Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво футбольного майданчика по вул.Озерна в с.Новосілки
Очікувана вартість
1 808 749,02 UAH
UA-2020-03-30-000792-c 1ed9d6a26399493782ac3d1bd0f35006
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балан Єлизавета Василівна

+380445262374 chabany.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чабанівська селищна рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362160
Вебсайт: http://chabany-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08162, Україна , Київська обл., смт. Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А
Контактна особа: Балан Єлизавета Василівна
+380445262374
chabany.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 13:18
Очікувана вартість: 1 808 749,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 426,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво футбольного майданчика по вул. Озерна в с.Новосілки Києво-Святошинського району Київської області (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво футбольного майданчика по вул. Озерна в с.Новосілки Києво-Святошинського району Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03027, Україна, Київська область, с. Новосілки, вул.Озерна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Авансування Робіт здійснюється Замовником на підставі письмових заявок на авансування, які складаються Підрядником за формою, визначеною Додатком №1 до даного Договору (надалі – «Заявка»), у розмірі, що не перевищує 30 (Тридцяти) % від вартості Робіт, передбачених Планом фінансування робіт на поточний рік. Сплата авансу здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів від дати отримання Замовником належно оформленої Заявки, та за умови відсутності зауважень щодо такої Заявки Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплату виконаних та прийнятих в поточному місяці Робіт Замовник здійснює згідно підписаних Сторонами щомісячних Актів, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Актів Сторонами. При здійсненні оплати Замовник враховує суму авансу, фактично перераховану Постачальнику згідно п. 3.8.1. даного Договору. Замовник сплачує вартість лише фактично виконаних Підрядником і прийнятих Робіт та використаних при виконанні Робіт матеріалів, комплектуючих виробів, обладнання відповідно до затвердженої Проектної документації Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-22-000014 ● 872c437280f34379a64c0ed4902a0101
  • Статус: завершено ● Дата: 07 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 травня 2020 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.05.2020 № 83
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2020 № 83

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-03-30-000792-c 30.03.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗАБУДОВА УКРАЇНА 1 788 495,60
UAH з ПДВ
1 788 495,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК АТЕНА" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 13:01
Електронний підпис
14 квітня 2020 12:41
футбол.zip
14 квітня 2020 12:41
Цінова ДЦ футбол.pdf
14 квітня 2020 12:41
ТЗ футбол.pdf
14 квітня 2020 12:41
проект договру футбол.pdf
14 квітня 2020 12:36
0 ОПД.pdf
14 квітня 2020 12:36
баскетбол.zip
14 квітня 2020 12:36
Кваліфікація.rar
14 квітня 2020 12:36
ТЗ баскетбол.pdf
14 квітня 2020 12:36
відгук по договору.pdf
14 квітня 2020 12:36
Аналогічний Договір.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 18:32
Футбол.pdf
10 квітня 2020 18:32
Статут.pdf
10 квітня 2020 18:32
Протокол.pdf
10 квітня 2020 18:32
ОСВ112.pdf
10 квітня 2020 18:32
Дозвіл БК АТЕНА ТОВ.jpg
10 квітня 2020 18:32
ВИТЯГ ПДВ.jpeg
10 квітня 2020 18:32
Виписка.pdf
10 квітня 2020 18:32
атена.rar
10 квітня 2020 18:32
Gmail.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗАБУДОВА УКРАЇНА

ТОВ "БК АТЕНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗАБУДОВА УКРАЇНА
#33598754
Переможець 1 788 495,60
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАБУДОВА УКРАЇНА
#33598754
1 788 495,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:25
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 16:40
Договір №06.05-01.pdf укладений
06 травня 2020 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 788 495,60
UAH (в тому числі ПДВ 298 082,60 UAH)