Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
електрична енергія
Очікувана вартість
2 003 486,78 UAH
UA-2020-03-30-001051-b ● afdf09d436994c8d8f8548f37ca1fcac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний аграрний університет |
Код ЄДРПОУ: | 00497236 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3 |
Контактна особа: |
Щучкіна Ірина Геннадіївна 0977256921 VDAU-PODATKI@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2020 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 2 003 486,78 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
електрична енергія
Тендерна документація
30 березня 2020 12:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 12:16 |
ТД ЕНЕРГІЯ .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розподілу
Дата подання: 01 квітня 2020 17:42
Дата відповіді: 03 квітня 2020 09:06
Доброго дня! Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР? Чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії?
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо, що формування ціни на електричну енергію зазначено у пп.1.9.1., пп.1.9.2., пп.1.9.3. пункту 1.9. розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
- Для лоту №1 ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». До вартості тендерної пропозиції за лотом №1 учасником включається затверджений у встановленому законодавством порядку тариф на послуги з передачі електричної енергії, та не включається вартість послуг з розподілу електричної енергії.
- Для лоту №2 ціна на електричну енергію встановлюється учасником з урахуванням затвердженого у встановленому законодавством порядку тарифу на послуги з передачі електричної енергії та вартості послуг з розподілу електричної енергії.
- Для лоту №3 ціна на електричну енергію встановлюється учасником з урахуванням затвердженого у встановленому законодавством порядку тарифу на послуги з передачі електричної енергії та вартості послуг з розподілу електричної енергії.
- Для лоту №1 ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». До вартості тендерної пропозиції за лотом №1 учасником включається затверджений у встановленому законодавством порядку тариф на послуги з передачі електричної енергії, та не включається вартість послуг з розподілу електричної енергії.
- Для лоту №2 ціна на електричну енергію встановлюється учасником з урахуванням затвердженого у встановленому законодавством порядку тарифу на послуги з передачі електричної енергії та вартості послуг з розподілу електричної енергії.
- Для лоту №3 ціна на електричну енергію встановлюється учасником з урахуванням затвердженого у встановленому законодавством порядку тарифу на послуги з передачі електричної енергії та вартості послуг з розподілу електричної енергії.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-30-001051-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ", Код ЄДРПОУ:39568531
Дата подання: 02 квітня 2020 11:15
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-30-001051-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: тендерна документація
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пункт 1.1
- довідка у довільній формі з адресою та телефонами центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний центр та/або кол-центру, за яким споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію.
предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. Наявність таких центрів не є сутьєвою складовою для роботи в сфері закупки електричної енергії. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: переглянути тендерну документацію, що наявність інформаційно-консультційного центру та/або кол-центру, та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пункт 1.1
- довідка у довільній формі з адресою та телефонами центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний центр та/або кол-центру, за яким споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію.
предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. Наявність таких центрів не є сутьєвою складовою для роботи в сфері закупки електричної енергії. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: переглянути тендерну документацію, що наявність інформаційно-консультційного центру та/або кол-центру, та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 14:57
На Вашу вимогу повідомляємо, що Тендерна документація Замовника підготовлена з дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дійсно, однією з вимог Тендерної документації є подання Учасником довідки у довільній формі з адресами та телефонами центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та/або кол-центру, за яким споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію. Дана довідка вимагається, оскільки пунктом 8.3.17 підрозділу 8.3. Процедура розгляду скарг та вирішення спорів VII. Порядок розгляду звернень, скарг, претензій та актів про порушення цих Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №312 від 14.03.2018 року передбачено, що Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Дійсно, однією з вимог Тендерної документації є подання Учасником довідки у довільній формі з адресами та телефонами центру обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційного центру та/або кол-центру, за яким споживач буде мати змогу отримати необхідну інформацію. Дана довідка вимагається, оскільки пунктом 8.3.17 підрозділу 8.3. Процедура розгляду скарг та вирішення спорів VII. Порядок розгляду звернень, скарг, претензій та актів про порушення цих Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №312 від 14.03.2018 року передбачено, що Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1електрична енергія (адміністративні споруди) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 195 010,48 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 950,10 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
605693 кВт⋅год
електрична енергія
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 травня 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 12:16 |
ПД ЛОТ 1 .doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" |
1 050 562,39
UAH з ПДВ
|
1 011 507,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
1 126 588,98
UAH з ПДВ
|
1 011 507,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
1 138 702,84
UAH з ПДВ
|
1 017 564,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" |
1 193 215,21
UAH з ПДВ
|
1 028 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
1 072 076,61
UAH з ПДВ
|
1 050 489,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" #42046566 |
Відхилено |
1 011 507,30
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 11:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Переможець |
1 011 507,31
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:06
|
Дод.уг.№7 до дог.426 (1).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:05
|
1_Дод.уг.№7 до дог.426.pdf | укладений |
01 лютого 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:13
|
Дод. уг.6 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:13
|
1_Дод. уг.6.pdf | укладений |
28 грудня 2020 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:10
|
Дод. угод.5 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:09
|
1_Дод. угод.5.pdf | укладений |
28 грудня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:24
|
Додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:03
|
Додаткова угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 10:48
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 11:53
|
Додаткова угода № 1 від 18.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 10:56
|
Договір № 426 від 08.05.2020.pdf | укладений |
08 травня 2020 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З 1.08.2020 р. збільшено розмір тарифу на послуги з передачі електричної енергії, який є складовою ціни на електричну енергію (постанова НКРЕКП від 11.07.2020 № 1329). |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару та пропорційно збільшення ціни товару на ринку внаслідок коливання ціни електричної енергії на ринку "на добу на перед" (РДН) у торговій зоні ОЕС (об'єднаної енергетичної системи). |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару та пропорційно збільшення ціни товару на ринку внаслідок коливання ціни електричної енергії на ринку "на добу на перед" (РДН) у торговій зоні ОЕС (об'єднаної енергетичної системи). |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми. визначеної в договорі; |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Закону "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Закону "Про пубоічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 426 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |