару із залученням представників торгівельно-промислової палати або іншої незалежної організації ; 2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 14 днів з дати складання двосторонього акту приймання по якості або протягом 14 днів з дати отримання акту, складеного Покупцем із залученням незалежної організації. При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 14 днів з дати складання акта про некомплектність. У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 14 днів з дати одержання повідомлення Покупця.;4.2. В документах, які підтверджують факт постачання товару та податкових накладних, в обов’язковому порядку, повинен вказуватись код згідно з УКТ ЗЕД по кожному найменуванню товару. В коді товару згідно з УКТ ЗЕД повинно міститись не менш ніж 4 перших цифри відповідного коду. ;5.1. Постачання товару здійснюється протягом __________ з дати отримання письмової заявки Постачальником. Заявка може надаватися засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою з обов’язковим надісланням оригіналу Заявки поштовим відправленням. Заявки, відправлені факсом або електронною поштою на адресу, зазначену в договорі, мають повну юридичну силу, породжують права та обов’язки для сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися Сторонами Договору. Належним підтвердженням направлення Заявки та її отримання Стороною є звичайне технічне підтвердження Покупця про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо.;5.4. Датою поставки вважається дата передачі товару Покупцю.;7.3. За порушення термінів заміни товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 2 792 070,00
UAH
2 792 070,00
UAH
Документи
ТОВ "Торговий дім "Квінта" 2 928 100,00
UAH
2 928 100,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 08:04
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:37
CТАТУТ.pdf
17 квітня 2020 17:37
Технічна специфікація.pdf
17 квітня 2020 17:37
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 17:37
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 17:37
ПАСПОРТ СИДОРЕНКО О.О..pdf
17 квітня 2020 17:37
ПАСПОРТ БРЕСЛОВА Ю.Р..pdf
17 квітня 2020 17:37
лицензия.pdf.p7s
17 квітня 2020 17:37
лицензия.pdf
17 квітня 2020 17:37
Лист згода Сидоренко.pdf
17 квітня 2020 17:37
Лист згода Лавриненко.pdf
17 квітня 2020 17:37
Лист згода Бреслов.pdf
17 квітня 2020 17:37
Інформація підписанти.pdf
17 квітня 2020 17:37
ДОГОВИР ОЛЬВИЯ.pdf
17 квітня 2020 17:37
ДОГОВИР ИЗМ МТП.pdf
17 квітня 2020 17:37
Довіреність Бреслов.pdf
17 квітня 2020 17:37
Довідка ст 17.pdf
17 квітня 2020 17:37
Довідка наявність МТБ.pdf
17 квітня 2020 17:37
Братаева 20190913 552827.pdf.p7s
17 квітня 2020 17:37
Братаева 20190913 552827.pdf
17 квітня 2020 17:37
Баланс та фін звіт.pdf
17 квітня 2020 17:37
016-001-14629-2020.pdf.p7s
17 квітня 2020 17:37
016-001-14629-2020.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:21
Тендерна пропозиція.pdf
13 квітня 2020 16:21
Статут нов коль_compressed.pdf
13 квітня 2020 16:21
Скан паспорту.pdf
13 квітня 2020 16:21
Зарзки сертифікатів.pdf
13 квітня 2020 16:21
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 квітня 2020 16:21
Витягт з ЄДР.pdf
13 квітня 2020 16:20
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВ "Торговий дім "Квінта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 2 792 070,00
UAH
23 квітня 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
2 792 070,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 08:42
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 08:38
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 16:14
договір укладений
07 травня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 27-7/20/175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 3 350 484,00
UAH (в тому числі ПДВ 558 414,00 UAH)