Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001143-a 680745fe7ae14447b786bf66c97c87c2
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Неліпович Інна Вікторівна

+380414327497 internat_brd@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, Україна, Житомирська обл., м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Неліпович Інна Вікторівна
+380414327497
internat_brd@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Згідно оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Таз оцинкований на 21л (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
6 шт
Таз оцинкований на 15л. (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
6 шт
Відро оцинковане 10л (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
40 шт
Відро пластикове 10л. (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
25 шт
Совок пластиковий для сміття (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
25 шт
Швабра господарська деревяна (джерело фінансування закупівлі Обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, провулок Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 5 894,00
UAH з ПДВ
5 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 11:05
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:12
Лист згода з договором.pdf
01 квітня 2020 14:12
оцинковка.jpg
01 квітня 2020 14:12
Лист згода перс данні.pdf
01 квітня 2020 14:12
Док-ти ФОП Швирдюк П.М..rar
01 квітня 2020 14:12
Цінова пропозиція 5894.pdf
01 квітня 2020 14:12
СЕС пластик нов..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
Переможець 5 894,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 12:27

Документи

07 квітня 2020 12:27
рішення №89.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
5 894,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2020 12:27
рішення №89.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 квітня 2020 12:38
Коментар щодо відміни: В зв’язку із змінами в законодавстві, а саме: Введення в дію Закону України від 19.09.2019 року №114-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», який вступив в дію 19.04.2020 року та в зв’язку з тим, що Сторони не встигли укласти договір за результатами допорогової закупівлі до 19.04.2020 року.
Документи:
29 квітня 2020 12:38
протокол№43.pdf