Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція побутової та зливної каналізації по вул. Мазепи, вул. Б. Хмельницького, вул. Чубинського, вул Виговського, вул. М. Вербицького, вул. Ентуазіастів, вул. Роздольського в м. Броди, Львівської області
Очікувана вартість
9 455 309,60 UAH
UA-2020-03-30-000837-b fc98dda8f7b7465987d9830d6c4bd1d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлиневський Олександр Іванович

+380326644035 mrbrody@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бродівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04055989
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, пл.Ринок, 20
Контактна особа: Єлиневський Олександр Іванович
+380326644035
mrbrody@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 14:11
Очікувана вартість: 9 455 309,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 365,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція побутової та зливної каналізації по вул. Мазепи, вул. Б. Хмельницького, вул. Чубинського, вул Виговського, вул. М. Вербицького, вул. Ентуазіастів, вул. Роздольського в м. Броди, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, Броди, відповідно до Тендерної Документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до ____ (визначається Замовником) вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 10:38
Рішення про внесення змін.docx
08 квітня 2020 10:38
Тендерна_документацiя.doc
30 березня 2020 11:40
Технічне завдання.docx
30 березня 2020 11:40
Проект_договору.docx
08 квітня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 10:38
Рішення про внесення змін.docx
08 квітня 2020 10:38
Тендерна_документацiя.doc
30 березня 2020 11:40
Тендерна_документацiя.doc
30 березня 2020 11:40
Технічне завдання.docx
30 березня 2020 11:40
Проект_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 квітня 2020 16:29
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:33
Вкажіть, будь ласка, внутрішні діаметри на труби "корсис", що зазначені в технічному завданні
Відповідь: Згідно проектно-кошторисної документації, передбачено влаштування гофрованої труби Е2-К діаметром:
1. зовнішній 300 мм, внутрішній 296,8 мм;
2. зовнішній 400 мм, внутрішній 396,6 мм;
3. зовнішній 500 мм, внутрішній 495 мм;
4. зовнішній 800 мм, внутрішній 792 мм;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 7 400 385,60
UAH з ПДВ
7 400 385,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 8 304 390,00
UAH з ПДВ
8 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 8 561 706,00
UAH з ПДВ
8 061 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 13:07
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:05
Довідка МВС.pdf
22 квітня 2020 13:05
public_doc.p7s
22 квітня 2020 13:05
public_doc.pdf
15 квітня 2020 16:38
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:35
РЕЄСТР.pdf
15 квітня 2020 16:35
ТЧ.rar
15 квітня 2020 16:35
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:35
Проект_договору.pdf
15 квітня 2020 16:35
ІД 2.rar
15 квітня 2020 16:35
ІД.rar
15 квітня 2020 16:35
ВПВ 17.rar
15 квітня 2020 16:35
КК.rar

Публічні документи

14 квітня 2020 20:20
Електронний підпис
14 квітня 2020 20:19
76-81.ТЧ Кошториси.pdf
14 квітня 2020 20:19
44-64.КК.pdf
14 квітня 2020 20:19
5-27. КК Установчі.pdf
14 квітня 2020 20:19
82-90.ТЧ.pdf
14 квітня 2020 20:19
28-43.Інші документи.pdf
14 квітня 2020 20:19
4.Проект договору.pdf
14 квітня 2020 20:19
1. КК Реєстр Броди.pdf
14 квітня 2020 20:19
2. Цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2020 20:19
65-75.ВПВ17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ТОВ "БК Домінант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
Переможець 7 400 385,60
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"
#43037877
7 400 385,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2022 12:06
Додаткова угода _5.pdf укладений
05 серпня 2022 12:05
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 12:11
001 (1) (5).pdf зміни до договору
22 лютого 2022 12:10
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 14:26
jpg2pdf - 2021-03-04T124911.430.pdf зміни до договору
04 березня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 13:10
jpg2pdf - 2021-03-04T124911.430.pdf зміни до договору
04 березня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 21:47
jpg2pdf (96).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 21:45
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 19:35
Договір укладений
07 травня 2020 19:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились викласти п.12.1 у новій редакції в зв'язку з відсутністю фінансування об'єкта Реконструкція побутової та зливної каналізації по вул. Мазепи, вул. Б. Хмельницького, вул. Чубинського, вул Виговського, вул. М. Вербицького, вул. Ентуазіастів, вул. Роздольського в м. Броди, Львівської області (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція); "Цей договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення печатками і діє по 31 грудня 2021 року або до повного його виконання Сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання згідно з умовами цього Договору."
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виділенням додаткового фінансування
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку із виділенням додатковаго фінансу4вання
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору у зв'язку із недостатнім фінансуванням
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 992 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 498 800,00 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін