Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки код ДК 021:2015 50310000-1 (послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
86 200,00 UAH
UA-2020-03-30-001168-a ● a8089cf53ace47beb6784a0646ef0b46
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Шендера Дарія Сергіївна 380442816668,380442816667 gosp_golos@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 15:01 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 86 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 155,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки код ДК 021:2015 50310000-1 (послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, м. Київ, м. Київ, Проспект Голосіївський,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 14:35 |
Проект Договору.docx | |
30 березня 2020 14:35 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001168-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 10 квітня 2020 12:51
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Голосіївською районною в місті Києві державною адміністрацією 07 квітня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-03-30-001168-a на закупівлю послуг : Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки код ДК 021:2015 50310000-1 (послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
2. Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
3. Фізична особа-підприємець Дренов Євген Володимирович
Ціна учасника ФОП Дренова Є. В. була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція ФОП Дренова Є.В. не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме:
1. Згідно Розділу ІІ Учасник мав надати «Документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписує договір (довіреність, виписка з протоколу, наказ про призначення, свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця, тощо)» - Учасник ФОП Дренов Є. В. надає тільки перші дві сторінки паспорту — таким чином документ наданий або не в повному обсязі, або він є недійсним, так як фото мало бути вклеєне по досягненні Дренова Є.В. 45-ти років.
2. Згідно Розділу ІІ Учасник мав надати “Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). “ - Учасник ФОП Дренов Є. В. не надав такої довідки.
3. На підтвердження інформації надати завірену копію договору (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі за період з 2018 – 2019 роки ФОП Дренов Є.В. надав копії Договорів, підписаних у 2020-му році без жодних підтверджень їх хоча б часткового виконання.
4. На вимогу надати “Оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року)” - ФОП Дренов Є.В. надає копії листів-відгуків без жодної прив'язки до дат і предметів договору.
5. ФОП Дренов Є.В. не виконав вимогу п.2.1. Розділу IV, так як не всі сторінки його пропозиції містять печатку.
Закон України про Державні закупівлі надає рівні права всім бажаючим приймати участь в Державних закупівлях. Якщо Замовник закупівель встановлює Кваліфікаційні вимоги до Учасників, то всі Учасники мають їм відповідати. Якщо Учасник не відповідає встановленим Замовником кваліфікаційним вимогам (або просто не спромігся завантажити відповідні документи), цінова пропозиція такого Учасника згідно Закону має бути відхилена.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП Дренова Є.В. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
2. Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
3. Фізична особа-підприємець Дренов Євген Володимирович
Ціна учасника ФОП Дренова Є. В. була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція ФОП Дренова Є.В. не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме:
1. Згідно Розділу ІІ Учасник мав надати «Документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписує договір (довіреність, виписка з протоколу, наказ про призначення, свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця, тощо)» - Учасник ФОП Дренов Є. В. надає тільки перші дві сторінки паспорту — таким чином документ наданий або не в повному обсязі, або він є недійсним, так як фото мало бути вклеєне по досягненні Дренова Є.В. 45-ти років.
2. Згідно Розділу ІІ Учасник мав надати “Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). “ - Учасник ФОП Дренов Є. В. не надав такої довідки.
3. На підтвердження інформації надати завірену копію договору (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі за період з 2018 – 2019 роки ФОП Дренов Є.В. надав копії Договорів, підписаних у 2020-му році без жодних підтверджень їх хоча б часткового виконання.
4. На вимогу надати “Оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року)” - ФОП Дренов Є.В. надає копії листів-відгуків без жодної прив'язки до дат і предметів договору.
5. ФОП Дренов Є.В. не виконав вимогу п.2.1. Розділу IV, так як не всі сторінки його пропозиції містять печатку.
Закон України про Державні закупівлі надає рівні права всім бажаючим приймати участь в Державних закупівлях. Якщо Замовник закупівель встановлює Кваліфікаційні вимоги до Учасників, то всі Учасники мають їм відповідати. Якщо Учасник не відповідає встановленим Замовником кваліфікаційним вимогам (або просто не спромігся завантажити відповідні документи), цінова пропозиція такого Учасника згідно Закону має бути відхилена.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем учасника ФОП Дренова Є.В. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Скасована
Дата: 14 квітня 2020 19:27
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 11:05
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питань,викладених у вимозі про усунення порушення UA-2020-03-30-001168-a.c1 повідомляємо, що розгляд вимоги буде здійснено на найближчому засіданні робочої групи з проведення допорогових закупівель.
відповідь на вимогу /скаргу UA-2020-03-30-001168-a.c1
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001168-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:34574252
Дата подання: 14 квітня 2020 20:22
Не відповідність документації електроних торгів
В переліку документів необхідно було надати оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року). Але при цьому всі документи повинні бути надані в електронному вигляді тільки у форматі pdf (скановані або оцифровані), містити чіткі та розбірливі зображення, мати назву, яка відповідає назві документу (наприклад: Статут, витяг ЄДР тощо). Що і будо зроблено. Лист-відгук було скановано з оригіналу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2020 18:37
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання, викладеного у вимозі про усунення порушення UA-2020-03-30-001168-a.a2 повідомляємо,що в зв'язку з технічною помилкою п.7 Рішення Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 3 від 14.04.2020 року замість "Відгуки від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року) надані в копіях" слід читати "Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю/Довідка з обслуговуючого банку про відкриття поточного рахунку (рахунків), видана не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю надана в копії"
Розгорнути
Згорнути
відповідь на вимогу UA-2020-03-30-001168-a.a2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Дренов Євген Володимирович |
74 260,00
UAH з ПДВ
|
69 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гарант прінт сервіс |
74 940,00
UAH з ПДВ
|
74 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" |
84 861,00
UAH з ПДВ
|
84 861,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Дренов Євген Володимирович #2435510672 |
Рішення скасоване |
69 940,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 19:27
|
Фізична особа-підприємець Дренов Євген Володимирович #2435510672 |
Відхилено |
69 940,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 19:33
|
ТОВ Гарант прінт сервіс #30928420 |
Відхилено |
74 940,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 19:39
|
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" #34574252 |
Відхилено |
84 861,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 19:42
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій