Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне приладдя для кабінету
Очікувана вартість
335 000,00 UAH
UA-2020-03-30-000791-a aeb06feae1b246328c2063b3c5a71f62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудік Олена Вікторівна

380577120894 okt_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146311
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Ярославська,буд.21
Контактна особа: Рудік Олена Вікторівна
380577120894
okt_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 12:21
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Навчальне приладдя для кабінету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158 Одиниця
Навчальне приладдя для кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника на підставі накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:59
Повідомлення про зміни.pdf
31 березня 2020 13:58
ТД зі змінами Навчальне приладдя для кабінету.doc
31 березня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 13:59
Повідомлення про зміни.pdf
31 березня 2020 13:58
ТД зі змінами Навчальне приладдя для кабінету.doc
30 березня 2020 12:51
ТД Навчальне приладдя для кабінету.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо виконання вимог статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 30 березня 2020 19:53
Дата відповіді: 31 березня 2020 14:17
Шановний Замовнику, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" : Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. До якого з цих пунктів відноситься Ваша вимога,щодо надання : Довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі. Для підтверждення інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - копії технічних паспортів, на вказаний у довідці автотранспорт; - якщо автотранспорт орендований чи знаходиться у наймі або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду, або договір найму, або інший договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом. Яке відношення автотранспорт має до обладнання та матеріально-технічної бази?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Повідомляємо, що в Тендерну документацію (ТД) були внесені зміни стосовно пункту, до якого відноситься довідка у довільній формі щодо наявності автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі.
Уточнюємо для Вас, що в ТД в проекті договору вказано, що Учасник поставляє Товар згідно заявки Замовника відповідно до дислокації та несе всі ризики втрати або пошкодження Товару, а також усі витрати, повязані з поставкою Товару, до моменту переходу права власності до Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-000791-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 31 березня 2020 14:22
щодо автотранспорту
Шановний Замовнику, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" : Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.В ЗУ "Про публічні закупівлі" немає роз яснень, яке саме обладнання та матеріально-технічна база повинна бути у учасника.Ви вимагаєте надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо наявності автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі. Для підтверждення інформації, що викладена у довідці надати наступні документи: - копії технічних паспортів, на вказаний у довідці автотранспорт; - якщо автотранспорт орендований чи знаходиться у наймі або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду, або договір найму, або інший договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом. Вважаю цю вимогу діскримінаційною та такою що обмежує мої права як учасника ринку, тому що в наявності у мене відсутній автотранспорт, але є в користуванні наприклад :літак ІЛ-76,гвинтокрил Міг 29,велосипед "Україна",роліки та самокат. На Вашу думку цими транспортними засобами я не маю право чи не можу виконати умови договору щодо поставки товару?З чого Ви вирішили,що тільки автотранспортом можливо виконати поставку товару?Тому вимагаємо видалити данну вимогу з ТД або внести зміни щодо можливості поставки товару різними видами транспорту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 12:46
Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зазначимо, що Закон № 922 не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. При цьому, згідно з роз’ясненнями Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Оскільки, тендерною документацією Замовника вимагається, що поставка товару має бути здійснена згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Новобаварського району міста Харкова (згідно Додатку 5), то встановлення кваліфікаційного критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: автотранспорту, наявність якого підтверджується Довідкою у довільній формі та копіями технічних паспортів, надає Замовнику впевненості, що товар буде поставлений у термін встановлений тендерною документацією, у відповідній кількості із збереженням його якості та цілісності.
Враховуючи викладене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000791-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 31 березня 2020 14:48
щодо листа відгуку виданого не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі
Шановний Замовнику,Ви вимагаєте надати Лист -відгук виданий не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі. Питання до Вас,якщо учасник наприклад поставив Замовнику товар 19 липня 2019 року і має договір,специфікацію,видаткову накладну та лист відгук датований 19 липня 2019 року,що до данної поставки,то чому Вам потрібен цей лист виданий не раніше оголошення закупівлі? Що може змінитися з моменту поставки товару у 2019 році на теперішний час.Поставка товару вже відбулась,умови та вимоги щодо виконання договору виконані,лист відгук Замовник надав одразу після поставки,тому поясніть Вашу вимогу або внесіть відповідні зміни в тендерну документацію.Також звертаю Вашу увагу,що є ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян Документ 393/96-ВР і згідно цього Закону, а саме
статті 20 Термін розгляду звернень громадян.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Тому вважаємо Вашу вимогу щодо надання листа відгуку виданого не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі дискримінаційною та такою,що умисно обмежує коло учасників бо тільки той учасник який заздалегідь знав про цю вимогу у вашій ТД і який заздалегідь отримав цей лист відгук може прийняти участь у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 12:47
Тендерною документацією Замовника встановлений такий кваліфікаційний критерій, як: наявність досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження Вказаного критерію учасник повинен, зокрема, надати скан-копію листа-відгуку від покупця (замовника), який має містити інформацію про якість поставленої продукції, із зазначенням номеру та дати договору, строку постачання товару, наявності або відсутності претензій до виконавця. При цьому, лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі.
Отже, у тендерній документації чітко зазначено який саме відгук хоче отримати Замовник на підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації.
Що стосується Ваших посилань на норми Закону України «Про звернення громадян», то цей Закон регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів.
Отже, вказаний Закон не регулює отримання інформації суб’єктами господарювання про їх господарську діяльність від інших суб’єктів господарської діяльності, зокрема, отримання лістів-відгуків стосовно аспектів їх міжгосподарських взаємовідносин.
Враховуючи викладене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000791-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ВОРДКОМ, Код ЄДРПОУ:40170269
Дата подання: 03 травня 2020 19:42
Скарга з вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ДІДАКТА»
Звертаємось до Замовника з вимогою щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ДІДАКТА» та дискваліфікації цього учасника на підставі надання ним недостовірної інформації та відсутності в нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. При детальному аналізі пропозиції даного учасника нами було встановлено наявність порушень, а саме:
1. Пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації від учасників вимагалось підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. На виконання цього учасники повинні були надати довідку в довільній формі, скан-копію договору з усіма додатками щодо виконання аналогічного договору, скан-копію листа-відгуку від покупця (замовника), який мав містити інформацію про якість поставленої продукції, із зазначенням номеру та дати договору, строку постачання товару, наявності або відсутності претензій до виконавця. Учасником ТОВ «ДІДАКТА» у складі пропозиції були надані договір про закупівлю №36/1 від 10 лютого 2020 р. з ФОП Ложніковим Артуром Анатолійовичем на суму 4506,00 грн. та договір про закупівлю №25/1 від 10 лютого 2020 р. з ФОП Набойченко Олександром В’ячеславовичем на суму 7008,00 грн. з відповідними відгуками та накладними і актами прийому передачі. Нами з’ясовано, що по-перше, у самих договорах предметом постачання не є продукція, яка є предметом закупівлі у даній процедурі (предметом договору з ФОП Набойченко є дидактичний матеріал, комплекти для навчання грамоти / письма на магнітах, а договору з ФОП Ложніковим – набір цифр і знаків на магнітах та колекція «Морське дно» - дані найменування продукції відсутні у складі обладнання, яке є предметом закупівлі). По друге – Артур Анатолійович Ложніков та Олександр В’ячеславович Набойченко є штатними працівниками компанії «РАНОК», пов’язаним з якою є ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ» - підприємство, яке надало авторизаційний лист учаснику ТОВ «ДІДАКТА» та позиціонує себе виробником даної продукції. У додатках до цієї скарги ми завантажуємо інформацію з підтвердженням з відкритих джерел про те, що Артур Анатолійович Ложніков є заступником директора із зв’язків з громадськістю видавництва «РАНОК», а Олександр В’ячеславович Набойченко керівником комерційного відділу видавництва «РАНОК». Саме видавництво «РАНОК» (штатними працівниками якого є Набойченко та Ложніков), є засновником ТОВ «ДІДАКТА», а кінцевим бенефіціаром видавництва «РАНОК», ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ» та ТОВ «ДІДАКТА» є одна й та ж особа – Круглов Віктор Володимирович, інформація про що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та на сайті видавництва «РАНОК». Не дивлячись на те, що у телефонній розмові про цей факт особисто було сповіщено бухгалтера установи замовника, Дмітрієву Любов Костянтинівну, пропозицію учасника, який надав завідомо недостовірну інформацію, відхилено не було. Тому вимагаємо від Замовника пояснень – яким чином штатні працівники організації – продавця, оформлені ФОПами, можуть бути одночасно покупцями продукції, яке виробляє їх підприємство та надавати відгуки? Якщо Замовником не буде зазначено, згідно яких підстав надані учасником ТОВ «ДІДАКТА» документи визнано такими, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, вищезазначену інформацію буде передано до правоохоронних органів з метою визнання договорів між ТОВ «ДІДАКТА» та ФОП Набойченко і ФОП Ложніковим нікчемними, та для з’ясування, чи були ці договори виконані фактично, з перевіркою відповідних надходжень на їх банківські рахунки, зустрічною звіркою між ними і ТОВ «ДІДАКТА», встановленням IP-адрес, з яких могли бути виконані дані банківські операції, тощо.
2. У наданому учасником ТОВ «ДІДАКТА» «авторизаційному листі виробника» зазначено, що ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ» є виробником дидактичної продукції, посібників та стендів, але ніяк не навчальних моделей, штативів, секундомірів, термометрів, мікроскопів та інших приладів, які є предметом закупівлі. Не потребує також доказів і той факт, що ці прилади різного призначення, різної ступені складності та різних технологій, які не можуть бути виготовлені на єдиному підприємстві. Але саме це стверджує ТОВ «ДІДАКТА», яка подає у складі пропозиції копію висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи від ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ», позиціонуючи останнього, як ВИРОБНИКА ВСЬОГО обладнання, яке є предметом закупівлі. До того ж, у Додатку до висновку (де повинні бути зазначені конкретні моделі обладнання, які відповідають моделям обладнання, що є предметом закупівлі) зазначені, за винятком, тільки загальні найменування товарних груп на кшталт «набори», «моделі» та ін. Тобто, ані ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ», ані ТОВ «ДІДАКТА» не довели, що ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ» є безпосереднім виробником обладнання, запропонованого ТОВ «ДІДАКТА», та, відповідно до цього, походження товару залишається невідомим.
За даними фактами, для унеможливлення закупівлі товару, який не відповідає вимогам чинного законодавства, представники Замовника повинні ініціювати додаткову перевірку інформації, наданої у пропозиції ТОВ «ДІДАКТА», а саме:
- наявності відповідного обладнання на балансі підприємства – верстатів та машин для виготовлення позицій товару, які є предметом закупівлі – екструдерів для виготовлення об’ємних моделей, токарних та фрезерних верстатів, штампів, пресів та станів гарячого прокату для виготовлення штативів та штангенциркулів (які теж є предметом закупівлі) спеціалізованого обладнання для виготовлення термометрів, тонометрів та, наостанок для виготовлення мікроскопів, які, як стверджує учасник, теж виготовляє ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ»;
- наявності відповідних виробничих цехів, де встановлене дане обладнання;
- наявності виробничого та інженерно-технічного персоналу з перевіркою штатного розкладу;
- операцій з закупівлі відповідної сировини для виробництва обладнання, зазначеного вище;
- перевірку калькуляції (бухгалтерського розрахунку вартості) на всі позиції, які є предметом закупівлі згідно Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики товару (Додаток 2 до Тендерної документації;
- перевірку наявності даних позицій у номенклатурі та бухгалтерській звітності ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ» їх походження, тощо.
У свою чергу ми стверджуємо, що жодна з позицій, які є предметом закупівлі, не виробляються підприємством ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ». Видавництво «РАНОК» дійсно є відомим виробником дидактичної продукції, посібників та стендів, але жодну з позицій, які є предметом закупівлі, воно теж не виробляє, тому наданий учасником ТОВ «ДІДАКТА» висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи від ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ» містить недостовірну інформацію щодо виробника обладнання.
На підставі всього вищезазначеного, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ДІДАКТА» переможцем у закупівлі на підставі п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» з причин зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації. Якщо нашої скарги не буде прийнято до уваги Замовником, і незважаючи на викладені факти з учасником ТОВ «ДИДАКТА» буде укладено договір на постачання, ми будемо ініціювати перевірку правоохоронними органами всіх обставин даної закупівлі та всіх фізичних та юридичних осіб, інформація щодо яких викладена у цій скарзі, з метою запобігання розкраданню державних коштів та недопущення постачання неякісного товару невідомого походження до навчальних закладів. Також, з причини надання учасником ТОВ «ДІДАКТА» документів з завідомо недостовірною інформацією, зміст яких не може довести законне та офіційне походження товару, який може виявитися ввезеним в Україну контрабандним шляхом, ми будемо звертатися до Служби Безпеки України з метою встановлення фактичного походження товару, що пропонується до постачання ТОВ «ДІДАКТА», та виявлення всіх осіб, які причетні до внесення у документ, виданий державною установою - висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи від ТОВ «РАНОК – КРЕАТИВ» - завідомо недостовірної інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 16:12
Уважно проаналізувавши Вашу скаргу відносно скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Дідакта», вважаємо за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, скарга містить декілька припущень щодо можливих порушень при кваліфікації учасника.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Тендерною документацією предмет закупівлі визначений, як: код ДК 021-2015: 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне приладдя для кабінету). До вказаного коду класифікатора відносяться, зокрема, Приладдя для навчальних закладів; Навчальне обладнання; Навчальне приладдя; Допоміжне навчальне приладдя та пристрої.
Як вбачається з наданих ТОВ «ДІДАКТА» договорів, учасником було здійснено постачання товарів, які відносяться до вказаних найменувань національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник», а відтак, учасником підтверджений критерій досвіду виконання аналогічних договорів.
З огляду на ст. 16, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимога тендерної документації про підтвердження виконання аналогічних договорів покликана насамперед об’єктивно оцінити можливості того чи іншого учасника щодо виконання обов’язків із постачання специфічного товару.
По-перше, аналіз змісту аналогічних договорів та діючих державних класифікаторів (зокрема, ДК 021:2015) дає змогу класифікувати «аналогічність» за відповідними предметами договорів, наданих учасником-переможцем, та предметом закупівлі.
По-друге, робити припущення про нікчемність чи недійсність наданих учасником-переможцем аналогічних договорів є не зовсім коректним.
Відповідно до ст. 626 ЦК України, договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Відповідно до ст. 627 ЦК України, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до ст. 215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Таким чином, з огляду на норми цивільного законодавства: 1) правочин є нікчемним, якщо це прямо передбачено вимогами чинного законодавства; 2) правочин може бути визнаний недійсним у судовому порядку у разі наявності певних юридичних вад.
На теперішній час у Замовника відсутня інформація стосовно будь-яких судових рішень про недійсність аналогічних договорів, наданих учасником-переможцем. Окрім того, діюче законодавство не містить імперативних приписів щодо нікчемності таких аналогічних договорів.
Отже, наразі у Замовника відсутні будь-які підстави для дискваліфікації учасника-переможця за вказаними припущеннями.
Умовами тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен був надати довідку в довільній формі, скан-копію договору з усіма додатками щодо виконання аналогічного договору, скан-копію листа-відгуку1 від покупця (замовника), який має містити інформацію про якість поставленої продукції, із зазначенням номеру та дати договору, строку постачання товару, наявності або відсутності претензій до виконавця.
ТОВ «ДІДАКТА» у складі тендерної пропозиції були надані договір про закупівлю №36/1 від 10 лютого 2020 р. та договір про закупівлю № 25/1 від 10 лютого 2020 р. з актами прийому-передачі та видатковими накладними до них, що підтверджує досвід учасника виконання аналогічних договорів.
Щодо інших фактів, викладених у п. 1 Вашої скарги, то Вами не вказано, яким їх наявність порушують умови тендерної документації та чинного законодавства, яке регулює процес публічних закупівель.
Також повідомляємо, що у Замовника відсутні законодавчі підстави для перевірки здійснення учасником його господарської діяльності, та дійсності укладених ним договорів.
Стосовно визначення статусу виробника щодо учасника-переможця.
Відповідно до ст.1 ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» виробник – це 1) фізична чи юридична особа - резидент України, яка є виготовлювачем продукції, або будь-яка інша особа - резидент України, яка заявляє про себе як про виготовлювача, розміщуючи на продукції відповідно до законодавства своє найменування, торговельну марку чи інше позначення, або особа - резидент України, яка відновлює продукцію; 2) уповноважений представник виготовлювача продукції в Україні (у разі якщо виготовлювачем продукції є фізична чи юридична особа - нерезидент України); 3) імпортер продукції (у разі якщо виготовлювачем продукції є фізична чи юридична особа - нерезидент України, яка не має свого уповноваженого представника в Україні);
Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», виробник – будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг).
Таким чином, з огляду на приписи діючого законодавства виробником продукції є не лише суб’єкт, який має набір виробничих потужностей і самостійно використовує такі потужності, а й суб’єкти, які на підставі відповідних цивільно-правових угод замовляють виготовлення тієї чи іншої продукції і мають необхідну дозвільну/технічну документацію.
В свою чергу, учасником-переможцем надано перелік дозвільної/технічної документації, яка дає змогу кваліфікувати стороннього постачальника відповідної продукції як виробника.
При цьому, необхідно зазначити, що Тендерна документація не містить вимоги щодо підтвердження наявності певного виробничого «обладнання на балансі підприємства».
Отже, наразі у Замовника відсутні будь-які підстави для дискваліфікації учасника-переможця за вказаними твердженнями.

Враховуючи викладене, наразі відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «Дідакта».

Документи подані скаржником

03 травня 2020 19:42
Скарга.pdf
03 травня 2020 19:42
Скан Ложников.png
03 травня 2020 19:42
Скан Набойченко.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВОРДКОМ 197 853,00
UAH з ПДВ
197 853,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІДАКТА" 334 218,00
UAH з ПДВ
332 514,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 335 000,00
UAH з ПДВ
333 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 13:34
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:26
СЕС ФІЗ ХІМ МАТ.pdf
14 квітня 2020 13:26
СЕС БІОЛОГІЯ.pdf
14 квітня 2020 13:26
Свідоцтво.PDF
14 квітня 2020 13:26
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 квітня 2020 13:25
Підпис СВІДОЦТВО.rar
14 квітня 2020 13:25
Підпис ЛІЦЕНЗІЯ.rar
14 квітня 2020 13:25
Підпис ГАРАНТІЯ.rar
14 квітня 2020 13:25
МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
14 квітня 2020 13:25
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
14 квітня 2020 13:25
ДОГОВІР НОВА ПОШТА.pdf
14 квітня 2020 13:25
ДОВІДКА УПАКОВКА.pdf
14 квітня 2020 13:25
ДИСЛОКАЦІЯ ЗАКЛАДІВ.pdf
14 квітня 2020 13:25
ВИТЯГ ЄДИНИЙ ПОДАТОК.pdf
14 квітня 2020 13:25
ВИПИСКА ВОРДКОМ.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 17:35
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:32
ОНОВЛЕНО_Довідка МВС.pdf
21 квітня 2020 17:31
ОНОВЛЕНО_Довідка ДФС.pdf
13 квітня 2020 20:38
Електронний підпис
11 квітня 2020 21:24
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:34
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 10:34
Кваліфікація.rar
10 квітня 2020 10:34
Гарантія.rar
10 квітня 2020 10:34
Відповідність.rar

Публічні документи

09 квітня 2020 21:21
ст17.pdf
09 квітня 2020 21:21
повноваження.pdf
09 квітня 2020 21:21
лист згода.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідки.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідка про санкції.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідка про санкції 2.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідка про пакування.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідка про зразки.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідка про довкілля.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідка про гарантію.pdf
09 квітня 2020 21:21
довідка про 5 днів.pdf
09 квітня 2020 21:21
відповідність.pdf
09 квітня 2020 21:21
відповідність по ст16.pdf
09 квітня 2020 21:21
ттх.pdf
09 квітня 2020 21:21
тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 21:21
договор.pdf
09 квітня 2020 21:21
Гермес.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВОРДКОМ

ТОВ "ДІДАКТА"

ФОП "ПОЛІЩУК ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВОРДКОМ
#40170269
Відхилено 197 853,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 16:43
ТОВ "ДІДАКТА"
#43334159
Переможець 332 514,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІДАКТА"
#43334159
332 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 12:47
Додаткова угода 1 21к.pdf зміни до договору
26 травня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 12:59
Договір 21к.pdf укладений
07 травня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України сторони вирішили продовжити строк передачі товару до 15.07.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 21к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/21к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 332 514,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 419,00 UAH)