Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний, булка здобна
Очікувана вартість
1 550 200,00 UAH
UA-2020-03-30-000882-b 0c5ceee6a87745f58e5123dae2f798a9
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Sergeu Тимошенко

+380976175893 timochenkosergey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189127
Місцезнаходження: 68260, Україна , Одеська обл., Саратський район, село Великорибальське
Контактна особа: Sergeu Тимошенко
+380976175893
timochenkosergey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 13:43
Очікувана вартість: 1 550 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 502,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39700 кілограми
Хліб пшеничний вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68260, Україна, Одеська область, с. Великорибальске, Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
39700 кілограми
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68260, Україна, Одеська область, с. Великорибальске, Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
3648 кілограми
Булка здобна з борошна вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68260, Україна, Одеська область, с. Великорибальске, Миру, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар лише після його поставки Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:28
Технічне завдання зі змінами.docx
30 березня 2020 11:48
Тендерна документація.docx
03 квітня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 14:28
Технічне завдання зі змінами.docx
30 березня 2020 11:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-000882-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД", Код ЄДРПОУ:37715680
Дата подання: 30 квітня 2020 16:10
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат (Код ЄДРПОУ 03189127, місцезнаходження: с. Великорибальське, Саратський район, Одеська обл., 68260), надалі – Замовник, оголосив про проведення відкритих конкурсних торгів про закупівлю та опублікував тендерну документацію, затверджену Рішенням Тендерного комітету, на закупівлю на відкритих конкурсних торгах: (код 15810000-9– Хлібопродукти, свіжевипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна з борошна пшеничного вищого ґатунку).

Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (надалі – Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно тендерної документації замовника предметом закупівлі «відкритих торгів» фактично є: (Хлібопродукти, свіжевипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, булочка здобна з борошна пшеничного вищого ґатунку за кодом - 15810000-9 (Хлібопродукти, свіжевипечені хлібобулочні та кондитерські вироби).
За результатами оцінки тендерних пропозицій, наданих учасниками для участі в закупівлі, переможцем було визнано Фізичну особу – підприємця Мовер Владислава Леонідовича згідно рішенню тендерного комітету Замовника (Протокол №64 від 22.04.2020р.).
Детально вивчивши документацію тендерної пропозиції, надану учасником-переможцем, було виявлено, що вона не відповідає в повному обсязі вимогам тендерної документації з огляду на наступне:
Відповідно до п. 5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник має надати у складі пропозиції конкурсних торгів копію виконаного аналогічного договору. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на поставку товарів аналогічних до предмету закупівлі (хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби), замовниками (покупцями, контрагентами) яких є юридичні особи визначені підпунктом 9 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, учасник в складі тендерної пропозиції надав копію договору №1-Тб на постачання товару від 11.02.2019р., укладеного з Медичним реабілітаційним центром «Одеський», з копіями додатків до договору. Згідно додаткової угоди №1 до вказаного договору, до договору були внесені певні зміні, зокрема, зміні до розділу Х Договору, за змістом яких розділ Х викладений у наступній редакції: «Х ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ, невід’ємною частиною цього договору є: Додаток 1 (специфікація №3 та специфікація №4)». Хоча, виходячи із тексту договору, Розділом Х Договору визначений «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ», тому незрозуміло, які самі зміни вносилися до Договору і чи вносилися взагалі; чи є надана додаткова угода №1 дійсно додатком до даного договору або все ж такі є частиною іншого документу. Крім того, зауважимо, що дата додаткової угоди №1 до договору, поданої в сканованому вигляді, зробленого з оригіналу документу (однак завірену як копія, що технічно неможливо), зовсім не вбачається.
Згідно п. 7 Додатку №1 до тендерної документації «Технічне завдання» Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання оператором ринку – виробником продукції, що пропонується до постачання, - вимог законодавства про харчові продукти, датоване не більше піврічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
Отже Фізична особа – підприємець Мовер В.Л. в складі свої пропозиції надав Акт №114 Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий ПП «Фарат» 22.01.2020р., однак згідно змісту даного акту cтрок проведення заходу державного контролю відбувався та завершився 21.01.2020р., тобто, в той же день, висновки за результатами проведення заходу державним органом мають бути заактовані та виданий відповідний документ, в даному випадку – акт. Чому акт наданий на другий день, невідомо, але це ставить під сумнів дійсність його задовільного результату та відсутність виявлених порушень.
Крім того, відповідно до «Технічного завдання» Додаток №1 до Тендерної документації замовника Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію. Якість предмета закупівлі згідно технічної специфікації має відповідати чинним національним стандартам.
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасником надано Протокол №1777/4 дослідження проб харчових продуктів від 10.12.2019р. про відповідність продукції вимогам ДСТУ 7045:2009 «Вироби хлібобулочні. Методи визначення фізико-хімічних показників», назва проби: Здобні хлібобулочні вироби (булочка здобна з яблучним наповнювачем), хоча згідно найменуванню предмета закупівлі: код 15810000-9- лотом цих конкурсних торгів є саме: «булка здобна з борошна пшеничного вищого ґатунку (0,100 кг.)», тобто класична здобна булочка, що не передбачає вміст наповнювача. З огляду на зазначене, вбачається, що учасник, визнаний переможцем, насамперед, не відповідає вимогам технічного завдання на предмет закупівлі даних конкурсних торгів згідно тендерній документації.
Крім того, довідка про виробника продукції, яка пропонується учасником до постачання, надана в складі тендерної пропозиції учасника з інформацією згідно Додатку №1 до тендерної документації «Технічне завдання», не містить інформації щодо упаковки продукції та строку її реалізації. Однак в період дії в країні форс-мажорних обставин (режиму карантину) у розумінні дії Указу Президента України від 13 березня 2020 року № 87/2020 «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», найбільш безпечнішою є реалізація (постачання) продовольчих продуктів, зокрема, соціально значимих продуктів, як хліб та хлібобулочні вироби, призначених для вживання населенням, запакованими із зазначенням строку вживання та/або реалізації, особливо в соціальних закладах з утримання дітей, таких як будинки-інтернати.
Також, відповідно до вимог тендерної документації встановлено, що документи, які складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника. Згідно ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. N 55, вимогами до оформлення документів передбачено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, якою скріплюється кожна сторінка копії документа, що засвідчується. Проте, учасник – ФО-П Мовер В.Л., завантажив в електронну систему закупівель усі документи в складі тендерної документації у вигляді скан-копій в кольоровому форматі, виготовлених з оригіналів документів, але ці ж оригінали документів завірені, як копії документів, штампом «Згідно з оригіналом», датою, скріплені підписом та печаткою фізичної особи підприємцем. Цей факт свідчить про неналежне оформлення документів учасником, наданих у складі тендерної пропозиції; зовсім незрозуміло чи це оригінали документів чи належним чином завірені копії. Якщо оригінали – то вони не повинні містити засвідчувального напису, а якщо – належним чином завірені копії, то самі документи не можуть бути завантажені в кольоровому форматі, кольоровими мають бути лише засвідчувальні штампи, печатки та підпис особи, яка завірила документ. За таких обставин, можна легко зробити висновок, що документи мають ознаки підробки.
Отже, в тендерній пропозиції, поданої для участі в конкурсних торгах замовника, Фізичної особи – підприємця Мовер Владислава Леонідовича, наявні невідповідності вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та умовам тендерної документації Замовника.
Таким чином, на підставі вищезазначеного, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Черкасихліб ЛТД», як такою, що не відповідає умовам тендерної документації, поряд із визначенням переможцем закупівлі Учасника на підставі тендерної пропозиції, поданої з порушенням вимог тендерної документації, яка має бути відхилена Замовником на підставі п. 1, п.4 ч.1. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», ставить під сумнів об’єктивність та неупередженість проведеної тендерним комітетом оцінки тендерних пропозицій, а тим самим, порушенням основних принципів здійснення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, просимо:
1) Усунути порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом анулювання рішення (протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 22.04.2020р.) щодо визнання переможцем Фізичної особи – підприємця Мовер Владислава Леонідовича та прийняття рішення про відхилення його тендерної пропозиції на підставі її невідповідності умовам тендерної документації згідно п. п. 1, 4 ч.1. ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.

Заступник директора ТОВ «Черкасихліб ЛТД» Добровольский В.В.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" 1 286 060,00
UAH з ПДВ
1 286 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МОВЕР ВЛАДИСЛАВ ЛЕОНІДОВИЧ" 1 547 630,00
UAH з ПДВ
1 547 630,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕПЛАЙ" 1 550 054,80
UAH з ПДВ
1 550 054,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 13:38
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:36
5_проект Договору.pdf
14 квітня 2020 13:36
6_Акт Держпродслужби.pdf
14 квітня 2020 13:36
4_Виписка, підписант.pdf
14 квітня 2020 13:36
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:18
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:15
Довідка.pdf
24 квітня 2020 15:15
Довідка МВС (3).pdf
24 квітня 2020 15:15
Довідка ДПС (3).pdf
24 квітня 2020 15:15
Довідка банкрутство.pdf
24 квітня 2020 15:15
public_doc (3).p7s
14 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:53
26.ISO-14001.pdf
14 квітня 2020 13:53
25.ISO-9001.pdf
14 квітня 2020 13:53
24.ISO-22000.pdf
14 квітня 2020 13:53
29.Копії протоколів.pdf
14 квітня 2020 13:53
31.Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2020 13:53
28.Копії висновків.pdf
14 квітня 2020 13:53
19.Проект договору.pdf
14 квітня 2020 13:53
16.Довідка стаття 17.pdf
14 квітня 2020 13:53
8.Копія техпаспорту.pdf
14 квітня 2020 13:53
6.Копія паспорту і коду.pdf
14 квітня 2020 13:53
5.Копія виписки з ЄДР.pdf
14 квітня 2020 13:53
4.Лист пояснення.pdf
14 квітня 2020 13:53
3.Лист гарантія.pdf
14 квітня 2020 13:53
1.Лист пояснення.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 16:21
Копія тех. паспорту
13 квітня 2020 16:21
Договір оренди ТЗ
13 квітня 2020 16:21
Технічне завдання
13 квітня 2020 16:21
Проект договору
13 квітня 2020 16:21
Акт
13 квітня 2020 16:21
протокол СЕС1
13 квітня 2020 16:21
Тендерна пропозиція
13 квітня 2020 16:21
протокол СЕС2
13 квітня 2020 16:21
Наказ 1 призначення
13 квітня 2020 16:21
Витаг ПДВ
13 квітня 2020 16:21
ДСТУ 22000 2007
13 квітня 2020 16:21
ДСТУ 9001 2015
13 квітня 2020 16:21
Довідка ст.17
13 квітня 2020 16:21
Довідка про виробника
13 квітня 2020 16:21
Довідка автотранспорт
13 квітня 2020 16:21
Довідка про працівників
13 квітня 2020 16:21
Довідка аналог договір
13 квітня 2020 16:21
Виписка з ЄДР юр фіз

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД"

ФОП "МОВЕР ВЛАДИСЛАВ ЛЕОНІДОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕПЛАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД"
#37715680
Відхилено 1 286 060,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 10:39
ФОП "МОВЕР ВЛАДИСЛАВ ЛЕОНІДОВИЧ"
#3506203793
Переможець 1 547 630,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОВЕР ВЛАДИСЛАВ ЛЕОНІДОВИЧ"
#3506203793
1 547 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:23
img155.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 09:07
img832.jpg зміни до договору
18 грудня 2020 09:07
img833.jpg зміни до договору
18 грудня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 14:59
img638.jpg зміни до договору
16 листопада 2020 14:57
img639.jpg зміни до договору
16 листопада 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 10:21
img096.jpg зміни до договору
13 серпня 2020 10:20
img097.jpg зміни до договору
13 серпня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 08:50
img952.jpg зміни до договору
22 червня 2020 08:49
img951.jpg зміни до договору
22 червня 2020 08:49
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 14:36
img789.jpg укладений
04 травня 2020 14:34
img790.jpg укладений
04 травня 2020 14:34
img791.jpg укладений
04 травня 2020 14:34
img792.jpg укладений
04 травня 2020 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кількість хліба пшеничного в/г зменшилася на 3180,4 кг, а ціна збільшилася на 1,84 грн. Кількість булки здобної зменшилася на 600,7 кг, а ціна збільшилася на 4,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна на хліб житньо-пшеничний збільшилася на 1,65 грн, а кількість зменшилася на 2605,2 кг.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна на тхліб пшеничний в/г підвищілася на 1,9%, ціна на хліб житньо-пшеничний збільшилася на 1,8%; ціна на булочку здобну збільшилася на 5%
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна хліб пшеничний в/г збільшилася на 0,45 грн., а кількість зменшилася на 284, 4 кг.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору продовжено до 31.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 547 630,00
UAH