Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (послуги з хімічної промивки систем опалення)», DK 021-2015 - 50720000-8 Services in repair and maintenance of district heating systems»
DK 021-2015 - 50720000-8 Services in repair and maintenance of district heating systems
Очікувана вартість
5 600 000,00 UAH
UA-2020-03-30-000746-a 861c02579c4f49e5b262b9103e3022b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA
National ID: 37498536
Contact point: Kovalenko I.I
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 березня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 13:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 11:00
Очікувана вартість: 5 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 168000 UAH
Publication date: 30 березня 2020 12:38
Enquiries until: 19 квітня 2020 13:00
Complaints submission until: до 25 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 квітня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 5 600 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021-2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (послуги з хімічної промивки систем опалення)», DK 021-2015 - 50720000-8 Services in repair and maintenance of district heating systems»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

DK 021-2015 - 50720000-8 Services in repair and maintenance of district heating systems
CPV: 50720000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:39
Проект договору хімічна промивка.docx
30 березня 2020 12:39
ТД_Хімічна промивка2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 14 квітня 2020 13:17
Дата відповіді: 15 квітня 2020 19:33
Якщо є діючий Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виданого Головним управлінням держпраці, чи можно його подавати в тендерній документації, замість декларації відповідності мат-техн. бази? Тому що, якщо є дозвіл, декларацію неможливо отримати, поки не закінчиться дія дозволу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, просимо дотримувати вимог, зазначених в тендерній документації,. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 09 квітня 2020 13:39
Щодо кваліфікаційних вимог
Підпунктом 4.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Згідно зі статтею 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Але, набуття права на виконання вищезазначених робіт та експлуатацію машин і устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися також на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107», розширено перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації.
Отже, при наявності у суб’єкта господарювання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки., строк дії якого продовжено згідно діючого законодавства, реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на право виконання тих самих видів робіт від суб’єкта господарювання не вимагається.
На підставі наведеного, просимо уточнити або внести зміни у Тендерну документацю чи буде відповідати вимогам Підпункту 4.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації надання Учасником в тендерній пропозиції копії Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виданого Головним управлінням держпраці, або інших дозвільних документів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 12:12
Положення Постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 №48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107» та від 03.03 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Додаток 6 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» регламентують виконання майбутніх робіт згідно технічного завдання. Тобто, вимоги щодо надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є законною та не протирічить вимогам законодавства. Дякуємо за звернення.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва.
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 09 квітня 2020 13:41
Щодо невідповідності кваліфікаційних, технічних та якісних вимог
пунктом 6 Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду.
Умовами тендерної документації зафіксовано, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
У відповідності до Постанови КМ України №211 від 11.03.2020р. «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» зі змінами та доповненнями, з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р. на усій території України установлено карантин з певними обмеженнями.
Пп.1 п. 2 даної Постанови передбачено повну заборону відвідування закладів освіти її здобувачами до 24.04.2020р.
П. 6 цієї ж Постанови рекомендовано центральним і місцевим органам виконавчої влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям забезпечити організацію позмінної роботи працівників, а за технічної можливості - також роботи в режимі реального часу через Інтернет.
Як вбачається з умов Тендерної документації, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.

На підставі наведеного, просимо надати роз’яснення та внести необхідні зміни у Тендерну документацію:
1) Просимо роз’яснити про спосіб виконання п. 6 Додатку 2 Тендерної документації, в частині обстеження та огляду місця проведення робіт та наданні Листа-гарантії:
- за підписом якої конкретної відповідальної особи навчального закладу та на підставі яких зобов’язань перед Замовником чи Учасником повинен бути оформлений Лист-гарантія у кожному навчальному закладі, враховуючи положення Постанови КМ України №211 від 11.03.2020р.(Про карантин).
2) Просимо перенести терміні торгів на період здійснення карантинних заходів на всій території України, за умов не можливості здійснення виконання умов п. 6 Додатку 2 Тендерної документації, в частині проведення обстеження об’ємів та огляду місця проведення робіт та наданні Листа-гарантії Учасником за підписом відповідальної особи кожного навчального закладу, враховуючи положення Постанови КМ України №211 від 11.03.2020р.(Про карантин).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 12:05
Згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 та змін до неї від 2 квітня 2020 р. № 255 п. 2. щодо заборони до 24 квітня 2020 р. деяких дій не містить заборону відвідування закладів освіти однією особою. Пп.1 п. 2 даної Постанови передбачено повну заборону відвідування закладів освіти тільки її здобувачами, але не забороняє її відвідувати для обслуговування інженерних мереж. П.10 даної Постанови рекомендує підприємствам, установам, організаціям на час дії карантину забезпечити позмінну роботу працівників та/або за можливості віддалену роботу в режимі реального часу через Інтернет. В закладах освіти організована позмінна робота працівників, що дозволяє провести обстеження та огляд місця проведення робіт.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість провести огляд об’єкту та оцінити реальний обсяг робіт. Дякуємо за звернення.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 17 квітня 2020 14:06
про кваліфікаційні вимоги ТД
Шановний Замовник! Вами виставлено вимоги щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії, а саме відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації - «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду»

Запитання
1.Просимо Вас деталізувати поняття «одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору». Якої «всієї»?
Це ж тендерна документація, а не твір на вільну тему. Конкретизуйте будь-ласка.
Пропонуємо відмінити п. 6 Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 17:49
Доброго дня, Шановний Учасник. Замовник спирається на свої знання та досвід проведення попередніх аналогічних закупівель та надання послуг підрядниками щодо питання стосовно інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Вважаємо, що необхідною інформацією у ході обстеження об’ємів робіт може бути: загальний стан системи, технологічні особливості об’єкту (місця підключення, необхідність спеціалізованого обладнання), місця розташування техніки, місця та характеристики підключення до інженерних мереж тощо.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 17 квітня 2020 14:07
про кваліфікаційні вимоги
Шановний Замовник! Вами виставлено вимоги щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії, а саме відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації - «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду»

Просимо надати посилання на конкретну статтю Закону України "Про публічні закупівлі", якою передбачено проведення обстеження об’ємів робіт, які апріорі визначаються Замовником відповідно до частини третьої пункту 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пропонуємо відмінити п. 6 Додатку 2 до тендерної документації як дискримінаційний.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 17:09
Доброго дня, Шановний Учасник, відповідно до вимог п. 6 Додатку 2 для визначення реального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та запобігання участі в процедурах закупівлі некомпетентних та віртуальних компаній (осіб) Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єктів Замовника. Лист-гарантія щодо зобов’язання здати об’єкт в експлуатацію вчасно та в установленому порядку є підтвердженням того, що цінова пропозиція Учасника ґрунтується на реально проведених розрахунках.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до розрахунку вартості заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість провести огляд об’єкту та оцінити реальний обсяг робіт.
Враховуючи зазначене, наполягаємо на обов’язковому обстеженню систем опалення закладів освіти, щоб уникнути непорозумінь під час розрахунку вартості виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 17 квітня 2020 14:09
щодо встановлених вимог тендерної документації
Шановний Замовник! Вами виставлено вимоги щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії, а саме відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації - «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду»

Просимо деталізувати, що Ви вкладаєте в поняття «здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку». Поняття «здачі об’єкта в експлуатацію» відноситься до сфери капітального будівництва. Що Ви маєте на увазі? Відповідно до п.6.1.2 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) приймання послуг проводиться на підставі акту виконаних робіт. Порядок здачі об’єкту в експлуатацію Замовником в тендерній документації не визначено.
Пропонуємо відмінити п. 6 Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 16:56
Доброго дня, Шановний Учасник. Замовник під терміном «здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку» має на увазі: виконати обсяг робіт у повному обсязі згідно технічного завдання, передати інженерні мережі навчальних закладів у установленому законодавством порядку ( в робочому та справному стані), надати акти виконаних робіт, акти прихованих робіт тощо.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 17 квітня 2020 14:10
про вимоги ТД
Шановний Замовник! Вами виставлено вимоги щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії, а саме відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації - «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду»

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо виключити її з тендерної документації.

Аргументація:

1. Даною вимогою Замовник закупівлі фактично втягує потенційного учасника, особливо з інших регіонів України, до здійснення додаткових витрат, які будуть пов’язані з витратами щодо відрядження відповідних фахівців для «обстеження об’ємів робіт з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції».
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації «Вартість пропозиції Учасника повинна включати витрати на страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, тощо. До розрахунку ціни пропозиції учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть). Виходячи з вищезазначеного, учасник повинен нести витрати виключно пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції.

2. Вимога щодо надання Листа-гарантії з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу створює суб’єктивні обставини щодо можливості оформлення даного документу та є потенційним джерелом маніпулювання та упередженого ставлення до учасників закупівлі.

3. Проведення обстеження, яке Замовник вимагаєте відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації не передбачено ЖОДНОЮ статтею Закону України "Про публічні закупівлі"

4. Відповідно до відповідно до частини третьої пункту 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повинен надати «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».

Відповідно до Додатку 2 до Вашої тендерної документації в таблиці 1 Вами наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Таким чином опис предмету закупівлі Ви, як Замовник, склали в повному обсязі у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Наданої Вами інформації достатньо для підготовки Учасниками тендерної пропозиції.


Очікуємо на ґрунтовну та кваліфіковану відповідь по кожному пункту.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 17:00
Доброго дня, Шановний Учасник, відповідно до вимог п. 6 Додатку 2 для визначення реального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та запобігання участі в процедурах закупівлі некомпетентних та віртуальних компаній (осіб) Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єктів Замовника. Лист-гарантія щодо зобов’язання здати об’єкт в експлуатацію вчасно та в установленому порядку є підтвердженням того, що цінова пропозиція Учасника ґрунтується на реально проведених розрахунках.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору.
Витрати понесені Учасником, а саме: проведення огляду, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 18 квітня 2020 22:59
про вимоги ТД
Шановний Замовник! Вами виставлено вимоги щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії, а саме відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації - «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду»
Відповідно до Додатку 2 до Вашої тендерної документації в таблиці 1 Вами наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Таким чином опис предмету закупівлі Ви, як Замовник, склали в повному обсязі у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Запитання:
1. Чи ставите ви під сумнів кваліфікацію технічних фахівців Замовника, якщо ви вимагаєте від учасників, відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації «…одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору….»?

Вимагаємо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 17:01
Доброго дня, Шановний Учасник. Замовник спирається на свої знання та досвід проведення попередніх аналогічних закупівель та надання послуг підрядниками щодо питання стосовно інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Вважаємо, що необхідною інформацією у ході обстеження об’ємів робіт може бути: загальний стан системи, технологічні особливості об’єкту (місця підключення, необхідність спеціалізованого обладнання), місця розташування техніки, місця та характеристики підключення до інженерних мереж тощо. У разі виявлення розбіжностей з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, підтвердженими відповідальними особами навчальних закладів, Учасник повинен ініціювати внесення змін.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 18 квітня 2020 23:00
про вимогу щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії,
Шановний Замовник! Вами виставлено вимоги щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії, а саме відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації - «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду»
Відповідно до Додатку 2 до Вашої тендерної документації в таблиці 1 Вами наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Таким чином опис предмету закупівлі Ви, як Замовник, склали в повному обсязі у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Запитання:
1. Які ваші дії, як замовника, якщо за вашою вимогою, відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, в результаті «обстеження об’ємів робіт» учасником «одержано всю інформацію», а саме виявлено розбіжності з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі викладеними в таблиці 1 Додатку 2 до Вашої тендерної документації? Чи не вважаєте Ви, що дана вимога є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"?
Передбачаючи безглузду на неаргументовану відповідь на дане запитання, пропонуємо схаменутись та внести зміни до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації, а саме – вилучити фразу «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду».
Наголошуємо, що відповідно до частини третьої пункту 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повинен надати «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 16:53
Доброго дня, Шановний Учасник. Замовник спирається на свої знання та досвід проведення попередніх аналогічних закупівель та надання послуг підрядниками щодо питання стосовно інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Вважаємо, що необхідною інформацією у ході обстеження об’ємів робіт може бути: загальний стан системи, технологічні особливості об’єкту (місця підключення, необхідність спеціалізованого обладнання), місця розташування техніки, місця та характеристики підключення до інженерних мереж тощо. У разі виявлення розбіжностей з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, підтвердженими відповідальними особами навчальних закладів, Учасник повинен ініціювати внесення змін.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Номер вимоги: UA-2020-03-30-000746-a.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОКОМ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40555913
Дата подання: 18 квітня 2020 23:02
проКваліфікаційні вимоги тендерної докуменації
Шановний Замовник! Вами виставлено вимоги щодо обов’язкового обстеження об’ємів робіт та надання листа - гарантії, а саме відповідно до п. 6 Додатку 2 до тендерної документації - «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору Учасник торгів надає Лист-гарантію у довільній формі про те, що Учасник перед подачею пропозиції провів обстеження об’ємів робіт та зобов’язується здати об’єкт в експлуатацію в установленому порядку. На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Лист-гарантію з підписом відповідальної особи кожного навчального закладу (які зазначені в таблиці 1) про здійснення огляду»
Нашею компанією за власний рахунок було відряджено фахівців для проведення обстеження навчальних закладів (які зазначені в таблиці 1 тендерної документації) «з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору». При спробі зайти на територію навчальних закладів, нашим фахівцям було відмовлено з причини надзвичайної ситуації та відсутності відповідальних керівників.
Дана ситуація призводить до неможливості виконання вимог п. 6 Додатку 2 до тендерної документації та створює можливості для маніпуляції.
Просимо конкретно відповісти - на підставі якого пункту Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право зобов’язати Учасника до обов’язкового проведення обстеження об’ємів робіт при підготовці тендерної документації..
З огляду на стилістику попередніх відповідей на запитання, ще раз наголошуємо щодо необхідності чіткого посилання на конкретні статті.


Вимагаємо видалити дану вимогу.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 16:51
Доброго дня, Шановний Учасник, відповідно до вимог п. 6 Додатку 2 для визначення реального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та запобігання участі в процедурах закупівлі некомпетентних та віртуальних компаній (осіб) Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єктів Замовника. Лист-гарантія щодо зобов’язання здати об’єкт в експлуатацію вчасно та в установленому порядку є підтвердженням того, що цінова пропозиція Учасника ґрунтується на реально проведених розрахунках.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, для отримання якісних послуг Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору.
Згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 та змін до неї від 2 квітня 2020 р. № 255 п. 2. щодо заборони до 24 квітня 2020 р. деяких дій не містить заборону відвідування закладів освіти однією особою. Пп.1 п. 2 даної Постанови передбачено повну заборону відвідування закладів освіти тільки її здобувачами, але не забороняє її відвідувати для обслуговування інженерних мереж. П.10 даної Постанови рекомендує підприємствам, установам, організаціям на час дії карантину забезпечити позмінну роботу працівників та/або за можливості віддалену роботу в режимі реального часу через Інтернет.
П.2.3 Загальних положень Тендерної документації містить інформацію щодо посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок. Жодного дзвінку з метою проведення огляду не було.
В закладах освіти організована позмінна робота працівників, що дозволяє провести обстеження та огляд місця проведення робіт.
Враховуючи зазначене, наполягаємо на обов’язковому обстеженню систем опалення закладів освіти, щоб уникнути непорозумінь під час розрахунку вартості виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-30-000746-a.c10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 19 травня 2020 14:17
на дії Замовника
суть викладено в Скарзі, що надана в додатку
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2020 19:53
Рішення від 22.05.2020 № 10024 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 19:53
рішення від 09.06.2020 № 11268.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:12

Документи подані скаржником

19 травня 2020 14:16
Скарга.pdf
19 травня 2020 14:16
Додаток 9 _ ДОЗВІЛ.pdf
03 червня 2020 15:53
СКАРГА СВЯТОШИНО.docx
03 червня 2020 15:53
Пояснювальна записка.pdf
04 червня 2020 14:30
Пояснювальна записка2.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 травня 2020
UA-2020-03-30-000746-a861c02579c4f49e5b262b9103e3022b4
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" #40413845

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:21
Кошторис.pdf
29 квітня 2020 11:21
483.imd
29 квітня 2020 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 11:21
Декларація.pdf
29 квітня 2020 11:21
Ліцензія.pdf
29 квітня 2020 11:21
Дозвіл.pdf
29 квітня 2020 11:21
Інші документи.pdf
29 квітня 2020 11:21
Підписаний_gar6008.pdf
29 квітня 2020 11:21
Проект договору.pdf
29 квітня 2020 11:21
Підписаний_Лицензия.pdf
29 квітня 2020 11:21
Підписаний_inquiry_print1.pdf

Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 11:40
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:38
Протокол №2.pdf
29 квітня 2020 11:38
наказ.pdf
29 квітня 2020 11:38
наказ №1.pdf
29 квітня 2020 11:38
Контракт.pdf
29 квітня 2020 11:38
Виписка з ЄДР.pdf
29 квітня 2020 11:38
4.2 ДОЗВІЛ.pdf
29 квітня 2020 11:38
2.1 Штатний розклад 2019.pdf
29 квітня 2020 11:38
2 та3. Фін звіт за 2019.pdf
29 квітня 2020 11:38
1. Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 11:38
Проект договору.pdf
29 квітня 2020 11:38
Довідка щодо санкцій.pdf
29 квітня 2020 11:38
Відповідність ТЗ.pdf
29 квітня 2020 11:38
5. Відповідність ст. с17.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

19 червня 2020 09:32
Електронний підпис
19 червня 2020 09:31
Dovidka_20154549090240756168.pdf.p7s
19 червня 2020 09:31
Dovidka_20154549090240756168.pdf
29 квітня 2020 12:50
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:50
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:50
statement-200429SU12254214.pdf
29 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:15
491.imd
29 квітня 2020 12:15
12. Кошторис.pdf
29 квітня 2020 12:15
26. Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 12:15
Підписаний_G0420-5676-GL_tender.pdf
29 квітня 2020 12:15
7. Відповідність ст 17.pdf
29 квітня 2020 12:15
29. Відомості ЄДРОПОУ.pdf
29 квітня 2020 12:15
28. Проект договору.pdf
29 квітня 2020 12:15
21. Статут.pdf
29 квітня 2020 12:15
20. Довідки з банку.pdf
29 квітня 2020 12:15
18.Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 12:15
6.Дозвіл.pdf
29 квітня 2020 12:15
6.Декларація.pdf
29 квітня 2020 12:15
5.Ліцензія.pdf
29 квітня 2020 12:15
14. Сертифікати якості.pdf
29 квітня 2020 12:15
13.Розрахунок витрат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"

ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 4 114 824,00
UAH з ПДВ
4 114 824,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" 4 972 122,00
UAH з ПДВ
4 972 122,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 09:32
Електронний підпис
19 червня 2020 09:31
Dovidka_20154549090240756168.pdf.p7s
19 червня 2020 09:31
Dovidka_20154549090240756168.pdf
29 квітня 2020 12:50
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:50
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:50
statement-200429SU12254214.pdf
29 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:16
Електронний підпис
29 квітня 2020 12:15
491.imd
29 квітня 2020 12:15
12. Кошторис.pdf
29 квітня 2020 12:15
26. Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 12:15
Підписаний_G0420-5676-GL_tender.pdf
29 квітня 2020 12:15
7. Відповідність ст 17.pdf
29 квітня 2020 12:15
29. Відомості ЄДРОПОУ.pdf
29 квітня 2020 12:15
28. Проект договору.pdf
29 квітня 2020 12:15
21. Статут.pdf
29 квітня 2020 12:15
20. Довідки з банку.pdf
29 квітня 2020 12:15
18.Витяг ПДВ.pdf
29 квітня 2020 12:15
6.Дозвіл.pdf
29 квітня 2020 12:15
6.Декларація.pdf
29 квітня 2020 12:15
5.Ліцензія.pdf
29 квітня 2020 12:15
14. Сертифікати якості.pdf
29 квітня 2020 12:15
13.Розрахунок витрат.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:26
Електронний підпис
29 квітня 2020 11:21
Кошторис.pdf
29 квітня 2020 11:21
483.imd
29 квітня 2020 11:21
Тендерна пропозиція.pdf
29 квітня 2020 11:21
Декларація.pdf
29 квітня 2020 11:21
Ліцензія.pdf
29 квітня 2020 11:21
Дозвіл.pdf
29 квітня 2020 11:21
Інші документи.pdf
29 квітня 2020 11:21
Підписаний_gar6008.pdf
29 квітня 2020 11:21
Проект договору.pdf
29 квітня 2020 11:21
Підписаний_Лицензия.pdf
29 квітня 2020 11:21
Підписаний_inquiry_print1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
Переможець 4 114 824,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 17:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
4 114 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 11:26
Договір 975.pdf укладений
30 червня 2020 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 12 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 4 114 824,00
UAH (в тому числі ПДВ 685 804,00 UAH)