Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канати сталеві
Очікувана вартість
2 952 600,00 UAH
UA-2020-03-30-001338-b ● f4fb1e3aba744c038722e76f8e99ceec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125755 |
Вебсайт: | https://www.marport.net/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99 |
Контактна особа: |
Страхов Євген Михайлович +380629408764 e.strahov@marport.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 13:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 13:15 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 2 952 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 763,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 88500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
Канати сталеві (джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата з поточного рахунку протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару на склад Покупця | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 16:04 |
Перелік змін в тендерну документацію 2.docx | |
13 квітня 2020 16:04 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx | |
07 квітня 2020 10:00 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx |
13 квітня 2020 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 квітня 2020 16:04 |
Перелік змін в тендерну документацію 2.docx
|
||||||
13 квітня 2020 16:04 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
|
||||||
07 квітня 2020 10:00 |
Перелік змін в тендерну документацію.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно умов оплати
Дата подання: 01 квітня 2020 16:34
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Задля можливості оптимізувати відносини між Вашою організацією та потенційним Постачальником, які, на нашу думку, дозволять сформувати найкращу пропозицію, що буде вигідно відрізнятись від запропонованого бюджету закупівлі,, а також враховуючи теперішню ситуацію в країні, пропонуємо Вам внести наступні зміни до ТД в частині оплати, а саме: Варіант А: оплата ста відсотків від ціни Договору за умови надання Постачальником забезпечення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, що дорівнює сумі авансу (100%)». 100% передплата сплачується Постачальнику протягом 10 банківських дня з дати надання рахунку (після набрання Договором чинності) та за умови надання Постачальником Банківської гарантії на Аванс-100% передплата (на паперовому носії) не пізніше дати передачі Рахунку.» Варіант Б: 20% передплати на погоджену партію Товара, 80% - по факту готовності Товару до відвантаження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: П. 2 технічної специфікації тендерної документації Замовника не порушує вимоги чинного законодавства та не може бути змінений.
Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 01 квітня 2020 17:23
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:48
Просимо Вас уточнити технічні характеристики по наступних позиціях по Додатку №1 (технічна спец-ція): поз. №4, канат ф25,5мм, маркування zS - ліва звивка, в стовпчику опис товару зазначена права звивка. Просимо уточнити; поз. №9 канат 31,0мм позначення IWRC - металеве осердя. Враховуючи, що 8 позиція подібна по діаметру та конструкції до 9 позиції, але при цьому на органічному осерді - FC, просимо надати додатково уточнення по технічній частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до технічної специфікації тендерної документації Замовника.
Погодження основих умов договору
Дата подання: 01 квітня 2020 17:54
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:49
Добрий день! Просимо Вас погодити внесення змін до основних умов по договору та викласти в новій редакції такі пункти:2.1. Якість, комплектність товару, що поставляється, повинні відповідати діючим стандартам і нормам. При постачанні товару Постачальник повинен надати _________________.
Постачальник гарантує належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам та умовам цього Договору. Гарантійний термін на товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. Товар повинен супроводжуватися відповідним документом, що посвідчує якість Товару відповідно до чинного законодавства (сертифікат якості виробника);2.3.Приймання Товару Покупцем за кількістю і якістю здійснюється відповідно до Інструкцій про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю і якістю, затверджених постановами Державного арбітражу Союзу РСР від 15.06.1965 № П-6 та від 25.04.1966 № П-7 з урахуванням особливостей, передбачених договором.;2.4. В разі виявлення Покупцем під час приймання Товару невідповідностей по якості, кількості, комплектності, номенклатурі, асортименту і іншим характеристикам, передбаченим Договором, Покупець письмово (цінним листом з описом вкладень та повідомленням про отримання, E-mail повідомленням або кур’єрським відправленням на адресу, зазначену у цьому Договорі) повідомляє Постачальника про необхідність прибуття його представника для складення відповідного двостороннього акту. Повідомлення, направлені по E-mail вважаються отриманими Постачальником з моменту направлення такого повідомлення з поштової скриньки Покупця, зазначеної у цьому Договорі. В разі неприбуття представника Постачальника впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання відповідного повідомлення, Покупець має право скласти акт про невідповідність Товару із залученням представників торгівельно-промислової палати або іншої незалежної організації ; 2.5. У випадку поставки товару неналежної якості Постачальник зобов'язаний замінити його протягом 14 днів з дати складання двосторонього акту приймання по якості або протягом 14 днів з дати отримання акту, складеного Покупцем із залученням незалежної організації.
При поставці некомплектного товару Постачальник зобов'язаний зробити доукомплектування протягом 14 днів з дати складання акта про некомплектність.
У випадку виявлення схованих недоліків товару, виходу його з ладу не з вини Покупця протягом гарантійного терміну, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок зробити заміну такого товару протягом 14 днів з дати одержання повідомлення Покупця.;4.2. В документах, які підтверджують факт постачання товару та податкових накладних, в обов’язковому порядку, повинен вказуватись код згідно з УКТ ЗЕД по кожному найменуванню товару. В коді товару згідно з УКТ ЗЕД повинно міститись не менш ніж 4 перших цифри відповідного коду. ;5.1. Постачання товару здійснюється протягом __________ з дати отримання письмової заявки Постачальником.
Заявка може надаватися засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою з обов’язковим надісланням оригіналу Заявки поштовим відправленням. Заявки, відправлені факсом або електронною поштою на адресу, зазначену в договорі, мають повну юридичну силу, породжують права та обов’язки для сторін, можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватися Сторонами Договору. Належним підтвердженням направлення Заявки та її отримання Стороною є звичайне технічне підтвердження Покупця про відправлення документу: звіт факсимільного апарату, звіт серверу про відправлення електронного повідомлення тощо.;5.4. Датою поставки вважається дата передачі товару Покупцю.;7.3. За порушення термінів заміни товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості товару неналежної якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проект договору відповідає вимогам чинного законодавства, є стандартною формою договору нашого підприємства та не може бути змінений
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
2 792 070,00
UAH
|
2 792 070,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Квінта" |
2 928 100,00
UAH
|
2 928 100,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
2 792 070,00
UAH
|
23 квітня 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 08:42
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 16:14
|
договір | укладений |
07 травня 2020 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 27-7/20/175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |