Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер та системні блоки згідно специфікації)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001083-a 6d091e43e3aa499aa0efc9ed8d311f16
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткачук Сергій Миколайович

380432595124 dzgvmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503
Контактна особа: Ткачук Сергій Миколайович
380432595124
dzgvmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 14:25
Початок аукціону: 07 квітня 2020 15:17
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Швидкісний сканер -1шт, системні блоки-8шт, згідно специфікації (Додатку№2) тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
(сканер та системні блоки згідно специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  04 травня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бюджетні кошти Вінницької об’єднаної територіальної громади Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 14:16
Оголошення компютера.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 березня 2020 18:46
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: згідно вимог, що прописані в оголошенні, тільки поставка товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001083-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 01 квітня 2020 08:38
1
Шановний Замовник, просимо не застосувати дискримінаційні вимоги, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Машини для обробки даних (апаратна частина)
(сканер та системні блоки згідно специфікації) код закупівлі згідно з класифікатором ДК 021:2015: 30210000-4)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.

Хочемо наголосити, що для перевірки легального походження товару Вам достатньо звернутися до локального офісу виробника надавши для перевірки серійні номера обладнання. Таким чином скасовується дискримінаційна вимога, та кожен зацікавлений учасник зможе прийняти участь у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2020 13:46
Згідно вимог, зазначених в оголошені, Замовник вимагає підтвердження легального походження товару. При цьому не вимагається наявності договірних відносин з виробниками товарів, а також не обмежує закупівлю товарів лише у виробника товарів. Замовник вважає, що не надання або неспроможність отримання подібного листа може вказувати на підозрілість походження товару, що пропонується Учасником. Враховуючи зазначене, ваша вимога є необгрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
надання відповіді на вимогу
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 квітня 2020 12:35
Коментар щодо відміни: тендерним комітетом прийнято рішення про відміну процедури, в зв’язку з виявленням помилки, яку не можливо було виправити підчас процедури торгів
Документи:
03 квітня 2020 12:35
протокол відміни процедури- 155.pdf