Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пальне (бензин, дизельне паливо)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-03-30-000509-c 2bc91b1612e94437bac3fdef8bbdcb99
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Колпаков Михайло Олександрович

+380442393052 mykhailo.kolpakov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Код ЄДРПОУ: 02125295
Вебсайт: http://npu.edu.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Пирогова, 9
Контактна особа: Колпаков Михайло Олександрович
+380442393052
mykhailo.kolpakov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 11:44
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 л
бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
20000 л
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
5000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 12:24
ТД бензин 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-30-000509-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 30 квітня 2020 14:49
ВИМОГА:
У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЮ:

1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-30-000509-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВАСТОН» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-30-000509-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-03-30-000509-c, з підстав, передбачених п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною з підстав, передбачених ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 травня 2020 16:02
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020) Замовник в тендерній документації встановив вимогу на підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів надати оригінал або завірену копію про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Учасником ТОВ «Транс Ойл Сервіс», було надано відповідну копію даної довідки з відповідною печаткою Державної податкової служби України (файли додаються), яка прикріплена окремим файлом. Відповідно до статті 8 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
У зв’язку з вище сказаним Замовник не вбачає можливості дискваліфікувати ТОВ «Транс Ойл Сервіс» без порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020) та інших нормативних актів.

Документи подані скаржником

30 квітня 2020 14:49
IMG_0001.pdf

Документи

01 травня 2020 16:02
Довідка.pdf
01 травня 2020 16:02
Печатка ДФС.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-08-000052 ● 5b4ab7c55efd426593908a644e8d3e30
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.04.2020 № 62
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2020 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-30-000509-c 30.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з введенням карантину на території України, робота служб університету НПУ імені М. П. Драгоманова проводиться у дистанційному режимі. При оголошенні процедури відкритих торгів ID: UA-2020-03-30-000509-c не було накладено електронного цифрового підпису в результаті збою в мережі на робочому місці. Виправити дане порушення Замовник не має технічної можливості.

2020-04-27 15:14:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель») • відсутній механізм

-

2020-04-29 10:24:25

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 626 850,00
UAH з ПДВ
607 725,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" 629 250,00
UAH з ПДВ
607 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 667 800,00
UAH з ПДВ
648 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 688 500,00
UAH з ПДВ
655 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 678 300,00
UAH з ПДВ
657 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 723 750,00
UAH з ПДВ
723 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 13:11
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:09
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:03
Копія договору освіта.pdf
14 квітня 2020 13:02
Договір суборенди.pdf
14 квітня 2020 13:02
Наказ №9 .pdf
14 квітня 2020 13:02
Наказ №9 .pdf
14 квітня 2020 13:02
Наказ+Антик.прог. .pdf
14 квітня 2020 13:02
ДУ офіс 2020.pdf
14 квітня 2020 13:02
Витяг з протоколу №5.pdf
14 квітня 2020 13:02
Ліцензія.pdf
14 квітня 2020 13:02
Статут мод. (5).pdf
14 квітня 2020 13:02
Документи на підпис ТП.pdf
14 квітня 2020 13:02
Листи згоди.pdf
14 квітня 2020 13:02
Копія ліцензії Вастон.pdf
14 квітня 2020 13:02
Копія витяг.pdf
14 квітня 2020 13:02
Документи ст 17.pdf
14 квітня 2020 13:02
протокол 1.pdf
14 квітня 2020 13:02
Копія довідки ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2020 13:02
Інші довідки.pdf
14 квітня 2020 13:02
Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2020 13:02
протокол 6.pdf
14 квітня 2020 13:02
Документи ст. 16.pdf
14 квітня 2020 13:02
Банк довідка 07.04.20.pdf
14 квітня 2020 13:02
Копія Витяг ПДВ.pdf
14 квітня 2020 13:02
Наказ 9 повноваження.pdf
14 квітня 2020 13:02
Витяг з протоколу №6.pdf
14 квітня 2020 13:02
виписка.pdf
14 квітня 2020 13:02
Копія наказ №9.pdf
14 квітня 2020 13:02
Витяг з протоколу №1.pdf
14 квітня 2020 13:02
витяг ВАСТОН 09.04.20.pdf
14 квітня 2020 13:02
Копія наказ №4.pdf
14 квітня 2020 13:02
Банк довідка -2 07.04.20.pdf
14 квітня 2020 13:01
Лист-відгук Культури.PDF

Публічні документи

10 квітня 2020 12:26
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:25
part2of2.zip
10 квітня 2020 12:25
part1of2.zip

Публічні документи

13 квітня 2020 16:29
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:28
5 Технічні вимоги.pdf
13 квітня 2020 16:28
5 Лист 90 днів.pdf
13 квітня 2020 16:28
5 Істотні умови.pdf
13 квітня 2020 16:28
5 інші листи та довідки.pdf
13 квітня 2020 16:28
5 Довідка АЗС.pdf
13 квітня 2020 16:28
4 Договір з Marshal (копія).pdf
13 квітня 2020 16:28
3 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКІ.pdf
13 квітня 2020 16:28
2. Статут ТОВ СС.pdf
13 квітня 2020 16:28
2. Статут копия.pdf
13 квітня 2020 16:28
2. Опис.pdf
13 квітня 2020 16:28
2. Витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2020 16:28
2 ПУМБ.pdf
13 квітня 2020 16:28
2 Ліцензія Солвінг.pdf
13 квітня 2020 16:28
2 Витяг СС.pdf
13 квітня 2020 16:28
1. рішення ТОВ.pdf
13 квітня 2020 16:28
1. Рішення Статут.pdf
13 квітня 2020 16:28
1. Рішення адреса.pdf
13 квітня 2020 16:28
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 13:11
Електронний підпис
13 квітня 2020 13:10
Аваль заб.pdf
13 квітня 2020 13:10
Аваль рах.pdf
13 квітня 2020 13:10
Витяг_23.03.pdf
13 квітня 2020 13:10
Відгук ШЕУ Рівне.pdf
13 квітня 2020 13:10
Відомості ЄДРПОУ 23.03.pdf
13 квітня 2020 13:10
Відомості.pdf
13 квітня 2020 13:10
Договір ШЕУ Рівне.pdf
13 квітня 2020 13:10
завірені А-92.pdf
13 квітня 2020 13:10
завірені А-95.pdf
13 квітня 2020 13:10
завірені ДП.pdf
13 квітня 2020 13:10
Лист гарантія товару.pdf
13 квітня 2020 13:10
Ліцензійний договір.pdf
13 квітня 2020 13:10
Накладні ШЕУ Рівне.pdf
13 квітня 2020 13:10
Опис товару.pdf
13 квітня 2020 13:10
Основі умови договору.pdf
13 квітня 2020 13:10
Перелік АЗС.pdf
13 квітня 2020 13:10
Рітейл_ОК.pdf
13 квітня 2020 13:10
Схід_ОК.pdf
13 квітня 2020 13:10
Термін дії талонів.pdf
13 квітня 2020 13:10
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 11:22
Електронний підпис
13 квітня 2020 11:22
техвимоги.pdf
13 квітня 2020 11:22
ст.17.pdf
13 квітня 2020 11:22
пропозиція.pdf
13 квітня 2020 11:22
про підприємство.pdf
13 квітня 2020 11:22
працівники.pdf
13 квітня 2020 11:22
паспорт Заєць.pdf
13 квітня 2020 11:22
МЧС договір.pdf
13 квітня 2020 11:22
маттехбаза.pdf
13 квітня 2020 11:22
ДП літо.pdf
13 квітня 2020 11:22
Договір Шевч..pdf
13 квітня 2020 11:22
Витяг_20200117.pdf
13 квітня 2020 11:22
Бензин А-95.pdf
13 квітня 2020 11:22
Бензин А-92.pdf
13 квітня 2020 11:22
аналогічні.pdf
13 квітня 2020 11:22
АЗС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
Переможець 607 725,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
607 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:23
ДУ № 1 до договору № 68 (1).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:45
ТОВ Транс Ойл Сервіс Договір №68.pdf укладений
08 травня 2020 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодили внести зміни до п. 4.1 та п. 4.2 Розділу 4 Договору та викласти в редакції відповідно до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 607 725,00
UAH (в тому числі ПДВ 101 287,50 UAH)