Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001172-b 60b8bbcdb89e4f2c8280753faf982c56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Савко

+380504518284 savkodima88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУЗЕЙ ІСТОРІЇ ДНІПРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37807980
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Дмитро Савко
+380504518284
savkodima88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 11:46
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
портативні комп’ютери (ноутбуки) - 2 од., стаціонарні комп’ютери(моноблоки) - 5 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Воскресенська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020  —  24 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 10:40
Оголошення%20ноутбуки3.docx
02 квітня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 10:40
Оголошення%20ноутбуки3.docx
31 березня 2020 18:09
Оголошення%20ноутбуки2.docx
31 березня 2020 12:33
Оголошення%20ноутбуки1.docx
30 березня 2020 12:38
Оголошення%20ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 31 березня 2020 11:29
Дата відповіді: 31 березня 2020 12:12
Звертаємо Вашу увагу, що діагональ моноблока ASUS V222GAK-BA204T становить 21,5 дюйм, у технічному завданні вказано 23,8. Просимо виправити помилку. Чи є суттєвим порт LAN у вимогах до ноутбука?
Відповідь: так у моноблоці це дійсно технична помилка найближчим часом виправлю. А в ноутбукі порт LAN потрібен щоб потім не купувати його окремо
2
Дата подання: 31 березня 2020 17:32
Дата відповіді: 31 березня 2020 18:02
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу що Моноблок Asus V222GAK-BA204T має накопичувач 128Гб,а у вимогах Вашої ТД: Накопичувач SSD 240Гб або більше. Тож якщо Ви вимагаєте Моноблок Asus V222GAK-BA204T або еквівалент,внесіть будь ласка зміни до тендерної документації,а саме: Накопичувач SSD 128Гб або більше.
Відповідь: вже виправив
Дискримінаційні умови
Дата подання: 01 квітня 2020 17:33
Дата відповіді: 01 квітня 2020 18:06
Шановний Замовнику! У викладеній тендерній документації п.3 є п.п.3.3. наступного змісту: "Місце поставки: 49000, м. Дніпро, вул. Воскресенська, 14, 3 поверх (Пересилка поштою не допускається. Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника)". На законодавчому рівні не можна обмежувати можливість прийняти участь, щоб не створювати дискримінаційні умови, будь-яким Учасникам, які знаходяться в інших регіонах країни. У зв'язку з цим виникає прохання наступного характеру: Чи можна в умовах, які зараз відбуваються в країні (наявність загального карантину та відсутність інформації, коли він буде відмінений) спростити умови Учасникам, які проводять свою діяльність не у м.Дніпро та області? Перевізники, за допомогою яких можна зробити доставку, працюють, тому перешкод в цьому не бачимо. Будемо вдячні за уточнення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ми розуміємо проблеми які зараз склалися в країні але такі умови доставки обумовлені обмеженими можливостями нашого підприємства, на підприємстві немає транспорту який зміг би доставити цей товар з пошти і немає по штату співробітників які могли б розвантажити, віднести на поверх і встановити товар який ми закуповуємо, в зв'язку з цим якщо ми змінимо умови доставки то наше підприємство понесе додаткові розтрати на доставку, розвантаження і встановлення цього товару, а такі витрати не передбачені в наших планах використання коштів на цей рік і створить додаткові складнощі для підприємства. тому умови доставки розвантаження і встановлення обов'язкові
В продавження дискусії...
Дата подання: 01 квітня 2020 18:44
Дата відповіді: 01 квітня 2020 19:07
Справа в тому, що в перевізників є така послуга, яка дозволяє замовити адресну доставку та розвантаження на поверх. Це ніяких витрат з Вашого боку не понесло, бо на себе це зобов'язання бере Постачальник. Але саме обмеження фразою "Пересилка поштою не допускається" є дискримінаційною. Ми саме про це. Ще виникло питання. У технічному завданні в кінці кожної специфікації є такі пункти: Документація Гарантійний талон Доставка Що мається на увазі відносно заповнень? Як Ви бачите це? Що та у якому вигляді прописувати? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: умови нашого підприємста щоб нам доставили, відкрили та показали що весь товар відповідає умовам договору, весь робочий, немає браку. а зробите ви це особисто чи служба доставки не важливо. не треба перекручувати фрази. Пересилка поштою недопускається прописано для того щоб пояснити постачальникам що в нас нема можливості забирати товар на пошті і доставка для нас є обов'язковими умовами
мультимедіа
Дата подання: 02 квітня 2020 09:35
Дата відповіді: 02 квітня 2020 10:37
Шановний замовник! У Вас в технічних характеристиках вказано "висувна веб-камера 1.0 Mp для організації інтернет-чатів". Але модель моноблоку ASUS V222GAK-BA204T не містить даної опції, веб камера в ньому не висувна, без шторки або інших варіації цієї фрази. Як розуміти цю вимогу?
Відповідь: це технічна помилка при формирування технічних вимог до техніки ми розглядали декілька варіантів монблоків тому помилково ця характеристика потрапила в технічні вимоги. Зараз виправлю
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лаус-систем" 105 600,00
UAH з ПДВ
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 97 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 101 526,00
UAH з ПДВ
101 526,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 13:55
250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
06 квітня 2020 13:55
AiO_Declaration_2019_V (1).pdf
06 квітня 2020 13:55
Scan.pdf
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 012.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 013.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 015.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 011.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 010.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 016.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 007.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 008.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 014.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 009.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 017.jpg
06 квітня 2020 13:55
Выписка0002.jpg
06 квітня 2020 13:55
Выписка0003.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 006.jpg
06 квітня 2020 13:55
Выписка0001.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 005.jpg
06 квітня 2020 13:55
Документы Лаус 018.jpg

Публічні документи

06 квітня 2020 12:50
Microsoft Partner Network.pdf
06 квітня 2020 12:50
Microsoft Partner Network Софтіко.pdf
06 квітня 2020 12:50
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
06 квітня 2020 12:50
Сертификат - Diawest Corp..pdf
06 квітня 2020 12:50
HP 250 G7.pdf
06 квітня 2020 12:50
авт. лист Asus.pdf
06 квітня 2020 12:50
СЕС Asus 1.pdf
06 квітня 2020 12:50
Декларація МоноблокASUS.pdf
06 квітня 2020 12:50
Договір.pdf
06 квітня 2020 12:50
Пропозиція..pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 13:59
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:56
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
06 квітня 2020 13:56
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 квітня 2020 13:56
проект.pdf
06 квітня 2020 13:56
Досвід.zip
06 квітня 2020 13:56
Довідка.pdf
06 квітня 2020 13:56
Гарантійний лист.pdf
06 квітня 2020 13:56
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
06 квітня 2020 13:56
Додаток 1.PDF
06 квітня 2020 13:56
Довідка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лаус-систем"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лаус-систем"
#42743531
Переможець 94 000,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 14:58

Документи

08 квітня 2020 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лаус-систем"
#42743531
94 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2020 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 21:48
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 14:16
IMG-b0f1e1f5b1ca4212401681c9b3b6012e-V.jpg укладений
15 квітня 2020 14:14
IMG-459221ca0d1646a41b8f6713880551e2-V.jpg укладений
15 квітня 2020 14:14
IMG-f5994205584f1e45146232aed1eb7a8a-V.jpg укладений
15 квітня 2020 14:14
IMG-cbe9f61d1607e1ea6d72bf9202a1bda3-V.jpg укладений
15 квітня 2020 14:14
IMG-dd653b18e02d861c004c0988ea450dc5-V.jpg укладений
15 квітня 2020 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 94 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 666,67 UAH)