Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання спостереження за деформаційним станом причалів №№ 7, 9, 10
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-03-30-001077-a ● 4e6b6e5c6ea7417eba58a25e000934a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольська філія ДП «АМПУ» |
Код ЄДРПОУ: | 38728439 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Вязовик Наталья Николаевна +380629400820 n.vyazovik@mpw.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
«Код 71350000-6 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Виконання спостереження за деформаційним станом причалів №№ 7, 9, 10)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання спостереження за деформаційним станом причалів №№ 7, 9, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 квітня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 14:13 |
02 - ТД.docx | |
30 березня 2020 14:13 |
02 - ТД - договор.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
зауваження
Дата подання: 01 квітня 2020 21:10
Дата відповіді: 06 квітня 2020 15:47
Пропонуємо ознайомитися і врахувати наступні Зауваження до закупівлі «Виконання спостереження за деформаційним станом причалів №№7, 9, 10»:
1. У Технічному завданні не надана обов’язкова інформація щодо років будівництва та сучасного технічного/деформативного станів причалів №№7, 9, 10.
2. В розділі «Спостереження за деформативним станом» не вказано, скільки геодезичних знаків підлягає відновленню? Це може істотно вплинути на загальну вартість робіт.
3. Для портових ГТС не потрібно окремо розробляти методику виконання спостережень за деформативним станом. Така методика надана у нормативному документі НД 31.3.002-2003.
4. Встановлена вартість послуг (при загальній протяжності причалів №№7, 9, 10 - 655,1 пог.м) принципово не відповідає об’ємам, трудомісткості та особливостям послуг, що надаються. Навіть коли спостереження виконуються з участю місцевих спеціалізованих організацій, що не потребує витрат на відрядження.
На нашу думку, якість виконаних таким чином робіт сумнівна, а отримані результати не можна брати за основу розробки рекомендацій щодо подальшої технічної експлуатації причалів №№7, 9, 10
В цілому надане, Технічне завдання розроблено формально, без урахування специфіки та фактичного деформативного/технічного станів причалів №№7, 9, 10.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: І. Причал № 7
- рік побудови – 2004, контрольно-інспекторське обстеження провадилося у 2015 році. Технічний стан причалу – задовільний, потребує виконання ремонтних робіт (у тому числі технічний стан шпунтової стінки та з.б. оголовка - задовільний)
- інструментальні спостереження після проведення КІО не проводилися. Візуально деформацій не спостерігається.
Причал № 9
- рік побудови – 1991, контрольно-інспекторське обстеження провадилося у 2017році. Технічний стан причалу – задовільний з обмеженнями, потребує виконання ремонтних робіт (у тому числі технічний стан лицьової стінки – задовільний, з.б. оголовка – задовільний з обмеженнями, потребує виконання ремонтних робіт)
- «0» цикл інструментальних спостережень виконано у 2019 році. Зафіксовано відхилення лінії кордону причалу в плані.
Причал № 10
- рік капітального ремонту – 2001, контрольно-інспекторське обстеження провадилося у 2018 році. Технічний стан причалу – задовільний, потребує виконання ремонтних робіт (у тому числі: технічний стан лицьової стінки – задовільний, верхньої будови – задовільний)
- інструментальні спостереження у 2019 році не проводилися. Візуально деформацій не спостерігається.
ІІ. Кордонні деформаційні марки на причалі № 9 було відновлено у 2019 році. Кількість кордонних деформаційних марок на причалах №№ 7, 10, що підлягають відновленню може бути встановлено після сумісного обстеження зі спеціалістами організації яка буде виконувати спостереження за деформативним станом причалів. Орієнтовно кількість марок, що підлягають відновленню складає – 20%.
ІІІ. Технічною специфікацією передбачено, що до початку виконання інструментальних спостережень організація, яка виконує спостереження, визначає склад та методику виконання робіт з врахуванням існуючих геодезичних мереж причалів та вимог «Інструкції з інженерного обстеження й паспортизації портових гідротехнічних споруд» НД 31.3.002-2003.
ІV. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно норм діючого законодавства.
- рік побудови – 2004, контрольно-інспекторське обстеження провадилося у 2015 році. Технічний стан причалу – задовільний, потребує виконання ремонтних робіт (у тому числі технічний стан шпунтової стінки та з.б. оголовка - задовільний)
- інструментальні спостереження після проведення КІО не проводилися. Візуально деформацій не спостерігається.
Причал № 9
- рік побудови – 1991, контрольно-інспекторське обстеження провадилося у 2017році. Технічний стан причалу – задовільний з обмеженнями, потребує виконання ремонтних робіт (у тому числі технічний стан лицьової стінки – задовільний, з.б. оголовка – задовільний з обмеженнями, потребує виконання ремонтних робіт)
- «0» цикл інструментальних спостережень виконано у 2019 році. Зафіксовано відхилення лінії кордону причалу в плані.
Причал № 10
- рік капітального ремонту – 2001, контрольно-інспекторське обстеження провадилося у 2018 році. Технічний стан причалу – задовільний, потребує виконання ремонтних робіт (у тому числі: технічний стан лицьової стінки – задовільний, верхньої будови – задовільний)
- інструментальні спостереження у 2019 році не проводилися. Візуально деформацій не спостерігається.
ІІ. Кордонні деформаційні марки на причалі № 9 було відновлено у 2019 році. Кількість кордонних деформаційних марок на причалах №№ 7, 10, що підлягають відновленню може бути встановлено після сумісного обстеження зі спеціалістами організації яка буде виконувати спостереження за деформативним станом причалів. Орієнтовно кількість марок, що підлягають відновленню складає – 20%.
ІІІ. Технічною специфікацією передбачено, що до початку виконання інструментальних спостережень організація, яка виконує спостереження, визначає склад та методику виконання робіт з врахуванням існуючих геодезичних мереж причалів та вимог «Інструкції з інженерного обстеження й паспортизації портових гідротехнічних споруд» НД 31.3.002-2003.
ІV. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно норм діючого законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" |
77 777,00
UAH
|
30 900,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" |
79 000,00
UAH
|
30 959,52
UAH
|
Документи |
ТОВ СЕМАРГЛ ПЛЮС |
87 300,00
UAH
|
34 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Будівельна організація Чорного моря |
72 999,00
UAH
|
44 857,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" #38915313 |
Переможець |
30 900,00
UAH
|
23 квітня 2020 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2020 16:03
|
164-В-МАФ-20.pdf | укладений |
07 травня 2020 16:03
|