Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів та закладів Розсошанської сільської ради
Очікувана вартість
293 650,00 UAH
UA-2020-03-30-001059-b 51fe8ec2acca4f1ea298e3da361095a7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Петрівна Чобан

+380979539901 rozsoshaotgzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Розсошанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402899
Місцезнаходження: 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Людмила Петрівна Чобан
+380979539901
rozsoshaotgzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 12:48
Очікувана вартість: 293 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 468,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний комплекс для Ружичанського НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
Флеш-накопичувач на 32 Гб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук) ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук) ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 штуки
Мишка безпровідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Багатофункціональний пристрій ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Багатофункціональний пристрій ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
7 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штуки
Проектор довгофокусний з кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 штуки
Персональний комп’ютер ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Персональний комп’ютер ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Персональний комп’ютер ТИП 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Безперебійний блок живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Шнур USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Перехідник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
ОЗУ до ноутбуку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Картридж ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
Картридж ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року. Фінансування відбувається за рахунок місцевого бюджету. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:22
Додаток 1.docx
10 квітня 2020 12:22
Додаток 4.docx
10 квітня 2020 12:22
ЗТД комп’ютерна техніка від 10.04.2020.doc
10 квітня 2020 12:22
Додаток 3.docx
10 квітня 2020 12:22
Зміненний Додаток 2 від 10.04.2020.docx
10 квітня 2020 12:22
таблиця змін від 10.04.2020.doc
10 квітня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:22
Додаток 1.docx
02 квітня 2020 13:55
Додаток 1.docx
30 березня 2020 12:18
Додаток 1.docx
10 квітня 2020 12:22
Додаток 4.docx
02 квітня 2020 13:55
Додаток 4.docx
30 березня 2020 12:18
Додаток 4.docx
10 квітня 2020 12:22
ЗТД комп’ютерна техніка від 10.04.2020.doc
02 квітня 2020 13:55
ЗТД комп’ютерна техніка від 02.04.2020.doc
30 березня 2020 12:18
ТД комп’ютерна техніка.doc
10 квітня 2020 12:22
Додаток 3.docx
02 квітня 2020 13:55
Додаток 3.docx
30 березня 2020 12:18
Додаток 3.docx
10 квітня 2020 12:22
Зміненний Додаток 2 від 10.04.2020.docx
02 квітня 2020 13:55
Зміненний Додаток 2.docx
30 березня 2020 12:18
Додаток 2.docx
10 квітня 2020 12:22
таблиця змін від 10.04.2020.doc
02 квітня 2020 13:55
таблиця змін від 02.04.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 30 березня 2020 13:23
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:51
Шановний замовнику! У Вас ваказано "Безкатрижна струменева технологія (принтер-копір-сканер)" а далі "технологія лазерна" але це різні технології будь ласка уточніть яка саме технологія друку вимагається?
Відповідь: Доброго дня!
Тендерним комітетом уважно вивчено Ваше питання та вирішено внести зміни в тендерну документацію
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 30 березня 2020 16:09
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:52
Шановний Замовник! 1)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 5.1.4. Частини 1 «» Розділу ІІІ «» тендерної документації 5.1.4. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, витрат пов’язаних з оформленням договору, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції.
Окрім того, відповідно до пункту 1.4. Технічного завдання Додатку № 2 тендерної документації - Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник
Враховуючи вищевикладене послуги із монтажу, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання повинні бути враховані в тендерній пропозиції потенційними Учасниками та вказані послуги повинні бути надані під час виконання договору.

Відповідно до примітки додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту, у разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
Тобто тендерною документацією передбачено надання еквіваленту товару, що є предметом закупівлі, проте основні характеристики запропонованого еквіваленту повинні буди ніж у товару, що є предметом закупівлі для підтвердження цього Учаснику необхідно зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-001059-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 31 березня 2020 14:36
Внесіть будь ласка зміни в тендерну документацію
1. В Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів та закладів Розсошанської сільської ради)" ви вказали, що учасники повинні надати Авторизаційний лист від виробника інтерактивних комплексів. Інтерактивний навчальний комлекс в силу визначення та опису в ТД — це сукупність взаємоповязаного інтерактивного та компютерного обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним програмним забезпечення (ПЗ), що включає в себе: інтерактивна дошка, мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові.
Тому вимогу п. 1 щодо авторизаційних листів доцільніше та правомірніше викласти у наступній редакції:
“Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних навчальних комплексів або окремих його складових із зазначенням даних конкретної закупівлі. ”
Вимагаємо викласти умову у вищезазначеній редакції.

2. У п. 2.6 цього ж додатку сказано, що учасники повинні надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попереднім пунктом вважаємо за доцільне, щоб не звужувати коло учасників та не нехтувати чесної конкуренції, викласти цей пункт: "надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс АБО ОКРЕМІ ЙОГО СКЛАДОВІ".

3. П. 2.7 цього ж додатку - у учасників вимагається Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів. Аналогічно з попередніми, викласти вимогу: "Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів або на кожну зі складових".

4. П. 2.2 цього ж додатку - вимога надати Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс. Аналогічно з попередніми: "Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс АБО НА КОЖНУ З ЙОГО СКЛАДОВИХ".
Адже у вимогах до сертифікатів та декларацій відповідності ви дозволяєте надавати документи не лише на комплекс, як єдине ціле, але і на складові.
Щоб не порушувати основні принципи державних закупівель просимо внести зміни до тендерної документації та дати можливість прийняти участь у закупівлі всім бажаючим. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2020 14:25
Доброго дня.

Тендерний комітет уважно вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Як Ви правильно вказали що «Інтерактивний навчальний комплекс в силу визначення та
опису в ТД — це сукупність взаємопов’язаного інтерактивного та комп’ютерного
обладнання, функціонування якого забезпечується відповідним програмним забезпечення
(ПЗ), що включає в себе: інтерактивну дошку, мультимедійний проектор з
короткофокусним об’єктивом, ноутбук та інші складові». Ключове слово в цьому визначені «Взаємоповязаного». Тобто закуповується комплекс – як окремий продукт, а не
компоненти з якого можна скласти такий чи подібний комплекс. Відповідно для
забезпечення якості, злагодженості роботи, нормальної сумісності обладнання
вимагається надати Авторизаційний лист від виробника інтерактивних комплексів, як від
виробника окремого продукту – інтерактивний комплекс. По аналогічному принципу, в
Тендерній документації також зазначені інші вимоги, такі як:
- Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на
обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів
- Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-
епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" 290 340,00
UAH з ПДВ
290 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 292 620,00
UAH з ПДВ
291 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 293 407,92
UAH з ПДВ
291 936,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:26
Цінова пропозиція.pdf
17 квітня 2020 16:26
Таблиця відповідності.pdf
17 квітня 2020 16:26
Сертифікати.pdf
17 квітня 2020 16:26
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 16:26
Копія паспорту.pdf
17 квітня 2020 16:26
Копія коду.pdf
17 квітня 2020 16:26
Згода - ОПД_.pdf
17 квітня 2020 16:26
Виписка.pdf
17 квітня 2020 16:26
Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:44
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:41
Цінова.pdf
17 квітня 2020 16:41
Згода - ОПД_.pdf
17 квітня 2020 16:41
Довідка довкілля.pdf
17 квітня 2020 16:41
Довідка - працівники.pdf

Публічні документи

11 квітня 2020 19:32
Електронний підпис
11 квітня 2020 19:31
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2020 19:31
Технічна специфікація.pdf
11 квітня 2020 19:31
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3513308742
Відхилено 290 340,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:28
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "
#3257817343
Відхилено 291 150,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:30
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 291 936,96
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:38

Документи

23 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:26
Протокол №1.pdf

Документи

23 квітня 2020 16:30
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:30
Протокол №2.pdf

Документи

23 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
23 квітня 2020 16:34
Протокол № 3.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
23 квітня 2020 16:38
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі