Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 "Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови" військово-цивільної адмінстрації міста Торецьк Донецької області за адресою: м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, 3
Очікувана вартість
33 363 103,00 UAH
UA-2020-03-30-001047-a 2dcf4ded3df84f678fdf6ced3c04375d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забабон Оксана Вікторівна

380501554155 hozgrgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142827
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8
Контактна особа: Забабон Оксана Вікторівна
380501554155
hozgrgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 13:56
Очікувана вартість: 33 363 103,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 333 631,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100089 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проект реалізується в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що підтримуються Європейським інвестиційним банком.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 "Спеціалізована школа з поглибленим вивченням англійської мови" військово-цивільної адмінстрації міста Торецьк Донецької області за адресою: м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклад освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 14:37
Експертний звіт.PDF
30 березня 2020 14:36
Пояснювальна записка.doc
30 березня 2020 14:28
Тех. завдання.rar
30 березня 2020 14:28
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до тендерної документації.
Дата подання: 04 квітня 2020 09:47
Дата відповіді: 06 квітня 2020 09:27
1.Чому вимоги до тендерної документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників а саме: " Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років." "Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції." Відповідно до ст. 3 Закону "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Але тендерна документація містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону"Про публічні закупівлі" Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Про це було зазначено в оголошенні про заплановану закупівлю.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Також звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена Міністерством розвитку громад та територій України. На підставі цього, було надано витяг з протоколу про розгляд та схвалення індивідуальної тендерної документації за проектом в рамках НКПВУ на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами».
Наголошуємо, що тендерний комітет міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області діє на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 33 005 563,20
UAH з ПДВ
33 005 563,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 33 111 000,00
UAH з ПДВ
33 111 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 13:07
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:27
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:26
ДОВІДКИ СТ.17.pdf
24 квітня 2020 13:26
Довідка (ЮО).zip
24 квітня 2020 13:26
Довідка (ФО).zip
24 квітня 2020 13:26
public_doc.pdf
24 квітня 2020 13:26
public_doc.p7s
24 квітня 2020 13:26
Dovidka_20080540230490699537.pdf.p7s
24 квітня 2020 13:26
Dovidka_20080540230490699537.pdf
15 квітня 2020 18:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:49
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:48
Протокол НР.7Z
14 квітня 2020 17:48
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 квітня 2020 17:48
Лист для клієнтів.7z
14 квітня 2020 17:48
Гарантія 2262-20.7z
14 квітня 2020 17:48
Витяг із Статуту.7z
14 квітня 2020 17:48
Банківська ліцензія.7z
14 квітня 2020 17:48
oledata.mso
14 квітня 2020 17:48
22. КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
14 квітня 2020 17:48
21.4. РОЗРАХУНКИ.pdf
14 квітня 2020 17:48
21.2. РОЗРАХУНКИ.imd
14 квітня 2020 17:48
20. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ.17.pdf
14 квітня 2020 17:48
18. ЛИСТ ПРО РУХ ГК.pdf
14 квітня 2020 17:48
17. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf
14 квітня 2020 17:48
16.3. ВІДГУК.pdf
14 квітня 2020 17:48
16.2. ДОГОВОР 197 Б.pdf
14 квітня 2020 17:48
16.1. ДОГОВОР 34 Б.pdf
14 квітня 2020 17:48
16. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
14 квітня 2020 17:48
14. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
14 квітня 2020 17:48
11. ЛІЦЕНЗІЯ ПП ДБС.pdf
14 квітня 2020 17:48
9. ПАКТИ.pdf
14 квітня 2020 17:48
5. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 квітня 2020 17:48
4. ДОВІДКА ПРО ЕЦП.pdf
14 квітня 2020 17:48
3. ПДВ.pdf
14 квітня 2020 17:48
2. СТАТУТ, ОПИС.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 14:08
Електронний підпис
10 квітня 2020 14:07
Пояснювальна записка.pdf
10 квітня 2020 14:07
Локальні кошториси ч2.pdf
10 квітня 2020 14:07
Локальні кошториси ч1.pdf
10 квітня 2020 14:07
Договірна ціна.pdf
10 квітня 2020 14:07
Оригінал договору ГБ 1.pdf
10 квітня 2020 14:07
Оригінал актів КБ 2 ГБ 1.pdf
10 квітня 2020 14:07
ЛИСТ відгук СБУ.pdf
10 квітня 2020 14:07
Відгук УКС.pdf
10 квітня 2020 14:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 квітня 2020 14:07
Пакти.pdf
10 квітня 2020 14:07
Лист про свідоцтво ПДВ.pdf
10 квітня 2020 14:07
Довідки ст17.pdf
10 квітня 2020 14:07
Довідка про ПДВ.pdf
10 квітня 2020 14:07
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2020 14:07
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

ТОВ "Автоінтерстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
Переможець 33 005 563,20
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
33 005 563,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:33
додаткова угода №9 від 29.12.2021 р..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 11:08
додаткова угода №7 від 29.10.2021 р..pdf зміни до договору
01 листопада 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 11:46
додаткова угода №6 від 29.09.2021 р..pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 08:59
додаткова угода №5 від 31.08.2021 р..pdf зміни до договору
01 вересня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 08:45
додаткова угода №4 від 19.03.2021 р..pdf зміни до договору
22 березня 2021 08:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:40
додаткова угода №3 від 24.12.2020 р..pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 18:03
додаткова угода №2 від 15.12.2020 р..pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 08:29
додаткова угода №1 від 31.07.2020 р..pdf зміни до договору
03 серпня 2020 08:28
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:22
додатки до договору №3 від 12.05.2020 р..pdf укладений
12 травня 2020 15:21
договір №3 від 12.05.2020 р..pdf укладений
12 травня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в план фінансування
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з подовженням теміну дії Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 2,3 Договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML