Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів та закладів Розсошанської сільської ради
Очікувана вартість
293 650,00 UAH
UA-2020-03-30-001059-b ● 51fe8ec2acca4f1ea298e3da361095a7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Розсошанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04402899 |
Місцезнаходження: | 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Людмила Петрівна Чобан +380979539901 rozsoshaotgzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 12:48 |
Очікувана вартість: | 293 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 468,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплекс для Ружичанського НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
Флеш-накопичувач на 32 Гб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук) ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук) ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 штуки
Мишка безпровідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Багатофункціональний пристрій ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Багатофункціональний пристрій ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штуки
Проектор довгофокусний з кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Персональний комп’ютер ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Персональний комп’ютер ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Персональний комп’ютер ТИП 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Безперебійний блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Шнур USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Перехідник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
ОЗУ до ноутбуку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Картридж ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Картридж ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року. Фінансування відбувається за рахунок місцевого бюджету. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 12:22 |
Додаток 1.docx | |
10 квітня 2020 12:22 |
Додаток 4.docx | |
10 квітня 2020 12:22 |
ЗТД комп’ютерна техніка від 10.04.2020.doc | |
10 квітня 2020 12:22 |
Додаток 3.docx | |
10 квітня 2020 12:22 |
Зміненний Додаток 2 від 10.04.2020.docx | |
10 квітня 2020 12:22 |
таблиця змін від 10.04.2020.doc |
10 квітня 2020 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2020 12:22 |
Додаток 1.docx
|
||||||
10 квітня 2020 12:22 |
Додаток 4.docx
|
||||||
10 квітня 2020 12:22 |
ЗТД комп’ютерна техніка від 10.04.2020.doc
|
||||||
10 квітня 2020 12:22 |
Додаток 3.docx
|
||||||
10 квітня 2020 12:22 |
Зміненний Додаток 2 від 10.04.2020.docx
|
||||||
10 квітня 2020 12:22 |
таблиця змін від 10.04.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 30 березня 2020 13:23
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:51
Шановний замовнику! У Вас ваказано "Безкатрижна струменева технологія (принтер-копір-сканер)" а далі "технологія лазерна" але це різні технології будь ласка уточніть яка саме технологія друку вимагається?
Відповідь: Доброго дня!
Тендерним комітетом уважно вивчено Ваше питання та вирішено внести зміни в тендерну документацію
Тендерним комітетом уважно вивчено Ваше питання та вирішено внести зміни в тендерну документацію
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 30 березня 2020 16:09
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:52
Шановний Замовник!
1)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 5.1.4. Частини 1 «» Розділу ІІІ «» тендерної документації 5.1.4. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, витрат пов’язаних з оформленням договору, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції.
Окрім того, відповідно до пункту 1.4. Технічного завдання Додатку № 2 тендерної документації - Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник
Враховуючи вищевикладене послуги із монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання повинні бути враховані в тендерній пропозиції потенційними Учасниками та вказані послуги повинні бути надані під час виконання договору.
Відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту, у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
Тобто тендерною документацією передбачено надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, проте основні характеристики запропонованого еквіваленту повинні буди ніж у товару, що є предметом закупівлі для підтвердження цього Учаснику необхідно зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Відповідно до пункту 5.1.4. Частини 1 «» Розділу ІІІ «» тендерної документації 5.1.4. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, витрат пов’язаних з оформленням договору, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції.
Окрім того, відповідно до пункту 1.4. Технічного завдання Додатку № 2 тендерної документації - Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник
Враховуючи вищевикладене послуги із монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання повинні бути враховані в тендерній пропозиції потенційними Учасниками та вказані послуги повинні бути надані під час виконання договору.
Відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту, у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
Тобто тендерною документацією передбачено надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, проте основні характеристики запропонованого еквіваленту повинні буди ніж у товару, що є предметом закупівлі для підтвердження цього Учаснику необхідно зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001059-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 березня 2020 14:36
Внесіть будь ласка зміни в тендерну документацію
1. В Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів та закладів Розсошанської сільської ради)" ви вказали, що учасники повинні надати Авторизаційний лист від виробника інтерактивних комплексів. Інтерактивний навчальний комлекс в силу визначення та опису в ТД — це сукупність взаємоповязаного інтерактивного та компютерного обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним програмним забезпечення (ПЗ), що включає в себе: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові.
Тому вимогу п. 1 щодо авторизаційних листів доцільніше та правомірніше викласти у наступній редакції:
“Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних навчальних комплексів або окремих його складових із зазначенням даних конкретної закупівлі. ”
Вимагаємо викласти умову у вищезазначеній редакції.
2. У п. 2.6 цього ж додатку сказано, що учасники повинні надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попереднім пунктом вважаємо за доцільне, щоб не звужувати коло учасників та не нехтувати чесної конкуренції, викласти цей пункт: "надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс АБО ОКРЕМІ ЙОГО СКЛАДОВІ".
3. П. 2.7 цього ж додатку - у учасників вимагається Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів. Аналогічно з попередніми, викласти вимогу: "Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів або на кожну зі складових".
4. П. 2.2 цього ж додатку - вимога надати Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попередніми: "Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс АБО НА КОЖНУ З ЙОГО СКЛАДОВИХ".
Адже у вимогах до сертифікатів та декларацій відповідності ви дозволяєте надавати документи не лише на комплекс, як єдине ціле, але і на складові.
Щоб не порушувати основні принципи державних закупівель просимо внести зміни до тендерної документації та дати можливість прийняти участь у закупівлі всім бажаючим. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Тому вимогу п. 1 щодо авторизаційних листів доцільніше та правомірніше викласти у наступній редакції:
“Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних навчальних комплексів або окремих його складових із зазначенням даних конкретної закупівлі. ”
Вимагаємо викласти умову у вищезазначеній редакції.
2. У п. 2.6 цього ж додатку сказано, що учасники повинні надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попереднім пунктом вважаємо за доцільне, щоб не звужувати коло учасників та не нехтувати чесної конкуренції, викласти цей пункт: "надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс АБО ОКРЕМІ ЙОГО СКЛАДОВІ".
3. П. 2.7 цього ж додатку - у учасників вимагається Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів. Аналогічно з попередніми, викласти вимогу: "Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів або на кожну зі складових".
4. П. 2.2 цього ж додатку - вимога надати Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попередніми: "Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс АБО НА КОЖНУ З ЙОГО СКЛАДОВИХ".
Адже у вимогах до сертифікатів та декларацій відповідності ви дозволяєте надавати документи не лише на комплекс, як єдине ціле, але і на складові.
Щоб не порушувати основні принципи державних закупівель просимо внести зміни до тендерної документації та дати можливість прийняти участь у закупівлі всім бажаючим. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 14:25
Доброго дня.
Тендерний комітет уважно вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Як Ви правильно вказали що «Інтерактивний навчальний комплекс в силу визначення та
опису в ТД — це сукупність взаємопов’язаного інтерактивного та комп’ютерного
обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним програмним забезпечення
(ПЗ), що включає в себе: інтерактивну дошку, мультимедійний проектор з
короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові». Ключове слово в цьому визначені «Взаємоповязаного». Тобто закуповується комплекс – як окремий продукт, а не
компоненти з якого можна скласти такий чи подібний комплекс. Відповідно для
забезпечення якості, злагодженості роботи, нормальної сумісності обладнання
вимагається надати Авторизаційний лист від виробника інтерактивних комплексів, як від
виробника окремого продукту – інтерактивний комплекс. По аналогічному принципу, в
Тендерній документації також зазначені інші вимоги, такі як:
- Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на
обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів
- Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-
епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс.
Тендерний комітет уважно вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Як Ви правильно вказали що «Інтерактивний навчальний комплекс в силу визначення та
опису в ТД — це сукупність взаємопов’язаного інтерактивного та комп’ютерного
обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним програмним забезпечення
(ПЗ), що включає в себе: інтерактивну дошку, мультимедійний проектор з
короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові». Ключове слово в цьому визначені «Взаємоповязаного». Тобто закуповується комплекс – як окремий продукт, а не
компоненти з якого можна скласти такий чи подібний комплекс. Відповідно для
забезпечення якості, злагодженості роботи, нормальної сумісності обладнання
вимагається надати Авторизаційний лист від виробника інтерактивних комплексів, як від
виробника окремого продукту – інтерактивний комплекс. По аналогічному принципу, в
Тендерній документації також зазначені інші вимоги, такі як:
- Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на
обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів
- Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-
епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" |
290 340,00
UAH з ПДВ
|
290 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " |
292 620,00
UAH з ПДВ
|
291 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
293 407,92
UAH з ПДВ
|
291 936,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" #3513308742 |
Відхилено |
290 340,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:28
|
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " #3257817343 |
Відхилено |
291 150,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
291 936,96
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:38
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 квітня 2020 16:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі